• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

علم غیب کی تعریف

عبدہ

سینئر رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 01، 2013
پیغامات
2,035
ری ایکشن اسکور
1,227
پوائنٹ
425
جزاکم الله خیر بھائیو ـ لیکن میں نے کہیں پڑھا تھا کےـ ایسی چیزیں جسے آنکھیں نہ پا سکےچاہے وہ دل میں ہو یا نہ ہوـ بلا کسی واسطے کے ایسی چیزوں کا علم علم غیب کہلاتا ہے ـ کیا یہ تعریف سہی ہےـ لیکن اسکا کہیں حوالہ نہیں دیا گیا ـمجھے وہی حوالہ چاہیے
ایک تو یہ میرا محترم شاکر بھائی سے سوال ہے کہ اس پوسٹ کا الرٹ مجھے نہیں آیا اسکی وجہ کیا ہے جب علی بہرام نے پیری پوسٹ ک اقتباس لیا ہے تو پھر مجھے پتا چلا ہے
دوسرا محترم انصاری بھائی تعریف وہ ہوتی ہے جو تعریف کی گئی چیز کا پورا احاطہ کرے اور اسکے علاوہ کسی اور کو بھی شامل نہ ہو میں نے جو تعریف کی ہے وہ میں نے کہیں سے پڑھی تو نہیں البتہ میرا ناقص خیال ہی ہے کہ شاہد وہ معار پر پوری اتر جائے
جہاں تک آپ کی تعریف کا تعلق ہے تو بھی ٹھیک ہو سکتی ہے مگر میرے خیال میں اس میں ایک اشکال آ سکتا ہے کہ آنکھوں کے سامنے سے کیا مراد ہے مثلا ایک شخص ہماری آنکھوں کے سامنے مردہ پڑا ہے مگر ہمیں پتا نہیں کہ واقعی وہ مردہ ہے یا سکرات الموت ہے یا قومے میں ہے واللہ اعلم
البتہ محترم بھائی مجھے حیرانگی اس بات پر ہے کہ آپ کو اس تعریف کا کرنا کیا ہے تاکہ مقصد سامنے ہو تو شاہد میں مزید اشکالات کی بہتر وضاحت کر سکوں آپ سے گزارش یہ بھی ہے کہ مجھ سے پوچھنا ہو تو ٹیگ بھی کر دیں کیونکہ مجھے الرٹ نہیں آ رہا
 

شاکر

تکنیکی ناظم
رکن انتظامیہ
شمولیت
جنوری 08، 2011
پیغامات
6,595
ری ایکشن اسکور
21,397
پوائنٹ
891
ایک تو یہ میرا محترم شاکر بھائی سے سوال ہے کہ اس پوسٹ کا الرٹ مجھے نہیں آیا اسکی وجہ کیا ہے جب علی بہرام نے پیری پوسٹ ک اقتباس لیا ہے تو پھر مجھے پتا چلا ہے
کسی بھی دھاگے میں فقط ایک ہی دفعہ الرٹ جاتا ہے۔ اگر اس الرٹ کے بعد آپ اس دھاگے کو وزٹ نہ کریں تو پھر نئی پوسٹ پر الرٹ نہیں جاتا۔
آپ کی پوسٹ کے بعد عامر یونس بھائی نے کافی پوسٹس کی ہیں۔ شاید آپ نے اس وقت الرٹ ملنے پر دھاگے کو وزٹ نہیں کیا ہوگا۔ میری اس پوسٹ کا الرٹ آپ کو جانا چاہئے۔
 

عبدہ

سینئر رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 01، 2013
پیغامات
2,035
ری ایکشن اسکور
1,227
پوائنٹ
425
جی ! ارشاد فرمائیں میں ہم تن گوش ہوں
کیا سمجھ نہیں آیا سادہ سی ترکیب ہے ما موصولہ فوق ظرف متصرف مضاف اپنے مضاف الیہ الاسباب سے ملکر خبر لمبتداء مخذوف (اور اسباب سبب کی جمع ہے )
اس سے ترجمہ آپ خود کر لیں کہ جو آپ کو اللہ کی طرف سے مہیا کئے گئے اسباب (طاقت) سے باہر ہو
مثال کے طور پر ہم سب کو سوچنے کے لئے کچھ عقل دی گئی ہے جو ایک دائرہ میں بند ہے جسکو کھوپڑی کہتے ہیں اب کبھی کوئی بات آپ کو سمجھ نہیں آتی تو ہمارے بھائی کہتے ہیں کہ شاہد وہ دائرہ سے باہر ہے

