• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

احادیث اور اہل حدیث کا عمل بالرفع الیدین

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,416
ری ایکشن اسکور
2,733
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
وعلیکم السلام ورحمۃ اللہ وبرکاتہٗ
صاف ظاہر ہے کہ آپ نے اپنی عقلی استعداد کے مطابق ہی جواب دینا ہے اور دے سکتے ہو۔
یتیم و مسکین فی الحدیث ہونا کوئی معیوب چیز نہیں لیکن عقل سے محرومی معیوب ضرور ہے۔آپ لوگ اہل حدیث ہیں اور آپ جکے ذمہ فقہاء تک احادیث پہنچانا ہے جیسا کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے ارشاد فرامایا ہے۔
احادیث سے مسائل نکالنا فقہاء کا کام ہے۔ اگر کسی فقیہ کو حدیث نہیں پہنچی تو اس میں قصور محدثین کا ہے نہ کہ فقہاء کا۔ فقیہ سے اگر کوئی بات غلط ہوگئی تو وہ تب بھی ماجور ہی ہے اور اگر اہل حدیث نے حدیث آگے نہ پہنچائی تو وہ قابل گرفت ہے۔
ایسے جاہلانہ کلام کا علم الحدیث میں یتیم و مسکین مُقَلَد کے مُقَلِد سے ہونا کوئی اچھنبے کی بات نہیں!
اب اہل الرائی میں علم الحدیث سیکھنے، یعنی حدیث اور فقہ الحدیث سیکھنے کی لیاقت نہیں، تو اہل الحدیث کو دوش کیوں؟
مسئلہ تو ان کی اپنی لیاقت کا ہے!
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
762
پوائنٹ
290
وعلیکم السلام ورحمۃ اللہ وبرکاتہٗ
صاف ظاہر ہے کہ آپ نے اپنی عقلی استعداد کے مطابق ہی جواب دینا ہے اور دے سکتے ہو۔
یتیم و مسکین فی الحدیث ہونا کوئی معیوب چیز نہیں لیکن عقل سے محرومی معیوب ضرور ہے۔آپ لوگ اہل حدیث ہیں اور آپ جکے ذمہ فقہاء تک احادیث پہنچانا ہے جیسا کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے ارشاد فرامایا ہے۔
احادیث سے مسائل نکالنا فقہاء کا کام ہے۔ اگر کسی فقیہ کو حدیث نہیں پہنچی تو اس میں قصور محدثین کا ہے نہ کہ فقہاء کا۔ فقیہ سے اگر کوئی بات غلط ہوگئی تو وہ تب بھی ماجور ہی ہے اور اگر اہل حدیث نے حدیث آگے نہ پہنچائی تو وہ قابل گرفت ہے۔
خطیر کلام تحریر ھو گیا ، شاید نا دانستگی میں ہو گیا ہو ، واللہ اعلم
نظر ثانی کی درخواست ہے ، انتظامیہ سے کہہ کر حذف بھی کروایا جا سکتا ہے یہ مراسلہ اگر چاہیں تو -
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
762
پوائنٹ
290
وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا
۔۔۔۔۔ الآیۃ​
وَتَعَاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَالتَّقْوَى وَلَا تَعَاوَنُوا عَلَى الْإِثْمِ وَالْعُدْوَانِ
۔۔۔ الآیۃ​
@ابن داود ، محترم بھائی ، اس مراسلہ کے ساتھ یہ دو آیات کا نیچے نظر آنا کیسا محسوس ہو رہا ھے ؟
 
شمولیت
دسمبر 21، 2017
پیغامات
55
ری ایکشن اسکور
4
پوائنٹ
30
نتیجہ
ان مذکورہ احادیث کی روشنی میں یہ صورت حال سامنے آئی کہ یا تو تمام تکبیرات کے ساتھ رفع الیدین کی جائے یا صرف تکبیر تحریمہ کے ساتھ۔ مگر حدیث پر عمل کے دعویٰ دار کا عمل نہ اُس کے مطابق نہ اِس کے مطابق۔
پہلے جو روایات عدم رفع یدین کی پیش کی ہے انکو صحیح تو ثابت کرو پھر ڈنڈورا پیٹو


Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
شمولیت
دسمبر 21، 2017
پیغامات
55
ری ایکشن اسکور
4
پوائنٹ
30
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
نتیجہ:
معلوم ہوا کہ یتیم و مسکین فی الحدیث کے اکثر مقلد علم الحدیث میں نرے جاہل ہوتے ہیں!
اور اس جہالت کا شاہکار فقہ حنفی میں بھی دیکھا جاسکتا ہے!
بلکل صحیح

