• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

محدث فورم کی ملی بھگت ؟

سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔

خضر حیات

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
8,773
ری ایکشن اسکور
8,473
پوائنٹ
964
جو چاہے آپ کا حسن کرشمہ ساز کرےـ
اسحاق سلفی بھائی اور فیض بھائی کاشکریہ ـ کہ انہوں نے اصل الزامات اور وجہ تنازع یعنی " ناصبیت " پر توجہ دلائی کہ اس پر گفتگو کی جائے ـجبکہ باقی شرکاء بشمول ا نتطامیہ محدث کا رویہ حسب توقع تھا ـ
خوش آمدید ۔
اس تھریڈ کا اصل مقصد وہی تھا جو پہلی پوسٹ میں بیان کردیا گیا ، ناصبیت پر یہاں بحث ہورہی ہے ۔
خضر بھائی نے جس طرح مجلس پر گفتگو کی،حقیقت واضح ہونے پر وہاں سے چلے گئے اور پھر یہاں تھریڈ شروع کرکے عوام الناس کو کھلی چھوٹ دی کہ وہ کسی "منتظم" پرجو چاہیں الفاظ استعمال کریں ـ متکبر ،مجہول وٖغیرہ ـ بلکہ وہ خود بھی دبے الفاظ میں تعریف کرتے رہے ـ ان کا سب کا مشکورہوں ـ اللہ انہیں جزادے ـ ان کے پاس کوئی معقو ل وجہ ہوگی ـ ہمیں تو ان کا اخلاق یہی سمجھ آیا ہے کہ اگر تم نے کیا ہے تو ہم بھی کریں گے ـاس سے زیادہ صبر وتحمل کی اور کیا مثال ہوگی ـ باقی یہ تھریڈ موجود ہے ـ غیر جانبدار لوگ یہاں بھی فائدہ اٹھا سکتے ہیں : )
میری آپ سے گزارش ہے جب کوئی اس طرح کا تنازعہ چل رہا ہو تو پھر اپنی طرف سے قیاس کرنے کی بجائے ، بنیاد بالکل واضح کلام پر رکھنا بہتر ہوتا ہے ۔ جبکہ آپ مسلسل یہ غلطی کر رہے ہیں ، ’’ ملی بھگت ‘‘ کا الزام بھی آپ نے قیاس کرکے کے لگایا ، پھر یہ بھی آپ نے خود ہی اخذ کر لیا کہ میں مجلس سے حقیقت واضح ہونے پر خود بخود واپس چلا آیا ، حالانکہ مجلس پر خاموشی کا سبب میں خود ذکر کر چکا ہوں ۔
یہ تھریڈ شروع کرنے کی وجہ اس کی پہلی ہی پوسٹ میں موجود ہے ۔ باقی کھلی چھٹی وغیرہ والی سب باتیں آپ کے منہ سے اچھی نہیں لگتیں ، کیونکہ یہ سب الفاظ بلکہ اس سے بھی بڑھ کر ، مجلس کے کچھ اراکین ہی نہیں بلکہ کچھ منتظمین بھی استعمال کر چکے ہیں
’’ ہمیں تو ان کا اخلاق یہی سمجھ آیا کہ اگر تم نے کیا تو ہم بھی کریں گے ‘‘ آپ کا یہ جملہ عجیب وغریب ہے ، جس پر میں صرف یہی کہوں گا کہ کچھ لوگوں کی طبیعت کا یہ حصہ ہوتا ہے کہ وہ مخالف کے بولنے پر جو کرتے ہیں سو کرتے ہیں ، لیکن اس کی ’’ خاموشی ‘‘ بھی ان کے لیے کسی پریشانی سے کم نہیں ہوتی ، ہم چاہتے تو گھونگے ، بہرے بن کر بیٹھے رہتے ، لیکن کیا کریں ، جس طرح آپ نے ایک تھریڈ مقفل ہونے کے بعد’’ ملی بھگت ‘‘ کا الزام لگادیا ، کوئی بعید نہیں تھا کہ یہ تھریڈ شروع نہ ہونے پر آپ فتح کا جشن منا رہے ہوتے ۔
ـاس سے زیادہ صبر وتحمل کی اور کیا مثال ہوگی ـ باقی یہ تھریڈ موجود ہے ـ غیر جانبدار لوگ یہاں بھی فائدہ اٹھا سکتے ہیں : )
