1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

تمام مقلدین کو کھلا چیلنج ہے (کہ کسی صحابی سے تقلید کا حکم اور اس کا واجب ہونا ثابت کر دیں)

'تقلید واجتہاد' میں موضوعات آغاز کردہ از محمد عامر یونس, ‏اگست 27، 2013۔

  1. ‏نومبر 27، 2016 #121
    عبدہ

    عبدہ سینئر رکن رکن انتظامیہ
    جگہ:
    لاہور
    شمولیت:
    ‏نومبر 01، 2013
    پیغامات:
    2,038
    موصول شکریہ جات:
    1,160
    تمغے کے پوائنٹ:
    425

    پیارے بھائی یہ تو صرف حوالے کے لئے ایک حدیث لکھی تھی ورنہ تمام اصحابہ کا اجماع حتی کا بعد کے علماء کا اجماع بھی حجت ہوتا ہے واللہ اعلم
     
  2. ‏نومبر 27، 2016 #122
    عبدہ

    عبدہ سینئر رکن رکن انتظامیہ
    جگہ:
    لاہور
    شمولیت:
    ‏نومبر 01، 2013
    پیغامات:
    2,038
    موصول شکریہ جات:
    1,160
    تمغے کے پوائنٹ:
    425

    جی البتہ بعض دفعہ رسول اللہ ﷺ نے انکو بلا عذر چھوڑا بھی ہوتا ہے
    پس فرض نماز وہ ہوتی ہے جو کہ عام عذر کے ساتھ بھی معاف نہیں ہوتی
    اور سنت وہ ہوتی ہے کہ جو بعض دفعہ بلا عذر بھی چھوڑی جا سکتی ہے
     
  3. ‏نومبر 27، 2016 #123
    عبدہ

    عبدہ سینئر رکن رکن انتظامیہ
    جگہ:
    لاہور
    شمولیت:
    ‏نومبر 01، 2013
    پیغامات:
    2,038
    موصول شکریہ جات:
    1,160
    تمغے کے پوائنٹ:
    425

    اسکے لئے ایک حدیث ہے کہ خلافۃ بعدی ثلاثون سنۃ جسکو کچھ صحیح اور کچھ ضعیف کہتے ہیں ان تیس سالوں میں ابو بکر کے دو سال اور عمر کے دس سال اور عثمان کے بارے اور علی کے چھ سال وہ شمار کرتے ہیں رضی اللہ عنھم
     
  4. ‏نومبر 27، 2016 #124
    عدیل سلفی

    عدیل سلفی مشہور رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏اپریل 21، 2014
    پیغامات:
    1,551
    موصول شکریہ جات:
    410
    تمغے کے پوائنٹ:
    197

    ماشاءاللہ ہمارا موقف تو آپنے ایسے بتادیا جیسے آپ عالم الغیب ہو
    ابتسامہ

    آپ کا اور آپکی جماعت کیا موقف ہے اس لفظ تقلید پر ذرا وضاحت تو کریں
     
  5. ‏نومبر 27، 2016 #125
    عبدالرحمن بھٹی

    عبدالرحمن بھٹی مشہور رکن
    جگہ:
    فی الارض
    شمولیت:
    ‏ستمبر 13، 2015
    پیغامات:
    2,435
    موصول شکریہ جات:
    287
    تمغے کے پوائنٹ:
    165

    اس کی نص فراہم کرنا پسند کریں گے؟
     
  6. ‏نومبر 27، 2016 #126
    عبدالرحمن بھٹی

    عبدالرحمن بھٹی مشہور رکن
    جگہ:
    فی الارض
    شمولیت:
    ‏ستمبر 13، 2015
    پیغامات:
    2,435
    موصول شکریہ جات:
    287
    تمغے کے پوائنٹ:
    165

    محترم @تلمیذ صاحب عدیل سلفی نے آپ کی حمایت ہی میں تو پوسٹ کی ہے آپ خواہ مخواہ مخالف سمجھ رہے ہیں۔۔ ابتسامہ
     
  7. ‏نومبر 27، 2016 #127
    نسیم احمد

    نسیم احمد رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏اکتوبر 27، 2016
    پیغامات:
    726
    موصول شکریہ جات:
    115
    تمغے کے پوائنٹ:
    90

    اس سے میں یہ سمجھوں کسی ایک صحابی کا قول حجت نہیں جب تک اس پر صحابہ کا اجماع نہ ہو۔
     
  8. ‏نومبر 28، 2016 #128
    عدیل سلفی

    عدیل سلفی مشہور رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏اپریل 21، 2014
    پیغامات:
    1,551
    موصول شکریہ جات:
    410
    تمغے کے پوائنٹ:
    197

    آپ کی کیا رائے ہے ؟

    اگر کسی روای پر تدلیسی کلام کیا جائے تو وہ کلام غیر مقبول ہوگا یعنی ہر مدلس راوی کی روایت قبول کی جائیگی اگرچہ وہ روایت عنعنہ ہی کیوں نہ ہو جب ہمارے مقلدین کے ہاں مرسل حدیث مقبول ہے تو مدلس بدرجہ اولی مقبول ہوگی۔
    نورالانوار ص١٩٣
     
  9. ‏نومبر 28، 2016 #129
    اسحاق سلفی

    اسحاق سلفی فعال رکن رکن انتظامیہ
    جگہ:
    اٹک ، پاکستان
    شمولیت:
    ‏اگست 25، 2014
    پیغامات:
    6,362
    موصول شکریہ جات:
    2,395
    تمغے کے پوائنٹ:
    791

    یہ روایت میں نے علامہ ھیثمی کی مجمع الزوائد سے ان کے کلام کے ساتھ پیش کی تھی
    دوسری بات یہ کہ اعمش کے سماع کی تصریح والا طریق ڈھونڈنا پڑے گا ، اگر مل گیا تو پیش کردوں گا ۔
     
    • پسند پسند x 1
    • علمی علمی x 1
    • لسٹ
  10. ‏نومبر 28، 2016 #130
    تلمیذ

    تلمیذ مشہور رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏ستمبر 12، 2011
    پیغامات:
    765
    موصول شکریہ جات:
    1,503
    تمغے کے پوائنٹ:
    191

    اگر اس روایت کو ہمارے اصول کے مطابق پرکھنا ہے تو مفہوم بھی ہمارا والا لینا ہوگا اور اگر اس روایت کو اپنے مفہوم پر لینا ہے تو اس روایت کو اپنے اصول پر پرکھیں جس کہ مطابق یہ روایت ضعیف ہے
    کہیں کی اینٹ کہیں کا روڑا
    بھان متی نے کنبہ جوڑا
    مفہوم اپنا والا لے رہے ہیں اور رواہت کو ہمارے اصول سے پرکھ رہے ہیں
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں