• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

جناب قادری رانا جی نے دعوی کیا ہےکہ " اعلی حضرت کے عقیدے پر انگلی رکھو نہ ثابت کروں تو کہنا۔"

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,417
ری ایکشن اسکور
2,730
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
تو میں بھی کہہ رہا ہوں جب کلی ثابت ہوجائے تو اس کلی کے جز خود بخود ثابت ہو جاتے ہیں۔جب یہ نفس مسئلہ ہی احادیث سے ثابت ہو جائے گا تو اس کے اجزا خود بخود ثابت ہو جائے گئے
اول تو پہلے کل ثابت کرنا ہوگا، اور پھر امور کو اس کل کا جز!
چلیں ، اب تنقیحات کا جواب تحریر فرمائیں!
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,417
ری ایکشن اسکور
2,730
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃاللہ وبرکاتہ!
یعنی آپ نفس مسئلہ کو تسلیم کر تے ہیں؟
قادری صاحب! کیا آج ناشتہ میں کچھ زیادہ پکے ہوئے کیلے تو نہیں کھا لئے کہ خمار کا عالم ہے!
حقیقی اور دنیاوی کا مطلب پہلے ہہی بیان ہو چکا کہ اس سے مراد دنیا والا جسم زندہ ہے اگر اعلی حضرت نے اس کی کہیں مخالفت کی ہے تو دیکھائیں۔اور جیسے حضرت موسیٰ قبر میں نماز پڑھ رہے تھے تو حضور نے دیکھا۔تو یہی حسی حقیقی اور دنیاوی ہے کہ جسم اقدس حرکت کر سکتا ہے جسے دیکھا جا سکتا ہے ۔۔۔۔۔
نہ آپ کے سرخ والے کلام سے اتفاق ہے اور نہ ہی آپ کے نیلے والے کلام سے اتفاق ہے!
بالفاظ دیگر آپ کے بیان کردہ نفس مسئلہ سے اتفاق نہیں!
تنقیحات ہوتی ہی اس وقت ہیں جب اتفاق نہ ہو!
جناب اسی کو تنقیح کہتے ہیں کہ عبارت کو بیان کیا جائے! اور عبارت کے معنی و مفہوم کو متعین کیا جائے! اس پر عبارت پر سوال کے جواب آپ کو دینا لازم ہیں!
اسی لئے تو تنقیح کی جاتی ہیں کہیں کی اینٹ کہیں کا روڑا، بھان متی نے کنبہ جوڑا والا معاملہ نہ کیا جائے!
جب آپ اپنے ''اعلیٰحضرت'' کے عقیدہ پر تنقیح نہیں کرا سکتے ، تو آگے آپ نے کیا خاک کچھ کرنا ہے!
 
شمولیت
جون 20، 2014
پیغامات
675
ری ایکشن اسکور
55
پوائنٹ
93
السلام علیکم ورحمۃاللہ وبرکاتہ!

قادری صاحب! کیا آج ناشتہ میں کچھ زیادہ پکے ہوئے کیلے تو نہیں کھا لئے کہ خمار کا عالم ہے!

نہ آپ کے سرخ والے کلام سے اتفاق ہے اور نہ ہی آپ کے نیلے والے کلام سے اتفاق ہے!
بالفاظ دیگر آپ کے بیان کردہ نفس مسئلہ سے اتفاق نہیں!



جب آپ اپنے ''اعلیٰحضرت'' کے عقیدہ پر تنقیح نہیں کرا سکتے ، تو آگے آپ نے کیا خاک کچھ کرنا ہے!
تو نفس مسئلہ پہ بحث کریں نہ بسم اللہ شروع کریں اور تنقیحات کا جواب میں دے چکا ہوں۔اب آئیں اور نفس مسئلہ پر گفتگو کریں۔اور اپنا موقف لکھیں کہ اعلی حضرت کی کس چیز سے آپ کو اختلاف ہے۔اور کیوںَ؟
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,417
ری ایکشن اسکور
2,730
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
تو نفس مسئلہ پہ بحث کریں نہ بسم اللہ شروع کریں اور تنقیحات کا جواب میں دے چکا ہوں۔اب آئیں اور نفس مسئلہ پر گفتگو کریں۔اور اپنا موقف لکھیں کہ اعلی حضرت کی کس چیز سے آپ کو اختلاف ہے۔اور کیوںَ؟
قادری رانا صاحب !معلوم ہوتا ہے کہ آپ نے اردو بھی کسی بھنگ کے شوقین صوفی سے سیکھی ہے!
تنقیح مسئلہ کے بیان کے لئے ہی ہوتی ہے، تنقیح کا تعلق نفس مسئلہ سے ہی ہے!
اب یہ بے وقوفیاں چھوڑو! اور @علی معاویہ بھائی بھائی نے آپ سے جو پوچھا ہے اس کا جواب تحریری فرمائیں!
 

