• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

حدیث جبریل کا جامع متن

محمد فیض الابرار

سینئر رکن
شمولیت
جنوری 25، 2012
پیغامات
3,039
ری ایکشن اسکور
1,234
پوائنٹ
402
الحمدللہ رب العالمین
عصر حاضر میں تحقیق و تخریج حدیث کو کمپیوٹر کے آف لائن اور آن لائن مکتبات نے گو بہت سھل بنا دیا ہے لیکن اس کے باوجود استاد اور کتاب کا وجود اور اہمیت مسلم ہے کچھ دن قبل اسلامک سوفٹ وئیر کے استعمال کی ایک روزہ ورکشاپ کروائی جس میں کسی حدیث کی سند اور متن کے حوالے سے تحقیق کس طرح کی جا سکتی ہے اس کے دو ہی طریقے ہیں
اول: مطالعہ کتب کے ذریعے
دوم: آن لائن اور آف لائن مکتبات کے ذریعے
کوشش کی کہ دونوں طریقوں سے طلبا کو آگاہ کیا جا سکے لہذا دو گھنٹے آداب و طریقہ تحقیق وتخریج پر صرف کیے گئے
اور دو گھنٹے سیکھے گئے آداب اور طرق کی تطبیق میں صرف کیے گئے
تطبیق کے لیے معروف حدیث ’’ حدیث جبریل‘‘ منتخب کی گئی کہ بارہا جمعہ کے خطبات اس حدیث پر دئیے لیکن کبھی بھی موقع نہ مل سکا کہ اس حدیث کے تمام متون کو جمع کیا جائے یہ موقع غنیمت تھا الحمدللہ
یہ تمام کاوشیں میرے طلباء کی ہیں انہیں اپنی دعاوں میں یاد رکھیے گا
 

محمد فیض الابرار

سینئر رکن
شمولیت
جنوری 25، 2012
پیغامات
3,039
ری ایکشن اسکور
1,234
پوائنٹ
402
كَانَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ : يَجْلِسُ بَيْنَ ظَهْرَانَيْ أَصْحَابِهِ فَيَجِيءُ الْغَرِيبُ فَلَا يَدْرِي أَيُّهُمْ هُوَ ؟
حَتَّى يَسْأَلَ
(سنن أبي داود برقم 4698، سنن النسائي برقم 5006 ، السنن الكبرى: برقم 5843)
فَكَلَّمْنَا رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي أَنْ يَتَّخِذَ لَهُ شَيْئًا
وفي رواية : فَطَلَبْنَا إِلَى رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنْ نَجْعَلَ لَهُ مَجْلِسًا (سنن أبي داود برقم 4698، سنن النسائي برقم 5006، السنن الكبرى برقم 5843)
يَعْرِفُهُ
وفي رواية : فَيَعْرِفَهُ (السنن الكبرى برقم 5843)
الْغَرِيبُ إِذَا أَتَاهُ فَبَنَيْنَا لَهُ دُكَّانًا مِنْ طِينٍ فَكَانَ يَجْلِسُ عَلَيْهِ أَحْسَبُهُ قَالَ : وَكُنَّا نَجْلِسُ حَوْلَهُ
وفي رواية : وَكُنَّا نَجْلِسُ بِجَانِبَيْهِ سِمَاطَيْنِ (السنن الكبرى برقم 5843)
وفي رواية : قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ : سَلُونِي ، فَهَابُوهُ أَنْ يَسْأَلُوهُ (صحيح مسلم برقم10)
فَإِنَّا
وفي رواية : وَإِنَّا (سنن النسائي برقم 5006)
لَجُلُوسٌ وَرَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي مَجْلِسِهِ
وفي رواية : بَيْنَمَا (صحيح ابن خزيمةبرقم 2244)
وفي رواية: رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَوْمًا بَارِزًا لِلنَّاسِ (صحيح مسلم برقم 9، سنن ابن ماجه برقم 64 و برقم 4044، مسند أحمد برقم 9632، صحيح ابن حبان برقم 159، صحيح ابن خزيمة برقم 2244، مصنف ابن أبي شيبة برقم 30945)
إِذْ أَقْبَلَ
وفي رواية : فَأَتَاهُ (صحيح البخاري برقم 50، صحيح مسلم برقم 9، سنن ابن ماجه برقم 64، وبرقم 4044، مسند أحمد برقم 9632، مصنف ابن أبي شيبة برقم 30945)
رَجُلٌ
يَمْشِي
(صحيح البخاري برقم 4777، صحيح ابن حبان برقم 159، صحيح ابن خزيمة برقم 2244)
مِنْ أَحْسَنِ النَّاسِ وَجْهًا وَأَطْيَبِ النَّاسِ رِيحًا وَأَنْقَى النَّاسِ ثَوْبًا كَأَنَّ ثِيَابَهُ لَمْ يَمَسَّهَا دَنَسٌ فَسَلَّمَ
وفي رواية : حَتَّى سَلَّمَ (سنن أبي داود برقم 4698، سنن النسائي برقم 5006)
مِنْ طَرَفِ الْبِسَاطِ ، فَقَالَ : السَّلَامُ عَلَيْكَ يَا مُحَمَّدُ قَالَ : عَلَيْكَ السَّلَامُ
وفي رواية : فَرَدَّ عَلَيْهِ السَّلَامُ (سنن النسائي برقم 5006)
قَالَ : أَدْنُو يَا مُحَمَّدُ ؟ فَقَالَ : ادْنُهْ ، فَمَا زَالَ يَقُولُ : أَدْنُو يَا مُحَمَّدُ ؟ وَيَقُولُ لَهُ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ
وفي رواية : ادْنُ
(سنن النسائي برقم 5006)
مِرَارًا حَتَّى وَضَعَ يَدَهُ عَلَى رُكْبَةِ
وفي رواية : عَلَى رُكْبَتَيْ (سنن النسائي برقم 5006) رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ
وفي رواية : فَجَاءَ رَجُلٌ ، فَجَلَسَ عِنْدَ رُكْبَتَيْهِ
(صحيح مسلم برقم 10)
فَقَالَ : يَا مُحَمَّدُ مَا الْإِسْلَامُ ؟
وفي رواية : قَالَ الْإِسْلَامُ (صحيح البخاري برقم 50، وبرقم 4777، صحيح مسلم برقم 9، وبرقم 10، سنن النسائي برقم 5006، سنن ابن ماجه برقم 64، مسند أحمد برقم 9632، صحيح ابن حبان برقم 159، صحيح ابن خزيمة برقم 2244)
أَنْ تَعْبُدَ اللَّهَ وَلَا تُشْرِكَ بِهِ شَيْئًا ، وَتُقِيمَ الصَّلَاةَ
وزاد في رواية: الْمَكْتُوبَةَ
(صحيح مسلم برقم 9، سنن ابن ماجه برقم 64، مسند أحمد برقم 9632، صحيح ابن حبان برقم 159)
وَتُؤْتِيَ
وفي رواية : وَتُؤْدِيَ (صحيح البخاري 50، صحيح مسلم برقم 9، سنن ابن ماجه برقم 64، مسند أحمد برقم 9632، صحيح ابن حبان برقم 159)
الزَّكَاةَ
وزاد في رواية: الْمَفْرُوضَةَ (صحيح البخاري برقم 50، وبرقم 4777، صحيح مسلم برقم 9، سنن ابن ماجه برقم 64، مسند أحمد برقم 9632، صحيح ابن حبان برقم 159، صحيح ابن خزيمة برقم 2244)
وَتَحُجَّ الْبَيْتَ، وَتَصُومَ رَمَضَانَ قَالَ : فَإِذَا فَعَلْتُ هَذَا فَقَدْ أَسْلَمْتُ قَالَ : نَعَمْ قَالَ : صَدَقْتَ ، فَلَمَّا سَمِعْنَا قَوْلَ الرَّجُلِ لِرَسُولِ اللَّهِ صَدَقْتَ أَنْكَرْنَاهُ ، ثُمَّ قَالَ : فَأَخْبِرْنِي
وفي رواية : أَخْبِرْنِي
(سنن النسائي برقم 5006، مسند البزار برقم 4025)
مَا الْإِيمَانُ ؟ قَالَ : الْإِيمَانُ بِاللَّهِ
وفي رواية : أَنْ تُؤْمِنَ بِاللَّهِ (صحيح البخاري برقم 50، وبرقم 4777، وصحيح مسلم برقم 9، وبرقم 10، سنن ابن ماجه برقم 64، مسند أحمد برقم 9632، صحيح ابن حبان برقم 159، صحيح ابن خزيمة برقم 2244، مصنف ابن أبي شيبة برقم 30945)
وَالْمَلَائِكَةِ
وفي رواية : وَمَلَائِكَتِهِ (صحيح البخاري برقم 50، وبرقم 4777، صحيح مسلم برقم 9 وبرقم 10، سنن النسائي وبرقم 5006، سنن ابن ماجه برقم 64، مسند أحمد برقم 9632، صحيح ابن حبان برقم 159، صحيح ابن خزيمة برقم 2244)
وَالْكِتَابِ
وفي رواية : وَكُتُبِهِ (سنن ابن ماجه برقم 64، مصنف ابن أبي شيبة برقم 30945)
وفي رواية : وَكِتَابِهِ (صحيح مسلم برقم 9، وبرقم 10، مسند أحمد برقم 9632، صحيح ابن خزيمة برقم 2244)
وَالنَّبِيِّينَ
وفي رواية : وَرُسُلِهِ (صحيح البخاري برقم 50، وبرقم 4777، صحيح مسلم برقم 9، وبرقم 10، سنن ابن ماجه برقم 64، مسند أحمد برقم 9632، صحيح ابن حبان برقم 159، صحيح ابن خزيمة برقم 2244)
وَلِقَائِهِ (صحيح البخاري برقم 4777، صحيح مسلم برقم 9، سنن ابن ماجه برقم 64، مسند أحمد برقم 9632، صحيح ابن حبان برقم 159، صحيح ابن خزيمة برقم 2244)
وفي رواية : وَبِلِقَائِهِ (صحيح البخاري برقم50)
وفي رواية : وَتُؤْمِنَ بِالْبَعْثِ الْآخِرِ (صحيح البخاري برقم 4777، صحيح مسلم برقم9، سنن ابن ماجه برقم 64، مسند أحمد برقم 9632، صحيح ابن حبان برقم 159، صحيح ابن خزيمة برقم 2244، مصنف ابن أبي شيبة برقم 30945)
وَتُؤْمِنُ بِالْقَدَرِ كُلِّهِ قَالَ : فَإِذَا فَعَلْتُ ذَلِكَ فَقَدْ آمَنْتُ قَالَ : نَعَمْ قَالَ : صَدَقْتَ قَالَ : يَا مُحَمَّدُ ،
أَخْبِرْنِي مَا الْإِحْسَانُ ؟ قَالَ
وفي رواية : الْإِحْسَانُ (صحيح البخاري برقم 50، وبرقم 4777، صحيح مسلم برقم 9، وبرقم 10، سنن النسائي برقم 5006، سنن ابن ماجه برقم 64، مسند أحمد برقم 9632، صحيح ابن حبان برقم 159، صحيح ابن خزيمة برقم 2244، مصنف ابن أبي شيبة برقم 30945، مسند البزار برقم 4025، شرح مشكل الآثار برقم 2985)
أَنْ تَعْبُدَ اللَّهَ
وفي رواية : أَنْ تَخْشَى اللَّهَ (صحيح مسلم برقم 10، شرح مشكل الآثار برقم 2985)
عَزَّ وَجَلَّ (شرح مشكل الآثار برقم 2985)
كَأَنَّكَ تَرَاهُ فَإِنْ لَمْ تَكُنْ تَرَاهُ
وفي رواية : فَإِنَّكَ إِنْ لَا تَكُنْ تَرَاهُ (صحيح مسلم برقم 10)
فَإِنَّهُ يَرَاكَ قَالَ : صَدَقْتَ قَالَ : فَأَخْبِرْنِي
وفي رواية : أَخْبِرْنِي (سنن النسائي برقم 5006، مسند البزار برقم 4025)
يَا مُحَمَّدُ مَتَى
وفي رواية : فَمَتَى (صحيح ابن حبان برقم 159)
تَقُومُ (صحيح مسلم برقم 10، شرح مشكل الآثار برقم 2985) السَّاعَةُ ؟
قَالَ : فَنَكَسَ
(سنن النسائي برقم 5006)
فَلَمْ يُجِبْهُ شَيْئًا، ثُمَّ أَعَادَ فَلَمْ يُجِبْهُ شَيْئًا (صحيح البخاري برقم 50، وبرقم 4777، صحيح مسلم برقم 9، وبرقم 10، سنن النسائي برقم 5006، سنن ابن ماجه برقم 64، مسند أحمد برقم 9632، صحيح ابن حبان برقم 159، صحيح ابن خزيمة برقم 2244، مصنف ابن أبي شيبة برقم 30945، مسند البزار برقم 4025، شرح مشكل الآثار برقم 2985)
