• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

علمائےاہل حدیث کا ذوق تصوف

شمولیت
ستمبر 25، 2013
پیغامات
138
ری ایکشن اسکور
35
پوائنٹ
32
یہی کام میں کر رہا تھا تو آپ مجھ پر کاپی پیسٹ کا الزام لگا رہے تھے جب میں نے خود لکھنا شروع کر دیا تو آپ نے کاپی پیسٹ شروع کر دیا
جناب عالی !میں آپکو بتا چکا ہوں کہ صؤفیاء اہلحدیثؒ ہر اعتراض کا جواب دے چکے ہیں آپ مجھے بتائے اس تعبیر خلاف شریعیت کیا ہے؟اور وہ کفر ولا فتوی سکین کر کہ یا پر لگا بھی دے تا کہ مجھے پتہ چلے کہ آپکا موقف علماء کا اہل علم کا ہے
 

محمد فیض الابرار

سینئر رکن
شمولیت
جنوری 25، 2012
پیغامات
3,039
ری ایکشن اسکور
1,234
پوائنٹ
402
جناب عالی !میں آپکو بتا چکا ہوں کہ صؤفیاء اہلحدیثؒ ہر اعتراض کا جواب دے چکے ہیں آپ مجھے بتائے اس تعبیر خلاف شریعیت کیا ہے؟اور وہ کفر ولا فتوی سکین کر کہ یا پر لگا بھی دے تا کہ مجھے پتہ چلے کہ آپکا موقف علماء کا اہل علم کا ہے
کیا بتایا ہے یہی تو میں آپ سے پوچھ رہا ہوں اور جب آپ کا یہ جواب میں نے پڑھا تو مجھے بہت ہنسی آئی (کہ صوفیاء اہلحدیث ہر اعتراض کا جواب دے چکے ہیں ) جب ہر بات کو جواب صوفیا ہی دے چکے ہیں تو آپ اس فورم پر کیا کر رہے ہیں؟
جب میرے ہر سوال کا جواب آپ کے پاس یہی ہے کہ میں جواب دے چکا ہوں اور آپ سے جب بار بار پوچھا جائے کہ کہاں دیا ہے تو آخر میں یہ کہتے ہیں کہ صوفیا جواب دے چکے ہیں !!!!!!!
ماور عامر صاحب مجھے جواب آپ سے چاہیے نہ کہ آپ کے صوفیا سے اور آپ کے صوفیا کو تو میں مانتا نہیں ہوں اور جن اہل حدیث علماء کی تحریروں کے درمیان سے آپ اپنی مرضی کا اقتباس لیتے ہیں انہیں میں صوفیا کی فہرست میں نہیں گر دانتا بلکہ وہ لوگ اہل تقوی اور بقیۃ الاسلاف ہیں رحمہم اللہ جمیعا۔
اور میں نے کہا نا کہ پہلے تعریف کے بارے میں ہم کسی نتیجے پر پہنچ جائیں پھر آپ کے سارے سوالوں اور حوالوں کا جواب دوں گا ان شاء اللہ العزیز
 
شمولیت
ستمبر 25، 2013
پیغامات
138
ری ایکشن اسکور
35
پوائنٹ
32
کیا بتایا ہے یہی تو میں آپ سے پوچھ رہا ہوں اور جب آپ کا یہ جواب میں نے پڑھا تو مجھے بہت ہنسی آئی (کہ صوفیاء اہلحدیث ہر اعتراض کا جواب دے چکے ہیں ) جب ہر بات کو جواب صوفیا ہی دے چکے ہیں تو آپ اس فورم پر کیا کر رہے ہیں؟
جب میرے ہر سوال کا جواب آپ کے پاس یہی ہے کہ میں جواب دے چکا ہوں اور آپ سے جب بار بار پوچھا جائے کہ کہاں دیا ہے تو آخر میں یہ کہتے ہیں کہ صوفیا جواب دے چکے ہیں !!!!!!!
ماور عامر صاحب مجھے جواب آپ سے چاہیے نہ کہ آپ کے صوفیا سے اور آپ کے صوفیا کو تو میں مانتا نہیں ہوں اور جن اہل حدیث علماء کی تحریروں کے درمیان سے آپ اپنی مرضی کا اقتباس لیتے ہیں انہیں میں صوفیا کی فہرست میں نہیں گر دانتا بلکہ وہ لوگ اہل تقوی اور بقیۃ الاسلاف ہیں رحمہم اللہ جمیعا۔
اور میں نے کہا نا کہ پہلے تعریف کے بارے میں ہم کسی نتیجے پر پہنچ جائیں پھر آپ کے سارے سوالوں اور حوالوں کا جواب دوں گا ان شاء اللہ العزیز
بہت افسوس کی بات اپنے جیسا کوئی ڈھونڈے اور اس سے فضول بحث کرتے رہو۔میں آپکے ساتھ وقت ضائع کر چکا ہوں ،جسے اللہ نہ ہدایت نہ دے بندہ نہیں دے سکتا ۔
انہیں صوفیاء کو آپ نے کافر کہا اور انکی کو اب بقیۃ الاسلاف۔
یہ ہے منکرین تصوف کا فہم اور زبان ۔
 

