1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

کیا سلفیت فقہی مذاہب پڑھنے سے مانع ہے؟

'سلفیت' میں موضوعات آغاز کردہ از محمد عامر یونس, ‏نومبر 19، 2016۔

  1. ‏نومبر 21، 2016 #31
    عبدالرحمن بھٹی

    عبدالرحمن بھٹی مشہور رکن
    جگہ:
    فی الارض
    شمولیت:
    ‏ستمبر 13، 2015
    پیغامات:
    2,435
    موصول شکریہ جات:
    287
    تمغے کے پوائنٹ:
    165

    ثابت کرنے کی ضرورت نہیں انسان کی تحریریں اس پر گواہی دے دیتی ہیں بشرطیکہ پڑھنے والاآنکھیں کھول کر پڑھے۔
     
    • ناپسند ناپسند x 1
    • غیرمتفق غیرمتفق x 1
    • لسٹ
  2. ‏نومبر 22، 2016 #32
    حافظ محمد یونس اثری

    حافظ محمد یونس اثری رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏جولائی 07، 2014
    پیغامات:
    155
    موصول شکریہ جات:
    48
    تمغے کے پوائنٹ:
    77

    حدیث کو نہیں کہا جارہا بلکہ ضعیف حدیث یا حدیث سے غلط استدلال کے لئے ایسا جملہ استعمال کیا جاسکتا ہے جب وہ کام بار بار ہورہاہو، باوجود تنبیہ کے۔
     
    • متفق متفق x 3
    • پسند پسند x 1
    • لسٹ
  3. ‏نومبر 22، 2016 #33
    حافظ محمد یونس اثری

    حافظ محمد یونس اثری رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏جولائی 07، 2014
    پیغامات:
    155
    موصول شکریہ جات:
    48
    تمغے کے پوائنٹ:
    77

    حدیث سے سے محبت کا سب سےبڑا تقاضہ حدیث کے مقابلہ میں کسی کی تقلید نہ کی جائے ،اور اس تقلید کو بچانے کے لئے ضعیف احادیث یا صحیح احادیث سے ضعیف استدلال کرکے سہارا نہ کیا جائے ، بس آپ کی بات یہاں تک ٹھیک ہے کہ الفاظ کا انتخاب اچھا کیا جائے لیکن ۔۔۔۔۔۔۔۔آپ ان الفاظ کاذرا ذخیرہ عنایت فرمادیں کہ جن سے محض تنبیہ نہیں بلکہ ایسا معاملہ کرنے کی مذمت بھی ہواور جو آپ چاہ رہے ہیں۔کیونکہ اس طرح کا رویہ اختیار کرنے والی کی مذمت ضروری ہے۔ محض تنبیہ نال اناں دا کج نئیں بننا!!
     
    • پسند پسند x 3
    • متفق متفق x 1
    • لسٹ
  4. ‏نومبر 22، 2016 #34
    حافظ محمد یونس اثری

    حافظ محمد یونس اثری رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏جولائی 07، 2014
    پیغامات:
    155
    موصول شکریہ جات:
    48
    تمغے کے پوائنٹ:
    77

    اہل قرآن سے اگر آپ کی مراد منکر حدیث ہے تو جناب آپ سے ایسی ہی امید ہے کیونکہ ہمارے یہاں اہل قرآن سے مراد قرآں و حدیث دونوں پر عمل کرنے والا،کیونکہ قرآن ہی کی تفصیل حدیث ہے۔ اور قرآن ہی نے حدیث کو اپنانے کا حکم دیا ہے۔ جبکہ جو منکر حدیث ہے وہ منکر قرآن بھی ہے ۔ ہم میں اور آپ میں یہی تو فرق ہے کہ آپ منکرین حدیث کو اہل قرآن مانتے ہیں اور منکرینِ حدیث کو منکرین قرآن مانتے ہیں۔
    آپ نے جو کچھ الفاظ پہلے ابتسامہ کا لفظ لکھا ہے۔ وہ اصل میں اس جملے کے بعد لکھنا چاہئے تھا۔
    تلمیذ صاحب مخاطب ہوں راگ الاپنے کی تو صریح وضاحت آچکی ہے یہاں حدیث کے لئے موم کی ناک جیسے الفاظ کا استعمال صحیح ہے؟؟؟
     
  5. ‏نومبر 22، 2016 #35
    حافظ محمد یونس اثری

    حافظ محمد یونس اثری رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏جولائی 07، 2014
    پیغامات:
    155
    موصول شکریہ جات:
    48
    تمغے کے پوائنٹ:
    77

    ’“ابتسامہ‘‘ لکھنا بھول گئے آپ !!
     
