• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

محدث ابن حبان اور قبروں سے فیض

شمولیت
اگست 11، 2013
پیغامات
17,117
ری ایکشن اسکور
6,800
پوائنٹ
1,069
شمولیت
اگست 11، 2013
پیغامات
17,117
ری ایکشن اسکور
6,800
پوائنٹ
1,069

اسحاق سلفی

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اگست 25، 2014
پیغامات
6,372
ری ایکشن اسکور
2,589
پوائنٹ
791
کیا آپ حضرات امام بخاری ؒو مسلمؒ کی تمام روایات کو قرآن کی طرح من و عن نہیں مانتے ؟آپ اُن روایات کو بھی مان لیتے ہیں جن کی سند تو صحیح ہو مگر متن صحیح نہ ہو ۔
اس کی وضاحت کردیں ۔
من و عن سے کیا مراد ہے ؟
سند صحیح اور متن صحیح نہ ہونے کی دو مثالیں ضرور دیں !
اور براہ مہر بانی ’‘ کراس ’‘ یا ’‘ غیر متعلق ،، کا بٹن دباکر جان چھڑانے کی کوشش نہ کریں ؛
کیونکہ اس طرح پتا نہیں چلتا کہ کیا غلط ہے ۔
نوٹ ::
واضح رہے کہ کوئی دوسرا بھائی میری اس پوسٹ کا جواب نہیں دے سکتا
 

اسحاق سلفی

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اگست 25، 2014
پیغامات
6,372
ری ایکشن اسکور
2,589
پوائنٹ
791
محدثین اور حدیث سے محبت کرنے والوں کے ذوق سلیم کےلئے چند سطور پیش خدمت ہیں
جو اس زمرہ میں نہیں ،وہ مخاطب نہیں؛؛؛
جب تک مستشرقین اور ان کے بے ایمان مقلد پیدا نہیں ہوئے تھے ،اس وقت پوری امت اسلامیہ کے راسخ عقیدہ علماء کا اجماع
تھا ،کہ صحیحین یعنی صحیح بخاری اور صحیح مسلم کی تمام مسند مرفوع احادیث ’‘نہ صرف صحیح بلکہ سب سے بڑھ کر صحیح ہیں’
علامہ نووی ؒ شرح صحیح مسلم لکھتے ہیں:
(اتفق العلماء رحمهم الله على أن أصح الكتب بعد القرآن العزيز الصحيحان البخاري ومسلم وتلقتهما الامة بالقبول )
اہل علم کا اجماع ہے ،کہ قرآن کے بعد سب زیادہ صحیح کتابیں ۔صحیح بخاری اور صحیح مسلم۔ہیں ،اور امت نے ان کو شرف قبولیت بخشا ہے)

غور سے سن لو ( امت نے ان دونوں کتابوں کو بحیثیت ۔صحیح ترین ،بعد از قرآن قبولیت کی سند دی ہے)
یعنی ان کتابوں کو یہ اعلی ترین مقام کسی فرقہ ،یا کسی مولوی یا کسی گروہ نے نہیں ،بلکہ پوری امت نے دیا اور مانا ہے ۔
اور اجماع کا مقام شرعی دلائل میں قرآن و سنت کے بعد ہے ۔
امام ابن الصلاح ؒ المتوفی ۶۴۳ ھ۔ ’‘ صیانۃ صحیح مسلم ’‘ میں لکھتے ہیں :(انکی کتاب کا سکین نیچے ملاحظہ ہو )
قال الحافظ أبو عمرو بن الصلاح في " صيانة صحيح مسلم " (ص/86) بسنده إلى إمام الحرمين الجويني أنه قال :
" لو حلف إنسان بطلاق امرأته أن ما في كتابي البخاري ومسلم مما حكما بصحته من قول النبي صلى الله عليه وسلم لما ألزمته الطلاق ، ولا حنثته ، لإجماع علماء المسلمين على صحتهما " انتهى.
اگر کوئی ان کی صحت کی قسم کھائے ،تو وہ اپنی قسم میں جھوٹا نہیں ہوگا ۔

لیکن اگر کوئی دوپہر کے وقت دن کا انکار کرے ،تو کوئی دلیل اس کا کچھ نہیں بگاڑ سکتی:
وَلَيسَ يَصِحُّ في الأَفهامِ شَيءٌ *** إِذا اِحتاجَ النَهارُ إِلى دَليلِ

صحيحين2.jpg
 
Last edited:

T.K.H

مشہور رکن
شمولیت
مارچ 05، 2013
پیغامات
1,123
ری ایکشن اسکور
330
پوائنٹ
156
اس کی وضاحت کردیں ۔
من و عن سے کیا مراد ہے ؟
سند صحیح اور متن صحیح نہ ہونے کی دو مثالیں ضرور دیں !
اور براہ مہر بانی ’‘ کراس ’‘ یا ’‘ غیر متعلق ،، کا بٹن دباکر جان چھڑانے کی کوشش نہ کریں ؛
کیونکہ اس طرح پتا نہیں چلتا کہ کیا غلط ہے ۔
نوٹ ::
واضح رہے کہ کوئی دوسرا بھائی میری اس پوسٹ کا جواب نہیں دے سکتا
کیا حضرت ابراہیم ؑ سے متعلق تین جھوٹ والی بخاری کی روایت آپ کو نظر نہیں آئی ؟
صرف ”ثقہ “راوی کی ”صداقت “آپ لوگوں کو محبوب ہے حضرت ابراہیم ؑ کی ”صدیقیت “ سے۔
 

اسحاق سلفی

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اگست 25، 2014
پیغامات
6,372
ری ایکشن اسکور
2,589
پوائنٹ
791
کیا حضرت ابراہیم ؑ سے متعلق تین جھوٹ والی بخاری کی روایت آپ کو نظر نہیں آئی ؟
صرف ”ثقہ “راوی کی ”صداقت “آپ لوگوں کو محبوب ہے حضرت ابراہیم ؑ کی ”صدیقیت “ سے۔
اس حدیث میں کون سی بات غلط ہے پتا تو چلے ،؟؟
 

ابن قدامہ

مشہور رکن
شمولیت
جنوری 25، 2014
پیغامات
1,772
ری ایکشن اسکور
428
پوائنٹ
198
کیا آپ حضرات امام بخاری ؒو مسلمؒ کی تمام روایات کو قرآن کی طرح من و عن نہیں مانتے ؟آپ اُن روایات کو بھی مان لیتے ہیں جن کی سند تو صحیح ہو مگر متن صحیح نہ ہو ۔
آپ کو صحیح حدیث کی تعریف بھی آتی ہے کیا؟اگر آپ کو تعریف آتی ہوتی تو سارے
آپ کی پریشانیاں دور ہو جاتیں
 

اسحاق سلفی

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اگست 25، 2014
پیغامات
6,372
ری ایکشن اسکور
2,589
پوائنٹ
791
میری دوسری پوسٹ پر ۔نا پسند ۔کا انگوٹھا لگانا ۔محض حدیث دشمنی ۔ہے ۔
 
Top