• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

قاری محمد حنیف ڈار امام و خطیب مسجد مرکز پاکستان ابوظہبی متحدہ عرب امارات اور سنت کی اقسام

وجاہت

رکن
شمولیت
مئی 03، 2016
پیغامات
421
ری ایکشن اسکور
44
پوائنٹ
45
قاری حنیف ڈار کی امامت کو ساتھ ملا لیں تو یہ ساتھ لفظ ’ منافق ‘ کا بھی حقدار ہوجاتا ہے ، کئی بندوں نے اس بات کی شہادت دی ہے کہ یہ مسجد میں کچھ اور بیان کرتے ہیں ، اور فیس بک پر کچھ اور جھاڑتے ہیں ۔

ڈار کی کئی تحریروں کا میں نے جواب لکھا ، آج تک اس نے اس پر ایک لفظ نہیں لکھا ، بلکہ مجھے ہی نہیں میری تحریروں کا لنک دینے والے کئی لوگوں کو اس نے بلاک کیا ، حدیث عائشہ رضی اللہ عنہا کے متعلق جب اس کی دریدہ دہنی کی انتہا ہوئی تو میں نے اسے مباہلہ کا چیلنج دیا تھا ، آئیں بائیں شائیں کرکے نکل گیا ۔ میرے دونوں چیلنج آج بھی اس کے لیے یا اس کے کسی بھی حواری کے لیے قائم ہیں ۔
میں آپ سے متفق ہوں - کل ہی ان کا بلاگ مجھے ملا - ابھی پڑھ رہا ہوں- جلد ہی ان صاحب کی جھوٹی باتوں کو سامنے لاؤں گا -
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
762
پوائنٹ
290
میں آپ سے متفق ہوں - کل ہی ان کا بلاگ مجھے ملا - ابھی پڑھ رہا ہوں- جلد ہی ان صاحب کی جھوٹی باتوں کو سامنے لاؤں گا -
اصولا یہ کام پہلے کرنا چاہیئے تها ۔ آپ بہت جلد متاثر هو جانیوالوں میں سے ہیں ۔ آپ اپنے تمام مراسلات پر تنقیدی نظر خود ڈالیں اور جب خود مطمئین هو جائیں تب ہی پوسٹ کیا کریں ۔

جلد بازی میں غلطیوں کے امکانیات شدید ہو جاتے ہیں اور غلطیوں کی پکڑ تو بے شک هونی هے ۔

اللہ سبکو هدایت دے
 
شمولیت
دسمبر 01، 2016
پیغامات
141
ری ایکشن اسکور
26
پوائنٹ
71
میں نے اکیلا ’ حرامزادہ ‘ نہیں کہا، ساتھ ’ فکری ‘ کا اضافہ کیا ہے ۔ اور میرے نزدیک یہ لوگ اسی لقب کے مستحق ہیں ۔
قاری حنیف ڈار کی امامت کو ساتھ ملا لیں تو یہ ساتھ لفظ ’ منافق ‘ کا بھی حقدار ہوجاتا ہے ، کئی بندوں نے اس بات کی شہادت دی ہے کہ یہ مسجد میں کچھ اور بیان کرتے ہیں ، اور فیس بک پر کچھ اور جھاڑتے ہیں ۔
راویوں پر الزام تراشی والی بات کو آپ بہت غلط لے کر گئے ہیں ، راویوں کی توثیق و تضعیف یا حدیث کی تصحیح و تضعیف کا ’ انکار حدیث ‘ سے کیا تعلق ہے ؟ محدثین کے منہج پر چلنے والوں کو ہم سر پر بٹھاتے ہیں ، یہ جو منہج محدثین کی مخالفت کرے گا ، اس کے لیے وہی خیالات جن میں سے کچھ میں اظہار کر پایا ، اور مزید آئندہ کرتا رہوں گا۔ ایسے لوگوں کے لیے کوئی نرمی نہیں ۔ إن شاء اللہ ۔
ڈار کی کئی تحریروں کا میں نے جواب لکھا ، آج تک اس نے اس پر ایک لفظ نہیں لکھا ، بلکہ مجھے ہی نہیں میری تحریروں کا لنک دینے والے کئی لوگوں کو اس نے بلاک کیا ، حدیث عائشہ رضی اللہ عنہا کے متعلق جب اس کی دریدہ دہنی کی انتہا ہوئی تو میں نے اسے مباہلہ کا چیلنج دیا تھا ، آئیں بائیں شائیں کرکے نکل گیا ۔ میرے دونوں چیلنج آج بھی اس کے لیے یا اس کے کسی بھی حواری کے لیے قائم ہیں ۔
جی بالکل
 

عبدہ

سینئر رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 01، 2013
پیغامات
2,035
ری ایکشن اسکور
1,227
پوائنٹ
425
اگلی حاضری میں ان شاءاللہ اس پہ کچھ لکھتا ہوں
 

وجاہت

رکن
شمولیت
مئی 03، 2016
پیغامات
421
ری ایکشن اسکور
44
پوائنٹ
45
اصولا یہ کام پہلے کرنا چاہیئے تها ۔ آپ بہت جلد متاثر هو جانیوالوں میں سے ہیں ۔ آپ اپنے تمام مراسلات پر تنقیدی نظر خود ڈالیں اور جب خود مطمئین هو جائیں تب ہی پوسٹ کیا کریں ۔

