• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

بچے پر اپنے والد یا والدہ کا مذہب اختیار کرنے کی پابندی نہیں

اسحاق سلفی

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اگست 25، 2014
پیغامات
6,372
ری ایکشن اسکور
2,589
پوائنٹ
791
السلام علیکم ورحمۃ اللہ
محترم بھائی @ابن داود صاحب اس سوال کا اردو ترجمہ لکھیں ، تاکہ اس کا جواب دیا جاسکے ؛
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,416
ری ایکشن اسکور
2,733
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
شیخ [SIZE=6][COLOR=rgb(109, 63, 3)]@اسحاق سلفی[/COLOR][/SIZE] اور شیخ [SIZE=6]@خضر حیات[/SIZE]
The word “Irtadad” means apostate in Arabic, does this mean that you being a Sheikh consider me an apostate for following my mother’s religion Judaism instead of father’s religion Islam?
And if yes than what is the punishment of apostasy as per Mohammad’s Hadeeth and Quran?
Hoping for a straightforward honest academic answer from you both, because it is important for me to know
کیا آپ جو کہ شیوخ ہیں، ان کی مراد یہ ہے کہ اپ مجھے میری والدہ کے مذہب کی کو اختیار کرنے کے سبب مرتد سمجھتے ہیں؟
اگر ایسا ہے، تو محمد (صلی اللہ علیہ وسلم) کی حدیث اور قرآن کی رو سے اس کی سزا کیا ہے؟
آپ سے دوٹوک اور علمی جواب کی امید ہے، کہ میرے لئے اس کا جاننا ضروری اور اہمیت رکھتا ہے۔
 

اسحاق سلفی

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اگست 25، 2014
پیغامات
6,372
ری ایکشن اسکور
2,589
پوائنٹ
791
The word “Irtadad” means apostate in Arabic, does this mean that you being a Sheikh consider me an apostate for following my mother’s religion Judaism instead of father’s religion Islam?
And if yes than what is the punishment of apostasy as per Mohammad’s Hadeeth and Quran?
Hoping for a straightforward honest academic answer from you both, because it is important for me to know.

Shalom and regards,
Fishel Benkhald
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آپ کے انگریزی میں لکھے سوال کا جو مطلب ہمیں سمجھ آیا وہ یہ ہے :
لفظ "ارتداد" کی معنی عربی زبان میں "مرتد" ہے، تو کیا آپ مجھے مندرجہ ذیل کے لیئے مرتد تصور فرمایں گے کہ میری والدہ کا دین یہودیت جبکہ والد کا دین اسلام ہے؟
اگر ہاں تو میرے ارتداد کی کیا سزا ہوسکتی ہے احادیث نبوی (ﷺ) اور قرآن کے احکامات کے تحت؟
مجھے امید ہیکہ آپ دونوں مجھے راست اور علمی جواب دینگے کیونکہ یہ (جواب) جاننا میرے لیئے بیحد اہمیت کا حامل ھے -؟
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


جواب :
عالم اسلام میں اسلامی احکام کیلئے مشہور و معروف انسائیکلو پیڈیا
(الموسوعۃ الفقہیہ الکویتیہ ) میں ارتداد اور مرتد کے متعلق ابتدائی معلومات دیتے ہوئے لکھا ہے ؛
الردة لغة: الرجوع عن الشيء، ومنه الردة عن الإسلام.
يقال: ارتد عنه ارتدادا أي تحول. والاسم الردة، والردة عن الإسلام: الرجوع عنه. وارتد فلان عن دينه إذا كفر بعد إسلامه (الجمهرة ولسان العرب والصحاح وتاج العروس ومتن اللغة والمعجم الوسيط.) .
وفي الاصطلاح: (الردة: كفر المسلم بقول صريح أو لفظ يقتضيه أو فعل يتضمنه (تحفة الفقهاء 7 / 134، والقليوبي وعميرة 4 / 174، وحاشية الباجوري 2 / 328، ومنح الجليل 4 / 461، وشرح الخرشي المالكي 8 / 62، وهداية الراغب 437، والمغني لابن قدامة الحنبلي 8 / 540، ومنتهى الإرادات لابن النجار 2 / 498.)
شرائط الردة:
2 - لا تقع الردة من المسلم إلا إذا توفرت شرائط البلوغ والعقل والاختيار (البدائع 7 / 134، المهذب 2 / 222، فيض الإله المالك 2 / 305، الفروع 2 / 160) .