جی اس سے زیادہ صبر و تحمل کی کچھ مثالیں آپ کے زیر انتظام چلنے والی ’’ سلفی مجلس ‘‘ میں موجود ہیں ۔
رہی بات کہ اخلاق کیـ اخلاق بہت اچھی چیز ہے، لیکن اگر آپ کسی کے ایمان اور کردار کو موضوع بنادیں ـ تو پھر ردعمل میں اخلاق کی توقع درست معلوم نہیں ہوتی ـاس کی توقع نا رکھی جائےاگر کوئی جائز کہتا ہے تو کیا وہ اپنی ذات اور اپنے اہل بیت کے لئے بھی جائز سمجھتا ہے ؟ظاہر ہے نہیں ـ ـ
میں یہ بات نہیں کرنا چاہ رہا تھا ، لیکن یہ بات ہر جگہ یوں دہرائی جارہی ہے ، گویا گفتگو کا دار و مدار اور اصل سبب یہی ہے ، سب سے پہلی بات تو یہ ہے کہ کسی کا سلفی ہونا ، سنی ہونا ، بریلوی ہونا ، شیعہ ، ہونا ناصبی ہونا ، یہ علمی اختلاف ہے ، اس میں غلطی کرنا بھی اگرچہ بہت بڑی ہے ، لیکن اس اختلاف کو بنیاد بنا کر کسی کی ذاتیات اور رشتہ داریاں زیر بحث لے آنا ، یہ قطعی غیر علمی رویہ ہے ، عقیدے کا اختلاف ، آراء کا اختلاف ، نظریات کا اختلاف تو سلف سے لے کر آج تک موجود ہے ، لیکن کیا اس بنیاد پر انہوں نے ایک دوسرے کی رشتے داریاں ڈسکس کرنا شروع کردی تھیں ؟
اور پھر آپ کی انتظامی ذمہ داری کا حال یہ ہے کہ دو اراکین کا آپس میں اختلاف ہوا ہے ، اور جن باتوں کی وجہ سے یہ معاملہ طول پکڑا ، ایک رکن کی بات سب کے سامنے ہیں ، جب کے دوسرے کی باتیں آپ نے چھپائی ہوئی ہیں ، کیوں ؟ گویا آپ نے معاملہ کا ایک اہم حصہ درمیان سے گول ہی کردیا ہے ، تاکہ حقیقت چھپائی جاسکے ؟
طاہر عسکری صاحب نے جو لکھا ، سب کے سامنے ہے ، لیکن جس بنیاد پر لکھا ، اس کو (یا اس کا کچھ حصہ) آپ نے چھپا دیا ، سب کے سامنے لائیں ، تاکہ آپ کو کوئی ’’ ملی بھگت ‘‘ کا الزام نہ دے سکے ۔
تاکہ محدث فورم اورجن پر الزام ہے ،اس حوالے سے اراکین کو مطمئن کیاجائے ـیہاں بداخلاقی بھی جائز ٹھہری اور کوئی دوسرا کرے توگناہ ہوا ـ یہاں عسکری کے اخلاق کے اعلی نمونے موجود ہیں ـ ساتھ میں اراکین کے شکریہ بھی ہیں ـ
کیونکہ یہاں انتظامیہ کی اراکین کے ساتھ حقائق مسخ کرنے میں کوئی ملی بھگت نہیں ہے ، ہر رکن اپنی بات کا جوابدہ ہے ، انتظامیہ کو اس پر پردہ ڈالنے کی کوئی ضرورت نہیں ۔
بہرحا ل انتظامیہ مجلس کاموقف واضح ہے ـ "اردو مجلس فورم" ، " مجلس رکن علماء ""منتظم "پر ناصبیت اور جہالت کا ثبوت فراہم کریں ـ اگرنا ملے تو معذرت کریں ـ اس کے علاوہ کوئی دوسری بات نہیں ـ باقی ہرقسم کی گفتگو اور بحث خارج موضوع ہے ــ والسلام
حتی یلج الجمل فی سم الخیاط ۔
لہذا آپ اپنا کارو بار جاری رکھیں ، اس پر نہ آپ سے کوئی معذرت کا مطالبہ کرے گا اور نہ آپ کو خود سے کرنے کی ضرورت ہے ، کیونکہ آپ مظلوم ہیں ولا یحب اللہ الجہر بالسوء من القول إلا من ظلم ۔
 
