- شمولیت
- اپریل 14، 2011
- پیغامات
- 8,771
- ری ایکشن اسکور
- 8,496
- پوائنٹ
- 964
قادیانیت رک گئی ہے ؟احمدیت رک گئی پھیلنے سے؟نہیں نا؟
قادیانیت رک گئی ہے ؟احمدیت رک گئی پھیلنے سے؟نہیں نا؟
ہا ہا۔مو جیں کریں اور یہی سمجھیں۔اور آپ بےچارے کر بھی کیا سکتے ہیں؟قادیانیت رک گئی ہے ؟
کیا ہمارا اتنا کردینا کافی نہیں کہ آپ مرزا کی ذات سے اس قدر متنفر ہو چکے ہیں کہ اسے پیشوا مانتے ہوئے بھی اس کی ذات کا دفاع کرنے کا حوصلہ نہیں پاتے ۔ہا ہا۔مو جیں کریں اور یہی سمجھیں۔اور آپ بےچارے کر بھی کیا سکتے ہیں؟
ارے میاں! آپ کو بتلایا ہے، کہ کسی ہندو ، سکھ، عیسائی ، یہودی قادیانی کا یہ مسئلہ نہیں!یہی تو سوال ہے کہ مسلمان ہے کون؟شیعہ وہا بی یا بریلوی یا نانوتوی جن کو بریلوی ختم نبوت کا منکر ثا بت کرتے ہیں؟ بریلوی یہ کہتے ہیں کہ حصرت مسیح موعو و مہدی مو عود کا راستہ تحزیر الناس لکھ کر نانوتوی نے ہموار کیا۔سو مسلم ہے کون؟؟؟
ارے میاں! شیطان بھی کبھی سچ بول جاتا ہے، وہ بات درست ہوتی ہے!اور ہاں یاد آیا اگر حضرت مرزا غلا م ااحمد قا دیانی اتنے ہی کا فر ہیں تو آپ کے مجدد تھانوی نے سرقہ کر کے ان کی کتاب سے صفحا ت کے صفحات کیوں کا پی کئے؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟منکرین کے پا س کچھ نہیں سوائے گالیوں کے۔یہی کھا د ہے ہما رے لئے۔گندی کھاد جس سے فصل بہت اچھی ہوتی ہے۔
اعلی حضرت فرما تے ہیں
وہا بیہ مرتد با جما ع فقہا ہیں
وہا بی مرتد اور منا فق ہیں۔اوپر اوپر سے کلمہ گو ہیں۔
واہ واہ
ارے میاں! آپ کو بتلایا ہے، کہ کسی ہندو ، سکھ، عیسائی ، یہودی قادیانی کا یہ مسئلہ نہیں!اعلی حضرت فرما تے ہیں
دیو بندی عقیدہ والوں کی کتا بیں ہندوں کی پو تھیوں سے بھی بد تر ہیں۔ان کی کتا بوں کو دیکھنا حرا م ہے۔البتہ ان کی کتابوں کے ورقوں سا استنجا نہ کیا جا ئے حروف کی تعظیم کی وجہ سے نہ کہ ان کتابوں کی،نیز اشرف علی کے عذاب اور کفر میں شک کرنا بھی کفر ہے۔
پہلے آپکے آقا نجدی پر بحث کرتے ہیں جس کی اطا عت کے بغیر سا رے مسلمان مشرک ہیں۔السلام علی من اتبع الهدی!
مرزائی قادیانیو! تمہارے دین و مذہب کا بانی مرزا غلام قادیانی اپنے دعوی نبوت میں جھوٹا تھا!
ہے کوئی مرزائی قادیانی، جو اس موضوع پر گفتگو کرنے کی جرأت رکھتا ہو!