مَرَّةً أُخْرَى، ثُمَّ أَعَادَ فَلَمْ يُجِبْهُ شَيْئًا (صحيح البخاري برقم 50، وبرقم 4777، صحيح مسلم برقم 9، وبرقم 10، سنن النسائي برقم 5006، سنن ابن ماجه برقم 64، مسند أحمد برقم 9632، صحيح ابن حبان برقم 159، صحيح ابن خزيمة برقم 2244، مسند البزار برقم 4025)
ثُمَّ رَفَعَ
وفي رواية : وَرَفَعَ (سنن النسائي برقم 5006)
رَأْسَهُ فَحَلَفَ لَهُ بِاللَّهِ أَوْ قَالَ : وَالَّذِي بَعَثَ مُحَمَّدًا بِالْهُدَى وَدِينِ الْحَقِّ مَا الْمَسْئُولُ
عَنْهَا (صحيح البخاري برقم 50، وبرقم 4777، صحيح مسلم برقم 9، وبرقم 10، سنن النسائي برقم 5006، سنن ابن ماجه برقم 64، مسند أحمد برقم 9632، صحيح ابن حبان برقم 159، صحيح ابن خزيمة برقم 2244، مسند البزار برقم 4025)
بِأَعْلَمَ مِنَ السَّائِلِ ، وَلَكِنْ لَهَا عَلَامَاتٌ تُعْرَفُ بِهَا (سنن النسائي برقم 5006)
وفي رواية : وَسَأُحَدِّثُكَ (صحيح مسلم برقم 10، صحيح ابن حبان برقم 159، شرح مشكل الآثار برقم 2985)
وفي رواية : وَلَكِنْ سَأُحَدِّثُكَ (صحيح البخاري برقم 4777، صحيح مسلم برقم 9، سنن ابن ماجه برقم 64، مسند أحمد برقم 9632، صحيح ابن خزيمة برقم 2244، مصنف ابن أبي شيبة برقم 38712)
وفي رواية : وَلَكِنْ سَأُخْبِرُكَ (سنن ابن ماجه برقم 4044)
وفي رواية : وَسَأُخْبِرُكَ (صحيح البخاري برقم 50)
عَنْ أَشْرَاطِهَا (صحيح البخاري برقم 50، وبرقم 4777، صحيح مسلم برقم 9، وبرقم 10، سنن ابن ماجه برقم 64، وبرقم 4044، مسند أحمد برقم 9632، صحيح ابن حبان برقم 159، صحيح ابن خزيمة برقم 2244، مصنف ابن أبي شيبة برقم 38712)
إِذَا رَأَيْتَ رِعَاءَ الْغَنَمِ (سنن ابن ماجه برقم 64، 169، 4044، مصنف ابن أبي شيبة برقم 38712، شرح مشكل الآثار برقم 2985)
وفي رواية : الرِّعَاءَ (سنن النسائي برقم 5006)
الْبُهْمِ يَتَطَاوَلُونَ فِي الْبُنْيَانِ
وفي رواية : وَإِذَا رَأَيْتَ رِعَاءَ
(صحيح مسلم برقم 10، شرح مشكل الآثار برقم 2985)
وفي رواية : رُعَاةُ (صحيح البخاري برقم 50، مسند أحمد برقم 9251)
الْإِبِلِ (صحيح البخاري برقم 50)
الْبَهْمِ يَتَطَاوَلُونَ (صحيح مسلم برقم 10، سنن النسائي برقم 5006، مسند البزار برقم 4025)
وفي رواية : وَإِذَا تَطَاوَلَ رِعَاءُ الْبَهْمِ (صحيح مسلم برقم 9، مسند أحمد برقم 9632، صحيح ابن خزيمة برقم2244)
فِي الْبُنْيَانِ (صحيح البخاري برقم 50، صحيح مسلم برقم 9و10، سنن النسائي برقم 5006، سنن ابن ماجه برقم 64 و4044، مسند أحمد برقم 9632، صحيح ابن خزيمة برقم 2244، مصنف ابن أبي شيبة برقم 38712، سنن الدارقطني برقم 3639، مسند البزار برقم 4025، شرح مشكل الآثار برقم 2985)
وفي رواية : فِي الْبِنَاءِ (مسند أحمد برقم 9251)
فَذَاكَ مِنْ أَشْرَاطِهَا (صحيح البخاري برقم 4777، صحيح مسلم برقم 9و10، سنن ابن ماجه برقم 4044، مسند أحمد برقم 9632، مصنف ابن أبي شيبة برقم 38712)
وفي رواية : وَأَنْ يُرَى الْحُفَاةُ الْعُرَاةُ الْجُوَّعُ يَتَبَارَوْنَ فِي الْبُنْيَانِ (سنن الدارقطني برقم 3639)
وَرَأَيْتَ
وفي رواية : وَإِذَا صَارَ (صحيح ابن خزيمة برقم2244)
وفي رواية : وَإِذَا كَانَتِ (صحيح مسلم برقم 9، سنن ابن ماجه برقم 4044، مسند أحمد برقم 9632، مصنف ابن أبي شيبة برقم 38712)
وفي رواية : وَإِذَا رَأَيْتَ (صحيح مسلم برقم 10، شرح مشكل الآثار برقم 2985)
الْحُفَاةَ الْعُرَاةَ
الْجَفَاءُ (مسند أحمد برقم 9632)
الصُّمَّ الْبُكْمَ (صحيح مسلم برقم 10)

