1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

یا رسول اللہ ( صل اللہ علیہ و آلہ و سلم ) مدد کہنا...

'توحید اسماء وصفات' میں موضوعات آغاز کردہ از ایک گنہگار, ‏اکتوبر 02، 2014۔

  1. ‏اکتوبر 02، 2014 #21
    میرب فاطمہ

    میرب فاطمہ مشہور رکن
    جگہ:
    لاھور
    شمولیت:
    ‏جون 06، 2012
    پیغامات:
    195
    موصول شکریہ جات:
    214
    تمغے کے پوائنٹ:
    107

    ایک بار اسکو پڑھ لیں۔۔۔
    http://forum.mohaddis.com/threads/نواب-وحید-الزماں-کی-شخصیت،-ایک-تحقیقی-جائزہ.626/
     
  2. ‏اکتوبر 02، 2014 #22
    قادری رانا

    قادری رانا رکن
    شمولیت:
    ‏جون 20، 2014
    پیغامات:
    668
    موصول شکریہ جات:
    54
    تمغے کے پوائنٹ:
    93

    آپ وحید الزماں کو مشرک کہہ دے بات ختم ۔اس نے اپنی اسی کتاب یہ بھی کہا ہے قبلہ دیں مدد دے قاضی شوکا مدد دے تو جب اس نے غیر اللہ سے مدد مانگی ہے تو آپ اس کو مشرک کیوں نہیں کہتیں۔میٹھا میٹھا ہپ ہپ تے کوڑا کوڑا تھو تھو ۔اور عبد الغفور اثری صاحب کے بارے میں بھی کچھ عرض کریں۔
     
  3. ‏اکتوبر 03، 2014 #23
    ایک گنہگار

    ایک گنہگار مبتدی
    شمولیت:
    ‏اگست 28، 2014
    پیغامات:
    72
    موصول شکریہ جات:
    26
    تمغے کے پوائنٹ:
    18

    @قادری رانا بهائی نبی کریم ( صل اللہ علیہ و آلہ و سلم ) نے کتنے سال کی عمر میں مکہ والوں کو اللہ کے علاوہ کسی کو پکارنے سے روکنا شروع کیا؟
     
  4. ‏اکتوبر 03، 2014 #24
    اسحاق سلفی

    اسحاق سلفی فعال رکن رکن انتظامیہ
    جگہ:
    اٹک ، پاکستان
    شمولیت:
    ‏اگست 25، 2014
    پیغامات:
    6,240
    موصول شکریہ جات:
    2,369
    تمغے کے پوائنٹ:
    791

    پہلے اس روایت کی سند دیکھ لیں ،
    قال الطبري كتب إلي السري، عن شعيب، عن سيف، عن الضحاك بن يربوع، عن أبيه، عن رجل من بني سحيم قد شهدها مع خالد، قال: لما اشتد القتال- وكانت يومئذ سجالا إنما تكون مرة على المسلمين ومرة على الكافرين الخ
    اس سند میں سیف بن عمر تو ناقابل اعتبار ہے
    سيف بن عمر [ت] الضبي الاسيدى
    ويقال التميمي البرجمى، ويقال السعدي الكوفي.
    مصنف الفتوح والردة وغير ذلك.
    هو كالواقدي.
    يروى عن هشام بن عروة، وعبيد الله بن عمر، وجابر الجعفي، وخلق كثير من المجهولين.
    كان أخباريا عارفا.
    روى عنه جبارة بن المغلس، وأبو معمر القطيعى، والنضر ابن حماد العتكي، وجماعة.
    قال عباس، عن يحيى: ضعيف.
    وروى مطين، عن يحيى: فلس خير منه.
    وقال أبو داود: ليس بشئ.
    وقال أبو حاتم: متروك.

    میزان الاعتدال
    ـ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
    اور ـ عن رجل۔ مجہول ہے ۔
    ایسی ناکارہ روایات سے بھلا عقیدہ کیسے ثابت ہوسکتا ہے،
     
    Last edited: ‏اگست 07، 2018
  5. ‏اکتوبر 03، 2014 #25
    ایک گنہگار

    ایک گنہگار مبتدی
    شمولیت:
    ‏اگست 28، 2014
    پیغامات:
    72
    موصول شکریہ جات:
    26
    تمغے کے پوائنٹ:
    18

    اب یہ بات بریلوی بھائیوں کو کون سمجھائے. ..
     