(الموسوعۃ الفقہیہ الکویتیہ )
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
(ارتداد )عربی میں (ردۃ ) سے ہے ، اور "رِدۃ " کا معنی ہے کسی چیز سے رجوع کرنا ،جیسے (الردة عن الإسلام ) اسلام سے رجوع کرنا؛
اگر کوئی اسلام سے پھر جائے ، یعنی اسلام چھوڑکر کفر میں چلا جائے تو کہا جاتا ہے (ارتد فلان عن دينه إذا كفر بعد إسلامه )
شرعی اصطلاح میں : صریح کلام کے ذریعہ ،یا کسی ایسے لفظ وقول کے ذریعہ جو کفر کا تقاضا کرتا ہو، یا ایسا فعل جو کفر کو متضمن ہو
کے صدور کو ارتداد اور فاعل کو مرتد کہتے ہیں ، لیکن اسے مرتد تب کہا جائے گا اس سے کفریہ قول و فعل کا صدور بلوغت میں شعوری طور پر ہوا ہو ،
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اور فقہ حنفی کی چوٹی کی کتاب (بدائع الصنائع للكاساني الحنفي (ت587هـ) میں مرتد کے بارے وضاحت ہے :

: (أما ركن الردة فهو إجراء كلمة الكفر على اللسان بعد وجود الإيمان؛ إذ الردة عبارة عن الرجوع عن الإيمان) [7/134]
یعنی کسی مومن کی زبان پر اختیاری طور کلمہ کفر جاری ہونا ارتداد کہلاتا ہے ، کیونکہ : ارتداد ، ایمان سے پلٹنے سے عبارت ہے ،
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
مختصراً یہ کہ :
" مرتد " اس شخص کو کہتے ہیں جو دین اسلام سے پھر جائے یعنی اپنے اختیار سے قول یا فعل کے ساتھ ایمان واسلام کے نورانی دائرہ سے نکل کر کفر و شرک کے ظلمت کدوں میں چلا جائے ۔
 
Last edited:

اسحاق سلفی

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اگست 25، 2014
پیغامات
6,372
ری ایکشن اسکور
2,589
پوائنٹ
791
consider me an apostate for following my mother’s religion Judaism instead of father’s religion Islam?
And if yes than what is the punishment of apostasy as per Mohammad’s Hadeeth and Quran?
مرتد یعنی دائرہ اسلام سے خارج ہونے والے پر شریعت اسلامیہ کا پہلاحکم تو یہ لاگو ہوگا کہ اس نے کفر کا ارتکاب کیا ،اب وہ مسلمان نہیں کافر ہے ، اس کے سابقہ تمام نیک اعمال برباد ہوچکے ، اب اس کو اللہ کے ہاں کسی نیک عمل کا کوئی اجر نہیں ملے گا
وَمَنْ يَرْتَدِدْ مِنْكُمْ عَنْ دِينِهِ فَيَمُتْ وَهُوَ كَافِرٌ فَأُولَئِكَ حَبِطَتْ أَعْمَالُهُمْ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ وَأُولَئِكَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِيهَا خَالِدُونَ (البقرہ ۔217)
یعنی جو بھی اپنے دین اسلام سے مرتد ہوجائے ، اور کفر کی حالت میں اسے موت آئے اس کے تمام اعمال برباد ہوجائیں گے ،اور ایسے ہمیشہ دوزخ میں رہیں گے "
اور اگر مرتد ہونے والا شخص مسلمان عورت سے شادی شدہ ہے تو اس کا نکاح فسخ ہوجائے گا
جید عرب علماء کا یہ فتوی دیکھئے :
۔۔۔۔۔

إذا صدر من الزوج ما يوجب الردة عن الإسلام ، كسب الله تعالى ، أو سب رسوله صلى الله عليه وسلم ، أو جحد ما علم من الدين بالضرورة ، فإن كان قبل الدخول بالزوجة : انفسخ النكاح في الحال .

