• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

کیا یہ کفر نہیں ؟

رفیق طاھر

رکن مجلس شوریٰ
رکن انتظامیہ
شمولیت
مارچ 04، 2011
پیغامات
790
ری ایکشن اسکور
3,982
پوائنٹ
323
ہمارے ایک دوست کے پاس اس کفریہ فتوے کا سکرین شاٹ بھی تھا اگر وہ اس کے پاس ہوا تو میں وہ یہاں ضرور شیئر کروں گا ان شاءاللہ ۔۔۔۔
سکرین شاٹ کا انتظار رہے گا۔
 

گڈمسلم

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 10، 2011
پیغامات
1,407
ری ایکشن اسکور
4,912
پوائنٹ
292
کیا وجہ ہے اب تک میاں صاحب کی طرف سے سوال کا جواب نہیں آیا۔؟۔۔
جب کوئی مضمون نگار کوئی تنقیدی مضمون لکھتا ہے خاص طور کسی مسلک کے حوالہ سے تو اس کا مطلب ہوتا ہے مضمون نگار کے پاس دلائل ہیں تو اس نے مخالف مسلک پر الزامات لگائے ہیں ۔ انہی دلائل کی میں بات کر ہا ہوں کہ کن دلائل کی وجہ مضمون نگار نے یہ الزامات لگائے ۔
ضرور میاں صاحب آپ ان دلائل کی ہی بات کررہے ہونگے۔ لیکن دلائل کے ذکر سے قبل ہم بھی ایک چھوٹی سی گستاخی کر بیٹھے ہیں۔۔۔ اور یہی گستاخی شاید ہمیں فائدہ بھی دے۔۔۔ اس لیے اب اس کو بےفائدہ تو نہیں ہونے دینا ناں۔۔۔ کیا خیال ہے میاں صاحب آپ کا ؟
دلائل تو نہیں آرہے لیکن یہ تھریڈ اس بات کی روشن دلیل ہے کہ غیر مقلدین کے مضمون نگار کا دامن دلائل سے خالی ہے۔
سوال کا جواب تو نہیں آرہا لیکن پوسٹ پہ پوسٹ اس بات کی روشن دلیل ہے کہ آپ کا مؤقف بھی وہی ہے جو صاحب تھریڈ نے بریکٹ میں بیان کردیا ہے۔۔۔ بس بات کو الجھانے کے اور کچھ نہیں کیا جارہا ۔۔ اگر آپ کا مؤقف وہ نہیں جو بریکٹ میں بیان ہے تو پھر سوال کاجواب دینے میں کیا مانع آن کھڑا ہے۔؟
اور یہ بھی غیر مقلدیت کے مسلک کے باطل ہونے کی ایک دلیل ہے۔
سبحان اللہ۔۔۔ اگر میں کہوں کہ سوال کاجواب نہ دینا مقلدین کے باطل ہونے کی ایک دلیل ہے تو ؟
بس الزامات لگائے جائو اور کوئی دلیل مانگے تو دلیل مانگنے والے کے سامنے سوالات کا پلندہ کھول دو اور اس کو ان سوالات میں الجھا دو تاکہ وہ الزامات کی دلیل نہ مانگے
جناب آپ جیسوں کاعلاج کرنا ہم بخوبی جانتے ہیں۔۔۔ اور ہمیں یہ بھی معلوم ہے کہ آپ جیسے لوگوں کے سامنے کب دلائل پیش کرنے ہوتے ہیں۔ جب وقت آتا ہے۔ دلائل بھی پیش کردیا کرتے ہیں۔ اللہ کے فضل سے۔۔۔۔ لیکن یہاں سوالات کا پلندہ تو نہیں کھولا بس گستاخی کرتے ہوئے صرف ایک سوال کیا ہے کہ اللہ تعالیٰ ہر جگہ ہے تو کس اعتبار سے ؟
اب کوئی اس کو سوالات کا پلندہ کہہ ڈالے تو پھر عقل کا علاج کروانا ہی بہترین حل ہے۔
ویسے جب دلائل نہ ہوں تو مخالف کو الجھانے کا یہ اچھا طریقہ ہے
1۔ جناب فتویٰ آپ کے ہم مسلک لوگوں کی سائٹ سے لیا گیا ہے۔ اور پھر فتویٰ میں انداز مبہم کیوں اختیار کیا گیا ہے؟ صاف اور واضح انداز میں کیوں نہیں لکھا گیا کہ اللہ تعالیٰ ہر جگہ کس اعتبار سے ہے ؟ ۔۔۔ اب اگر ہم کہیں کہ لوگوں کو دھوکہ دینا مقصود ہے تو پھر درست رہے گا ؟

2۔ حق فتویٰ سائٹ کابنتا ہے کہ وہ ساتھ دلائل بھی ذکر کرتا۔لیکن اگر دلائل بیان نہیں اور مبہم عبارت سے ایک بندے نے سمجھ لیا کہ یہاں سے ان کی مراد بذاتہ ہر جگہ موجود ہونا ہے۔ تو پھر آپ کا حق بنتا ہے کہ آپ اس بات کا بادلائل رد کریں کہ نہیں۔ ہمارا عقیدہ یہ نہیں بلکہ یہ ہے۔ بجائے اس کے کہ آپ اس کے سر ہوجائیں اور کہیں کہ جو آپ نے ہمارے خلاف بات لکھیں، اس کی دلیل ذکر کریں۔۔۔ اور وضاحت کےلیے آپ سے کچھ پوچھا جائے تو آپ اس کا جواب ہی نہ دیں۔