Last edited:

T.K.H

مشہور رکن
شمولیت
مارچ 05، 2013
پیغامات
1,121
ری ایکشن اسکور
330
پوائنٹ
156
اُردو مجلس فورم پر ”ناصبیت“ کا الزام لگانا نہایت ”غلط“ ہے ۔ لیکن اس بات کو تسلیم کیے بغیر چارہ نہیں کہ وہاں” اختلاف ِ رائے“ کو صحیح طرز پر پنپنے نہیں دیا جاتا اور بعض اوقات ”تبصرے “ بھی حذف کر دیے جاتے ہیں۔
 

طاہر اسلام

سینئر رکن
شمولیت
مئی 07، 2011
پیغامات
843
ری ایکشن اسکور
732
پوائنٹ
256
اُردو مجلس فورم پر ”ناصبیت“ کا الزام لگانا نہایت ”غلط“ ہے ۔ لیکن اس بات کو تسلیم کیے بغیر چارہ نہیں کہ وہاں” اختلاف ِ رائے“ کو صحیح طرز پر پنپنے نہیں دیا جاتا اور بعض اوقات ”تبصرے “ بھی حذف کر دیے جاتے ہیں۔
میں نے فورم کو کلی طور پر ناصبی نہیں کہا البتہ وہاں محمود عباسی ایسے ناصبیوں کی تحریریں شیئر ہوئیں جس پر میں نے ٹوکا تو بہت ہی گندی زبان استعمال کی گئی اور جب میں نے جواب آں غزل کے طور پر کچھ کہنا چاہا تو بلاک کر دیا گیا اور وہ مراسلہ بھی حذف کر دیا جس میں ایک عورت نے بد زبانی کی تھی ؛ اس پر مجھے محسوس ہوا کہ انھیں محمود عباسی کو ناصبی کہنے پر اس قدر تکلیف ہے شاید؟ پھر چوں کہ انھوں نے بلاک کر رکھا تھا اور اس سے پہلے بھی میں اسی عورت سے گھٹیا انداز میں باتیں سن چکا تھا اور میرے احتجاج پر عکاشہ نامی منتظم(مجلس فورم) نے اسی کی حمایت کی تھی ، اس لیے میں نے دوسرے فورم پر اپنا احتجاج ریکارڈ کرایا ۔ مجلس والوں نے اس معاملے کو ناصبیت کی نفی تک محدود رکھتے ہوئے خوب طوفان بدتمیزی بپا کیا اور میرے مختصر سے شذرے کے خلاف دسیوں تحریریں لکھیں لیکن فیس بک پیج پر بھی مجھے جواب دینے نہیں دیا اور وہاں بھی بلاک کر دیا اور اسی شور و غوغا میں اپنے بدترین اخلاقی رویوں پر پردہ ڈال دیا حالاں کہ یہ ایک علاحدہ نکتہ ہے کہ ان کا اخلاقی برتاو کیسا ہے خاص طور سے ایک عورت کا جو کئی لوگوں سے زبان درازی کر چکی ہے !
 

