• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

آئینہ سچ کا دکھایا تو برا مان گئے !!!!

تلمیذ

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 12، 2011
پیغامات
765
ری ایکشن اسکور
1,506
پوائنٹ
191
میرے اس قول سے آپ کیا سمجھے ؟ یہی تو میں نے پچھلی پوسٹ میں پوچھا تھا ۔ جواب دینے کےبجائے آپ نے پھر میری پوسٹ کا اقتباس پیش کردیا۔
پوچھ اس لیے رہا ہوں کیونکہ لکھا کچھ ہوتا ہے۔ اور آپ کچھ سمجھ رہے ہوتے ہیں۔
میں آپ کے موخر الذکر موقف سے یہ سمجھا ہوں کہ آپ حضرات صحیح حدیث تو سب مانتے ہیں لیکن عمل صرف ان احادیث پر کرتے ہیں جو امت کے لئیے سنت ہیں
کیا میں صحیح سمجھا ۔ اگر کسی خطا پر پر ہوں تو اصلاح فرمادیں
 

گڈمسلم

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 10، 2011
پیغامات
1,407
ری ایکشن اسکور
4,912
پوائنٹ
292
میں آپ کے موخر الذکر موقف سے یہ سمجھا ہوں
پہلے ایک بار پھر آپ کی نظر مؤخر الذکر مؤقف کو بیان کردوں۔۔۔ میں نے کچھ یوں لکھا تھا کہ
1تلمیذ میاں ہم اہل حدیث اور الحمد للہ ۔۔۔ لیکن اہل حدیث ہونے کا ہر گز مطلب یہ نہیں ہوتا کہ وہ (اہل حدیث) ہر ہر حدیث پر بھی عمل کرے۔۔۔ اہل حدیث ہمیشہ ان احادیث پر عمل کرتا ہے، جن پر عمل کرنے کا کہا گیا ہوتا ہے یا آپ کے الفاظ میں جو امت کےلیے سنت ہوتی ہیں اور ان احادیث کو مانتا ہے عمل نہیں کرتا جو امت کے حق میں سنت نہیں ہوتیں۔
اور اسی طرح اہل سنت کا مطلب بھی ہر گز یہ نہیں کہ وہ ہر ہر سنت پہ عمل کرے۔ بلکہ وہ صرف ان سنتوں پہ عمل کرتا ہے جو امت کے حق میں سنت ہوتی ہیں۔۔۔ ورنہ تو پھر یہی شادیوں والاعمل نبی کریمﷺ کا سنت ہے۔(لیکن امت کےلیے سنت نہیں)۔۔ تو پھر اہل سنت اس پر عمل کیوں نہیں کرتے ؟
جو اس میسج سے واضح ہورہا ہے وہ یہ کہ
1۔ اہل حدیث ہر صحیح حدیث کو مانتا ہے۔
2۔ اہل حدیث ہر ہر حدیث پر عمل نہیں کرتا۔(یاد رہے ماننا اور ہوتا ہے عمل کرنا اور ہوتا ہے۔ اور ضروری نہیں ہوتا کہ جو مان رہا ہو، وہ عمل بھی کرے یا جو نہ عمل کررہا ہو وہ انکار بھی کررہا ہوں)
3۔ اہل حدیث ان احادیث پر عمل کرتا ہے۔ جن پر عمل کا کہا گیا ہوتا ہے یا مزید وضاحت جن پر امت نے عمل کرنا ہوتا ہے۔چاہے وہ احادیث قولی ہوں، فعلی ہوں یا تقریری ہوں۔۔۔یا ریگولر عمل کرنے والی ہوں یا مخصوص حالات میں عمل کرنے والی۔۔۔
4۔ اور جو لفظ سنت ہے اس بارے میں پہلے کہہ چکا ہوں کہ میرے نزدیک حدیث اور سنت میں کوئی فرق نہیں۔۔۔اور جو بھی مفہوم سنت سے نکالیے گا میرے اس مؤقف کو سامنے رکھ کر نکالیے گا۔
کہ آپ حضرات صحیح حدیث تو سب مانتے ہیں لیکن عمل صرف ان احادیث پر کرتے ہیں جو امت کے لئیے سنت ہیں
مزید مختلف انداز میں وضاحت بھی پیش کردوں۔ تاکہ بات آپ کے سامنے واضح ہوجائے۔
’’ اہل حدیث ہر اس حدیث (قولی،عملی، تقریری) پر عمل کا اعتقاد رکھتے ہیں۔ جس میں شارع نے ان کےلیے قولاً و فعلاً پیغام چھوڑا ہوتا ہے۔ بعض احادیث اور نبی کریمﷺ کے افعال میں حکم پایا جاتا ہے۔ جس پر عمل کرنا ضروری ہوتا ہے۔ بعض اقوال اور افعال میں مباح کا درجہ ہوتا ہے۔ اور شارع کی طرف سے گنجائش رکھی گئی ہوتی ہے۔ اس پر عمل کرنا باعث ثواب ہے۔ اور چھوڑنا گناہ نہیں۔‘‘
کیا میں صحیح سمجھا ۔ اگر کسی خطا پر پر ہوں تو اصلاح فرمادیں
جزاک اللہ۔۔۔ آپ کی آسانی کےلیے تسلی بخش وضاحت ایک بار پھر پیش کردی گئی ہے۔۔۔ اب آپ اپنی بات رکھ سکتے ہیں۔
 

تلمیذ

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 12، 2011
پیغامات
765
ری ایکشن اسکور
1,506
پوائنٹ
191
دیوبندی اپنے آپ کو مقلد کہتے ہیں اور ان کی اپنی کتب لکھا ہے کہ مقلد جاہل ہوتا ہے ۔۔۔۔
یہی بات جب ہم نے مقلدوں کو بتائی تو برا مان گئے !!!
میں نے مندرجہ بالا جملہ کے مقابلہ میں کہا تھا کہ
ہل حدیث اپنے آپ کو حدیث پر عامل کہتے ہیں تو جب ہم نے ان کو صحیح حدیث بتائی کہ نبی اکرم صلی اللہ علیہ و سلم کی ایک وقت میں چار سے زیادہ ازواج مطہرات تھی تو یہاں حدیث پر عمل کیوں نہیں اور حدیث کی مخالفت میں فتاوی کیوں تو وہ برا مان گئے
اہل حدیث کے متعلق عوام میں ایک غلط فہمی یہ ہے کہ اہل حدیث اس کو کہتے ہیں جو ہر صحیح حدیث پر عمل کرے خواہ وہ صحیح حدیث امت کے حق میں سنت ہو یا نہیں ۔ یہاں آپ حضرات نے اس غلط فہمی کی تردید کردی اور اپنا موقف واضح کردیا ۔ اور آپ کا بیان کردہ موقف معبتر بھی ہوگا کیوں کہ اہل حدیث حضرات کا موقف و تشریح اپنے متعلق معبتر ہو گي
بعینہ اسی طرح جب احناف مقلد کو جاہل کہتے ہیں تو آپ حضرات کو چاہئیے تھا کہ اس سلسلے میں پہلے احناف کا موقف معلوم کرتے اور اس موقف کو جاننے کے بعد کوئی الزام لگاتے۔
حنفی علماء نے جہاں مقلد کو جاہل لکھا ہے تو اس سے مراد جاہل مطلق مراد نہیں بالکل جاہل نسبی مراد ہے ۔ کیوں کہ مقلد اگر چہ مفسر ہو ، کسی مدرسہ کا استاد ہو لیکن اگر اس میں اجتھاد کی قابلیت و علمیت نہیں تو وہ مجتھد کے مقابلہ میں جاہل ہی گا اور جاہل عموما عدم معرفت کے معنی میں آتا ہے یعنی ایسا شخص جو اس علم کی معرفت نہیں رکھتا جو مجتھد کے لے لئیے ضروری ہے ۔ تو مقلد کو جاہل مطلق ماننا صرف اور صرف موڑ توڑ کر حقائق موزنے کے مترادف ہے ۔ اگر مقلد جاہل مطلق ہوتا تو مقلدین میں مفسریں کرام ، مفتی عظام ، علماء وغیرہ کہاں سے آگئے ؟؟؟؟
اگر آپ کو احناف کے متعلق احناف کی وضاحت معتبر نہیں لگتی تو ہمیں بھی حق کہ ہم بھی اہل حدیث کے متعلق ان کی وضاحت کو رد کدیں ۔۔۔
 

بہرام

مشہور رکن
شمولیت
اگست 09، 2011
پیغامات
1,173
ری ایکشن اسکور
439
پوائنٹ
132
ہم نے کہا تو برا مان گئے !
شیعہ رافضی کی اپنی کتب میں لکھا ہے کہ جب ان کا بارہواں امام آئے گیا تو برہنہ ہوگا ۔۔۔۔
یہی بات جب ہم نے رافضیوں کو بتائی تو برا مان گئے !
صحابہ پرستوں کی من پسند کتاب صحیح بخاری جسے یہ قرآن کے بعد اصح ترین کتاب ماننے کا دعویٰ کرتے ہیں اس کتاب میں لکھا ہے کہ فاطمہ علیہا السلام ابوبکر سے ناراض ہی دنیا سے رخصت ہوئی اور ایسی کتاب میں یہ بھی لکھا ہے کہ فاطمہ علیہا السلام کی ناراضگی رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی ناراضگی ہے یہی بات جب ہم نے صحابہ پرستوں کو بتائی تو برا مان گئے !
 

محمد علی جواد

سینئر رکن
شمولیت
جولائی 18، 2012
پیغامات
1,986
ری ایکشن اسکور
1,553
پوائنٹ
304
صحابہ پرستوں کی من پسند کتاب صحیح بخاری جسے یہ قرآن کے بعد اصح ترین کتاب ماننے کا دعویٰ کرتے ہیں اس کتاب میں لکھا ہے کہ فاطمہ علیہا السلام ابوبکر سے ناراض ہی دنیا سے رخصت ہوئی اور ایسی کتاب میں یہ بھی لکھا ہے کہ فاطمہ علیہا السلام کی ناراضگی رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی ناراضگی ہے یہی بات جب ہم نے صحابہ پرستوں کو بتائی تو برا مان گئے !
حضرت علی رضی الله عنہ جب خلیفہ بنے تو پہلا خطبہ دیتے ہوے فرمایا "میں ایک انسان ہوں تمہاری طرح کا -اور خطا ء اور بھول چوک سے مبرا نہیں (یعنی معصوم نہیں ) لہذا جب کبھی میرے اندر لغرش دیکھو تو میری اصلاح کرو -یہ تم پر واجب ہے" - (اصول کافی: مصنف- امام کلینی) -

رافضیوں کے اپنے امام کلینی حضرت علی کے متعلق بیان کر رہے ہیں کہ حضرت علی رضی الله عنہ کا خود کا فرمان ہے کہ میں معصوم نہیں- تو اہل تشیع کس بنیاد پر انھیں معصوم کہتے اور سمجھتے ہیں؟؟؟
 
Top