مُلُوكَ الْأَرْضِ
وفي رواية : رُؤُوسَ النَّاسِ (صحيح مسلم برقم 9، سنن ابن ماجه برقم 4044، مسند أحمد برقم 9251و9632، صحيح ابن حبان برقم 159، صحيح ابن خزيمة برقم 2244، مصنف ابن أبي شيبة برقم 38712)
فَذَاكَ مِنْ أَشْرَاطِهَا (صحيح البخاري برقم 4777، صحيح مسلم برقم 9و10، سنن ابن ماجه برقم 4044، مسند أحمد برقم 9632، مصنف ابن أبي شيبة برقم 38712)
وفي رواية : إِنَّ مِنْ أَشْرَاطِ السَّاعَةِ أَنْ يُرَى رِعَاءُ الشَّاءِ رُءُوسَ النَّاسِ (سنن الدارقطني برقم 3639)

وَرَأَيْتَ الْمَرْأَةَ تَلِدُ رَبَّتَهَا
وفي رواية : رَبَّهَا (صحيح البخاري برقم 50، صحيح مسلم برقم 9و10، سنن النسائي برقم 5006، مسند أحمد برقم 9251، برقم 9632، سنن الدارقطني برقم 3639)
وفي رواية : إِذَا رَأَيْتَ الْمَرْأَةَ تَلِدُ رَبَّهَا (صحيح مسلم برقم 10)
وفي رواية : إِذَا وَلَدَتِ الْأَمَةُ رَبَّهَا (صحيح البخاري برقم 50، صحيح مسلم برقم 9، مسند أحمد برقم 9632)
يَعْنِي السَّرَارِيَّ (صحيح مسلم برقم 9، صحيح ابن خزيمة برقم 2244)
فَذَاكَ مِنْ أَشْرَاطِهَا (صحيح البخاري برقم 4777، صحيح مسلم برقم 9و10، سنن ابن ماجه برقم 4044، مسند أحمد برقم 9632، مصنف ابن أبي شيبة برقم 38712)
فِي خَمْسٍ مِنَ الْغَيْبِ (صحيح مسلم برقم 10، شرح مشكل الآثار برقم 2985)

لَا يَعْلَمُهُنَّ
وفي رواية : لَا يَعْلَمُهَا (سنن النسائي برقم 5006)
إِلَّا اللَّهُ
عَزَّ وَجَلَّ (شرح مشكل الآثار برقم 2985)
ثُمَّ قَرَأَ هَذِهِ الْآيَةَ (شرح مشكل الآثار برقم 2985)
وفي رواية : ثُمَّ تَلَا رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ هَذِهِ الْآيَةَ (مسند أحمد برقم 9632)
إِنَّ اللَّهَ عِنْدَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ وَيُنَزِّلُ الْغَيْثَ وَيَعْلَمُ مَا فِي الْأَرْحَامِ وَمَا تَدْرِي نَفْسٌ مَاذَا تَكْسِبُ غَدًا وَمَا تَدْرِي نَفْسٌ بِأَيِّ أَرْضٍ تَمُوتُ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ

ثُمَّ سَطَعَ إِلَى السَّمَاءِ فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ : صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ
وفي رواية : ثُمَّ قَالَ : لَا (سنن النسائي برقم 5006)
وَالَّذِي بَعَثَ مُحَمَّدًا بِالْهُدَى
وفي رواية : بِالْحَقِّ هُدًى وَبَشِيرًا (سنن النسائي برقم 5006)
مَا كُنْتُ بِأَعْلَمَ بِهِ مِنْ رَجُلٍ مِنْكُمْ وَإِنَّهُ لِجِبْرِيلُ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ، وَإِنَّهُ لَفِي
وفي رواية : نَزَلَ فِي (سنن النسائي برقم 5006)
صُورَةِ دِحْيَةَ الْكَلْبِيِّ
وفي رواية : ثُمَّ قَامَ (صحيح مسلم برقم 10، شرح مشكل الآثار برقم 2985)
وفي رواية : ثُمَّ أَدْبَرَ (صحيح البخاري برقم 50، صحيح مسلم برقم 9، مسند أحمد برقم 9632)
وفي رواية : ثُمَّ انْصَرَفَ (صحيح البخاري برقم 4777، صحيح ابن حبان برقم 159)

الرَّجُلُ ، فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ : رُدُّوهُ عَلَيَّ فَالْتُمِسَ (صحيح مسلم برقم 10)
وفي رواية : فَالْتَمَسُوهُ (صحيح ابن حبان برقم 159، شرح مشكل الآثار برقم 2985)

فَلَمْ يَجِدُوهُ (صحيح مسلم برقم 10، صحيح ابن حبان برقم 159، شرح مشكل الآثار برقم 2985)
وفي رواية : رُدُّوا عَلَيَّ الرَّجُلَ فَأَخَذُوا لِيَرُدُّوهُ فَلَمْ يَرَوْا شَيْئًا (صحيح مسلم برقم 9، مسند أحمد برقم 9632)
فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ : هَذَا جِبْرِيلُ ، أَرَادَ أَنْ تَعَلَّمُوا إِذْ لَمْ تَسْأَلُوا (صحيح مسلم برقم 10)
وفي رواية : قَالَ أَبُو زُرْعَةَ : إِذْ لَمْ يَسْأَلُوهُ (شرح مشكل الآثار برقم 2985)

وفي رواية : هَذَا جِبْرِيلُ جَاءَ لِيُعَلِّمَ (صحيح البخاري برقم 4777، صحيح مسلم برقم 9)
وفي رواية : يُعَلِّمُ (صحيح البخاري برقم 50، صحيح ابن خزيمة برقم 2244)
النَّاسَ دِينَهُمْ (صحيح البخاري برقم 50و4777، صحيح مسلم برقم 9، مسند أحمد برقم 9632، صحيح ابن حبان برقم 159، صحيح ابن خزيمة برقم 2244)
 

محمد فیض الابرار

سینئر رکن
شمولیت
جنوری 25، 2012
پیغامات
3,039
ری ایکشن اسکور
1,234
پوائنٹ
402
فورم میں موجود اہل علم حضرات سے التماس ہے کہ اس میں اگر کوئی غلطی ہو تو ضرور تصحیح کی جائے
ان شاء اللہ جلد ہی ان تما م متون کی اسناد پر بھی بحث اسی تھریڈ میں شئیر کی جائے گی کہ اس پر کام جاری ہے
 

ابن بشیر الحسینوی

رکن مجلس شوریٰ
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
1,118
ری ایکشن اسکور
4,480
پوائنٹ
376
بندہ ناچیز الفقیر اللہ الغنی ابن بشیر الحسینوی اپنی کتاب انوارا لقلوب للقاری بفوائد صحیح البخاری کمپوز کروا رہا ہے اس میں متن حدیث کو جمع کرنے کا یہی انداز اپنایا گیا ہے لیکن جس وسعت سے محترم الشیخ الدکتور فیض الابرار حفظہ اللہ نے ایک حدیث پر کام کروایا ہے اتنی وسعت اور جامعیت سے نہیں ہے ۔ اپنی شرح بخاری میں اس حدیث کے متن حدیث پر شیخ فیض الابرار حفظہ اللہ کے شکریہ کے ساتھ اس متن کو کمپوز کروادیا ہے ۔
شیخ صاحب سے گزارش ہے کہ اس طرح مزید کام کروائیں بہت مفید کام ہے ۔اگر ہو سکے تو ایک کتاب پر کام ہو جائے تو بہت سے فوائد جمع ہو سکتے ہیں ۔
تقبل اللہ منکم
 
Top