محمدارسلان سلفی
رکن
- شمولیت
- جنوری 16، 2012
- پیغامات
- 60
- ری ایکشن اسکور
- 163
- پوائنٹ
- 49
پگڑی کا ذکر کیا ہے کپڑے کا نہیں۔۔۔کتاب وسنت پکڑنے کیلئے نہیں،عمل کرنے کیلئے ہے(ابتسامہ)
دوسری بات یہ ہے کہ جب آپ کو صاف سیدھی حدیث نہیں مل سکی کہ اللہ کے رسول نے کہاکہ آخری زمانہ میں ایک گروہ اہل حدیث کے نام کاہوگا، اسی پر عمل کرنا،توپھر احناف سے مطالبہ کرنا کہ امام ابوحنیفہ نے کہاتھاحنفی بنو ،یااللہ کے رسول اللہ نے کہاتھاکہ حنفی بنو،ایک جاہلانہ مطالبہ تھاجس کی جہالت امید ہے کہ واضح ہوگئی ہوگی،
رہ گئی حدیث اہل سنت والجماعت تو یہ کون طے کرے گاکہ اہل سنت ہیں کون؟
دعویٰ توہرایک کرسکتاہے لیکن اصل سوال دلیل کاہے۔
دلائل سے ثابت کریں کہ حدیث میں جس مااناعلیہ واصحابی کاذکر ہے اس کا مصداق موجودہ دور کے اہل حدیث ہیں؟اپنے ہی اصولوں سے ثابت کرنا۔
ہائی لائٹ اورملون جملے کو غورسے پڑھیں ،مجھے لگتاہے کہ شدت جوش میں لکھتے وقت کیالکھ رہے ہیں سوچنے کی زحمت قطعاگوارہ نہیں کرتے کبھی اللہ کی بات پر اپنی بات کا اضافہ کردیتے ہیں ،کبھی کہتے ہیں کہ کس صحابی نے سفید ہرے کپڑے پہنے،
بندہ خدا ،کیوں خود کے اورعلم کے دشمن بنے ہو ،تم نے یہ کہاں سے معلوم کرلیاکہ کسی صحابی نےسفید یاہرے کپڑے بالکل نہیں پہنے؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نفی پر تمہارے پاس کہاں سے دلیل آگئی ہے۔دلیل کی رٹ لگانے اورگردان کرناکافی نہیں ہوتا، پیش بھی کرناہوتاہے۔
پگڑی ہرے ربگ کی لازم کروں گے تو پھر یہی سے تو فرقے بنیں گے ہری پگڑی والے علیحدہ بن گئے الگ نام ہوگیا ہری پگڑی اب دوسرا دیکھا دیکھی سفید پھر کالی پہنے گا۔اب جو شخص کسی رنگ کی پگڑی نہ پہنے کسی سے اپنی نسبت نہ دے اُس پر الزام دے دو کہ وہ فرقہ ہے واہ جی واہ
ماشاء اللہ سے آپ کے علم کو سب مان گئے کیا شاندار دلیل دیتے ہیں کہ مسجدوں اور مدرسوں کا نام رکھنے سے فرقہ واریت اور نسبت پیدا ہورہی ہے۔بس کچھ تو لکھنا ہے عالم جو ہوئے۔آٹھ سال جو لگائے ہیں۔مسجدوں یا مدرسوں کا نام رکھنے سے فرقے پیدا ہو رہے ہیں یہ ایک عام دین کے علم سے ناواقف شخص بھی کبھی نہیں کہہ سکتا۔۔۔اس کا جواب آپ کو خود بھی آتا ہے۔
ہمت کرو جواب دے دو ابوحنیفہ نے کب کہا تھا کہ میرے مقلد بنو۔
صحابہ مقلد تھے واہ جی واہ آپ یہ ثابت کریں کے صحابہ نبی کی تقلید کرتے تھے یا اطاعت کرتے تھے۔جب کوئی مقلد نہ ہوا تو وہ غیر مقلد ہی ہوتا ہے اسلیے آپ ثابت کریں کے صحابہ مقلد تھے
کتاب وسنت پکڑنے کیلئے نہیں،عمل کرنے کیلئے ہے(ابتسامہ)
دوسری بات یہ ہے کہ جب آپ کو صاف سیدھی حدیث نہیں مل سکی کہ اللہ کے رسول نے کہاکہ آخری زمانہ میں ایک گروہ اہل حدیث کے نام کاہوگا، اسی پر عمل کرنا،توپھر احناف سے مطالبہ کرنا کہ امام ابوحنیفہ نے کہاتھاحنفی بنو ،یااللہ کے رسول اللہ نے کہاتھاکہ حنفی بنو،ایک جاہلانہ مطالبہ تھاجس کی جہالت امید ہے کہ واضح ہوگئی ہوگی،