قال ابن قدامة رحمه الله : "إذا ارتد أحد الزوجين قبل الدخول , انفسخ النكاح , في قول عامة أهل العلم , إلا أنه حكي عن داود , أنه لا ينفسخ بالردة , لأن الأصل بقاء النكاح ، ولنا : قول الله تعالى : (وَلا تُمْسِكُوا بِعِصَمِ الْكَوَافِرِ) وقال تعالى : (فَلا تَرْجِعُوهُنَّ إِلَى الْكُفَّارِ لا هُنَّ حِلٌّ لَهُمْ وَلا هُمْ يَحِلُّونَ لَهُنَّ) ولأنه اختلاف دين يمنع الإصابة [يعني : الجماع] , فأوجب فسخ النكاح , كما لو أسلمت تحت كافر" انتهى من "المغني" (7/133) .


وإن كانت الردة بعد الدخول ، فهل تقع الفرقة في الحال ، أم تتوقف الفرقة على انقضاء العدة؟ ففيه خلاف بين الفقهاء.
فمذهب الشافعية والصحيح عند الحنابلة أنه إن عاد إلى الإسلام قبل انقضاء عدة زوجته فنكاحه باقٍ كما هو ، وإن انقضت العدة قبل رجوعه للإسلام وقعت الفرقة ، وليس له أن يرجع إلى زوجته إلا بعقد جديد .

ومذهب الحنفية والمالكية أن الردة توجب الفرقة في الحال ، ولو كان ذلك بعد الدخول . وينظر : "المغني" (7/133) ، "الموسوعة الفقهية" (22/198) ، "الإنصاف" (8/216) ، "كشاف القناع" (5/121) ، "تحفة المحتاج" (7/328 ) ، "الفتاوى الهندية" (1/339) ، "حاشية الدسوقي" (2/270) .
وبعض أهل العلم يرى أنه لو تاب بعد انقضاء العدة ، فله الرجوع إلى زوجته إن رضيت به ولم تكن قد تزوجت من غيره .
وينظر : "فتاوى أركان الإسلام" للشيخ ابن عثيمين ص 279 ، وجواب السؤال رقم (21690) .

قال الشيخ ابن عثيمين رحمه الله : " والحاصل أن هذا الزوج الذي ترك الصلاة لا يخلو من ثلاث حالات :
الحال الأولى : أن يكون ذلك قبل العقد فلا يصح العقد ولا تحل به الزوجة .
الحال الثانية : أن يكون بعد العقد وقبل الدخول أو الخلوة التي توجب العدة فهذا ينفسخ النكاح بمجرد تركه للصلاة .
الحال الثالثة : أن يكون بعد الدخول أو الخلوة الموجبة للعدة فهذا يتوقف الأمر على انقضاء العدة ، إن تاب وصلى قبل انقضائها فهي زوجته ، وإن لم يفعل فإذا انقضت العدة فقد تبيّن فسخه منذ حصلت الردة والعياذ بالله ، وحينئذ إما أن لا يكون له رجعة عليها وإما أن يكون له رجعة إذا أسلم وأحب ذلك على خلاف بين أهل العلم في هذه المسألة " انتهى من "فتاوى نور على الدرب" .
ثانيا :

الفسخ الواقع بسبب الردة ، لا يحسب من الطلاق ، عند جمهور الفقهاء .

جاء في "الموسوعة الفقهية" (7/34) : " فإذا ارتد أحدهما وكان ذلك قبل الدخول انفسخ النكاح في الحال ولم يرث أحدهما الآخر .

وإن كان بعد الدخول : قال الشافعية - وهو رواية عند الحنابلة - حيل بينهما إلى انقضاء العدة , فإن رجع إلى الإسلام قبل أن تنقضي العدة فالعصمة باقية , وإن لم يرجع إلى الإسلام انفسخ النكاح بلا طلاق .

وقال أبو حنيفة وأبو يوسف , وهو رواية عند الحنابلة : إن ارتداد أحد الزوجين فسخ عاجل بلا قضاء فلا ينقص عدد الطلاق , سواء أكان قبل الدخول أم بعده .

وقال المالكية , وهو قول محمد من الحنفية : إذا ارتد أحد الزوجين انفسخ النكاح بطلاق بائن " انتهى .

والله أعلم .

الإسلام سؤال وجواب

https://islamqa.info/en/134339
---------------------------
Effect of apostasy on marriage before and after consummation
If a person apostatises from Islam -- Allah forbid -- and then comes back to Islam before the end of the ‘iddah period and without anyone knowing about this matter, does his wife become permissible for him without renewing the marriage contract? Does this count as one divorce (talaaq)? If he had not consummated the marriage with his wife and he apostatised -- Allah forbid - - does his wife become irrevocably divorced from him straight away regardless of whether he comes back to Islam?.

