• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

سعودی عرب کے علماء کا شیخ عبدالعزیز الطریفی و اصحاب منھجہ سے اختلاف کے اسباب

سید طہ عارف

مشہور رکن
شمولیت
مارچ 18، 2016
پیغامات
737
ری ایکشن اسکور
141
پوائنٹ
118
میری ناقص رائے میں اصل اختلاف سیاسی ہے
علماء کے ایک گروہ کا موقف یہ ہے کہ اگر حکام پر تنقید کی تو جو خیر موجود ہے وہ بھی ہاتھ سے جائے گی
جبکہ دوسرے طبقہ کا خیال یہ ہے کہ اگر ابھی امر بالمعروف والنھی عن المنکر نہیں کیا تو سیکولرزم کا سیلاب بہا لے جائے گا (اس گروہ کی خوبی یہ بھی ہے کہ یہ مغربی علوم اور مغربی تاریخ مغرب کے زیر اثر جو افکار مسلم دنیا میں آئے اس کی تاریخ اور اس کے مقابل مسلمانوں کے مواقف کی تاریخ پر گہری نظر رکھتا ہے...شاید یہ بھی وجہ ہے کہ پہلا گروہ ان کی بات سمجھ نہیں پاتا)

ولکلیھما دلائل

باقی تطبیق کے علاوہ نظری اعتبار سے دیکھیں تو دونوں میں بنیادی اختلاف نہیں
بعض فروعی قسم کے مسائل میں اختلاف ہے.

مگر بدقسمتی یہ کہ پہلے گروہ اپنے موقف میں ایسی قطعیت کا حامل ہے کہ اس کا مخالف ان کے نزدیک خارجیت کا علمبردار ہے اور اخوانی ہے اور پتہ نہیں کیا کیا.
واللہ اعلم
 

abu khuzaima

رکن
شمولیت
جون 28، 2016
پیغامات
77
ری ایکشن اسکور
15
پوائنٹ
46
میری ناقص رائے میں اصل اختلاف سیاسی ہے
علماء کے ایک گروہ کا موقف یہ ہے کہ اگر حکام پر تنقید کی تو جو خیر موجود ہے وہ بھی ہاتھ سے جائے گی
جبکہ دوسرے طبقہ کا خیال یہ ہے کہ اگر ابھی امر بالمعروف والنھی عن المنکر نہیں کیا تو سیکولرزم کا سیلاب بہا لے جائے گا (اس گروہ کی خوبی یہ بھی ہے کہ یہ مغربی علوم اور مغربی تاریخ مغرب کے زیر اثر جو افکار مسلم دنیا میں آئے اس کی تاریخ اور اس کے مقابل مسلمانوں کے مواقف کی تاریخ پر گہری نظر رکھتا ہے...شاید یہ بھی وجہ ہے کہ پہلا گروہ ان کی بات سمجھ نہیں پاتا)

ولکلیھما دلائل

باقی تطبیق کے علاوہ نظری اعتبار سے دیکھیں تو دونوں میں بنیادی اختلاف نہیں
بعض فروعی قسم کے مسائل میں اختلاف ہے.

مگر بدقسمتی یہ کہ پہلے گروہ اپنے موقف میں ایسی قطعیت کا حامل ہے کہ اس کا مخالف ان کے نزدیک خارجیت کا علمبردار ہے اور اخوانی ہے اور پتہ نہیں کیا کیا.
واللہ اعلم
آپ کی ناقص و کمزور رائے کو علماء سلف کی روشنی میں بیان کریں، کھلے عام تنقید کرنے والوں کو اخوانی نہیں تو اور کیا کہیں گے!

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
 

سید طہ عارف

مشہور رکن
شمولیت
مارچ 18، 2016
پیغامات
737
ری ایکشن اسکور
141
پوائنٹ
118
آپ کی ناقص و کمزور رائے کو علماء سلف کی روشنی میں بیان کریں، کھلے عام تنقید کرنے والوں کو اخوانی نہیں تو اور کیا کہیں گے!

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
جہاں تک تعلق ہے امام کی موجودگی میں علانیہ انکار منکر کرنا تو یہ تو سلف سے منقول ہے.
اب یہ سوال کہ اس کے پیٹھ پیچھے اس کی برائی کا کیا حکم ہے
اول تو وہ مقام جہاں غیبت کی اجازت ہے اس میں سے ایک یہ ہے
کہ مجاھر کی برائی بیان کرنا
اس کی وجہ یہ ہے کہ مجاھر کا علی الاعلان برائی کرنا شاھدین میں جرأۃ علی المنکر پیدا کرنا ہے.

بہرحال علماء اس کو مصالح کے باب سے دیکھتے ہیں اور اس کی مندرجہ ذیل تفصیل بیان کی گئی ہے.
اگر مصلحت کا (اور مصلحت سے مراد شرعی مصلحت ہے) کا تقاضا ہو کہ اس پر اعلانیہ انکار ہو تو اعلانیہ انکار کیا جائے گا ورنہ نہیں.
اللہ اعلم
 

Ukashah

رکن
شمولیت
مارچ 14، 2011
پیغامات
53
ری ایکشن اسکور
214
پوائنٹ
65
.شاید یہ بھی وجہ ہے کہ پہلا گروہ ان کی بات سمجھ نہیں پاتا
شاید آپ علماء کے اس پہلے گروہ کا تعارف نہیں رکھتے. اس لیے دوسرے گروہ کے عام مبلغین و علماء کو بڑے مفکرین سمجھ رہے ہیں. عربی جانتے ہیں تو گوگل کرلیں.
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,416
ری ایکشن اسکور
2,733
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
علماء کا اتنا شدید اور اس نوعیت کا اختلاف غالباً نہیں ہوتا، جتنا متشدد اختلاف ان کے پیروکار کرنا شروع ہو جاتے ہیں!
 
Top