• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

ماہنامہ الحدیث حضرو،اپریل 2013

شمولیت
مارچ 11، 2013
پیغامات
35
ری ایکشن اسکور
123
پوائنٹ
0
میں نے لکھا تھا :

آپ نے لکھا :

کیا جواز ہونا اور استحباب ہونا ایک ہی چیز ہے ؟؟؟؟
نہیں دو چیزیں ہیں ۔لکھنا جواز چاہتا تھا غلطی سے استحباب لکھا گیا ۔
جی جواز کی دلیل قرآن و حدیث سے کیا ہے ؟رہنمائی فرمادیں شکریہ جزاکم اللہ ۔
 

Muhammad Waqas

مشہور رکن
شمولیت
مارچ 12، 2011
پیغامات
356
ری ایکشن اسکور
1,596
پوائنٹ
139
نہیں دو چیزیں ہیں ۔لکھنا جواز چاہتا تھا غلطی سے استحباب لکھا گیا ۔
جی جواز کی دلیل قرآن و حدیث سے کیا ہے ؟رہنمائی فرمادیں شکریہ جزاکم اللہ ۔
میں پھر گذارش کروں گا کہ میری اسی تحریر کو غور سے پڑھ لیں آپ کو شیخ زبیر حفظہ اللہ کا موقف معلوم ہو جائے گا ۔
صرف جواز کے قائل ہیں اور بالکل معاف کردینے کو افضل کہتے ہیں اور اسی پر ان کا ذاتی عمل بھی ہے۔
الحدیث ۲۷،صفحہ ۵۶ پر بہت مفصل وضاحت ہے اس بارے میں۔۔۔۔
 
شمولیت
مارچ 11، 2013
پیغامات
35
ری ایکشن اسکور
123
پوائنٹ
0
میں پھر گذارش کروں گا کہ میری اسی تحریر کو غور سے پڑھ لیں آپ کو شیخ زبیر حفظہ اللہ کا موقف معلوم ہو جائے گا ۔
صرف جواز کے قائل ہیں اور بالکل معاف کردینے کو افضل کہتے ہیں
اور اسی پر ان کا ذاتی عمل بھی ہے۔
الحدیث ۲۷،صفحہ ۵۶ پر بہت مفصل وضاحت ہے اس بارے میں۔۔۔۔
میں پھر گذارش کروں گا کہ میری اسی تحریر کو غور سے پڑھ لیں آپ کو شیخ زبیر حفظہ اللہ کا موقف معلوم ہو جائے گا ۔
جی پڑھ لیا ہے بار بار ۔
لیکن جواز کی دلیل کہاں ہے قرآن و حدیث میں ۔کیا کسی عالم دین وغیرہ کی بات سے جواز ثابت ہوجاتا ہے ؟بس یہی میں پوچھنا چاہتا ہوں کہ جس نے مشت سے زیادہ کے کاٹنے کو جائز کس دلیل (قرآن وحدیث میں سے )استدلال کیا ؟؟؟؟
معذرت کے ساتھ اگر جواب ہے تو وہ لکھیں وقت ضایع نہ کریں ،نہ اپنا نہ میرا اور دیگر قارئین کا ۔
 

Muhammad Waqas

مشہور رکن
شمولیت
مارچ 12، 2011
پیغامات
356
ری ایکشن اسکور
1,596
پوائنٹ
139
میں پھر گذارش کروں گا کہ میری اسی تحریر کو غور سے پڑھ لیں آپ کو شیخ زبیر حفظہ اللہ کا موقف معلوم ہو جائے گا ۔
صرف جواز کے قائل ہیں اور بالکل معاف کردینے کو افضل کہتے ہیں
اور اسی پر ان کا ذاتی عمل بھی ہے۔
الحدیث ۲۷،صفحہ ۵۶ پر بہت مفصل وضاحت ہے اس بارے میں۔۔۔۔

جی پڑھ لیا ہے بار بار ۔
لیکن جواز کی دلیل کہاں ہے قرآن و حدیث میں ۔کیا کسی عالم دین وغیرہ کی بات سے جواز ثابت ہوجاتا ہے ؟بس یہی میں پوچھنا چاہتا ہوں کہ جس نے مشت سے زیادہ کے کاٹنے کو جائز کس دلیل (قرآن وحدیث میں سے )استدلال کیا ؟؟؟؟
معذرت کے ساتھ اگر جواب ہے تو وہ لکھیں وقت ضایع نہ کریں ،نہ اپنا نہ میرا اور دیگر قارئین کا ۔
آپ کو حوالہ دے دیا ہے میں نے۔ ۔۔ ۔اور وہاں پر شیخ زبیر نے قرآن و حدیث سے جواز ثابت کیا ہے۔ ۔ ۔ ۔ذرا ایک بار پھر کوشش کرلیں شاید سمجھ آجائے ۔
اور ٖ فضول اور لایعنی قسم کے سوالات کرکے میرا ،اپنا اور قارئین کا وقت آپ صرف ضائع ہی نہیں بلکہ برباد کر رہے ہیں!!!
 
Top