Published Date: 2010-07-29
Praise be to Allaah.
Firstly:

If the husband does or says something that implies apostasy from Islam, such as reviling Allah (may He be exalted) or reviling His Messenger (blessings and peace of Allah be upon him) or denying something that is well known to be a basic matter of Islam -- if that happens before consummating the marriage, then the marriage is annulled straight away.

Ibn Qudaamah (may Allah have mercy on him) said: If one of the spouses apostatises before consummation of the marriage, the marriage is annulled according to most scholars. But it was narrated from Dawood that (marriage) is not annulled by apostasy, because the basic principle is that the marriage remains as it is. But Allah says (interpretation of the meaning): “Likewise hold not the disbelieving women as wives” [al-Mumtahanah 60:10] and “send them [believing women] not back to the disbelievers. They are not lawful (wives) for the disbelievers nor are the disbelievers lawful (husbands) for them” [al-Mumtahanah 60:10]. The difference in religion means that intimacy is not permissible, which inevitably means annulling the marriage, as is also the case if a woman becomes Muslim whilst married to a kaafir.

End quote from al-Mughni, 7/133

It apostasy occurs after consummation, should they be separated immediately or should separation be delayed until the end of the ‘iddah?

There is a difference of opinion among the fuqaha’ concerning this.

The view of the Shafaa‘is, and the correct view according to the Hanbalis, is that if he comes back to Islam before his wife’s ‘iddah ends, then the marriage remains as is. If the ‘iddah ends before he comes back to Islam, then separation takes place and he cannot go back to his wife except with a new marriage contract.

The view of the Hanafis and Maalikis is that apostasy means that they must be separated immediately, even if that is after consummation of the marriage. See: al-Mughni, 7/133; al-Mawsoo‘ah al-Fiqhiyyah, 22/198; al-Insaaf, 8/216; Kashshaaf al-Qinaa‘, 5/121; Tuhfat al-Muhtaaj, 7/328; al-Fataawa al-Hindiyyah, 1/339; Haashiyat al-Dasooqi, 2/270.

Some of the scholars say that if he repents after the ‘iddah ends, he may go back to his wife if she agrees to that and she has not married someone else.

See: Fataawa Arkaan al-Islam by Shaykh Ibn ‘Uthaymeen, p. 279, as well as the answer to question no. 21690.

Shaykh Ibn ‘Uthaymeen (may Allah have mercy on him) said: To sum up, one of three scenarios must apply in the case of the husband who gives up prayer:

(i) If that happens before the marriage contract is done, the marriage is not valid and the wife does not become permissible thereby.

(ii) If that happens after the marriage contract is done and before the marriage is consummated or the couple spends time alone together, which would make the ‘iddah obligatory, the marriage is annulled as soon as he gives up prayer.

(iii) If that happens after the marriage was consummated or the couple spent time alone together, which would make the ‘iddah obligatory, it depends on whether the ‘iddah has ended or not. If he repents and begins to pray before the end of the ‘iddah, then she is still his wife, but if he does not do that, then when the ‘iddah ends, the marriage is annulled from the time he apostatised -- Allah forbid. In that case, if he comes back to Islam, (according to some scholars) he may take her back if he wants or (according to other scholars) he may not. There is a difference of opinion among the scholars concerning this issue. End quote from Fataawa Noor ‘ala al-Darb.

Secondly:

The annulment that takes place because of apostasy is not regarded as being talaaq (divorce) according to the majority of fuqaha’.

It says in al-Mawsoo‘ah al-Fiqhiyyah (7/34): If one of them apostatises before the marriage is consummated, then the marriage is annulled immediately and neither of them can inherit from the other.

If that occurred after the marriage has been consummated, the Shaafa‘is say -- and this is also narrated in one report by the Hanbalis -- they should be separated until the end of the ‘iddah. If he comes back to Islam before the ‘iddah ends, then the marriage remains valid, but if he does not come back to Islam, the marriage is annulled with no divorce (talaaq)

Abu Haneefah and Abu Yoosuf said -- and it is also narrated in one report by the Hanbalis -- that the apostasy of one of the spouses annuls the marriage immediately, and that does not count as a talaaq divorce, whether it occurs before consummation or afterwards.