حضرت مرزا غلا م احمد قا دیانی صا حب علیہ السلام مسیح موعود و اما م آخر الز مان ہیں اور اپ کی نسلیں اور ان کی نسلیں اور پھر ان کی نسلیں مر جا ئیں گیں مگر جس کا انتظا ر علما ے سو کر رہے ہیں وہ آچکا،اب کو ئی نہیں آئے گا۔کیا ہمارا اتنا کردینا کافی نہیں کہ آپ مرزا کی ذات سے اس قدر متنفر ہو چکے ہیں کہ اسے پیشوا مانتے ہوئے بھی اس کی ذات کا دفاع کرنے کا حوصلہ نہیں پاتے ۔
جی جی رک گئی۔۱۹۸۸ میں شا ئد ۱۵۰ ملکوں میں اسلام احمدیت تھی۔اب ۲۰۰ سے زائد ممالک میں ہے۔ ۱۹۸۸ میں صرف ایک جگہہ مدرسہ تھا اب ۱۵،۲۰ سے زیا دہ مدارس قا ئم ہیں پوری دنیا میں جہاں سے مبلغین تیا ر ہو کر پوری دنیا میں تبلیغ کے فرائض انجا م دے رہے ہیں۔پہلے پوری دنیا میں شا ئد ۲،۳ پریس ہونگی اب کئی مما لک میں احمدیہ اسلام کی اپنی پرنٹنگ پریس ہیں۔۱۹۸۸ میں جب ڈکٹیٹر ضیا ع نے مسا جد کو مسا جد کہنے پر پا بندی لگا ئی،اس کے بعد میں لا تعدا د مسا جد پوری دنیا میں تعمیر ہو چکیں اور ہر مسجد کے با ہر لکھا ہوتا کہ بیت الحمد بیت السبوح وغیرہ وغیرہ۔یعنی مسجد۔کہا ں کہاں سے منع کریں گے یہ احمق؟؟؟؟قادیانیت رک گئی ہے ؟
اے گستاخ رسول!لو جی احمدی صاحب ! آئینہ دیکھ لیں :
قادیانیوں کا آپس میں اختلاف اور گالیاں
’ لاہوری جماعت اور اس کے اکابر کو گالیاں دینا اس اخبار کی سب سے بڑی خصوصیت ہے۔ اس کی ۲۸/ فروری ۱۹۳۵ء کی اشاعت میں ہمارے خلاف چند مضامین شائع ہوئے ہیں۔ ان میں بے شمار گالیاں دی گئی ہیں۔ جن میں سے چند بطور نمونہ درج ذیل کی جاتی ہیں:اب احمدی اس پر چاہے بھونکیں ، ٹونکیں یا جاکر قادیانیوں کو کاٹ لیں ۔
(اخبار پیغام صلح لاہور مورخہ ۱۱/مارچ ۱۹۳۵ئ)
(۱)لاہوری اصحاب الفیل۔ (۲) اہل پیغام کی یہودیانہ قلابازیاں۔ (۳) ظلمت کے فرزند اور زہریلے سانپ۔ (۴) لاہوری اصحاب الاخدود۔ (۵) خباثت اور شرارت اور رزالت کا مظاہرہ۔ (۶) دشمنان سلسلہ کی بھڑکی ہوئی آگ میں یہ پیغامی لاہوری فریق عبادالدنیا وقودالنار بن گئے۔ (۷) نہایت ہی کمینہ سے کمینہ اور رذیل سے رذیل فطرت والا اور احمق سے احمق انسان۔(۸) اصحاب اخدود پیامی۔ (۹) دوغلے اور نیمے دروں نیمے بروں عقائد۔ (۱۰) بدلگام پیغامیو۔ (۱۱) حرکات دنیہ اور افعال شنیعہ۔ (۱۲) محسن کشانہ اورغدارانہ اور نمک حرامانہ حرکات۔ (۱۳) دورخے سانپ کی کھوپڑی کچلنے۔ (۱۴) تم نے اپنے فریب کارانہ پوسٹر میں… تک انگیخت اور اشتعال کا زور لگالیا۔ (۱۵)فوراً کپڑے پھاڑ کر بالکل عریانی پر کمرباندھ لی۔ (۱۶) ایسی کھجلی اٹھی تھی۔ (۱۷) رذیل اور احمقانہ فعل۔ (۱۸) کبوتر نما جانور۔ (۱۹) احمدیہ بلڈنگ (لاہوری جماعت کے مرکز) کے؟ کرمک۔ (۲۰)اے سترے بہترے بڈھے کھوسٹ۔ (۲۱) اے بدلگام تہذیب و متانت کے اجارہ دار پیامیو (فریق لاہور)۔ (۲۲) برخوردار پیامیو۔ (۲۳) جیسا منہ ویسی چپیڑ۔ (۲۴) کوئی آلو، ترکاری یا لہسن پیاز بیچنے بونے والا نہیں۔ (۲۵)جھوٹ بول کر اور دھوکے دے کر اور فریب کارانہ بھیگی بلی بن کر۔ (۲۶)لہسن پیاز اور گوبھی ترکاری کا بھائو معلوم ہوجاتا۔(۲۷)آخرت کی لعنت کا سیاہ داغ ماتھے پر لگے۔ (۲۸)اگر شرم ہو تو وہیں… چلو بھر پانی لے کر ڈبکی لگالو۔ (۲۹) یہ کسی قدر دجالیت اور خباثت اور کمینگی۔ (۳۰)علی بابا اور چالیس چور بھی اپنی مٹھی بھر جماعت لے کر بلوں میں سے نکل آئے ہیں۔(۳۱) بھلا کوئی ان پیامی ایروں غیروں سے اتنا تو پوچھے۔ (۳۲)سادہ لوح پیامی نادان دشمن۔ (۳۳)پیامیو عقل کے ناخن لو۔(۳۴) نامعقول ترین اور مجہول ترین تجویز۔ (۳۵) سادہ لوح اور احمق۔ (۳۶) اے سادہ لوح یا ابلہ فریب امیر پیغام۔ (۳۷)پیغام بلڈنگ کے اڑہائی ٹوٹرو۔(۳۸) احمق اور عقل و شرافت سے عاری اور خالی۔(۳۹) اہل پیغام (لاہوری فریق) نے جس عیاری اور مکاری اور فریب کاری سے اپنے دجل بھرے پوسٹروں میں۔ (۴۰)چاپلوسی اور پابوسی کا مظاہرہ۔ (۴۱) اہل پیغام کے دو تازہ گندے پوسٹر۔
(منقول از اخبار ’’فاروق‘‘ قادیان پیامی نمبر مورخہ ۲۸/ فروری ۱۹۳۵ء) ‘
ان با توں کی حثیت اتنی ہی ہے جیسے شیعہ وہا بی کو گالیاں دے رہا ہو۔
اچھا اب وہابیوں کی کفر کی مشین اپنوں پر کیسے چلتی ہے ملا حظہ ہو
غیر مقلدین کی ہندوستان میں دو پا رٹیاں مشہور تھیں۔ ایک ثنا ئی گروپ اور ایک غزنوی گروپ ان دونوں نے ایک دوسرے کو فخریہ کافر کہا
نمونے کے طور پر مولوی عبدالاحد صاحب کا فتوی دربا رہ مولوی ثنا اللہ امرتسری
ثنا اللہ خارج ہے۔۷۲ فرقہ سے اور امت محمٗ کی نہی اور بد تر ہے روافض و مرجیہ اور قدریہ سے۔۔۔۔
پس ثنا اللہ کی توبہ بھی قبول نہ کی جا وے ۔اگر شریعت کا جا ری ہو یا سلطنت اسلا میہ ہو اور بجز قتل کے کوئی سزا نہ ہو۔کیو نکہ عقا ئد اس کے بھی ز نا قہ کے پیں اور اس کی تو بہ بھی منا فقا نہ ہے۔
القول الفا ضل مصنفہ مولوی عبدالااحد مطبو عہ سا ڈھورہ صفحہ ۲۴۳
اب وہا بی(جب کہ اعلی حضرت نے کتے کہا ہے)کتنا بھو نکیں گے؟؟؟؟