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 

خضر حیات

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
8,771
ری ایکشن اسکور
8,497
پوائنٹ
964
@جی مرشد جی ! خوب اتحاد و اتفاق کے لیے کام کر رہے ہیں ۔
آپ کہتے کہ رفع الیدین سرے سے نماز میں ہے ہی نہیں ، تو کچھ بات بنتی ، آخر میں آکر تکبیر تحریمہ والی رفع الیدین سے بہر صورت آپ بھی جان نہیں چھڑوا سکے ۔
امید ہے اپنے اس بے تکے اصول کے مطابق آپ آئندہ یا تو تکبیر تحریمہ والا رفع الیدین بھی نہیں کریں گے ، یا پھر ہر تکبیر کے ساتھ رفع الیدین کیا کریں گے ۔
@ابن داود صاحب سے گزارش ہے کہ ہر مسئلہ کو امام صاحب سے نہ جوڑا کریں ، ورنہ ہر دھاگہ ایک ہی موضوع کی طرف آجاتا ہے ۔
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,416
ری ایکشن اسکور
2,733
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
ویسے میں امام صاحب سے نہیں! امام صاحب کی تقلید کا اثر بتلاتا ہوں!
اور اس سارے گورکھ دھندوں کا مقصد اسی تقلید کا اثبات ہے!
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,416
ری ایکشن اسکور
2,733
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
اس میں تین جگہ کا اثبات اور سجدوں میں رفع الیدین کا انکار ہے۔
اہل حدیث کا عمل اس حدیث کے مطابق نہیں یہ اس سے زیادہ رفع الیدین کرتے ہیں وہ ہے تیسری رکعت کے لئے اٹھتے وقت کا رفع الیدین ۔
اہل حدیث کا عمل اس حدیث کے مطابق بھی نہیں یہ اس سے زیادہ رفع الیدین کرتے ہیں وہ ہے تیسری رکعت کے لئے اٹھتے وقت کا رفع الیدین ۔
اہل حدیث کا عمل اس حدیث کے مطابق بھی نہیں بلکہ اس حدیث کے خلاف رفع الیدین کرتے ہیں وہ ہے تیسری رکعت کے لئے اٹھتے وقت کا رفع الیدین جس سے اس حدیث میں انکار ہے ۔
یہاں یہ صاحب، دورکعتوں بعد رفع الیدین کو ان احادیث کے خلاف قرار دیتے ہیں، اور انہیں ''خلاف'' کا اندازہ بھی نہ ہو گا کہ خلاف کہتے کسے ہیں! اور مست ہو کر یہ بھی کہا دیا کہ تیسری رکعت کے لئے اٹھتے وقت کی رفع الیدن کا انکار ہے!
أَنَّ ابْنَ عُمَرَ، كَانَ " إِذَا دَخَلَ فِي الصَّلاَةِ كَبَّرَ وَرَفَعَ يَدَيْهِ، وَإِذَا رَكَعَ رَفَعَ يَدَيْهِ، وَإِذَا قَالَ: سَمِعَ اللَّهُ لِمَنْ حَمِدَهُ، رَفَعَ يَدَيْهِ، وَإِذَا قَامَ مِنَ الرَّكْعَتَيْنِ رَفَعَ يَدَيْهِ "، وَرَفَعَ ذَلِكَ ابْنُ عُمَرَ إِلَى نَبِيِّ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ
اور خود یہ حدیث بھی پیش کرتے ہیں کہ جس میں دو رکعتوں کےبعد رفع الیدین کا عمل موجود ہے!
اب اس جہالت کا کیا کیا جائے؟
 
Last edited:
شمولیت
ستمبر 21، 2017
پیغامات
548
ری ایکشن اسکور
14
پوائنٹ
61
جن حضرات نے جیسے بھی کمنٹ کیئے میں ان سب کا شکر گزار ہوں۔
میری صرف اتنی التجاء ہے کہ بات اگر سمجھ آتی ہے تو فبہا اگر نہیں تو زبردستی کوئی کسی سے منوا نہیں سکتا۔
اہل حدیث حضرات میری معلومات کے مطابق چار رکعت نماز میں رکوع جاتے وقت، رکوع سے اٹھتے وقت اور تیسری رکعت کو اٹھتے وقت رفع الیدین کرتے ہیں۔
اس بیان میں کوئی غلطی ہو تو ضرور مطلع کریں۔
کیا اہل حدیث حضرات بتا سکتے ہیں کہ بقیہ جگہ (جہاں کا اثبات صحیح احادیث میں ہے) رفع الیدین کس دلیل سے نہیں کرتے؟
محترم جناب @ابن داود صاحب
محترم جناب @خضر حیات صاحب
 
Top