ما تحت الاسباب اسکی ضد ہے
 

علی بہرام

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 18، 2013
پیغامات
1,216
ری ایکشن اسکور
162
پوائنٹ
105
کیا سمجھ نہیں آیا سادہ سی ترکیب ہے ما موصولہ فوق ظرف متصرف مضاف اپنے مضاف الیہ الاسباب سے ملکر خبر لمبتداء مخذوف (اور اسباب سبب کی جمع ہے )
اس سے ترجمہ آپ خود کر لیں کہ جو آپ کو اللہ کی طرف سے مہیا کئے گئے اسباب (طاقت) سے باہر ہو
مثال کے طور پر ہم سب کو سوچنے کے لئے کچھ عقل دی گئی ہے جو ایک دائرہ میں بند ہے جسکو کھوپڑی کہتے ہیں اب کبھی کوئی بات آپ کو سمجھ نہیں آتی تو ہمارے بھائی کہتے ہیں کہ شاہد وہ دائرہ سے باہر ہے

ما تحت الاسباب اسکی ضد ہے
ما فوق الاسباب
اگر آج سے سو سال پہلے کوئی یہ کہتا کہ انگلینڈ میں ہونے والے کرکٹ میچ میں انگلینڈ کا فلاں کھلاڑی ابھی آؤٹ ہوا ہے اور اس نے 50 رن اسکور کئے ہیں اور اس وقت انگلینڈ کا اسکور 200 رن ہے اور اس کے 4 کھلاڑی آؤٹ ہوچکے ہیں
یہ کہنا میرے ناقص خیال کے مطابق ما فوق الاسباب کہلائے گا اور آپ سے اگر یہ بات کوئی اللہ تعالیٰ کا ولی (جیسے اللہ کی طرف سے یہ اسباب (طاقت) مہیا کی ہو) بھی کہتا تو آپ اس بات پر یقین نہیں فرماتے اور ساتھ ہی اس پر شرک کا فتویٰ بھی لگا دیتے
ما تحت الاسباب
ایسی طرح آج مجھ جیسا گنہگار بندہ (جیسے عیسائیوں اور یہودیوں نے ٹیلی وژن اور سٹلائٹ کی طاقت مہیا کی ہوئی ہے ) جب آپ سے یہی بات کہے گا تو آپ اس پر یقین فرمالیں گے نہ کوئی شرک کا فتویٰ نہ کذب بیانی کا !!

تو کیا ماتحت الاسباب اور مافوق الاسباب کی تعریف زمانے کے حساب سے تبدیل ہوتی رہتی ہے ؟؟
 

عبدہ

سینئر رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 01، 2013
پیغامات
2,035
ری ایکشن اسکور
1,227
پوائنٹ
425

تو کیا ماتحت الاسباب اور مافوق الاسباب کی تعریف زمانے کے حساب سے تبدیل ہوتی رہتی ہے ؟؟


جی علی صاحب آپ زمانے کی بات کرتے ہیں یہ تو منٹوں کے حساب سے تبدیل ہو سکتی ہے
مثلا کسی کی (چور کی داڑھی میں تنکا) آنکھوں پر تعصب کی کالی پٹی بندھی ہو تو اسکو سامنے کھڑی بھینس بھی نظر نہیں آئے گی تو بھینس کا علم مافوق الاسباب میں آئے گا اب اگر کسی داعی نے وہ کالی پٹی کھینچ دی تو پھر اگلے منٹ میں بھینس ماتحت الاسباب میں آ جائے گی پھر چاہے وہ اسکے آگے بین بجائے یا ---
اس طرح آپ ٹی وی آن کریں تو پاکستان کا میچ کا علم ماتحت الاسباب میں آ جائے گا آپ بٹن آف کریں تو پھر آگے کا حال کہاں جائے گا ماتحت الاسباب یا مافوق الاسباب- کیا زمانے سے یہ سب ایسے ہی بدل جاتا ہے
بھائیو اگلی پوسٹ میں دیکھنا کہ کالی پٹی اتری کہ نہیں
ہو سکتا ہے نیچے سے کوئی اور پٹی نکل آئے
 

علی بہرام

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 18، 2013
پیغامات
1,216
ری ایکشن اسکور
162
پوائنٹ
105
آنکھ سے جو لوگ نہ دیکھنا چاہیں ان کے لئے کالی پٹی کی ضرورت نہیں ہوتی اگر آنکھوں پر قفل ڈال ہو تو بھی چاہے پٹی بندھی ہوئی ہو یا نہ ہو اس کو حق نظر نہیں آتا !!!
 