میں پہلے کہہ چکا ہوں، کہ آپ جواب تو دیں۔ کہ اللہ تعالیٰ ہر جگہ کس اعتبار سے ہے۔ آپ کے جواب کے بعد پھر ثابت ہوگا کہ یہ الزام ہے یا حقیقت۔
 

تلمیذ

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 12، 2011
پیغامات
765
ری ایکشن اسکور
1,506
پوائنٹ
191
میں پہلے کہہ چکا ہوں، کہ آپ جواب تو دیں۔ کہ اللہ تعالیٰ ہر جگہ کس اعتبار سے ہے۔ آپ کے جواب کے بعد پھر ثابت ہوگا کہ یہ الزام ہے یا حقیقت۔
آپ مجھے یہ ضمانت دیں کہ میرے جواب دینے کے بعد آپ مجھ سے مذید کوئی سوال نہیں پوچھیں گے اور جو دلائل میں نے مانگے ہیں وہ دلائل دیں گے ، یعنی کہ صاحب مضمون نے ذات کے اعتبار سے معنی کہاں سے لیے ۔ اگر میرے جواب دینے کے بعد بھی آپ نے سوالات کیے تو ؟؟؟؟؟؟
 

گڈمسلم

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 10، 2011
پیغامات
1,407
ری ایکشن اسکور
4,912
پوائنٹ
292
آپ مجھے یہ ضمانت دیں کہ میرے جواب دینے کے بعد آپ مجھ سے مذید کوئی سوال نہیں پوچھیں گے اور جو دلائل میں نے مانگے ہیں وہ دلائل دیں گے ، یعنی کہ صاحب مضمون نے ذات کے اعتبار سے معنی کہاں سے لیے ۔ اگر میرے جواب دینے کے بعد بھی آپ نے سوالات کیے تو ؟؟؟؟؟؟
جناب یہ کیا بات ہوئی۔ آپ جو جواب دیں گے۔ اس پر کوئی سوال بھی نہ کروں ؟ ۔۔۔ بچوں والی بات کردی آپ نے میاں صاحب؟ اور پھر اس پابندی کا مقصد ؟

آپ جواب تو دیں میاں صاحب۔ جواب پر سوال وجواب والا مرحلہ بعد کا ہے۔۔ اگر جواب پر کوئی مناسب سوال ہوا تو کرلیا جائے گا۔ اس میں حرج والی کیا بات ہے۔؟
 

تلمیذ

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 12، 2011
پیغامات
765
ری ایکشن اسکور
1,506
پوائنٹ
191
جناب یہ کیا بات ہوئی۔ آپ جو جواب دیں گے۔ اس پر کوئی سوال بھی نہ کروں ؟ ۔۔۔ بچوں والی بات کردی آپ نے میاں صاحب؟ اور پھر اس پابندی کا مقصد ؟

آپ جواب تو دیں میاں صاحب۔ جواب پر سوال وجواب والا مرحلہ بعد کا ہے۔۔ اگر جواب پر کوئی مناسب سوال ہوا تو کرلیا جائے گا۔ اس میں حرج والی کیا بات ہے۔؟
یعنی میرے سوال کا جواب نہیں ملے گا بلکہ میرے جواب پر مذید سوال آئیں گے ۔ بس بھائی میں ایسی فضول بحث میں نہیں پڑسکتا کہ میں سوال کا جواب دیتا جائو ں اور مجھے جواب نہ ملے
اللہ ہی سے ہدایت کا سوال ہے
 

گڈمسلم

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 10، 2011
پیغامات
1,407
ری ایکشن اسکور
4,912
پوائنٹ
292
یعنی میرے سوال کا جواب نہیں ملے گا بلکہ میرے جواب پر مذید سوال آئیں گے ۔ بس بھائی میں ایسی فضول بحث میں نہیں پڑسکتا کہ میں سوال کا جواب دیتا جائو ں اور مجھے جواب نہ ملے
اللہ ہی سے ہدایت کا سوال ہے
1۔ ضروری نہیں کہ آپ کے سوال پر مزید سوال آئیں۔ آپ سوال کا جواب تو پیش کریں۔ پہلے بھی کہا اور اب بھی کہا جاتا ہے کہ کوئی مناسب سوال ہوا تو کردیا جائے گا۔ ان شاءاللہ
2۔ آپ نے اس تھریڈ میں سوال کا جواب دیا کب ہے؟ جو شکوہ کررہے ہیں کہ میں جواب دیتا جاؤں اور مجھے جواب نہ ملے۔
3۔ ایک سوال کی گستاخی پر آپ نے کہہ دیا کہ یہ فضول بحث ہے۔ اور میں اس میں پڑنا نہیں چاہتا
4۔ جناب بعد کے مرحلے کو پہلے کیوں طے کرنا چاہتے ہیں ؟ بچگانہ حرکت کےسوا کچھ نہیں۔۔۔ باقی آپ کو پابند نہیں کیا گیا کہ آپ ضرور سوال کا جواب دیں۔


لیکن اگر ہم سے دلائل کامطالبہ کرنا ہے تو پہلے سوال کا جواب دینا ہوگا۔

اور اگر آپ سوال کا جواب نہیں دیتے تو پھر ہم بھی پابند نہیں کہ دلائل ذکر کریں۔ لیکن جاتے جاتے کم از کم اس بات کا تو اعتراف کرتے جائیں کہ موصوف نے بریکٹ میں جو لکھا وہ الزام نہیں بلکہ حقیقت ہے۔اور دھوکہ دہی کی خاطر الزام سے تعبیر کرلیا گیا ہے۔

یہدی من یشاء الی صراط مستقیم
 
Top