جلد بازی میں غلطیوں کے امکانیات شدید ہو جاتے ہیں اور غلطیوں کی پکڑ تو بے شک هونی هے ۔

اللہ سبکو هدایت دے
آپ شائد یہ سمجھ بیٹھے ہیں کہ میں نے ان کے بلاگ کو پڑھا نہیں - تو میرے بھائی میں نے کہا ہے کہ ان کا بلاگ میں نے دیکھا ہی اس پوسٹ کے بعد ہے- میں نے فیس بک سے ان کا تھریڈ پڑھا تو اس کو یہاں پیش کیا- ساتھ میں اس کا لنک بھی دیا - آپ نے دیکھا نہیں - اور اس پر راۓ بھی لکھی-
 

عبدہ

سینئر رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 01، 2013
پیغامات
2,035
ری ایکشن اسکور
1,227
پوائنٹ
425
اس پر اللہ کے رسول ﷺ نے مزارعین صحابہؓ کو فرمایا کہ یہ تمہارے تجربات کی دنیا ھے تم اس سے بخوبی واقف ھو ، میں اگر کوئی حکم بطور دین تم کو دوں تو تم پر میری اطاعت واجب ھے ، رہ گئے دنیاوی معاملات تو انتم اعلم بامورِ دنیاکم ،، اس میں اگر میں کوئی بات کہتا بھی ھوں تو اس کی حیثیت ایک مشورے کی سی ھے جسے قبول بھی کیا جا سکتا ھے اور رد بھی ، ( جیسا کہ حضرت عائشہ صدیقہ رضی اللہ عنہا کی آزاد کردہ کنیز حضرت بریرہؓ نے پوچھا لیا تھا کہ اے اللہ کے رسول ﷺ یہ آپ کا حکم ھے ؟ آپ ﷺ نے فرمایا حکم نہیں سفارش ھے ،، بریرہؓ نے کہا کہ مجھے اس سفارش کی حاجت نہیں ،،
جی اسکو کہتے ہیں حق کو باطل سے گڈ مڈ کرنا یعنی جس حدیث سے حدیث کی اتباع کرنا نکلتی ہے اسکو ہی الٹ استعمال کیا جا رہا ہے
دیکھیں بھائیو جب اللہ کے نبی ﷺ نے یہ کہ دیا کہ میری کچھ باتیں دین کے معاملے میں ہوتی ہیں اور کچھ دنیا کے معاملے میں تو تم دین والی باتوں کو لازم پکڑو مگر دنیاوی باتوں میں اختیار ہے یعنی اس میں بھی اتباع منع نہیں بلکہ مشوری کے طور پہ لی جائے گی تو اب اگلا مسئلہ یہ کھڑا ہوتا ہے کہ رسول اللہ ﷺ کی کون سی احادیث ہمارے لئے دینی معاملہ ہیں اور کون سی چیزیں دنیاوی یا مشوری کے طور پہ لی جائیں
تو اس مسئلہ کا حل میں پہلے تو خود اس فکری غیر حلال زادے (حفظ ماتقدم کے طور پہ فکری حرام زادہ نہیں لکھا @خضر حیات بھائی) کی بات نقل کرتا ہوں وہ اسی پوسٹ میں آگے لکھتے ہیں
اللہ کے رسول ﷺ کی سیرت کا بغور مطالعہ کیا جائے تو آپ نے ھر حیثیت میں کچھ کام کیئے ھیں جن کو فقہاء صحابہ بہت اچھی طرح سمجھتے تھے کہ یہ کس حیثیت میں دیئے جا رھے ھیں
یعنی وہ خود یہ کہ رہے ہیں کہ ہمیں یہ جاننے کے لئے کہ کون سی بات ہمارے لئے دین ہے یا صرف مشورہ پھر صحابہ کو ہی دیکھنا پڑے گا تو بھائی اوپر خضر بھائی کون سی ہیر رانجھا سنا رہے ہیں ہم سب بھی تو یہی کہتے ہیں
دیکھیں آپ تو لوگوں کو گمراہ بنا رہے ہیں مگر یعرفونھم کما یعرفون ابناءھم کی طرح آپ اچھی طرح جانتے ہیں کہ فقہاء نے جو اصول بنائے ہیں ان میں یہ بھی اصول شامل ہیں کہ کسی حدیث میں حکم کے فرض ہونے کے لئے کون سے الفاظ ہوتے ہیں اور سنے ہونے کے لئے کون سے الفاظ اور مستحب ہونے کے لئے کون سے الفاظ وغیرہ اور تو اور یہی اصول خالی حدیث کے لئے نہیں بلکہ قرآن کے لئے بھی بنائے گئے ہیں پھر لوگوں میں اپنی دجالی پھیلانے کی کیا ضرورت ہے

میں نے ایک جگہ فورم پہ موجود فواد صاحب کے بارے بھی لکھا ہے اور ان فکری غیر حلال زادے کے بارے بھی غالب کی غزل لکھوں گا کہ
جہاں تیرا نقش قدم دیکھتے ہیں
نرالا نرالا دجل دیکھتے ہیں
مزید تفصیل جلد ہی ان شاءاللہ
 
Top