  6. ‏اکتوبر 03، 2014 #26
    اسحاق سلفی

    اسحاق سلفی فعال رکن رکن انتظامیہ
    جگہ:
    اٹک ، پاکستان
    شمولیت:
    ‏اگست 25، 2014
    پیغامات:
    6,240
    موصول شکریہ جات:
    2,369
    تمغے کے پوائنٹ:
    791

    توعرض ہے کہ پہلے ثابت کریں کہ وحید الزمان ایسا کہا ہے ،،اور جس کتاب کا حوالہ آپ نے دیا وہ اسی کی ہے،،
    اور اگربالفرض وحید الزمان نے ایسا کہا ہے،، تو آپ وحید الزمان کو جاتے ہوئے اپنے ساتھ ہی لے جائیں ،ہمیں اس کی ضرورت نہیں ،
    یہ آپ کے کام کی چیز ہے ،اور مل کر ندائے غیراللہ کا ورد کرتے رہیں ،،شاید لوگ وہابی بننے سے رک جائیں !
    اور عبد الغفور اثری کا تعارف کروائیں یہ کس صدی کے امام ہو گزرے ہیں ،؟ اور ان کی کتاب کا مطلوبہ سکین ضرورلگائیں ،
     
  7. ‏اکتوبر 04، 2014 #27
    متلاشی

    متلاشی رکن
    شمولیت:
    ‏جون 22، 2012
    پیغامات:
    336
    موصول شکریہ جات:
    373
    تمغے کے پوائنٹ:
    92

    مسلمانوں نے صرف اپنے آپ کو دوران جنگ پہچان کے لئے یہ نعرہ لگایا تھا۔ بریلوی کیا جانے جنگ کیا ہوتی ہے، جہاد کیا ہوتا ہے تکلیف کیا ہوتی ہے۔ آپ اُن بریلوی حلقوں میں جا کر بولیں چلو تم کشمیر جاو جہاد کرنے پھر تم بھی یہ نعرہ لگادینا صرف گیارہویں کا دودھ، میلاد کی بریانی، اور محرم کی حلیم کھانے کے لیے یہ نعرہ تو نہیں ہونا چاہیے
     
  8. ‏اکتوبر 05، 2014 #28
    T.K.H

    T.K.H مشہور رکن
    جگہ:
    یہی دنیا اور بھلا کہاں سے ؟
    شمولیت:
    ‏مارچ 05، 2013
    پیغامات:
    1,094
    موصول شکریہ جات:
    318
    تمغے کے پوائنٹ:
    156

    مذکورہ روایت کی سندی حیثیت سے تو یہ بات واضح ہی ہے کہ یہ اور اس طرح کی دوسری روایات سے کبھی کوئی عقیدہ ثابت نہیں ہوتا کیونکہ عقیدہ کے جواز کےلیے قرآن و سنت سے ٹھوس دلائل پیش کیے جاتے ہیں، تاریخی کتب سے نہیں۔
    لیکن اگر اس روایت کو صحیح تسلیم کر بھی لیا جائے تو اس کی ایک معقول توجیہ یہ بھی ہوسکتی ہے کہ اس معرکہء جنگ میں مخالف گروہ کی طرف سے فقط نعرہء توحید اس بات کا غمازی تھا کہ نبوت و رسالت کا سلسلہ اب بھی جاری ہے اور اسلامی جماعت کی طرف سے مذکورہ نعرہ شائد اس بات کو واضح کرنے کے لیے لگایا گیا تھا کہ محمدﷺ پر نبوت ورسالت کامل و اکمل ہو کر ہمیشہ کے لیے ختم ہو گئی ہے کیونکہ یہ معرکہ تھا ہی نبوت و رسالت کے لیے نہ کہ مذکورہ نعرہ کا جواز ثابت کرنے کے لیے اور اس نعرہ کا مقصد فقط اس سے زیادہ اور کچھ نہیں تھا کہ دونوں گروہوں میں نبوت ورسالت کا فرق واضح ہو جائے کیونکہ ہم دیکھتے ہیں کہ کسی اور معرکے میں مذکورہ نعرہ نہیں لگایا گیا مزید یہ کہ اس روایت میں بھی نبیﷺ سے مدد مانگنے کا کوئی ثبوت نہیں ملتا اور نہ ہی یا رسول اللہ مدد کہنے کا۔
    ستم تو یہ ہے کہ ایک طبقہء خاص قرآن و سنت کی واضح تعلیمات سے چشم پوشی کرکے اس طرح کی روایات کو بطور عقیدہ ثابت کرنے کے لیے پیش کرتا ہے پھر اسکو مان کر دوسروں سے بھی منوانے کی کوشش کرتا ہےاور جو نہ مانے اس پر حکم بھی جاری کرنے سے گریز نہیں کرتا ۔
    یاد رہےکہ عقیدہ ایک ایسی چیز ہے جس پر انسان کی نجات کا دارومدار ہے لہذا اس کو اللہ تعالٰی نے انسانی اجتہاد پر نہیں چھوڑا بلکہ پوری وضاحت کے ساتھ قرآن مجید میں بیان کر دیا ہے کیونکہ انسانی اجتہاد میں خطاء کا عنصر بہرحال موجود ہے لیکن اللہ تعالٰی ہر خطاء و نسیان سے پاک اور منزہ ہے۔
     