علی بہرام

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 18، 2013
پیغامات
1,216
ری ایکشن اسکور
162
پوائنٹ
105
رسول اللہﷺ نے ارشاد فرمایا
العين حق
صحيح البخاري - الصفحة أو الرقم: 5944
صحيح مسلم - الصفحة أو الرقم: 2187

ترجمہ داؤد راز
رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا نظر لگ جاناحق ہے

اب سوال یہ ہے کہ نظر کا لگنا ماتحت الاسباب ہوتا ہے یا مافوق الاسباب ؟؟؟
 

علی بہرام

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 18، 2013
پیغامات
1,216
ری ایکشن اسکور
162
پوائنٹ
105
(سلیمان علیہ السلام نے) فرمایا: اے دربار والو! تم میں سے کون اس (ملکہ) کا تخت میرے پاس لا سکتا ہے قبل اس کے کہ وہ لوگ فرمانبردار ہو کر میرے پاس آجائیںo
ایک قوی ہیکل جِن نے عرض کیا: میں اسے آپ کے پاس لاسکتا ہوں قبل اس کے کہ آپ اپنے مقام سے اٹھیں اور بیشک میں اس (کے لانے) پر طاقتور (اور) امانت دار ہوںo (پھر) ایک ایسے شخص نے عرض کیا جس کے پاس (آسمانی) کتاب کا کچھ علم تھا کہ میں اسے آپ کے پاس لا سکتا ہوں قبل اس کے کہ آپ کی نگاہ آپ کی طرف پلٹے (یعنی پلک جھپکنے سے بھی پہلے)، پھر جب (سلیمان علیہ السلام نے) اس (تخت) کو اپنے پاس رکھا ہوا دیکھا (تو) کہا: یہ میرے رب کا فضل ہے تاکہ وہ مجھے آزمائے کہ آیا میں شکر گزاری کرتا ہوں یا نا شکری، اور جس نے (اللہ کا) شکر ادا کیا سو وہ محض اپنی ہی ذات کے فائدہ کے لئے شکر مندی کرتا ہے اور جس نے ناشکری کی تو بیشک میرا رب بے نیاز، کرم فرمانے والا ہےo
سورہ نمل آیت 38-40

اب سوال یہ ہے کہ ملکہ سباء کا تخت مافوق الاسباب کے تحت آیا یا مافوق الاسباب کے تحت ؟؟؟؟
 

عبدہ

سینئر رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 01، 2013
پیغامات
2,035
ری ایکشن اسکور
1,227
پوائنٹ
425
اب سوال یہ ہے کہ نظر کا لگنا ماتحت الاسباب ہوتا ہے یا مافوق الاسباب ؟؟؟

اب سوال یہ ہے کہ ملکہ سباء کا تخت مافوق الاسباب کے تحت آیا یا مافوق الاسباب کے تحت ؟؟؟؟
علی صاحب آپ کے اوپر والے سوالات کا جواب بھی پہلے ہی کی طرح دے سکتا ہوں مگر چاہتا ہوں کہ ساتھ ساتھ ہر بات کا فیصلہ ہوتا جائے تاکہ سند رہے اور بوقت ضروت کل کام آئے
پس آپ اپنی پہلی بات پر میرے جواب کا اعتراف کر لیں اگلے لمحے میں جواب دے دوں گا یا پھر پہلی بات پر کوئی دلیل دے دیں آپ کی پہلی بات یہ تھی
ما فوق الاسباب
تو کیا ماتحت الاسباب اور مافوق الاسباب کی تعریف زمانے کے حساب سے تبدیل ہوتی رہتی ہے ؟؟
 
Top