• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

تجویز ایسے امیج سے احتیاط کریں۔۔۔

Dua

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 30، 2013
پیغامات
2,579
ری ایکشن اسکور
4,440
پوائنٹ
463
اگر حقیقتاً اس سے لفظ جلالہ ’اللہ‘ کی بجائے کسی اور لفظ کا شک پڑ رہا ہے پھر مجھے بلکہ سب کو ہی آپ سے اتفاق ہوگا کہ واقعی ہی اسے جائز نہیں ہونا چاہئے۔

محترم بھائی۔۔۔مجھے اس امیج میں شک پڑتا ہے(اب آپ اسے ذاتی رائے کا نام دے دینا) خیر کیونکہ اس صورت میں لفظ ہندو مذہب کے بھگوانوں سے جڑے لوازمات کی تشبیہ کرتا ہے۔اسی لیے مجھے اس پر اعتراض تھا۔۔۔۔افسوس کہ یہاں کلیگرافی کو ہی ایشو بنا دیا گیا۔۔۔ویسے بھی کلیگرافی کا آرٹ میری دلیل نہیں ، میری دلیل قرآن و سنت ہے ، اور اس امیج کا آرٹ اس سے ٹکراتا ہے ، اس لیے اس کی میری نظر میں کوئی اہمیت نہیں
اس پر سمجھانا میرا مقصد تھا اور یہی میرا قصور بن گیا۔۔۔اور بحث میرا مقصد نہیں۔۔۔میں نے اپنے اس عمل اور آپ سب نے اپنے ردعمل کا حساب دینا ہے۔ان شاء اللہ
اللہ ہم سب کا حامی و ناصر ہو۔۔۔آمین
 

حیدرآبادی

مشہور رکن
شمولیت
اکتوبر 27، 2012
پیغامات
287
ری ایکشن اسکور
500
پوائنٹ
120
میں نے کوئی بلا دلیل بات نہین کی۔۔۔۔اگر اپ کے پاس اس کے حق میں دلیل ہے تو پیش کریں۔۔۔
یہ بھلا کیا بات ہوئی؟ ایشو آپ نے اٹھایا ہے یا میں نے؟ تھریڈ آپ نے شروع کیا ہے یا میں نے؟ دعویٰ آپ نے کیا ہے یا میں نے؟
اور آپ کا دعویٰ یہ تھا :
علماء کرام کے مطابق اس طرح کے امیج
کا استعمال نہین کرنا چاہیئے۔کیونکہ نعوذ باللہ یہ اللہ سے انکار کی صورت
پیش کر رہے ہیں۔
اس لیے ایسا امیج استعمال نہ کریں۔
ان علماء کرام کے نام اور ان کے پیش کردہ دلائل حوالے کے ساتھ پیش کریں جنہوں نے ایسا فتویٰ دیا ہے۔ اگر آپ نام بتانے سے قاصر ہیں تو کیا یہ علماء کرام پر بہتان طرازی نہیں سمجھی جائے گی؟
ونیز ، انس صاحب کا سوال تھا :
جس امیج پر آپ کو اعتراض ہے تو بار بار آپ سے یہی کہا جا رہا ہے کہ آپ واضح کریں کہ اس کیلیگرافی میں آپ کو کیا شک پڑ رہا ہے؟؟؟ کیا ایک نظر دیکھنے پر وہ آپ کو لفظ جلالہ 'اللہ' محسوس نہیں ہوتا؟؟؟ اگر اس پر آپ کو کسی اور نام کا شک پڑتا ہے تو بتائیں کہ وہ آپ کو کیا لکھا محسوس ہوتا ہے؟؟؟
جس پر آپ کا جواب کچھ یوں ہے :
محترم بھائی۔۔۔مجھے اس امیج میں شک پڑتا ہے(اب آپ اسے ذاتی رائے کا نام دے دینا) خیر کیونکہ اس صورت میں لفظ ہندو مذہب کے بھگوانوں سے جڑے لوازمات کی تشبیہ کرتا ہے۔اسی لیے مجھے اس پر اعتراض تھا۔۔۔۔افسوس کہ یہاں کلیگرافی کو ہی ایشو بنا دیا گیا۔۔۔ویسے بھی کلیگرافی کا آرٹ میری دلیل نہیں ، میری دلیل قرآن و سنت ہے ، اور اس امیج کا آرٹ اس سے ٹکراتا ہے ، اس لیے اس کی میری نظر میں کوئی اہمیت نہیں
حالانکہ اسی تھریڈ میں ایک رکن نے دعویٰ کیا ہے کہ :
یہ لفظ اللہ خطاطین کے اصول و مبادیات کےشرائط پر لکھا گیا ہے۔
واضح رہے کہ یہاں عام خطاطی کی نہیں ، قرآنی کیلیگرافی کی بات ہو رہی ہے اور ظاہر ہے کہ اس کے ماہرین دینی امور کا بھی کچھ نہ کچھ علم ضرور رکھتے ہیں۔ یہ تصور ناممکن ہے کہ قرآن سے متعلق اپنے فن کا مظاہرہ کرتے ہوئے انہیں ایسا شک و شبہ نہیں گزرا ہوگا جیسا کہ آپ کو لاحق ہے۔
پھر آپ تو یہ بھی کہتی ہیں کہ اس تشبیہ کو آپ کی ذاتی رائے کا نام دے دیا جائے ۔۔۔۔
اگر بات صرف ذاتی احساسات کی ہی تھی تو پھر شروع میں "علماء کرام" کا حوالہ کیونکر دیا گیا تھا؟ اور یہ اتنا بڑا دعویٰ
کیونکہ نعوذ باللہ یہ اللہ سے انکار کی صورت پیش کر رہے ہیں۔
کس دلیل کی بنیاد پر کیا گیا ؟؟
واضح رہے کہ دلیل قرآن و سنت کی ہونی چاہیے نا کہ کسی کی ذاتی رائے یا فہم کی بنیاد پر ہو۔

