• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

غسل کی کتاب

شمولیت
مارچ 07، 2012
پیغامات
20
ری ایکشن اسکور
75
پوائنٹ
0
شیخ الاسلام ابن عثیمین رحمہ اللہ کی غسل کے موضوع پر بہترین کتاب جس کا اردو ترجمہ مولانا منیر قمر حفظہ اللہ نے کیا ہے ،اس کتاب کو حاصل کرنے کے لئے اس لنک پر کلک کریں ۔
طہارت و نماز
 

ابن بشیر الحسینوی

رکن مجلس شوریٰ
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
1,096
ری ایکشن اسکور
4,469
پوائنٹ
376
محترم علم کی دنیا آپ سے گزارش ہے کہ جب کوئی کتاب شیئر کریں اس کا لنک دینے کی بجائے مختصر سا تعارف ضرور کروائیں پھر لنک دیں اس کی یہی غسل کی کتاب دیکھ لیں ۔جزاک اللہ خیرا
۔تاکہ سرچنگ میں بہتر رذلٹ آئے ۔
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,865
ری ایکشن اسکور
41,089
پوائنٹ
1,155
السلام علیکم
غسل کے طریقے پر تو مجھے کتاب چاہیے تھی۔آج کل اختلاف ہے۔کچھ لوگ کہتے ہیں کہ غسل میں وضو کرتے وقت سر کا مسح نہیں کرنا چاہیے اور پاؤں آخر میں دھونے چاہیے،جبکہ کچھ لوگ کہتے ہیں کہ وضو نماز کے وضو جیسا کرنا چاہیے۔اب پتہ نہیں اس اختلاف میں کون سا طریقہ زیادہ صحیح ہو گا یا پھر دونوں طریقے صحیح ہیں۔ابھی تک میں نے کسی عالم سے اس مسئلے کی وضاحت نہیں سنی۔آپ نے کتاب شئیر کر کے اچھا کیا،ابن تیمیہ بہت اچھے عالم دین اور متقی انسان تھے ماشاءاللہ
اور ان کے فتاوی جات بھی بہت ہیں،اُمید ہے کہ غسل کے بارے میں اس کتاب کو مطالعہ کرنے سے علم میں اضافہ ہو گا۔
جزاک اللہ خیرا
 
Top