T.K.H

مشہور رکن
شمولیت
مارچ 05، 2013
پیغامات
1,121
ری ایکشن اسکور
330
پوائنٹ
156
میں نے فورم کو کلی طور پر ناصبی نہیں کہا البتہ وہاں محمود عباسی ایسے ناصبیوں کی تحریریں شیئر ہوئیں جس پر میں نے ٹوکا تو بہت ہی گندی زبان استعمال کی گئی اور جب میں نے جواب آں غزل کے طور پر کچھ کہنا چاہا تو بلاک کر دیا گیا اور وہ مراسلہ بھی حذف کر دیا جس میں ایک عورت نے بد زبانی کی تھی ؛ اس پر مجھے محسوس ہوا کہ انھیں محمود عباسی کو ناصبی کہنے پر اس قدر تکلیف ہے شاید؟ پھر چوں کہ انھوں نے بلاک کر رکھا تھا اور اس سے پہلے بھی میں اسی عورت سے گھٹیا انداز میں باتیں سن چکا تھا اور میرے احتجاج پر عکاشہ نامی منتظم(مجلس فورم) نے اسی کی حمایت کی تھی ، اس لیے میں نے دوسرے فورم پر اپنا احتجاج ریکارڈ کرایا ۔ مجلس والوں نے اس معاملے کو ناصبیت کی نفی تک محدود رکھتے ہوئے خوب طوفان بدتمیزی بپا کیا اور میرے مختصر سے شذرے کے خلاف دسیوں تحریریں لکھیں لیکن فیس بک پیج پر بھی مجھے جواب دینے نہیں دیا اور وہاں بھی بلاک کر دیا اور اسی شور و غوغا میں اپنے بدترین اخلاقی رویوں پر پردہ ڈال دیا حالاں کہ یہ ایک علاحدہ نکتہ ہے کہ ان کا اخلاقی برتاو کیسا ہے خاص طور سے ایک عورت کا جو کئی لوگوں سے زبان درازی کر چکی ہے !
محمود احمد عباسی ہوں یا اور کوئی ،آپ اور میں ان سے اختلاف کر سکتے ہیں مگر کسی کو ناصبی کہنا سراسر زیادتی ہے ۔ آپ بھی اس بات سے بخوبی واقف ہونگے کہ حدیث اور تاریخ میں بہت فرق ہے اور کسی روایت کو جانچنے میں محدثین ؒ نے جو معیار ملحوظ رکھا ہے وہ تاریخ میں با لکل مفقود نظر آتا ہے۔اس لیے بسا اوقات محققین کی رائے اور نظریہ میں اختلاف ہو جا نا فطری امر ہے ۔
جس واقعے کی آپ روداد سنا رہے ہیں غالباً میں اس سے واقف ہوں اور میں مستورات کے نام کو صیغہ ٔ راز میں ہی رکھنا عقل مندی سمجھتا ہوں مگر میں اس خاص معاملے میں اتنا ہی کہنا چاہوں گا کہ ( معذرت کے ساتھ ) ہم سب ( بشول میری ذات اوّل ) اسوہِ رسول ﷺ کو اپنانے میں اچھی طرح ناکام ہو چکے ہیں ۔
 

بابر تنویر

مشہور رکن
شمولیت
اکتوبر 02، 2011
پیغامات
227
ری ایکشن اسکور
692
پوائنٹ
104
طاہر اسلام عسکری صاحب کے ساتھ جو سلوک مجلس پر کیا گيا یہ اسی کی مستحق تھے۔

السلام علیکم

محترم [SIZE=6]@طاہر اسلام[/SIZE]! اردو مجلس آنرشپ نیم عبدالرحمن، یوزر نیم شداد مرحوم، اس کی زندگی میں میں اردو مجلس میں عرصہ 4 سال رہا ہوں ابھی بھی وہاں پر ممبر ہوں مگر کسی وجہ سے اکٹو نہیں، نظریاتی اختلافات کی وجہ سے میرے لئے وہاں تمام اسلامی سیکشن بند تھے اس کے باوجود میں نے وہاں اچھا وقت نکالا اور مجھے کبھی انتظامیہ کی جانب سے بین تو بہت دور کی بات ھے واننگ بھی نہیں ملی، کیونکہ میں فورم کے اصولوں کا پابند تھا جیسا اس فورم میں بھی سب جانتے ہیں کہ میں رولز کے خلاف نہیں جاتا، آپ نے اردو مجلس پر جو یہ فقرہ استعمال کیا ھے "سلفی کے بھیس میں ناصبی" یہ کسی بھی طرح مناسب نہیں، وہاں کی انتظامیہ میں جو میل ممبران ہیں وہ بھی بہت اچھے ہیں۔

