الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں
۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔
یہ صرف عذر لنگ ہے کہ کرنل نذیر نے یہ بہانہ بنا دیا کہ میری باتوں کو غلط طریقے سے پیش کیا گیا
سوال یہ ہے کہ تم شیعوں کی مجلس میں گئے کیوں ؟َ
انٹرویو کا تم نے انکار نہیں کیا ؟ تمہارے اپنے الفاظ انہوں نے کوٹ کیے ؟
چلو تم ہی اپنے الفاظ کا صحیح مطلب بتا دو
اس حدیث سے مرکزی استنباط تو یہی ہوتا ہے کہ جہاد فر سبیل میں قصد و نیت کا اعتبار ہے آخرت کے لیے لیکن یہ ذیلی استنباط بالکل صحیح ہے کہ اعلاء کلمۃ اللہ کے لیے قتال فی سبیل اللہ کرنا پڑتا ہے
اگر ان قوانین کو غلط مان لیا جائے تو علماء کی خاموشی پر سوال اٹھتا ہے
اور علماء کی خاموشی پر سوال کے بعد ان کی اس کفریہ نظام سے وابستگی کا سوال اٹھتا ہے -
سوال یہ ہے کہ اگر آپ مانتے ہو کہ یہ قوانین اسلامی نہیں کفریہ اور اگر آپ اس نظام سے جہاد کے بھی قائل نہیں(وجہ نامعلوم) تو اس باطل نظام سے...
ان اصولوں کی تطبیق اللہ کے نبی صلی اللہ علیہ و سلم اور صحابہ رضی اللہ عنھم نے کے جس کا بیان احادیث میں ہے-
جس طرح قرآن میں ہے کہ نماز پڑھو، اب آپ کہیں کہ جی نماز کا اصول بیان کر دیا گیا ہے طریقہ نہیں تو یہ بات غلط ہے اسی کو سیاسی نظام پر قیاس کر لیں
خلافت جہاد کے ذریعے قائم ہو گی اسکی دلیل یہ حدیث ہے"من قاتل لتکون کلمۃ اللہ ھی العلیا فھو فی سبیل اللہ "صحیح بخاری- ترجمہ ’’جو اللہ تعالیٰ کے کلمہ کی سر بلندی کےلئے لڑا وہ فی سبیل اللہ (اللہ کی راہ میں )ہے ‘‘- اس حدیث کا صاف مطلب ہے کہ اللہ کا کلمہ بلند کرنے کے لیے قتال کرنا پڑتا ہے
سلفي بھائی میں آپکو بتاتا ہوں-
اس فورم پر مجاہدین کے دشمنوں کا قبضہ ہے یہاں تک کہ مجاہدین کے مزار گرانے کا تھریڈ بھی انہوں نے ڈیلیٹ کر دیا کیونکہ یہ کام مجاہدین نے کیا تھا حالانکہ کہ قبریں گرانے سے یہ متفق تھے
حب الدنيا وكراهية الموت ’’دنیا پرستی‘‘ اور ’’اللہ سے ملاقات کو نا پسند کرنا‘‘
ایک اور روایت میں اسکی تفسیر نبی صلّی اللہ علیہ و سلم نے حب الدنیا و کراھیۃ القتال سے کی ہے
اس لیے قتال سے نفرت ہماری ذلت و پستی کے بڑے اسباب میں سے ہے