محمد فیض الابرار

سینئر رکن
شمولیت
جنوری 25، 2012
پیغامات
3,039
ری ایکشن اسکور
1,234
پوائنٹ
402
بہت افسوس کی بات اپنے جیسا کوئی ڈھونڈے اور اس سے فضول بحث کرتے رہو۔میں آپکے ساتھ وقت ضائع کر چکا ہوں ،جسے اللہ نہ ہدایت نہ دے بندہ نہیں دے سکتا ۔
انہیں صوفیاء کو آپ نے کافر کہا اور انکی کو اب بقیۃ الاسلاف۔
یہ ہے منکرین تصوف کا فہم اور زبان ۔
نہیں جناب ابن عربی جیسے آپ کے صوفیاء جو آپ کے لیے قدوۃ ہیں اور سب کچھ ہیں وہ کافر ہیں اور جن سلف صالحین کا نام آپ استعمال کر رہے ہیں اس طرح تو قادیانی بھی استدلال قرآن سے ہی کرتے ہیں اور رافضی بھی قرآن سے استدلال کرتے ہیں اور ہر گمراہ فرقہ استدلال قرآن و حدیث سے کرتا ہے تو آپ نے بھی کر لیا تو کون سا کمال کیا اور کمال تو تب ہوتا جب اپ لفظ تصوف کو کتاب و سنت سے ثابت کرتے
 

محمد فیض الابرار

سینئر رکن
شمولیت
جنوری 25، 2012
پیغامات
3,039
ری ایکشن اسکور
1,234
پوائنٹ
402
سلف صالحین کا احترام اور تعظیم ہر موحد کے دل میں موجود ہے لیکن اس طرح نہیں جس طرح آپ کرنا چاہتے ہو اور اگر آپ ان شخصیات کا واقعی احترام کرتے ہو تو ان کا مکمل منھج اختیار کرو صرف اپنے مطلب کی بات اخذ کرکے اس پر اپنی بدعات کی عمارت تعمیر نہ کرو
 

محمد فیض الابرار

سینئر رکن
شمولیت
جنوری 25، 2012
پیغامات
3,039
ری ایکشن اسکور
1,234
پوائنٹ
402
بہت افسوس کی بات اپنے جیسا کوئی ڈھونڈے اور اس سے فضول بحث کرتے رہو۔میں آپکے ساتھ وقت ضائع کر چکا ہوں ،جسے اللہ نہ ہدایت نہ دے بندہ نہیں دے سکتا ۔
انہیں صوفیاء کو آپ نے کافر کہا اور انکی کو اب بقیۃ الاسلاف۔
یہ ہے منکرین تصوف کا فہم اور زبان ۔
البتہ ایک بات آپ نے بھی جاتے جاتے اچھی اور سچ کہہ دی جو میرا خیال ہے پہلی اور آخری بات ہے جو آپ کی سچ پر مبنی ہے اور وہ یہ :
جسے اللہ نہ ہدایت دے بندہ نہیں دے سکتا
اس بات سے آپ کے عقیدہ توحید کا حال بھی کھل کر سامنے آگیا کہ ہدایت اللہ کے ساتھ بندے کے ہاتھ میں بھی ہوتی ہے اور جب کہ جن بزرگوں کا نام آپ نے کثرت سے لیا ان سب کا یہ عقیدہ ہے کہ ہدایت دینا صرف اللہ تعالی کا کام ہے اور بندہ کا کام صراط مستقیم کی طرف دلالت کرنا ہوتا ہے
لیکن شاید آپ اس پر بھی اختلاف کرو گے
 

aqeel

مشہور رکن
شمولیت
فروری 06، 2013
پیغامات
300
ری ایکشن اسکور
315
پوائنٹ
119
البتہ ایک بات آپ نے بھی جاتے جاتے اچھی اور سچ کہہ دی جو میرا خیال ہے پہلی اور آخری بات ہے جو آپ کی سچ پر مبنی ہے اور وہ یہ :
جسے اللہ نہ ہدایت دے بندہ نہیں دے سکتا
اس بات سے آپ کے عقیدہ توحید کا حال بھی کھل کر سامنے آگیا کہ ہدایت اللہ کے ساتھ بندے کے ہاتھ میں بھی ہوتی ہے اور جب کہ جن بزرگوں کا نام آپ نے کثرت سے لیا ان سب کا یہ عقیدہ ہے کہ ہدایت دینا صرف اللہ تعالی کا کام ہے اور بندہ کا کام صراط مستقیم کی طرف دلالت کرنا ہوتا ہے
لیکن شاید آپ اس پر بھی اختلاف کرو گے
آپکا تعارف بھائی کیا ہے؟
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,011
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
السلام علیکم ورحمتہ اللہ وبرکاتہ!