محترم طاہر اسلام آپ بھی میرے دوست و بھائی ہیں مگر آپ سے کچھ سنگین غلطیاں ہوئی ہیں جس وجہ سے آپ بین کئے گئے ہیں، کسی بھی فارم پر اگر اختلافات ہوں تو انہیں وہیں رکھنا یا ختم کرنا چاہئے دوسرے فورمز یا فیس بک پر کسی بھی فورم یا اس کی انتظامیہ پر نشرو اشاعت نہیں کرنی چاہئے دیکھیں فورم کی دنیا میں رہنا ہے تو احتیاط کرنی بھی بہت ضروری ھے۔

والسلام
طاہر اسلام کے تھریڈ "سلفیت کے بھیس میں ناصبیت" میں کیا گیا کنعان صاحب کا یہ تبصرہ ہی کافی ہے۔
 

عمر اثری

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 29، 2015
پیغامات
4,404
ری ایکشن اسکور
1,132
پوائنٹ
412
معذرت. چھوٹا منہ بڑی بات ہوگی. لیکن کہنا ضروری ہے.
یہ معاملہ ختم ہو چکا تھا. محترم ٹی ایچ کے صاحب کی وجہ سے دوبارہ شروع ہوگیا:
لیکن اس بات کو تسلیم کیے بغیر چارہ نہیں کہ وہاں” اختلاف ِ رائے“ کو صحیح طرز پر پنپنے نہیں دیا جاتا اور بعض اوقات ”تبصرے “ بھی حذف کر دیے جاتے ہیں۔
یہ شکایت آپکو اردو مجلس پر ہی کرنی چاہیۓ.
میں نے بھی دیکھا ہے اردو مجلس کو. الحمد للہ دن میں ایک نا ایک بار ضرور لاگ ان ہوتا ہوں. لیکن میں نے آپ جیسا کہ رہے ہیں ویسا کبھی نہیں پایا. میرا وہاں آغاز بہت برا رہا لیکن الحمد للہ اسکے بعد سے اب تک میں نے کوئی ایسی بات نہیں دیکھی. خیر اگر آپ کو ان سے شکایت ہے تو آپ وہاں پر احتجاج درج کرائیں.



بات چاہے اردو مجلس کی ہو یا محدث فورم کی دونوں ہی الحمد للہ منہج سلف کے ترجمان ہیں. لیکن کچھ لوگ اتنا بھی نہیں سمجھتے کہ لڑنے میں اپنا ہی نقصان ہے.
اللہ کے واسطے بند کریں. اور اس حدیث کے مصداق بنیں:
مَثَلُ الْمُؤْمِنِينَ فِي تَوَادِّهِمْ وَتَرَاحُمِهِمْ وَتَعَاطُفِهِمْ ، مَثَلُ الْجَسَدِ إِذَا اشْتَكَى مِنْهُ عُضْوٌ تَدَاعَى لَهُ سَائِرُ الْجَسَدِ بِالسَّهَرِ وَالْحُمَّى
 
