اس دھاگے کی ابتداء کے دو بنیادی مقاصد ہیں:
١-ناچیز سمجھتا ہے کہ مسئلہ تقلید میں کچھ ابحاث دونوں طرف کی غیر ضروری متشددانہ روش کا نتیجہ ہیں- مثلا ہماری طرف سے لفظ تقلید ہی کو مبغوض ثابت کرنے کی ہر ممکن کوشش اور تقلید شخصی کو شرک قرار دینا- ھند و پاک کے حنفیہ کا یہ کہنا کہ تقلید شخصی پر اجماع ہوچکا اور اھلحدیث گویا عامی کے اجتھاد کرنے کے قائل ہیں-
٢-اس فورم پر اس موضوع پر کافی بات ہوچکی ہے- لیکن بدیہی، آسان اور سنجیدہ بحث کے بجائے پیچیدہ تعریفات کے حدود و اربعہ کی تعیین اور ان کے بے محل حوالوں اورطعن و تشنیع کا مظاہرہ ذیادہ دیکھنے میں آیا- احباب سے گزارش ہے کہ اس دھاگے میں ایسی لاحاصل سعی سے گریز فرمائیں-
١-ناچیز سمجھتا ہے کہ مسئلہ تقلید میں کچھ ابحاث دونوں طرف کی غیر ضروری متشددانہ روش کا نتیجہ ہیں- مثلا ہماری طرف سے لفظ تقلید ہی کو مبغوض ثابت کرنے کی ہر ممکن کوشش اور تقلید شخصی کو شرک قرار دینا- ھند و پاک کے حنفیہ کا یہ کہنا کہ تقلید شخصی پر اجماع ہوچکا اور اھلحدیث گویا عامی کے اجتھاد کرنے کے قائل ہیں-
٢-اس فورم پر اس موضوع پر کافی بات ہوچکی ہے- لیکن بدیہی، آسان اور سنجیدہ بحث کے بجائے پیچیدہ تعریفات کے حدود و اربعہ کی تعیین اور ان کے بے محل حوالوں اورطعن و تشنیع کا مظاہرہ ذیادہ دیکھنے میں آیا- احباب سے گزارش ہے کہ اس دھاگے میں ایسی لاحاصل سعی سے گریز فرمائیں-