غیر مقلدین بڑے طمطراق سے دعوی کرتے ہیں کہ ہمارے نزدیک دلائل صرف دو ہیں قران اور صحیح احادیث- جبکہ جمیع اہل سنت والجماعت (مقلدین) کے نزدیک شرعی دلائل ٤ ہیں١-کتاب اللہ ٢-سنت رسول اللہ٣-اجماع ٤-قیاس مجتہد-چونکہ غیر مقلدین تقلید کو شرک کہتے ہیںاور اجماع وقیاس غیر نبی کا ہوتا ہےنبی کا نہیں ہوتا اس لیے وہ ان کو دلیل مان ہی نہیں سکتے-اگر انہوں نے اسے دلیل مانا تو خود ان کے اصول سے وہ مشرک ہوجاییں گے-ذیل میں ایسے امور پیش کیے گءے ہیں جو اجماع سے ثابت ہیں یا قیاس سےاس کے بعد بھی غیر مقلد اسپر عمل کرتے ہیں-سوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ پھر غیر مقلدین یہ جھوتا دعوی کیوں کرتے ہیں کہ ہمارے دلایل صرف ٢ہیں قران اور صحیح احادیث؟ یہ جھوٹ وہ کیوں کہتے ہیں اس کی ٢ وجوہات ہوسکتی ہیں یا تو دھوکہ میں مبتلا ہیں یا دھوکہ دیتے ہیں-جس فرقہ کی بنیاد ہی دھوکہ پر ہو وہ کیسے برحق ہوسکتا ہے- تنبیہ-:درج ذیل امور میں صرف صریح ایت یا صحیح صریح حدیث کا مطالبہ ہے- صحیح اسلیے کہ دعوی صرف صحیح حدیث پر عمل کرنے کا ہے- صحیح بھی وہ جو اصول حدیث سے صحیح ہو کسی کے قول سی نہیں-صریح ایت یا صریح حدیث جس میں قیاس کی ضرورت نہ ہو بلکہ نفس مسءلہ الفاظ میں مذکور ہو-چونکہ غیر مقلدین قیاس کے منکر ہیں لہذا غیر صریح ایت یا غیر صریح حدیث نہیں پیش کر سکتے- ١)-امام تکبیرات وغیرہ زور سے پڑھتا ہے مقتدی اہستہ سے-صحیح صریح حدیث پیش کریں- ٢)-امام سورہ فاتحہ بلند اواز سے پڑھتا ہے مقتدی اہستہ سے-صحیح۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ٣)ـقیام میں ہاتھ باندھتے ہیں قومہ میں نہیں-صحیح۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ٤)-رکوع میں امام اور مقتدی اہستہ تسبیح پڑھتی ہیں-صحیح۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ٥)-سجدہ میں امام اور مقتدی اہستہ تسبیح پڑھتے ہیں-صحیح ِِِِ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اگر غیر مقلدین حق پر ہیں تو جوابات صریح ایت یا صحیح صریح حدیث کی روشنی میں دیں ورنہ ضلو واضلوا کے مصداق ہونگے-