رہ گئی حدیث اہل سنت والجماعت تو یہ کون طے کرے گاکہ اہل سنت ہیں کون؟
دعویٰ توہرایک کرسکتاہے لیکن اصل سوال دلیل کاہے۔
دلائل سے ثابت کریں کہ حدیث میں جس مااناعلیہ واصحابی کاذکر ہے اس کا مصداق موجودہ دور کے اہل حدیث ہیں؟اپنے ہی اصولوں سے ثابت کرنا۔
ہائی لائٹ اورملون جملے کو غورسے پڑھیں ،مجھے لگتاہے کہ شدت جوش میں لکھتے وقت کیالکھ رہے ہیں سوچنے کی زحمت قطعاگوارہ نہیں کرتے کبھی اللہ کی بات پر اپنی بات کا اضافہ کردیتے ہیں ،کبھی کہتے ہیں کہ کس صحابی نے سفید ہرے کپڑے پہنے،
بندہ خدا ،کیوں خود کے اورعلم کے دشمن بنے ہو ،تم نے یہ کہاں سے معلوم کرلیاکہ کسی صحابی نےسفید یاہرے کپڑے بالکل نہیں پہنے؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نفی پر تمہارے پاس کہاں سے دلیل آگئی ہے۔دلیل کی رٹ لگانے اورگردان کرناکافی نہیں ہوتا، پیش بھی کرناہوتاہے۔
پگڑی جسے عربی میں عمامہ کہتے ہیں ،پہنناسنت ہے، اسی فورم پر کوئی لمبی ڈاڑھی کی تصویر شیئر کرکے تصویر بنانے والوں کو کافر بتارہاہے اورکوئی پگڑی پہن کر سنت نبی کو اداکرنے کو فرقہ ایجاد کرنے کاباعث مان رہاہے۔اب یہ تو سمجھدار لوگ ہی فیصلہ کریں گے کہ اس میں حدیث نبوی کی توہین ہوتی ہے یانہیں ہوتی ہے؟پگڑی باندھناسنت ہے۔
دوسرے یہ بات پڑھ کر میں حیران ہوں کہ جولوگ پگڑی باندھتے ہیں وہ لوگ فرقے ایجاد کرتےہیں اورجولوگ پگڑی نہیں باندھتے وہ لوگ فرقے ایجاد نہیں کرتے، فورم میں ہے کوئی سمجھدار اورعقل کا دعویدارجواس دعویٰ سے متفق ہو!
تیسری چیز یہ بھی بڑی عجیب ہے کہ عطاری ،قادری اوراشرفی یاامت میں سے کسی کی جانب منسوب ہونے سے فرقہ بندی لازم آتی ہے لیکن جولوگ اپنے مدرسہ کانام امام بخاری کے نام پر رکھتے ہیں، ابن تیمیہ کے نام پر رکھتے ہیں ان سے فرقہ بندی لازم نہیں آتی؟؟؟؟؟؟یاللعجب،اگرکہاجائے کہ مدرسہ تو اینٹ اور دیواروںکا نام ہے اوران میں جان وعقل نہیں ہوتی تو سوال یہ ہے کہ یہ بات اینٹ اوردیوار کیلئے نہیں بلکہ مدرسہ کا نام کسی امتی کے نام پر رکھنے والے عقل کے دعویدار کیلئے کہی جارہی ہے،یاکہیں ایساتونہیں کہ امام بخاری کو امت سے مافوق سمجھاجارہاہو۔
تمام صحابہ غیرمقلد تھے یہ بات کس عقل مند نے کہی ہے، حوالہ درکارہے۔اورتمام ائمہ غیرمقلد تھے ،اس بات کا بھی حوالہ درکار ہے۔
ماشاء اللہ کیالیاقت ہے،
ایک مختصر ساسوال ہے امید ہے کہ جواب بھی مختصراورواضح ہوگا۔
چلو حنفی تواہل الرائے ہیں، سوال یہ ہے کہ مالکی،شافعی اورحنبلی اہل الرائے ہیں یااہل الحدیث ہیں، اگر وہ اہل الرائے ہیں توپھر سمجھوکہ قرآن کی اورحدیث کی ساری خدمت تو اہل الرائے حضرات نے کی ہے اہل حدیث نے بس صرف بھاڑ جھونکاہے،اوراگر یہ تینوں اہل الحدیث ہیں تو پھر یہ سوال پیداہوتاہے کہ یہ تین گروہ اورتین جماعتیں فرقہ بندی کے دائرہ میں آتی ہیں یانہیں، اگرنہیں آتی توکیوں اوراگرآتی ہیں توپھر فرقہ بندی کا کام جب اہل حدیث خود کررہے ہیں تو وہ کس منہ سے حنفیوں پر اعتراض کررہے ہیں۔