• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

کتّے کی کھال کا جائے نماز

lovelyalltime

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 28، 2012
پیغامات
3,735
ری ایکشن اسکور
2,899
پوائنٹ
436

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
دو باتیں:۔
نمبر ایک دار قطنی اور طحاوی کی روایت میں تین بار دھونے کا حکم ہے اور اسے علامہ ابن دقیق العید نے صحیح سند لکھا ہے۔ نیموی رح
نمبر دو بحث اس بارے میں ہے کہ کتا نجس العین ہے یا نہیں اور ان احادیث سے نجس العین ثابت نہیں ہوتا۔
لیں آپ کو پہلی بات کا جواب تو لولی آل ٹائم بھائی نے دے دیا ہے۔
دوسری بات کا جواب بھی مل جائے گا۔ ان شاءاللہ
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
اشماریہ بھائی صاحب! کتے کے نجس ہونے کے بارے میں یہ اقتباس پڑھ لیں۔ اس معاملے میں اختلاف بھی ہے۔

كتے کے نجس العین ہونے کے بارےمیں احناف اور شافعیہ کا مشہور اختلاف ہے ۔ شوافع کے نزدیک یہ '' نجس العین '' ہے ۔ دلیل وہی دیتے ہیں جو میں نے محدث فتوی سےپوسٹ کی ہے ۔ کہ کتے کے برتن میں چاٹنے کی وجہ سے اس کو دھونے کا حکم دیا گیا ہے ۔ یہ دھونے کا حکم اس بات پر دلالت کرتا ہے کہ وہ برتن نجس ہوگیا تھا اور برتن کا نجس ہونا اس بات کی دلیل ہے کہ کتا بھی نجس تھا کہ اس کے منہ لگنے سے برتن بھی نجس ہوگیا ۔
میرے علم کے مطابق اس سے بہتر دلیل موجود نہیں ۔
اسی مذکورہ حدیث کی بنا پر ایک تیسرا قول بھی علماء کا ہے کہ کتے کا '' تھوک '' نجس جبکہ باقی اجزاء مثلا بال وغیرہ پاک ہیں ۔ ابن تیمیہ وغیرہ نے اسی کو راجح قرار دیا ہے ۔
ایک بات ذہن میں رکھیں اصل یہ ہے کہ ہر حیوان طاہر ہے یعنی نجس نہیں ہے الا کہ کوئی دلیل مل جائے جو اس کی نجاست پر دلالت کرے ۔ مثلا خنزیر کے بارے میں واضح طور پر قرآن مجید کے اندر موجود ہے '' فإنہ رجس '' کہ وہ نجس ہے ۔ لہذا اس پر سب علماء کا اتفاق ہے کہ خنزیر نجس العین ہے ۔
کتے کے بارے میں اختلاف یہ ہے کہ دونوں طرح کی احادیث ملتی ہیں مثلا برتن میں چاٹنے والی احادیث اس کو نجس العین کہنے والوں کی دلیل ہے ۔ جبکہ '' کتے کے ساتھ شکار کا جواز اسی طرح اس کو کھیتی باڑی وغیرہ کے لیے رکھنا یہ اس بات کی دلیل ہے کہ یہ نجس العین نہیں ۔ واللہ اعلم ۔
مزید مسئلہ دیکھنے کے لیے حافظ زبیر علی زئی صاحب کے مقالات کی فہرست دیکھیں اسی طرح ’’ فقہ الحدیث ‘‘ از عمران ایوب لاہوری میں ’’ باب نجاستوں کا بیان ‘‘ دیکھیں ۔
 
Top