آخری بات یہ کہ غیرضروری بحث یا کٹ حجتی یا دوسرے کی رائے کو بےوجہ رد کرنا ہمارا مقصد نہیں۔ گذارش احوال صرف اتنا ہے کہ اپنے ذاتی رائے و فہم کو "علماء کا فرمان" بنا کر پیش کرنے سے گریز کرنا چاہیے اور جس فن کی باریکیوں کا علم نہ ہو تو وہاں "سوال" دریافت کیا جانا چاہیے نہ کہ کوئی دعویٰ کیا جائے یا کسی قسم کا کوئی حکم لگایا جائے۔
ورنہ دوسری صورت میں مخالفین کو ویسی ہی بات کہنے پر مجبور ہونا پڑتا ہے جیسا کہ ناچیز نے یوں لکھا تھا :
جہاں ہر کسی نے دین کو اپنی مرضی اور فہم کے مطابق سمجھ رکھا ہو تو ایسے ہی اعتراضات اٹھتے ہیں۔
اگر پھر بھی آپ کو میری بات سے اختلاف ہے تو معذرت قبول فرمائیں۔ جزاک اللہ خیرا
اور یہ اس تھریڈ میں میرا آخری مراسلہ ہے۔
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
چلو بس اب سب نے اپنی اپنی رائے دے دی ہے اور انس بھائی نے بھی اچھے طریقے سے وضاحت کر دی ہے، اب اس گفتگو کو یہیں ختم کر دیا جائے، سب کو گفتگو میں احتیاط کرنی چاہیے۔
 

حرب بن شداد

سینئر رکن
شمولیت
مئی 13، 2012
پیغامات
2,149
ری ایکشن اسکور
6,345
پوائنٹ
437
صحیح بات ہے رکن دعا نے لکھا تھا۔۔۔
علماء کرام کے مطابق اس طرح کے امیج کا استعمال نہین کرنا چاہیئے۔کیونکہ نعوذ باللہ یہ اللہ سے انکار کی صورت پیش کر رہے ہیں۔ اس لیے ایسا امیج استعمال نہ کریں۔
یہاں پر یہ بات کہیں نہیں کہی گی کے علماء کرام نے فتوٰی دیا ہے۔۔۔
ہاں اگر یہ بات کہی جاتی کے علماء نے فتوٰی دیا ہے تو ہم دلیل کا تقاضا کرتے اچھے لگتے۔۔۔
میں بھی یہ ہی سمجھتا ہوں کے بات کو یہیں ختم کریں۔۔۔
 

Dua

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 30، 2013
پیغامات
2,579
ری ایکشن اسکور
4,440
پوائنٹ
463
یہ بھلا کیا بات ہوئی؟ ایشو آپ نے اٹھایا ہے یا میں نے؟ تھریڈ آپ نے شروع کیا ہے یا میں نے؟ دعویٰ آپ نے کیا ہے یا میں نے؟
اور آپ کا دعویٰ یہ تھا :

ان علماء کرام کے نام اور ان کے پیش کردہ دلائل حوالے کے ساتھ پیش کریں جنہوں نے ایسا فتویٰ دیا ہے۔ اگر آپ نام بتانے سے قاصر ہیں تو کیا یہ علماء کرام پر بہتان طرازی نہیں سمجھی جائے گی؟
ونیز ، انس صاحب کا سوال تھا :

جس پر آپ کا جواب کچھ یوں ہے :

حالانکہ اسی تھریڈ میں ایک رکن نے دعویٰ کیا ہے کہ :

واضح رہے کہ یہاں عام خطاطی کی نہیں ، قرآنی کیلیگرافی کی بات ہو رہی ہے اور ظاہر ہے کہ اس کے ماہرین دینی امور کا بھی کچھ نہ کچھ علم ضرور رکھتے ہیں۔ یہ تصور ناممکن ہے کہ قرآن سے متعلق اپنے فن کا مظاہرہ کرتے ہوئے انہیں ایسا شک و شبہ نہیں گزرا ہوگا جیسا کہ آپ کو لاحق ہے۔
پھر آپ تو یہ بھی کہتی ہیں کہ اس تشبیہ کو آپ کی ذاتی رائے کا نام دے دیا جائے ۔۔۔۔
اگر بات صرف ذاتی احساسات کی ہی تھی تو پھر شروع میں "علماء کرام" کا حوالہ کیونکر دیا گیا تھا؟ اور یہ اتنا بڑا دعویٰ

کس دلیل کی بنیاد پر کیا گیا ؟؟
واضح رہے کہ دلیل قرآن و سنت کی ہونی چاہیے نا کہ کسی کی ذاتی رائے یا فہم کی بنیاد پر ہو۔

آخری بات یہ کہ غیرضروری بحث یا کٹ حجتی یا دوسرے کی رائے کو بےوجہ رد کرنا ہمارا مقصد نہیں۔ گذارش احوال صرف اتنا ہے کہ اپنے ذاتی رائے و فہم کو "علماء کا فرمان" بنا کر پیش کرنے سے گریز کرنا چاہیے اور جس فن کی باریکیوں کا علم نہ ہو تو وہاں "سوال" دریافت کیا جانا چاہیے نہ کہ کوئی دعویٰ کیا جائے یا کسی قسم کا کوئی حکم لگایا جائے۔
ورنہ دوسری صورت میں مخالفین کو ویسی ہی بات کہنے پر مجبور ہونا پڑتا ہے جیسا کہ ناچیز نے یوں لکھا تھا :


اگر پھر بھی آپ کو میری بات سے اختلاف ہے تو معذرت قبول فرمائیں۔ جزاک اللہ خیرا
اور یہ اس تھریڈ میں میرا آخری مراسلہ ہے۔
محترم بھائی میں اب بھی سے متفق نہیں ۔۔۔کیوں آپ مسلسل قرآن و سنت کی دلیل سے فرار ہیں۔مجھ سے وضاحت طلب کی گئی تھی جو میں نے کر دی ہے۔

جہاں ہر کسی نے دین کو اپنی مرضی اور فہم کے مطابق سمجھ رکھا ہو تو ایسے ہی اعتراضات اٹھتے ہیں۔
میری انتظامیہ سے درخواست ہے کہ ان کے مسلسل الزامات کا نوٹس لیا جائے۔

جزاک اللہ خیراً
 

شاکر

تکنیکی ناظم
رکن انتظامیہ
شمولیت
جنوری 08، 2011
پیغامات
6,595
ری ایکشن اسکور
21,397
پوائنٹ
891
عقل و فہم کا اختلاف ہو جانا کوئی بری بات نہیں ہے۔ بعض اوقات ایک شخص کسی خاص زاویہ اور نکتہ نظر سے وہ دیکھتا ہے جو دوسرے نہیں دیکھ پاتے۔ ہم سب بہرحال اس بات پر متفق ہیں کہ کیلی گرافی بذات خود کوئی غلط شے نہیں ہے۔ اور اس پر بھی ہم سب کا اتفاق ہے کہ اگر کیلی گرافک آرٹ کی بنیاد پر ایسا آرٹ تخلیق کیا جائے جو کسی پہلو سے توہین پر مبنی معلوم ہوتا ہو تو وہ ہرگز آرٹ کے نام پر قبول نہیں کیا جا سکتا۔ مثال کے طور پر بعض لوگ قرآنی آیات کو آرٹ کے طور پر اس طرح سے لکھتے ہیں کہ وہ شیر کی شبیہ معلوم ہوتی ہے۔ اور اسی طرح ہم سب دیکھتے ہیں کہ بعض لوگ اللہ کا نام اس طرح سے لکھتے ہیں کہ اس میں علی، حسن ، حسین وغیرہ پنج تن والے نام بھی سمائے ہوتے ہیں، اب ایسی چیزوں کو کوئی جتنا چاہے آرٹ کا خطاب دے، وہ ہرگز قابل قبول نہیں۔ اور میرا خیال ہے کہ اس دھاگے میں بات کرنے والے تمام احباب یہاں تک متفق ہیں۔

دعا سسٹر سے مجھے بھی ذاتی طور پر اختلاف ہے۔ میں نہیں سمجھتا کہ اللہ کے نام میں الف اگر درمیان میں آ جائے تو اس سے کوئی اور معنی یا کوئی اور شبیہ ذہن میں ابھرتی ہے یا اس سے اللہ کے انکار کا کوئی پہلو کہیں سے نظر آتا ہے۔ لیکن ان کے مؤقف کا احترام کرنا چاہئے اور احسن انداز میں بات کرنی چاہئے نا کہ الزامات لگائے جائیں یا ان کی نیت پر شبہ کیا جائے۔ ہمارا فقط اس قدر اختلاف ہے کہ انہیں ایک آرٹ میں کسی بنیاد پر توہین یا غلطی کا کوئی پہلو نظر آ رہا ہے جس کی بنا پر وہ اس امیج کی مخالفت کرتی ہیں اور ہمیں ایسا کچھ نظر نہیں آتا اس لئے ہم ان کی مخالفت کو قبول نہیں کر رہے۔ بس! جسے ایسا کوئی پہلو نظر آتا ہے وہ ایسی امیج استعمال نہ کرے اور جسے ایسی کوئی توہین پر مبنی بات نہیں نظر آتی وہ استعمال کر لیں۔ اعمال کا دارومدار تو بہرحال نیتوں پر ہی ہے۔ لیکن ہمیں بہرحال ہرگز یہ حق نہیں کہ ہم کسی کی ذات کو اس بنیاد پر طعن و تشنیع کا نشانہ بنائیں۔ یہ ہرگز قابل تحسین امر نہیں ہے۔ بات چیت بہرحال خوشگوار اور احسن انداز میں ہونی چاہئے تاکہ ہمیں اس کا بہتر بدلہ ملے، ایسا نہ ہو کہ ہم اس مجلس سے (یعنی اس دھاگے) سے نکلیں تو نادانستگی میں گناہ گار ہو کر اٹھیں۔ اللہ تعالیٰ ہم سب کی اصلاح فرمائیں۔ آمین۔
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
عقل و فہم کا اختلاف ہو جانا کوئی بری بات نہیں ہے۔ بعض اوقات ایک شخص کسی خاص زاویہ اور نکتہ نظر سے وہ دیکھتا ہے جو دوسرے نہیں دیکھ پاتے۔ ہم سب بہرحال اس بات پر متفق ہیں کہ کیلی گرافی بذات خود کوئی غلط شے نہیں ہے۔ اور اس پر بھی ہم سب کا اتفاق ہے کہ اگر کیلی گرافک آرٹ کی بنیاد پر ایسا آرٹ تخلیق کیا جائے جو کسی پہلو سے توہین پر مبنی معلوم ہوتا ہو تو وہ ہرگز آرٹ کے نام پر قبول نہیں کیا جا سکتا۔ مثال کے طور پر بعض لوگ قرآنی آیات کو آرٹ کے طور پر اس طرح سے لکھتے ہیں کہ وہ شیر کی شبیہ معلوم ہوتی ہے۔ اور اسی طرح ہم سب دیکھتے ہیں کہ بعض لوگ اللہ کا نام اس طرح سے لکھتے ہیں کہ اس میں علی، حسن ، حسین وغیرہ پنج تن والے نام بھی سمائے ہوتے ہیں، اب ایسی چیزوں کو کوئی جتنا چاہے آرٹ کا خطاب دے، وہ ہرگز قابل قبول نہیں۔ اور میرا خیال ہے کہ اس دھاگے میں بات کرنے والے تمام احباب یہاں تک متفق ہیں۔

دعا سسٹر سے مجھے بھی ذاتی طور پر اختلاف ہے۔ میں نہیں سمجھتا کہ اللہ کے نام میں الف اگر درمیان میں آ جائے تو اس سے کوئی اور معنی یا کوئی اور شبیہ ذہن میں ابھرتی ہے یا اس سے اللہ کے انکار کا کوئی پہلو کہیں سے نظر آتا ہے۔ لیکن ان کے مؤقف کا احترام کرنا چاہئے اور احسن انداز میں بات کرنی چاہئے نا کہ الزامات لگائے جائیں یا ان کی نیت پر شبہ کیا جائے۔ ہمارا فقط اس قدر اختلاف ہے کہ انہیں ایک آرٹ میں کسی بنیاد پر توہین یا غلطی کا کوئی پہلو نظر آ رہا ہے جس کی بنا پر وہ اس امیج کی مخالفت کرتی ہیں اور ہمیں ایسا کچھ نظر نہیں آتا اس لئے ہم ان کی مخالفت کو قبول نہیں کر رہے۔ بس! جسے ایسا کوئی پہلو نظر آتا ہے وہ ایسی امیج استعمال نہ کرے اور جسے ایسی کوئی توہین پر مبنی بات نہیں نظر آتی وہ استعمال کر لیں۔ اعمال کا دارومدار تو بہرحال نیتوں پر ہی ہے۔ لیکن ہمیں بہرحال ہرگز یہ حق نہیں کہ ہم کسی کی ذات کو اس بنیاد پر طعن و تشنیع کا نشانہ بنائیں۔ یہ ہرگز قابل تحسین امر نہیں ہے۔ بات چیت بہرحال خوشگوار اور احسن انداز میں ہونی چاہئے تاکہ ہمیں اس کا بہتر بدلہ ملے، ایسا نہ ہو کہ ہم اس مجلس سے (یعنی اس دھاگے) سے نکلیں تو نادانستگی میں گناہ گار ہو کر اٹھیں۔ اللہ تعالیٰ ہم سب کی اصلاح فرمائیں۔ آمین۔
جزاک اللہ خیرا شاکر بھائی
بہت زبردست یار
 

ideal_man

رکن
شمولیت
اپریل 29، 2013
پیغامات
258
ری ایکشن اسکور
498
پوائنٹ
79
اگر حقیقتاً اس سے لفظ جلالہ ’اللہ‘ کی بجائے کسی اور لفظ کا شک پڑ رہا ہے پھر مجھے بلکہ سب کو ہی آپ سے اتفاق ہوگا کہ واقعی ہی اسے جائز نہیں ہونا چاہئے۔