  6. ‏نومبر 22، 2016 #36
    حافظ محمد یونس اثری

    حافظ محمد یونس اثری رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏جولائی 07، 2014
    پیغامات:
    155
    موصول شکریہ جات:
    48
    تمغے کے پوائنٹ:
    77

    کیونکہ مقلد کا کام ثابت کرنا نہیں ہوتا!!!ابتسامہ
     
    • پسند پسند x 3
    • زبردست زبردست x 2
    • لسٹ
  7. ‏نومبر 22، 2016 #37
    عبدالرحمن بھٹی

    عبدالرحمن بھٹی مشہور رکن
    جگہ:
    فی الارض
    شمولیت:
    ‏ستمبر 13، 2015
    پیغامات:
    2,435
    موصول شکریہ جات:
    287
    تمغے کے پوائنٹ:
    165

    آیت لکھ دیں؟
     
  8. ‏نومبر 22، 2016 #38
    عبدالرحمن بھٹی

    عبدالرحمن بھٹی مشہور رکن
    جگہ:
    فی الارض
    شمولیت:
    ‏ستمبر 13، 2015
    پیغامات:
    2,435
    موصول شکریہ جات:
    287
    تمغے کے پوائنٹ:
    165

    منکر حدیث نے اپنا نام ”اہل قرآن“ رکھ لیا اور منکرین فقہ نے ”اہلحدیث“ اور منکر فقہ ”حقیقتاً“ منکر قرآن و حدیث ہے کوئی مانے یا نہ مانے۔
     
  9. ‏نومبر 23، 2016 #39
    حافظ محمد یونس اثری

    حافظ محمد یونس اثری رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏جولائی 07، 2014
    پیغامات:
    155
    موصول شکریہ جات:
    48
    تمغے کے پوائنٹ:
    77

    پہلے آپ واضح طور پر انکار کردیں کہ قرآن سے حدیث کو اپنانے کا ثبوت نہیں ملتا ،آ پ اپنا یہ عقیدہ واضح طور پر لکھیں تاکہ ہمارے لکھنے کا جواز پیدا ہو۔
     
    • پسند پسند x 2
    • متفق متفق x 1
    • لسٹ
  10. ‏نومبر 23، 2016 #40
    حافظ محمد یونس اثری

    حافظ محمد یونس اثری رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏جولائی 07، 2014
    پیغامات:
    155
    موصول شکریہ جات:
    48
    تمغے کے پوائنٹ:
    77

    اور آپ نے مان لیا اسی لئے آپ نے اپنی پوسٹس میں اس اصطلاح کو استعمال کیا جبکہ ہم نے مانا ہی نہیں ، جس طرح آپ (حنفیہ) سے ہدایہ کو کالقرآن کہتے ہیں، لکھتے ہیں مگر ہماری اسلامی غیرت و حمیت یہ ماننے کے لیے تیار نہیں ہے۔
    جناب اہل حدیث منکرین فقہ نہیں۔ قیل و قال کو فقہ قرار دینے کے منکر ہیں۔ ویسے اصل منکرینِ فقہ تو مقلد ہے۔ کیونکہ اس کا نظریہ ہوتا ہے کہ مجھے قول امام کافی ہے مزید تحقیق و تفتیش کی مجھ میں سمجھ نہیں۔ اور فقہ نام ہے قرآن وحدیث کی سمجھ کا۔ اور صحیح سمجھ وہی ہوا کرتی ہے جو براہ راست حاصل کی جائے۔ لہذا مقلد منکر فقہ ٹھہرا اور اہل حدیث عامل بالفقہ ۔
    جناب بالکل بجافرمایا مگر یہ ہے کون ؟؟ میں بتلا چکا ہوں۔
    تنبیہ:
    جس فقہ کے انکار سے قرآن و حدیث کا انکار لازم آتا ہے وہ قرآں و حدیث سے براہ راست حاصل ہونے والی فقہ ہے اور قیل و قال کو فقہ سمجھنا خود انکار قرآن و حدیث کے مترادف ہے۔ ہماری مراد یہ من گھڑت فقہ قطعا ً نہیں ہے۔
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں