• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

منکرین استمداد غیر اللہ سے چند سوالات

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,417
ری ایکشن اسکور
2,730
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
کشمیر خان صاحب! آپ قادری رانا بھائی کے معاون بن جائیں
 

کشمیر خان

مبتدی
شمولیت
اگست 22، 2015
پیغامات
190
ری ایکشن اسکور
6
پوائنٹ
25
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
کشمیر خان صاحب! آپ قادری رانا بھائی کے معاون بن جائیں
میں بنوں یا نہ بنوں، یہ میرا اپنا معاملہ ہے۔۔
آپ حضرات خالص علمی بحث تک ہی رہیں ۔۔۔۔ مگر اب تک نہایت افسوس کے ساتھ کہنا پڑ رہا ہے کہ بغیر اصل بات کا جواب دئیے غیر متعلقہ یا جواب شدہ بات دھرانے کا مشغلہ ہے جناب کا۔
قادری رانا صاحب کے ساتھ آپکی پوری بحث دیکھنے کا میرے پاس وقت فی الحال نہیں ہے۔
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,417
ری ایکشن اسکور
2,730
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
میں بنوں یا نہ بنوں، یہ میرا اپنا معاملہ ہے۔۔
آپ حضرات خالص علمی بحث تک ہی رہیں ۔۔۔۔ مگر اب تک نہایت افسوس کے ساتھ کہنا پڑ رہا ہے کہ بغیر اصل بات کا جواب دئیے غیر متعلقہ یا جواب شدہ بات دھرانے کا مشغلہ ہے جناب کا۔
قادری رانا صاحب کے ساتھ آپکی پوری بحث دیکھنے کا میرے پاس وقت فی الحال نہیں ہے۔
اس سادگی پہ کون نہ مر جائے اے اسد

علمی بحث پڑھنے کا وقت نہیں، اور پھر فرماتے ہیں ۔۔۔۔۔۔
 

کشمیر خان

مبتدی
شمولیت
اگست 22، 2015
پیغامات
190
ری ایکشن اسکور
6
پوائنٹ
25
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!

اس سادگی پہ کون نہ مر جائے اے اسد

علمی بحث پڑھنے کا وقت نہیں، اور پھر فرماتے ہیں ۔۔۔۔۔۔
یہ دراصل آپکی مزعومہ ’’علمی‘‘ بحث ہے!!
اعتراضات کا جواب پھر بھی نہیں آیا!!
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,417
ری ایکشن اسکور
2,730
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
یہ دراصل آپکی مزعومہ ’’علمی‘‘ بحث ہے!!
اعتراضات کا جواب پھر بھی نہیں آیا!!
بغیر پڑھے کیا آپ پر کشف ہوا ہے!
 