    • متفق متفق x 1
    • زبردست زبردست x 1
    • لسٹ
  9. ‏اکتوبر 05، 2014 #29
    محمد علی جواد

    محمد علی جواد سینئر رکن
    شمولیت:
    ‏جولائی 18، 2012
    پیغامات:
    1,979
    موصول شکریہ جات:
    1,494
    تمغے کے پوائنٹ:
    304

    باقی جنگوں میں صحابہ کرام رضوان الله اجمعین یہ نعرہ کیوں بھول گئے تھے - باقی جنگوں میں تو اس نعرے کے بغیر ہی مسلمان فتح یاب ہوگئے - آخر کیسے ؟؟؟ `
     
    • شکریہ شکریہ x 1
    • متفق متفق x 1
    • لسٹ
  10. ‏اکتوبر 06، 2014 #30
    اسحاق سلفی

    اسحاق سلفی فعال رکن رکن انتظامیہ
    جگہ:
    اٹک ، پاکستان
    شمولیت:
    ‏اگست 25، 2014
    پیغامات:
    6,240
    موصول شکریہ جات:
    2,369
    تمغے کے پوائنٹ:
    791

    ایسا کہنا ،،،،اہل اسلام کے جہاد کے شعار کے بالکل خلاف ہے ، دیکھئے غزوہ احد میں جناب رسول کریم ﷺ بنفس نفیس موجود تھے ،اور اس جنگ کی صورتحال کا تقاضا بھی تھا کہ صحابہ کرام رض اس میدان میںـرسول اکرم ﷺ کے نام مبارک کے نعرے لگاتے ،ـلیکن صحابہ کرام کا بیان ہے، کہ آپ نے ہمیں حکم دیا کہ ہم نعرہ لگائیں ۔الله مولانا ولا مولى لكم»"
    لما كان يوم أحدٍ أشرف أبو سفيان على المسلمين فقال: "أفي القوم محمدٌ؟ فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم: «لا تجيبوه» ثم قال: أفي القوم ابن أبي قحافة ـثلاثًاـ قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: «لا تجيبوه» ثم قال: أفي القوم عمر بن الخطاب[ ] ؟ فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم: «لا تجيبوه » فالتفت إلى أصحابه فقال: أما هؤلاء فقد قتلوا، لو كانوا أحياءً لأجابوا، فلم يملك عمر نفسه أن قال: كذبت يا عدو الله، قد أبقى الله لك ما يخزيك، فقال: اعل هبلٌ! اعل هبلٌ! فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم: «أجيبوه» فقالوا: ما نقول؟ قال: «قولوا: الله أعلى وأجل» فقال أبو سفيان: ألا لنا العزى ولا عزى لكم، فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم: «أجيبوه» قالوا: ما نقول؟ قال: «قولوا: الله مولانا ولا مولى لكم»" (رواه ابن حبان وصححه الألباني[ ] ). وفي روايةٍ لابن إسحاق وصححها الألباني أن عمر رضي الله عنه قال لأبي سفيان: "لا سواءٌ، قتلانا في الجنة[ ] وقتلاكم في النار[ ] ".
     
    • شکریہ شکریہ x 1
    • پسند پسند x 1
    • لسٹ
لوڈ کرتے ہوئے...
متعلقہ مضامین
  1. زیشان علی
    جوابات:
    2
    مناظر:
    137
  2. محمد عامر یونس
    جوابات:
    1
    مناظر:
    455
  3. بنتِ تسنيم
    جوابات:
    0
    مناظر:
    656
  4. عامر عدنان
    جوابات:
    4
    مناظر:
    958
  5. Hina Rafique
    جوابات:
    2
    مناظر:
    552

اس صفحے کو مشتہر کریں