شمولیت
جولائی 31، 2011
پیغامات
67
ری ایکشن اسکور
263
پوائنٹ
71
اسلامی کتب سیکشن میں میرا جو تبصرہ حذف کیا گیا وہ اس شخص سے بالکل متعلق نہیں تھا بلکہ وہ ایک عمومی تبصرہ تھا۔ اردو مجلس کے مکتبہ اسلامیہ اور کتب سیکشن میں کیے جانے والے تبصرے اکثر حذف ہوجاتے ہیں یا ان کو الگ تھریڈ میں منتقل کر دیا جاتا ہے۔ وی بی کے نظام میں اس فورم میں تبصرے بند تھے لیکن زین فورو پر آنے سے تبصروں کا آپشن کھلا رہ گیا۔ اسی وجہ سے اس کتاب پر ہونے والے نئے تبصرے حذف کر دیے گئے۔ مجھے وجہ اسی وقت سمجھ آ گئی تھی لیکن اس دروغ گو کا خانہء دماغ بالکل خالی ہے۔ایک تو اس نے خود سے سوچا کہ کسی کو محمود عباسی پر تنقید بری لگی۔ پھر اس میں جھوٹ کا تڑکا لگایا کہ میں نے اس کو مخاطب کیا۔ بے شرمی اور کذب بیانی کی کی بھی کوئی حد ہوتی ہے۔اس کا معاملہ منتظمین مجلس کے ساتھ تھا جو انہی کے ساتھ حل ہو سکتا تھا۔ ایک زمانے میں محدث فورم کے منتظمین اردو مجلس انتظامیہ میں شامل تھے وہ بھی کتب سیکشن کے تبصرے حذف کر دیا کرتے تھے، چاہتے تو وہ بھی اس کو یہ سمجھا سکتے تھے ۔بہرحال میں انتظامیہ مجلس میں شامل نہیں۔ ایک عام رکن ہوں۔ اب اگر اس بدتمیز شخص نے مزید میرے متعلق کوئی بکواس کی تو یاد رکھیے گا کہ میں کسی سائبر بلی سے ڈرنے والی نہیں۔ نتائج کا ذمہ دار یہ خود ہوگا۔
 
Last edited:
شمولیت
جولائی 31، 2011
پیغامات
67
ری ایکشن اسکور
263
پوائنٹ
71
پھر چوں کہ انھوں نے بلاک کر رکھا تھا اور اس سے پہلے بھی میں اسی عورت سے گھٹیا انداز میں باتیں سن چکا تھا
یہ ایک اور جھوٹ ہے کہ میری کبھی اس کذاب سے کوئی بحث ہوئی۔ اس کے گنتی کے چند مراسلے اردو مجلس پر موجود ہیں جن کو دیکھا جا سکتا ہے میں نے اسے جہاں مخاطب کیا وہ بھی دیکھا جا سکتا ہے۔
اب بات آتی ہے گھٹیا انداز کی تو یہ شخص خود گھٹیا ہے اور گھٹیا عورتوں میں رہتا ہے اس لیے بھول جاتا ہے کہ کس عورت نے اس سے گھٹیا انداز میں بات کی تھی۔جھوٹے آدمی کا کوئی حافظہ نہیں ہوتا۔ دروغ گو را حافظہ نباشد کے مصداق پچھلے برس محرم میں دنیا کو یہ بتایا گیا کہ اردو مجلس سلفیوں کا فورم نہیں، اس برس چہلم پر بتایا جا رہا ہے کہ پورا فورم تو ناصبی نہیں۔ میرا تعارف کسی سے چھپا ہوا نہیں کہ اس خبیث انسان کو معلوم نہ ہو۔مجھے خود کو اہل سنت ثابت کرنے کے لیے کسی روسیاہ کے سرٹیفیکیٹ کی ضرورت نہیں۔
 

عمر اثری

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 29، 2015
پیغامات
4,404
ری ایکشن اسکور
1,132
پوائنٹ
412
اللہ اکبر. استغفر اللہ!
اللہ ہماری اصلاح فرمائیں اور ہمیں اسوہ رسول صلی اللہ علیہ وسلم کو اپنانے کی توفیق عنایت فرمائیں. آمین
 

اسحاق سلفی

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اگست 25، 2014
پیغامات
6,372
ری ایکشن اسکور
2,565
پوائنٹ
791
بڑے ادب کے ساتھ فریقین سے گذارش ہے کہ :
اب بس کردیں ، آپ لوگ دیندار طبقہ کے نمائندے ہیں ، اس کاروائی سے کسی کو کچھ حاصل ہونے والا نہیں ،
الٹا دین بیزار طبقہ کو اپنے خلاف دلیل فراہم کر رہے ہیں ،
اچھا بھلا یہ موضوع بند ہوچلا تھا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔کہ دوبارہ پھر محاذ گرم کردیا گیا ہے،
اگر کچھ کرنا ہی ہے تو رافضیت و ناصبیت دونوں موضوعات پر داد تحقیق دیں ،
تاکہ اصل موضوع پر قارئین علمی استفادہ کریں ،
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
 
Last edited:
سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔
Top