شمولیت
ستمبر 13، 2014
پیغامات
393
ری ایکشن اسکور
276
پوائنٹ
71
جناب!!
آپ کے استدلال کی بنیاد صرف اسی چیز پر ہے کہ آپ نے مملوک اور ماذون کو ایک ہی چیز سمجھ لیا ہے۔
1۔۔۔ کیا آپ کے نزدیک مملوک ہونا ماذون ہونے کو مستلزم ہے؟؟
2۔۔۔ کیا آپ کے مطابق مملوک ماننے کامطلب ماذون مانناہے؟
3۔۔۔ مشرکین(الا شریکا ھو لک تملکہ وما ملک)کے الفاظ سے بتوں کےمملوک ہونے کا اقرار توکرتے تھے مگراس سے ماذون ہونے کاقول اسی صورت میں آپ سمجھ سکتے ہیں جب مملوک اور ماذون مترادف ہوں۔ پہلے ان دونوں کا مترادف ہونا تو ثابت کر لیتے پھر اس سے استدلال کرتے!!
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
جناب مملوک اور ماذون کا فرق آپ اوروں کو سکھایے گا الفاظ بالکل واضح ہیں میرے جو الفاظ تھے کہ یہاں ملکیت سے مراد اذن ہے کے بارے
وہ یہ ہیں ان پر آپ نے تبصرہ ہی نہیں کیا
اگلی بات جس کا وہ مالک ہے اسکا بھی تو مالک ہے(یعنی حقیقی مالک تو ہے وہ تو تیرے اذن سے مالک بنا ہے )
(تملکہ و ما ملک اس کو ما نافیہ بھی کہا گیا ہے کہ تو ہی اس کا مالک ہے وہ مالک نہیں ہے یعنی جو تصرف یہ کرتاہے وہ یہ نہیں تو ہی کرتاہے )
کیونکہ ان کے معبود کوئی حسی چیزیں نہیں رکھتے تھے جن کی ملکیت کا ذکر کیا جاتا
اس پیرے پر رد کیجئے اور ذرا وہ جو آپ کے ہاں ایک معتمد شخیصت ہے نا شاہ ولی اللہ ان کو بھی پڑھ لیتے تو اندازہ ہو جاتا
کیا کسی کا حؤالہ دیں کہ جناب کہے دیں گے ہمنہیں مانتے اس کو اس کا نام نہ لیجئے گا خیر بتا دیجئے گا کہ شاہ ولی اللہ بھی آپ کے ہاں مسلمہ عالم ہیں یا نہیں
وہ لکھتے ہیں الفوز الکبیر میں لا یثبتون لاحد قدرۃ الممانعۃ اذ ابرم اللہ تعالی امرا مشرکین مکہ کسی کیلئے بھی ایسی قدرت کو ثابت نہیں کرتے تھے کہ اگر اللہ ایک فیصلہ کر لےتو وہ اللہ سے اختلاف اور جھگڑا کر سکتا ہے
کہیئے اسے کیا کہتے ہیں ؟؟؟ ماذون کہ نہیں ؟؟؟ مزید دل مطمئن نہ ہو ویسے ہونا نہیں وجہ ۔۔۔۔۔۔
آگے مثال دے کر سمجھایا ہے شاہ ولی اللہ نے کہ مشرکین اپنے معبودان باطلہ کو ایسے ہی سمجھتے تھے جیسے کوئی بادشاہ کسی وزیر کو بعض امور میں اختیار کامل دے دیتا ہے
لنک یہ لیں آن لائن
https://ia601001.us.archive.org/33/items/abuyaala_fawz_dahlawi/fawz_dahlawi.pdf
قرآن کی باقی آیات بھی اسی معنی پر دلالت کرتی ہیں مثلا من بیدہ ملکوت کل شئی و ھو یجیر و لا یجار علیہ
مزید جناب نے لکھا
اللہ تعالیٰ نے مشرکین کے متعلق سورۃ الزمر:43 میں فرمایا:۔
أَمِ اتَّخَذُوا مِنْ دُونِ اللَّهِ شُفَعاءَ
کیاانہوں نے من دون اللہ شفیع بنا لئے؟
اس پرتفسیرزمخشری،تفسیرنسفی،تفسیرنیشاپوری،تفسیرابوالسعود میں
لکھاکہ :مِنْ دُونِ اللَّهِ من دون إذنه شُفَعاءَ۔
یعنی کیاانہوں نے من دون اللہ یعنی اللہ کے اذن کے بغیر شفیع بنا لئے؟
مگرآپ کہتے ہیں کہ مشرکین باذن اللہ اختیارات مانتے تھے۔کیا آپ مشرکین کے متعلق من دون اللہ کی آیات کو برحق نہیں مانتے؟
یہ زمخشری وغیرہ آپ پر حجت ہونگے ہم پر نہیں ویسے مجھے یاد پڑتا ہے کہ احمد رضا خا ن صاحب نے لکھا تھا کہ تفسیر میں صرف صحابہ کے اقوال حجت ہیں
اگر ایسا نہیں تو ذرا وضاحت کر دیجئے گا
باقی اللہ نے تو آپ کے بابوں کو بھی اجازت نہیں دی کہ ان کو آپ لوگ سفارشی بنانے چلپڑیں دی ہے تو دیں دلیل لیکن عام نہیں ہونی چاھیئے
اور یہااں اللہ عز وجل ان کے اس دعوے پر رد کر رہا ہے کہ یہ ہمارے سفارشی ہیں یہ نہیں ہے آیت میں جو جناب ثابت کرنے چلے کہ اللہ یہ فرماتا ہے کہ مشرکین کا یہ دعوی ہے کہ وہ اللہ کے اذن کے بغیر ہی اپنے معبودان باطلہ کو سفارشی سمجھتے ہیں
ایک ہے کسی کا دعوی کرنا دوسرا ہے اس کا اس دعوی میں سچا ہونا دونوں کا فرق ذھن نشین رکھیں اور یہ آخری سطر کا جواب ذرا شاہ ولی اللہ سے بھی کیجئے گا
کہیں تو باقی کا بھی جواب دے ڈالوں لیکن سوچتا ہوں بات کہیں دور نکل جائے گی
اسی کا جواب مرحمت فرمایئے اور آپ کے فیصلوں کی کوئی حیثیت نہیں جو دیئے جاتے ہیں پڑھنے والے فیصلہ کر لیں گے
 