T.K.H

مشہور رکن
شمولیت
مارچ 05، 2013
پیغامات
1,121
ری ایکشن اسکور
330
پوائنٹ
156
بھنگ کے شوقین صوفی
اہلِ علم حضرات سے ایسے ”الفاظ“ کا صدور اچھا ”معلوم“ نہیں ہوتا۔
 
شمولیت
مئی 05، 2014
پیغامات
202
ری ایکشن اسکور
40
پوائنٹ
81
رانا جی: بھائی ابن داؤد صاحب نے بھی آپ سے درخواست کی کہ سب سے پہلے تنقیحات کی طرف آئیں لیکن وہی " مرغ کی ایک ٹانگ" پر جناب اڑے ہوئے ہیں ۔
جناب من: ایک بات عرض کرتا ہوں شاید جناب کی سمجھ میں بات آ جائے۔
اس فورم پر جب بھی مقتدی کے سورہ فاتحہ پڑھنے پر کوئی پوسٹ لگائی جاتی ہے اور بطور دلیل " لاصلاۃ لمن لم یقرء بفاتحۃ الکتاب " پیش کی جاتی ہے تو آپ جیسےلوگ ہی یہ اعتراض کرتے نظر آتے ہیں اس میں " مقتدی" کا لفظ دیکھاؤ ؟
بلکل ایسے ہی اب جناب
"تنقیح " سے فرار اختیار کئے ہوئے ہیں آخر کیوں؟
خدا ر "تنقیح کی طرف آئیں بہت سوں کا بھلا ہوگا
 
شمولیت
جون 20، 2014
پیغامات
675
ری ایکشن اسکور
55
پوائنٹ
93
رانا جی: بھائی ابن داؤد صاحب نے بھی آپ سے درخواست کی کہ سب سے پہلے تنقیحات کی طرف آئیں لیکن وہی " مرغ کی ایک ٹانگ" پر جناب اڑے ہوئے ہیں ۔
جناب من: ایک بات عرض کرتا ہوں شاید جناب کی سمجھ میں بات آ جائے۔
اس فورم پر جب بھی مقتدی کے سورہ فاتحہ پڑھنے پر کوئی پوسٹ لگائی جاتی ہے اور بطور دلیل " لاصلاۃ لمن لم یقرء بفاتحۃ الکتاب " پیش کی جاتی ہے تو آپ جیسےلوگ ہی یہ اعتراض کرتے نظر آتے ہیں اس میں " مقتدی" کا لفظ دیکھاؤ ؟
بلکل ایسے ہی اب جناب
"تنقیح " سے فرار اختیار کئے ہوئے ہیں آخر کیوں؟
خدا ر "تنقیح کی طرف آئیں بہت سوں کا بھلا ہوگا
میں نے ویسے کبھی ایسا نہیں کہا اور نہ ہی میرے علم میں ہے کہ ہمارے کسی عالم نے اس قسم کا استدلال کیا ہو۔اگر کسی نے ایسا کیا ہے تو پیش کریں۔اور تنقیحات پر اوپر گزارش کر دی ہے اس کا جواب دیں۔یا نفس مسئلہ پر بحث شروع کریں
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,417
ری ایکشن اسکور
2,730
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
تنقیحات پر اوپر گزارش کر دی ہے اس کا جواب دیں۔یا نفس مسئلہ پر بحث شروع کریں
''تنقیحات پر کیا گزارش کی ہے؟
اقتباس پیش کریں!
 
شمولیت
جون 20، 2014
پیغامات
675
ری ایکشن اسکور
55
پوائنٹ
93
چھوڑیں میں اب تنقیحات پر ہی گفتگو شروع کر دیتا ہوں مگر ایک بات بڑی معذرت کے ساتھ مہربانی فرما کر میری تمام باتوں کا بنیت اصلاح دیکھا جائے اور بحث برائے بحث سے بچا جائے
 
Top