محترم بھائی۔۔۔مجھے اس امیج میں شک پڑتا ہے(اب آپ اسے ذاتی رائے کا نام دے دینا) خیر کیونکہ اس صورت میں لفظ ہندو مذہب کے بھگوانوں سے جڑے لوازمات کی تشبیہ کرتا ہے۔اسی لیے مجھے اس پر اعتراض تھا۔۔۔۔افسوس کہ یہاں کلیگرافی کو ہی ایشو بنا دیا گیا۔۔۔ویسے بھی کلیگرافی کا آرٹ میری دلیل نہیں ، میری دلیل قرآن و سنت ہے ، اور اس امیج کا آرٹ اس سے ٹکراتا ہے ، اس لیے اس کی میری نظر میں کوئی اہمیت نہیں
اس پر سمجھانا میرا مقصد تھا اور یہی میرا قصور بن گیا۔۔۔اور بحث میرا مقصد نہیں۔۔۔میں نے اپنے اس عمل اور آپ سب نے اپنے ردعمل کا حساب دینا ہے۔ان شاء اللہ
اللہ ہم سب کا حامی و ناصر ہو۔۔۔آمین
میری بہن:
1۔جس لفظ اللہ کی لکھی ترتیب پر آپ نے اعتراض کیا ہے وہ خطاطی کا ہی لفظ ہے۔
جب صاحب خوش نویش خط ثلث جلی میں قرآنی آیات لکھتا ہے تو پیٹرن کے حساب سے الٖفاظ کی ترتیب سیٹنگ کرتا ہے۔ جیسے آپ کےدئے گئے اوتار بھی خط ثلث میں لکھا گیا ہے۔

ہم باآسانی اسے پڑھ سکتے ہیں وقل رب زدنی علمالیکن جسے سمجھ نہیں وہ اس کی ترتیب دیکھ کر کیسے پڑھے گا؟
کیا آپ کو اس پر اعتراض نہیں؟
یہ لفظ اللہ بھی خط ثلث کی کسی قرآنی آیت سے اٹھایا گیا ہے جس میں اس کی یہ ترتیب تھی۔
2۔ دوسرے طریقہ کے مطابق مثلث یا بیضوی یا دائرہ میں جب اللہ لکھا جائے تو اس کی سیٹنگ اس انداز سے کی جاتی ہے کہ وہ پیٹرن مکمل بھر جائے۔
بہرحال یہ اتنا بڑا ایشو نہیں اور نہ ہی اس پر اعتراض کی ایسی گنجائش ہے۔ کیونکہ اس لفظ

پر پہلی نظر پڑتے ہی ہماری زبان پر اللہ جاری ہوتا ہے، نظر بھی اللہ آتا ہے۔
ہاں انس نضر بھائی نے سوال کیا ہے جو بڑا اہم ہے۔
اس لفظ میں آپ کو اللہ کے علاوہ کیا نظر آتا ہے۔ کس ترتیب سے ، کس بنیاد پر۔
یہ بات ذہن نشین رہے کہ آپ نے جس اوتار پر اختلاف کیا ہے اس کا تعلق صرف اور صرف فن سے ہےاسے نظر انداز نہیں کیا جاسکتا۔
موڈرن یا ایبسٹریکٹ خطاطی کا یہاں کوئی ذکر نہیں، اور نہ ہی اسلام میں ایسی صورت کی گنجائش ہے،
مجھے امید ہے اب یہ ایشو ختم ہوگیا ہوگا۔
ہاں اگر واقعی اس اوتار کو دیکھ کر آپ کو کچھ اور نظر آتا ہے تو ضرور اسے واضح کریں یہ ہماری رہنمائی کے لئے مثبت ہوگا۔
شکریہ
 
Top