The Maalikis said, and this is also the view of Muhammad ibn al-Hanafiyyah: If one of the spouses apostatises, the marriage is annulled with an irrevocable divorce (talaaq). End quote.

And Allah knows best.

Islam Q&A
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مرتد کو توبہ کی ترغیب دلائی جائے گی

جو شخص دین اسلام سے مرتد ہو جائے اور پھر توبہ و ندامت کے ساتھ رجوع کرے تو پھر حد قائم کرنا جائز نہیں کیونکہ حد تو اس پر قائم کی جاتی ہے جو ارتداد پر اصرار کرے اورجو توبہ کرے تو توبہ سے سابقہ گناہ معاف ہو جاتے ہیں‘ جیسا کہ کتاب و سنت سے ثابت ہے۔
ھذا ما عندی واللہ اعلم بالصواب
فتاویٰ اسلامیہ

ج3ص417

محدث فتویٰ

 

اسحاق سلفی

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اگست 25، 2014
پیغامات
6,372
ری ایکشن اسکور
2,589
پوائنٹ
791
اور سعودی عرب کے علماء کی فتوی کیلئے مستقل کمیٹی(Fatwas of the Permanent Committee )
مرتد کی توبہ کے متعلق فتویٰ درج ذیل ہے :

س 2: إذا نقض المسلم إسلامه، وبعد مدة قليلة استغفر ربه. فهل في هذه الحالة يشترط عليه أن يجدد توبته ويقول الشهادتين؟
ج 2: توبة المرتد على حسب حاله، فإن كان بفعل شيء محرم يوجب الردة، فبتركه مع الندم على ما مضى منه، والعزم الصادق أن لا يعود فيه، وإن كان بترك شيء واجب فبفعله مع الندم على ما مضى، والعزم الصادق أن لا يعود فيه، وإن كان بقول شيء، فتوبته بترك ذلك مع الندم على ما مضى منه، والعزم الصادق أن لا يعود فيه. فتارك الصلاة توبته بفعلها مع الندم على ما مضى منه،والعزم الصادق أن لا يعود فيه، والمستبيح لفعل المحرمات المجمع على تحريمها، والمعلوم من الدين بالضرورة، توبته باعتقاد تحريمها، مع الندم على ما مضى منه، والعزم الصادق أن لا يعود فيه، وتوبة من يدعو غير الله من الأموات وغيرهم يكون بترك ذلك وإخلاص العبادة لله تعالى، مع الندم على ما مضى منه والعزم الصادق أن لا يعود فيه.
وبالله التوفيق، وصلى الله على نبينا محمد وآله وصحبه وسلم.
اللجنة الدائمة للبحوث العلمية والإفتاء
عضو ... عضو ... عضو ... نائب الرئيس ... الرئيس
بكر أبو زيد ... صالح الفوزان ... عبد الله بن غديان ... عبد العزيز آل الشيخ ... عبد العزيز بن عبد الله بن باز