میں نے اپنے موقف کو اپنے مضمون ’’اکابرین اہل حدیث کا تعلق صوفیت، بہتان یا حقیقت؟‘‘ میں بالتفصیل ذکر کیا ہے۔ اس کا مطالعہ مخالفین کے اکابرین اہل حدیث کو صوفی کہنے کے الزام کو سمجھنے کے لئے مفید ہے۔ان شاء اللہ

میرے اس مضمون کا جواب ابھی تک عامر رضا جیسے لوگوں پر قرض ہے۔ اسکے علاوہ چند ہی دن میں میرا ایک نیا مضمون ’’حقیقت مذہب صوفیاء اور اہل حدیث‘‘ بھی منظر عام پر آ جائے گا۔ ان شاء اللہ
الحمدللہ یہ دوسرا مضمون بھی جس کا میں نے وعدہ کیا تھا سامنے آچکا ہے۔دیکھئے: حقیقت مذہب صوفیاء اور اہل حدیث
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,011
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
مکمل بک عبقری کی ویب سائیٹ پر آ رہی ہے
علمائےاہل حدیث کا ذوق تصوف پارٹ 1
علمائےاہل حدیث کا ذوق تصوف پارٹ 2
علمائےاہل حدیث کا ذوق تصوف پارٹ 3
علمائےاہل حدیث کا ذوق تصوف پارٹ 4
علمائےاہل حدیث کا ذوق تصوف پارٹ 5
علمائےاہل حدیث کا ذوق تصوف پارٹ 6

عبقری کی ویب سائیٹ پرآپ آن لائن پڑھ سکتے ہیں۔ ابھی مزید پارٹس پر کام ہو رہا ہے ۔ وہ بھی جلد آرہےہیں۔
مجھے پہلے بھی اس کتاب کے بارے میں شک تھا لیکن اب یقین آگیا ہے کہ یہ دیوبندی ۔۔۔ کی کارستانی ہے۔ اس کتاب کا مصنف و مرتب محمد چغتائی مجذوبی اہل حدیث نہیں ہے جس ادارہ نے اس کتاب کو چھاپا ہے وہ اشاعتی ادارہ بھی اہل حدیثوں کا نہیں ہے۔ اس کے علاوہ روزنامہ اسلام میں اس کتاب کا تعارف شائع کروایا گیا ہے۔ یہ اخبار بھی اہل حدیثوں کا نہیں بلکہ دیوبندیوں کا ہے۔ کیا کوئی بتا سکتا ہے کہ دیوبندیوں کے پیٹ میں اہل حدیثوں کا تعلق تصوف ثابت کرنے کا درد کیوں اٹھ رہا ہے؟ اگر اہل حدیث کے اکابرین صوفی تھے تو یہ فریضہ اہل حدیثوں نے سر انجام کیوں نہیں دیا اور کیوں کسی اہل حدیث اشاعتی ادارے نے اس کتاب کو نہیں چھاپا اور کیوں کسی اہل حدیث اخبار یا رسالے نے اس پر تبصرہ کرنا پسند نہیں کیا؟؟؟ سیدھی سی بات ہے کہ اہل حدیث اس کتاب اور اسکے مندرجات سے متفق نہیں ہیں اور دیوبندیوں کی طرف سے اس کتاب کو منظر عام پر لانے کی صرف ایک ہی وجہ ہے اور وہ وجہ تفصیل سے میں نے اپنے مضمون ’’حقیقت مذہب صوفیاء اور اہل حدیث‘‘ کے آغاز میں ذکر کردی ہے۔ اور وہ وجہ صرف یہ ہے کہ دیوبندی ناحق اہل حدیث اکابرین کو صوفی ثابت کرنا چاہتے ہیں تاکہ صوفیوں کے کفریہ اور شرکیہ عقائد و نظریات کو جواز فراہم کرکے انہیں اہل حدیث عوام میں پھیلاسکیں۔ بہرحال دیوبندیوں کی یہ حرکت نئی نہیں بلکہ اہل حدیث کے نزدیک مردود قرار دی گئی کئی کتب کی یہ آج تک نشرواشاعت کررہے ہیں۔ان مردود کتب کی لسٹ میں ایک اور مردود اضافہ ہوگیا ہے جس سے اہل حدیث کی صحت پر ان شاء اللہ کوئی اثر نہیں پڑے گا۔
 
Last edited by a moderator:
Top