حرب بن شداد
سینئر رکن
- شمولیت
- مئی 13، 2012
- پیغامات
- 2,149
- ری ایکشن اسکور
- 6,345
- پوائنٹ
- 437
کتاب الحیل۔۔۔ کا بھی ایسا ہی منظر ہوگا۔۔۔ویسے کسی چیز کے سنت،سنت موکدہ،فرض ،مکروہ،مکروہ تحریمی، حرام وغیرہ پربھی ذرا کچھ روشنی ڈال دیجئے کہ یہ سب کوئی بامعنی حیثیت رکھتے ہیں یابعض الناس سلفی کی طرح امام مالک کے قول کو سمجھے بغیر بدعت ہیں؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کتاب الحیل۔۔۔ کا بھی ایسا ہی منظر ہوگا۔۔۔
لگتاہے کہ اس فتوی سے قبل سلفیوں نے زبان ودہن پر خاموشی کاقفل چڑھارکھاتھاجسے اس فتوی کو دیکھ کر توڑنے اورکھولنے کی ضرورت پیش آئی ہے۔ اس سے زیادہ احمقانہ بات کوئی اورہوسکتی ہے ۔سلفی حضرات یاجوکچھ بھی ان کانام ہو کیونکہ ان کے نام بدلتے رہتے ہیں کب خاموش رہے ہیں ۔ذرا وہ دن ،تاریخ اوروقت توبتایاجائے جس دن انہوں نے اپنی زبان پر خاموشی کا قفل چڑھایاہو۔
ویسے کسی چیز کے سنت،سنت موکدہ،فرض ،مکروہ،مکروہ تحریمی، حرام وغیرہ پربھی ذرا کچھ روشنی ڈال دیجئے کہ یہ سب کوئی بامعنی حیثیت رکھتے ہیں یابعض الناس سلفی کی طرح امام مالک کے قول کو سمجھے بغیر بدعت ہیں؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میں نے کیا کردیا۔۔۔ بھائی۔۔۔مکروہ:
لغوی اعتبار سے مکروہ محبوب(پسندیدہ ) کا متضاد ہے۔ اللہ تعالیٰ کا ارشاد گرامی ہے:
﴿ وَلَكِنَّ اللَّهَ حَبَّبَ إلَيكُمُ الإيمَانَ وَزَيَّنَهُ فِي قُلُوبِكُمْ وَكَرَّهَ إلَيكُمُ الْكُفْرَ وَالْفُسُوقَ وَالْعِصْيانَ ﴾ [الحجرات:7]
ترجمہ: لیکن اللہ تعالیٰ نے ایمان کو تمہارے لئے محبوب بنا دیا ہے اور اسے تمہارے دلوں میں زینت دے رکھی ہے اور کفر ،گناه اور نافرمانی کو تمہارے نگاہوں میں ناپسندیده بنا دیا ہے۔
اصطلاحی اعتبار سےمکروہ اسے کہتے ہیں : جس کے چھوڑنے والے کو فرمانبرداری کی وجہ سے ثواب ملے اور کرنےکی وجہ سے گناہ نہ ہو۔ مثال کے طور پر: مسجد میں داخل ہوتے وقت پہلے بایاں پاؤں رکھنا اور نکلتے وقت پہلے دایاں پاؤں نکالنا۔
ترجمہ کتاب تسہیل الوصول از محمد رفیق طاہر
معاف کرنا بھائیمیں نے کیا کردیا۔۔۔ بھائی۔۔۔
سوال تو عالی مقام جمشید صاحب نے اٹھایا تھا۔۔۔
اہل علم میں سےکسی نے بھی یہ نہیں کہاہے کہ قال بعض الناس پر امام بخاری کی اجارہ داری ہے اوردوسراجوکوئی قال بعض الناس کسی اورتناظر میں استعمال کرے تواس سے امام بخاری کی علمی حدود میں دخل اندازی ہوگی۔محترم قال بعض الناس تو امام بخاری رحمہ اللہ نے اپنی صحیح میں لکھا ہے۔ آپ کا علم تو شاید امام بخاری رحمہ اللہ سے زیادہ ہو گا اسی لئے آپ نے ان کی اصطلاح میں اضافہ فرما دیا ہے کہ ’’بعض الناس سلفی‘‘۔ اب جب آپ کا رُتبہ و شان اس قدر بلند ہے، علم و جلال اس قدر زیادہ ہے تو راقم (سنت،سنت موکدہ،فرض ،مکروہ،مکروہ تحریمی، حرام وغیرہ پربھی ذرا کچھ روشنی ڈال کر) سورج کو چراغ کیسے دکھا سکتا ہے؟
اس مکروہ اصطلاحی کی دلیل کتاب وسنت سے پیش کریں۔ کیونکہ ہم سے توآپ کا مطالبہ یہی ہوتاہے۔ لہذا براہ کرم کتاب وسنت سے اس اصطلاحی مکروہ کی دلیل پیش کریں۔اصطلاحی اعتبار سےمکروہ اسے کہتے ہیں : جس کے چھوڑنے والے کو فرمانبرداری کی وجہ سے ثواب ملے اور کرنےکی وجہ سے گناہ نہ ہو۔ مثال کے طور پر: مسجد میں داخل ہوتے وقت پہلے بایاں پاؤں رکھنا اور نکلتے وقت پہلے دایاں پاؤں نکالنا۔
بحث برائے بحث کا ہرگز ارادہ نہیں ہے۔ اللہ حافظ