• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

مصنف ابن ابی شیبہ میں وائل بن حجر رضی اللہ عنہ سے مروی حدیث

خضر حیات

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
8,773
ری ایکشن اسکور
8,473
پوائنٹ
964
ye Nuskha, Allama Aabid Sindhi ka hai. aur isi Nuskhe se dekh kar Maktaba e Rashdiya ka Nuskha likha gaya tha.
بھائی جزاکم اللہ خیرا ، یہ اسکین آپ نے کہاں سے لیا ہے ؟ ان معلومات کا مصدر وغیرہ تو بتائیں ۔؟
 

اسحاق سلفی

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اگست 25، 2014
پیغامات
6,372
ری ایکشن اسکور
2,565
پوائنٹ
791
كذب متعمّد على النبي صلى الله عليه وسلّم : تحريف متعمّد في مصنف ابن أبي شيبة !!!
هذه فضيحة والله المستعان .
قاتل الله التعصب المقيت الأعمى .....
وسيعلم الذين ظلموا أي منقلب ينقلبون ـ الشعراء 227
------------------------------
وتحريف متن حديث رسول الله صلى الله عليه وسلم
في: ((مصنف ابن أبي شيبة)) ( 110 )

قال ابن أبي شيبة ـ رحمه الله تعالى ـ في: ((باب وضع اليمين على الشمال))من((مصنفة)) (1/390) ما نصه:
حدثنا وكيع، عن موسى بن عمير، عن علقمة بن وائل بن حجر، عن أبيه، قال: ((رأيت النبي ـ صلى الله عليه وسلم ـ وضع يمينه على شماله في الصلاة))انتهى.
هذا نصه في ((مصنف ابن أبي شيبة)) في الطبعة الأُولى في بومباي ((الهند))بتحقيق وتصحيح: عبد الخالق الأفغاني ((الحنفي)).
نشر: مختار أحمد النَّدوي السلفي.
التحريف في طبعة كراتشي:
وفي طبعة ((مصنف ابن أبي شيبة)) بتحريف أبي عوامة) أدخل فيها زيادة تخالف الأُصول، والطبعات المتقدمة وما في كتب التخريج. فكان سياقه بما زاده من تحريف على ما يلي بعد سياق سنده عن وائل بن حجر ـ رضي الله عنه ـ قال: ((رأيت النبي ـ صلى الله عليه وسلم ـ وضع يمينه على شماله في الصلاة تحت السرة)).
فزاد هذا الحنفي المسرف في الغلو هذه اللفظة: ((تحت السرة)) لتكون دليلاً لمذهب الحنفية من قولهم بوضع اليمين على الشمال في الصلاة تحت السرة.
وهذا التحريف بالزيادة المكذوبة في هذا الحديث في طبعة ((مصنف ابن أبي شيبة)) أيضاً طبع المكتبة الإمدادية. تحقيق: حبيب الرحمن الأعظمي (2/351) ( 111 ) مع التغرير.
وإنما الذي في ((المصنف)) (1/390)بعده: أثر إبراهيم النخعي قال: ((يضع يمينه على شماله في الصلاة تحت السرة)).
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,684
ری ایکشن اسکور
751
پوائنٹ
290
كذب متعمّد على النبي صلى الله عليه وسلّم : تحريف متعمّد في مصنف ابن أبي شيبة !!!
هذه فضيحة والله المستعان .
قاتل الله التعصب المقيت الأعمى .....
وسيعلم الذين ظلموا أي منقلب ينقلبون ـ الشعراء 227
------------------------------
وتحريف متن حديث رسول الله صلى الله عليه وسلم
في: ((مصنف ابن أبي شيبة)) ( 110 )

قال ابن أبي شيبة ـ رحمه الله تعالى ـ في: ((باب وضع اليمين على الشمال))من((مصنفة)) (1/390) ما نصه:
حدثنا وكيع، عن موسى بن عمير، عن علقمة بن وائل بن حجر، عن أبيه، قال: ((رأيت النبي ـ صلى الله عليه وسلم ـ وضع يمينه على شماله في الصلاة))انتهى.
هذا نصه في ((مصنف ابن أبي شيبة)) في الطبعة الأُولى في بومباي ((الهند))بتحقيق وتصحيح: عبد الخالق الأفغاني ((الحنفي)).
نشر: مختار أحمد النَّدوي السلفي.
التحريف في طبعة كراتشي:
وفي طبعة ((مصنف ابن أبي شيبة)) بتحريف أبي عوامة) أدخل فيها زيادة تخالف الأُصول، والطبعات المتقدمة وما في كتب التخريج. فكان سياقه بما زاده من تحريف على ما يلي بعد سياق سنده عن وائل بن حجر ـ رضي الله عنه ـ قال: ((رأيت النبي ـ صلى الله عليه وسلم ـ وضع يمينه على شماله في الصلاة تحت السرة)).
فزاد هذا الحنفي المسرف في الغلو هذه اللفظة: ((تحت السرة)) لتكون دليلاً لمذهب الحنفية من قولهم بوضع اليمين على الشمال في الصلاة تحت السرة.
وهذا التحريف بالزيادة المكذوبة في هذا الحديث في طبعة ((مصنف ابن أبي شيبة)) أيضاً طبع المكتبة الإمدادية. تحقيق: حبيب الرحمن الأعظمي (2/351) ( 111 ) مع التغرير.
وإنما الذي في ((المصنف)) (1/390)بعده: أثر إبراهيم النخعي قال: ((يضع يمينه على شماله في الصلاة تحت السرة)).
لا حول ولا قوۃ الا باللہ
ما قبل میں کافی طویل بحث ہو چکی ہے۔ اس کا جواب عنایت فرمائیں تو بہت مہربانی۔ اس قسم کے تو کئی جملے میں پڑھ چکا ہوں۔
 

ںازیا

مبتدی
شمولیت
اکتوبر 28، 2014
پیغامات
14
ری ایکشن اسکور
3
پوائنٹ
8
Tehreef Rashiya walon ne ki hai. Rashdiya walon ne Allama Aabid Sindhi k Nuskhe se dekh k likha aur usi se Tas-hee ki. Allama Abid Sindhi k Nuskhe mein zyadat hai, aur Rashdiya walon k Nuskhe mein nahi. Iska sirf yehi matlab hai k Rashdiya wwalon ne Gadbad ki hai.
 

خضر حیات

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
8,773
ری ایکشن اسکور
8,473
پوائنٹ
964
Tehreef Rashiya walon ne ki hai. Rashdiya walon ne Allama Aabid Sindhi k Nuskhe se dekh k likha aur usi se Tas-hee ki. Allama Abid Sindhi k Nuskhe mein zyadat hai, aur Rashdiya walon k Nuskhe mein nahi. Iska sirf yehi matlab hai k Rashdiya wwalon ne Gadbad ki hai.
عابد سندھی صاحب کے نسخے کا متعلقہ صفحے کا اسکین دے دیں ۔ تاکہ ہم دیکھ لیں کہ راشدیہ والوں نے کیسی تحریف کی ہے ۔
 
Top