• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

امریکی سیلاب سینڈی میں تعاون کی پیش کش کی شرعی حیثیت؟

asadullah

مبتدی
شمولیت
دسمبر 09، 2012
پیغامات
16
ری ایکشن اسکور
11
پوائنٹ
0
Abdullah abdal sahib kay liyay:
pehli bat to yay hai kay bat chet karnay ka maqsad samjhna samjhana hota hai larna larana nae.daikain main nay abi tak jo bhi bat ki hai us main jo mujay samajh aya wo main nay bayan kar diya , na ap ko alqabat diyay aur na hi kisi aur ko ,mugar ap daikh lain kay ap kiya kartay hain “mufti sb” aur is jaisay alqabat dainay start kar diyay ap nay mujay.(naseehat)
Dosri bat sammama bin asal(r.a) kay waqia sai yay bat to wazih hai kay us waqt jab yay waqia hoa musliman aur mushrikeen e maka jang nahi lar rahay thay, to is sai main nay yay bat akhaz ki kay madad kuffar ki us waqt ki ja sakti hai jab wo muslimanon sai halat e jang main na hon, to yay bat ap kay nazdeek dallel par mabni qarar na pae ,halaan kay is waqia sai yahi bat wazih samajh aa rahi hai, agar ap is sai mutmaen nae hain to main ap sai pochta hon kay ap mujay “wo kuffar jo muslimanon sai lar rahay hon un ki madad ki dalel dain? Jaisaay aj America (wazih rahay kay America kay sath jang ab bhi jari hai)”
Tesri bat harbi aur ghair harbi ki taqseem sai murad kiya hai?:
Jab ap kisi kafir qaum sai e.g America sai jang karain gay to ap un ki aisi auratain jo jang kay liyay nahi aaen, bachon, borhon,gosha nashen(jo is jang main kisi kism ka hisa nae laitay),wagera ko qatal nae karain gay ,jaisa kay is silsilay main ahadith maroof hain.baqi in logon sai lara jae ga.jo fauj larnay kay liyay aae ,us qaum kay wo hukmaran jinhon nay wo fauj bheji,wazir musheer, policy makers,us qaum ki economy ko tabah kiya jae ga(jaisay kay ghazwa e badar kay liyay nikalnay walay qafilay ka maqsad kuffar kay tijarti qaflay ko lootna tha),reserved army, awam main sai wo log jo hakomat ki islam dushman policies ki himayat kartay hain.
Sath sath main ap sai 1 sawal bhi pochta chalon wazahat kay liyay,
“obama” “helry Clinton” etc wagera harbi hain ya ghair harbi,?halan kay wo to Afghanistan main ja kar khud goliyan nahi chala rahay.
Nabi (pbuh) ki seerat parhain gay to ap ko yahi bat milay gi,kay jab Nabi(pbuh)kisi qaum par hamla kartay thay ,to sirf auraton ,bachon,borhon,tarik e dunya rahibon ko qatal karnay sai mana kartay thay,yay thi Nabi(pbuh) ki harbi aur ghair harbi ki taqseem. (sihah sitta kay kitab ul jihad,wagera daikh liyay jaen)
 

asadullah

مبتدی
شمولیت
دسمبر 09، 2012
پیغامات
16
ری ایکشن اسکور
11
پوائنٹ
0
Yay mukhtasar sa lecture bhi wazahat kay liyay mufeed ho ga inshallah[video=metacafe;yt-aACD8UuNk3E/the_silent_majority_anwar_al_awlaki/]http://www.metacafe.com/watch/yt-aACD8UuNk3E/the_silent_majority_anwar_al_awlaki/[/video]
 

asadullah

مبتدی
شمولیت
دسمبر 09، 2012
پیغامات
16
ری ایکشن اسکور
11
پوائنٹ
0
wazih rahay kay "fauj aur awam" ki taqseem jisay main nay is daur ki ejad qarar diya tha {(kay jis kay tehat sirf us kafir ko marna jaiz qarar diya jata hai kay jis kay hath main gun ho,baqi wo jis tareeqay sai bhi muslimanon ko nuqsan pohnchain unhain awam qarar dai kar un ki jaan bakhshi kara di jati hai)} aur chez hai aur " harbi ghair harbi" ki taqseem aur chez.aur nabi (pbuh) ki seerat sai bus "harbi aur ghair harbi" ki taqseem hi milti hai ,jis ki wazahat main nay oopar kar di hai
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
حضرت ثمامہ بن اثال رضی اللہ عنہ کا عمل نبی کریمﷺ کے علم میں تھا یا نہیں ؟

کفار سے صرف معاشی بائیکاٹ کرنا چاہیے یا ہر قسم کے تعلقات ختم کردینے چاہییں ؟
بھائی میری گفتگو امداد دینے یا نہ دینے کے بارے میں نہیں، بلکہ احادیث میں سے مکمل مفہوم بیان نہ کرنے اور اپنی مرضی کی بات لے لینے کے بارے میں تھی، اور ایسا کوئی بھی کرے تو غلط ہے۔
 

گڈمسلم

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 10، 2011
پیغامات
1,407
ری ایکشن اسکور
4,912
پوائنٹ
292
بھائی میری گفتگو امداد دینے یا نہ دینے کے بارے میں نہیں، بلکہ احادیث میں سے مکمل مفہوم بیان نہ کرنے اور اپنی مرضی کی بات لے لینے کے بارے میں تھی، اور ایسا کوئی بھی کرے تو غلط ہے۔
حدیث کے ترجمہ ومفہوم کو بگاڑ کر کیا مرضی کی بات لے لی گئی ہے ؟ ذرا پیش کرسکتے ہیں ؟ جو آپ نے سمجھی ہے۔
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
حدیث کے ترجمہ ومفہوم کو بگاڑ کر کیا مرضی کی بات لے لی گئی ہے ؟ ذرا پیش کرسکتے ہیں ؟ جو آپ نے سمجھی ہے۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
بھائی میری گفتگو امداد دینے یا نہ دینے کے بارے میں نہیں، بلکہ احادیث میں سے مکمل مفہوم بیان نہ کرنے اور اپنی مرضی کی بات لے لینے کے بارے میں تھی، اور ایسا کوئی بھی کرے تو غلط ہے۔
 

asadullah

مبتدی
شمولیت
دسمبر 09، 2012
پیغامات
16
ری ایکشن اسکور
11
پوائنٹ
0
GOOD MUSLIM KAY LIYAY
samama bin asal(r.a) kay waqia main yay bat hai kay jab kaffir minat samajat karain to phir madad di ja sakti hai.sandi tofan kay baad na america nay hafiz sb ki minat samajat ki, minat samajat to dor ki bat , madad bhi nae mangi,to hafiz sb ka un ko madad ki pesh kash karna is waqia sai sabit nae hota kyun kay kuffarki madad ki shart hi puri nae ho rahe,is liyay ARSLAN SB nay kaha kay is waqia sai wo mafhom nae nikalta jo HAFIZ SB nay nikala hai
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
یہی تو میں پوچھا رہا ہوں کہ مفہوم میں کیا گڑ بڑ کی گئی ہے ؟ کیا مفہوم بنتا تھا اور کیا بیان کیا گیا ہے۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
بھائی میری گفتگو امداد دینے یا نہ دینے کے بارے میں نہیں، بلکہ احادیث میں سے مکمل مفہوم بیان نہ کرنے اور اپنی مرضی کی بات لے لینے کے بارے میں تھی، اور ایسا کوئی بھی کرے تو غلط ہے۔
 
Top