کشمیر خان

مبتدی
شمولیت
اگست 22، 2015
پیغامات
190
ری ایکشن اسکور
6
پوائنٹ
25
جناب مملوک اور ماذون کا فرق آپ اوروں کو سکھایے گا
جناب!!
تو پھر میرا چیلنج ہی قبول کیوں کیا تھا جب ایسی بات سننی ہی نہیں!
اس پیرے پر رد کیجئے
یہ میں نے اسی پیرے پر تو لکھا تھا اپنی پوسٹ نمبر 67 میں:۔

آپ کے استدلال کی بنیاد صرف اسی چیز پر ہے کہ آپ نے مملوک اور ماذون کو ایک ہی چیز سمجھ لیا ہے۔
1۔۔۔ کیا آپ کے نزدیک مملوک ہونا ماذون ہونے کو مستلزم ہے؟؟
2۔۔۔ کیا آپ کے مطابق مملوک ماننے کامطلب ماذون مانناہے؟
3۔۔۔ مشرکین(الا شریکا ھو لک تملکہ وما ملک)کے الفاظ سے بتوں کےمملوک ہونے کا اقرار توکرتے تھے مگراس سے ماذون ہونے کاقول اسی صورت میں آپ سمجھ سکتے ہیں جب مملوک اور ماذون مترادف ہوں۔ پہلے ان دونوں کا مترادف ہونا تو ثابت کر لیتے پھر اس سے استدلال کرتے!!
مگر انکا کوئی جواب نہیں دیا آپ نے
معتمد شخیصت ہے نا شاہ ولی اللہ
یہ سراسر خلط مبحث ہے۔
میرا چیلنج دوبارہ ملاحظہ فرمالیں (جیسا کہ پوسٹ 41 سے ظاہر):۔

اس فورم کے تمام اہلحدیثوں کو کھلا چیلنج:
کوئی ایک ہی آیت یا ایک ہی حدیث ایسی لاؤ کہ جس سے مشرکین کا یہ عقیدہ ثابت ہو کہ وہ اپنے جھوٹے معبودوں کا اختیار باذن اللہ کی قید سے مقید مانتے تھے؟؟
سن لو اہلحدیثو!! میں دس بیس آیات یا درجن بھر احادیث کی بات نہیں کر رہا ہوں، صرف ایک ہی ایسی آیت لا دو یا آیت نہیں لا سکتے تو صرف ایک ہی حدیث پیش کردو ایسی۔۔۔۔
میرے اسی ٹاپک میں پہلے والے سوالات کے جوابات دینے کی تو ہمت نہیں کی اب تک کسی نے۔۔۔ اسی ایک چیلنج کو تو قبول کرنے کی سعی کر لو!!
جب آپ نے میرا چیلنج قبول کر لیا تو اب غیر قرآن اور غیر حدیث میں سے حوالہ دے کر اپنا دفاع کیوں کر رہے ہیں!!​
قرآن کی باقی آیات بھی اسی معنی پر دلالت کرتی ہیں
وہی تو میں کہہ رہا ہوں کہ ایسی ایک بھی آیت یا ایک بھی حدیث پیش تو کریں جن سے میرے چیلنج کا جواب ہو سکے۔۔۔۔ مگر خالی آیت یا حدیث نہیں بلکہ ساتھ اپنی وجہ استدلال بھی

زمخشری وغیرہ آپ پر حجت ہونگے ہم پر نہیں
زمخشری تو دور ، عنقریب آپ پر کوئی حجت نہیں رہے گا۔

ویسے مجھے یاد پڑتا ہے کہ احمد رضا خا ن صاحب نے لکھا تھا
یہ بھی خلط مبحث ہے ۔۔۔۔ اس لیے کہ امام احمد رضا خان علیہ الرحمۃ الرحمن کا حوالہ آپ پیش نہیں کرسکتے میرا چیلنج قبول کر چکنے کے بعد کیونکہ آپ نے تو غیر قرآن و غیر حدیث سے جواب نہیں دینا میرے چیلنج کا!

باقی اللہ نے تو آپ کے بابوں کو بھی اجازت نہیں دی کہ ان کو آپ لوگ سفارشی بنانے چلپڑیں دی ہے تو دیں دلیل لیکن عام نہیں ہونی چاھیئے
یہ خلط مبحث ہے۔
آپ میرے چیلنج کا جواب دے رہے ہیں، ناں کہ کچھ اور!!
پہلے ایک ٹاپک پر بحث مکمل فرما لیں ، پھر اس پر بھی گفتگو ہو جائے گی۔
 
Top