ترجمہ :
سوال: اگر مسلمان نے اپنا اسلام چھوڑ دیا ہو، اور تھوڑے عرصہ کے بعد اپنے رب سے توبہ کرلی ہو، تو کیا اس حالت میں اس کے لئے شرط ہے کہ اپنی توبہ کی تجدیدِ نو کرتے ہوے وہ کلمہ شہادت دوبارہ پڑھے؟
ــــــــــــــــــــــــــــــ
جواب: مرتد کی توبہ اس کی حالت کے مطابق ہوگی، اگر یہ ارتداد کسی ایسی حرام چیز کے ارتکاب کی وجہ سے تھا، جس سے کہ ردّت واجب ہوتی ہے، تو اس حرام کو ترک کردینے، ماضی میں جو کچھ ہوا اس پر ندامت کا اظہار کرنے، اور اس بات کا پکّہ ارادہ کرنے پر اس کی توبہ ہوگی کہ وہ دوبار یہ حرام کام نہیں کریگا۔ اور اگر یہ ردت کسی ایسے فرض کے ترک کرنے کی وجہ سے تھی، جس سے کہ ردّت کا حکم واجب ہوجاتا ہے، تو اپنے کئے پر ندامت کا اظہار کرتے ہوئے، اس فرض کے ادا کرنے، اور اس فرض کو دوبارہ ترک نہ کرنے کے پختہ عزم پر اس کی توبہ قبول ہوگی، اور اگر ردت کسی بات کے کہنے کی وجہ سے تھی، تو اس کی توبہ یہ ہوگی کہ وہ اپنی کہی ہوئی بات پر ندامت کا اظہار کرے، اور اس بات کا سچا عزم کرے کہ دوبارہ ایسا نہیں کہے گا، چنانچہ نماز کے ترک کرنے والے کی توبہ یہ ہے کہ وہ اپنے اس عمل پر ندامت کا اظہار کرتے ہوئے تو نمازوں کی پابندی کرے،
اور دوبارہ نماز ترک کرنے کا پختہ عزم کرے۔ اور ایسے فعل کا مرتکب جس کی حرمت پر اجماع ہے، اور جو ضروریاتِ دین میں سے ہو، تو اس کی توبہ یہ ہوگی کہ وہ ان ضروریات دین کے حرام ہونے کا عقیدہ رکھے، جو ہوا اس پر ندامت کا اظہار کرے، اور دوبارہ اس طرح نہ کرنے کا پختہ عزم کرے۔ اور جو اموات میں سے غیر اللہ وغیرہ کو پکارتا تھا تو اس کی توبہ اس کو ترک کرنے اور اللہ تعالی کے لئے عبادت کو خالص کرنے سے ہوگی، جو ہوا اس پر نادم رہے، اور سچے دل سے دوبارہ نہ کرنے کا عزم کرے۔
وبالله التوفيق۔ وصلى الله على نبينا محمد، وآله وصحبه وسلم۔
علمی تحقیقات اور فتاوی جات کی دائمی کمیٹی
Fatwas of the Permanent Committee
( جلد کا نمبر 1، صفحہ 413)
http://alifta.com/Default.aspx?languagename=en
 

خضر حیات

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
8,771
ری ایکشن اسکور
8,496
پوائنٹ
964
کیا آپ جو کہ شیوخ ہیں، ان کی مراد یہ ہے کہ اپ مجھے میری والدہ کے مذہب کی کو اختیار کرنے کے سبب مرتد سمجھتے ہیں؟
اگر ایسا ہے، تو محمد (صلی اللہ علیہ وسلم) کی حدیث اور قرآن کی رو سے اس کی سزا کیا ہے؟
آپ سے دوٹوک اور علمی جواب کی امید ہے، کہ میرے لئے اس کا جاننا ضروری اور اہمیت رکھتا ہے۔
بچے کا دین ، اس کی نسل وغیرہ کا اعتبار باپ کے اعتبار سے ہوتا ہے ، مسلمان مرد کے گھرپیدا ہونے والا بچہ مسلمان ہے ، جیساکہ اوپر وضاحت ہوچکی ۔
اگر اب آپ اپنی ماں کا مذہب یعنی یہودیت اختیار کرتے ہیں ، تو یہ ارتداد ہے ، اگر آپ کو یہ علم نہیں تھا ، تو لاعلمی کے عذر کے سبب آپ کو سمجھایا جائے گا ، لیکن سمجھانے کے باوجود اگر مصر رہیں تو مرتد شمار کیے جائیں گے ، اور سب احکامات وہی ہوں گے، جو مرتد کے ہیں ، شریعت اسلامیہ کی رو سے اگر مرتد توبہ نہ کرے تو اس کی سزا قتل ہے۔ جیساکہ اسحاق سلفی صاحب نے اوپر کئی ایک فتاوی جات نقل کردیے ہیں ۔
اگر آپ واقعتا اس معاملے میں سنجیدہ ہیں ، اور اس معاملے کو اسلامی نقطہ نظر سے حل کرنا چاہتے ہیں تو گزارش ہے کہ کسی عالم دین یا اسلامی اسکالر سے رابطہ کرکے ، تمام صورت حال اس کے سامنے رکھ کر ، اس پر تفصیلی رائے جان لیں ، کیونکہ اس طرح کے معاملات میں بعض دفعہ کچھ باتیں پوشیدہ رہ جاتی ہیں ، یا رکھی جاتی ہیں ، جن کی وجہ سے نتائج کافی مختلف ہوسکتے ہیں ۔
 
Top