• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

مسبل کا وضوء

رضا میاں

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 11، 2011
پیغامات
1,557
ری ایکشن اسکور
3,580
پوائنٹ
384
معذرت بھائی جان ، آپ حافظ زبیرعلی زئی حفظہ اللہ کی طرف بلاحوالہ کیا منسوب کررہے ہیں؟ وضاحت کریں ، یعنی کیا آپ یہ کہنا چاہتے ہیں ، فضیلۃ الشیخ زبیرعلی حفظہ اللہ مذکورۃ الصدر روایت کی بناپر اسبال ازار کو ناقض وضوء تسلیم کرتے ہیں ؟

بھائ جان، حافظ زبیرعلی زئی حفظہ اللہ پر جھوٹا الزام لگانے کی تو میں سوچ بھی نھی سکتا، آپ محدث العصر ھیں۔ اور میرے بھت محترم ھیں۔ لیکن جو بات میں نے کہی ھے وہ سچ ھے اور اسے میں ثابت بھی کر ستکا ھوں۔ کہ ایک مقام پر حافظ صاحب نے مسبل کے وضوء کو مشکوک قرار دیا ھے،اور اس کے پیچھے نماز پرھنے سے بھی روکا ھے۔

آپ مندرجہ ذیل ویڈیو کا 6:05 سے 8:05 تک حصہ دیکھیں اس میں شیخ صاحب نے اسی موضوع پر بحث کی ھے۔

YouTube - Hafiz_Zubair_Ali Zai(17.June.09)_Clip8-10.
 

رضا میاں

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 11، 2011
پیغامات
1,557
ری ایکشن اسکور
3,580
پوائنٹ
384
اس کے جوابات کئی طرح سے ہو سکتے ہیں کہ اسبال ازار تکبر کی علامت ہے اور تکبر کا علاج پانی ہے کیونکہ پانی میں ٹھنڈک ہے جیسا کہ اللہ کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم نے غصہ کا علاج وضو بتلایا ہے کیونکہ غصہ میں حدت اور گرمی ہے جس کا علاج پانی ہے۔ واللہ اعلم بالصواب

بھائ جان کیا اس بات کی کوئ دلیل ھے کہ رسول صلی اللہ علیہ وسلم نے صرف علاج کے طور پر وضوء دہرانے کو کہا تھا۔ یہ تو صرف ایک فرضی جواب ھے۔ جب کہ حدیث کے الفاظ بالکل صاف ھیں۔
 

راجا

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 19، 2011
پیغامات
733
ری ایکشن اسکور
2,574
پوائنٹ
211
رضا بھائی کے اٹھائے گئے سوال کا کوئی جواب؟
 

اسحاق سلفی

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اگست 25، 2014
پیغامات
6,372
ری ایکشن اسکور
2,564
پوائنٹ
791
شیخ زبیر علی زئ اور بھت سے دوسرے اعلام نے اس سے استدلال کیا ھے۔
شیخ مکرم حافظ زبیر علی زئی رحمۃ اللہ علیہ
سے میں نے اس حدیث کے متعلق شاید دو دفعہ استفسار کیا ،انہوں نے رہنمائی فرمائی تھی ، لیکن بدقسمتی سے اب یاد نہیں آرہا ، اور نوٹ بک میں بھی نہ لکھ سکا ،
 

رضا میاں

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 11، 2011
پیغامات
1,557
ری ایکشن اسکور
3,580
پوائنٹ
384
شیخ مکرم حافظ زبیر علی زئی رحمۃ اللہ علیہ
سے میں نے اس حدیث کے متعلق شاید دو دفعہ استفسار کیا ،انہوں نے رہنمائی فرمائی تھی ، لیکن بدقسمتی سے اب یاد نہیں آرہا ، اور نوٹ بک میں بھی نہ لکھ سکا ،
السلام علیکم
جزاک اللہ خیرا شیخ محترم آپ نے اتنی پرانی پوسٹ کو پھر سے تازہ کر دیا۔ مجھے میرے وہ دن یاد آ گئے جب میں نے فورم پر پہلا قدم رکھا تھا، :)
جہاں تک اس حدیث کا تعلق ہے تو مزید علم اور تحقیقات کے بعد اب میں بڑے آرام سے کہہ سکتا ہوں کہ یہ حدیث ضعیف ہے۔
ابو جعفر المدنی سے مراد یہاں محمد الباقر کو لینا کئی وجوہات کی بنا پر غلط ہے، اصل میں یہ ابو جعفر المؤذن ہے جسے ابن حجر نے مقبول کہا ہے۔
جہاں تک بات ہے امام ذہبی کا اسنادہ صالح کہنا اور دیگر چند محدثین کا تصحیح یا تحسین کرنا تو انہوں نے یہ حکم محمد الباقر کو ذہن میں رکھتے ہوئے لگایا ہے اور اس میں وہ غلطی پر ہیں۔ اس کی تفصیل اور دلائل بہت سارے ہیں، جو ان شاء اللہ دوسری نشست میں دوں گا، ان شاء اللہ۔
 
Top