• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

اشرف علی تھانوی --- مزا ذکر (الله) میں کہاں ؟ مزا تو مذی میں ہوتا ہے

محمد علی جواد

سینئر رکن
شمولیت
جولائی 18، 2012
پیغامات
1,986
ری ایکشن اسکور
1,553
پوائنٹ
304
محترم بھائی مجھے ابھی یہ سمجھ نہیں آئی کہ فسق سے کیا مرادلی جا رہی ہے کیوںکہ موضوع کو دیکھوں تو کوئی اور بات اور ملفوظاتِ نیم حکیم پڑھوں تو کچھ اورچیز-کیونکہ اس میں میرے خیال میں الزامی جواب سے اسکو کہا جا رہا کہ اگر تم مزے ڈھونڈنے آئے ہو تو وہاں جاؤ-
ویسے ہو سکتا ہے میں غلط سمجھا ہوں
میرے بھائی - ایک دین سے متعلق سوال کو شہوت پرستی سے جوڑنا کیا فسق نہیں ہے - ان کے جواب سے تو یہی معلوم ہو رہا ہے کہ حکیم الامّت صاحب ایک شہوت پرست ذہن کے ملک تھے جو دین میں بھی اس طرح کی شرمناک باتیں ڈھونڈھتے تھے -
 

ابو عبدالله

مشہور رکن
شمولیت
نومبر 28، 2011
پیغامات
723
ری ایکشن اسکور
448
پوائنٹ
135
میرے بھائی - ایک دین سے متعلق سوال کو شہوت پرستی سے جوڑنا کیا فسق نہیں ہے
اسی کتاب کا وہ بھی تو اقتباس ہے نا جس میں (اپنے معتقدین یعنی دیوبندیوں کے) ایمان کی مثال گدھے کے عضوِ مخصوص سے دی ہے۔۔۔۔۔۔۔
واقعی آپ نے صحیح فرمایا کہ
ان کے جواب سے تو یہی معلوم ہو رہا ہے کہ حکیم الامّت صاحب ایک شہوت پرست ذہن کے ملک تھے جو دین میں بھی اس طرح کی شرمناک باتیں ڈھونڈھتے تھے -
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
جس کو جہاں سے مزہ آتا ہے وہ وہی لگا ہوا ہے، ہم مومنوں کو تو اللہ کے ذکر سے سکون آتا ہے اور مزہ بھی، اور اس کا ثواب میں آخرت میں ملے گا اور آخرت میں مزے بھی۔ ان شاءاللہ
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,682
ری ایکشن اسکور
752
پوائنٹ
290
محترم بھائی مجھے ابھی یہ سمجھ نہیں آئی کہ فسق سے کیا مرادلی جا رہی ہے کیوںکہ موضوع کو دیکھوں تو کوئی اور بات اور ملفوظاتِ نیم حکیم پڑھوں تو کچھ اورچیز-کیونکہ اس میں میرے خیال میں الزامی جواب سے اسکو کہا جا رہا کہ اگر تم مزے ڈھونڈنے آئے ہو تو وہاں جاؤ-
ویسے ہو سکتا ہے میں غلط سمجھا ہوں
عبدہ بھائی یہ بات میں کہتا تو شاید اب تک مجھے گھسا جا رہا ہوتا۔
یہ تصوف کا اصول ہے کہ مزے اور انوار کے چکروں میں نہیں پڑنا ورنہ انسان اصل معاملہ یعنی قربت خدا سے دور ہٹ جاتا ہے۔ آنکھوں پر لوگوں کی تعصب کی عینکیں ہیں۔ اول تو بات کو مکمل پڑھتے نہیں ہیں۔ پڑھتے ہیں تو سمجھتے نہیں ہیں۔ ایک تصور پہلے سے بنایا ہوا ہے کہ فلاں شخص غلط ہے اور ہر بات غلط کرتا ہے۔ کوشش کی جاتی ہے کہ کہیں کوئی ایسا لفظ مل جائے جو غلط نہیں تو کم از کم دو معنوں کا احتمال تو رکھتا ہو۔ اور اگر وہ بھی نہیں تو سیاق و سباق سےآنکھیں بند کرنے پر ہی غلط سمجھ آ جائے۔
اللہ پاک ہم پر اپنا رحم فرمائے۔ میں سمجھتا تھا کہ اگر بعض حنفی کم علمی کی وجہ سے متشدد ہوتے ہیں تو اہل حدیث ایسے نہیں ہوتے ہوں گے۔ جو قرآن و حدیث خود پڑھ کر سمجھتے ہوں ان کا ذہن تو بہت وسیع ہوتا ہوگا۔ صرف بعض اشیاء میں تھوڑی غلط فہمی ہوتی ہوگی۔ لیکن ایسے افراد شاذ و نادر ہی ہیں۔ اگر ہم اپنے علماء کی پیروی کرتے ہیں تو اکثر کم علم اہل حدیث بھی جو علماء نے دکھا دیا اور جو سمجھا دیا اسی پر جمے ہیں۔ میں چاہوں تو یہاں مناظراتی طرز اختیار کر کے جہاں ممکن ہو سکے خاموش تو کروا سکتا ہوں لیکن سمجھانا واقعی اللہ پاک کا کام ہے۔
ابھی دیکھیے گا میری اس پوسٹ کا حلیہ بگڑتے ہوئے۔ شاید ہی بچے یہ۔ حالاں کہ یہ صرف دل سے لکھی گئی ہے۔ واللہ میرا مقصود کسی کو نشانہ بنانا نہیں۔
 

ابو عبدالله

مشہور رکن
شمولیت
نومبر 28، 2011
پیغامات
723
ری ایکشن اسکور
448
پوائنٹ
135
عبدہیہ تصوف کا اصول ہے کہ مزے اور انوار کے چکروں میں نہیں پڑنا ورنہ انسان اصل معاملہ یعنی قربت خدا سے دور ہٹ جاتا ہے۔
بھائی یہ اصول آپ ہی کو مبارک ہوں، ہمیں انہی اصولوں پر عبادت کرلینے دیں جو محمد عربی صلی اللہ علیہ وسلم نے سمجھا دیے ہیں۔

عبدہآنکھوں پر لوگوں کی تعصب کی عینکیں ہیں۔ اول تو بات کو مکمل پڑھتے نہیں ہیں۔ پڑھتے ہیں تو سمجھتے نہیں ہیں۔ ایک تصور پہلے سے بنایا ہوا ہے کہ فلاں شخص غلط ہے اور ہر بات غلط کرتا ہے۔ کوشش کی جاتی ہے کہ کہیں کوئی ایسا لفظ مل جائے جو غلط نہیں تو کم از کم دو معنوں کا احتمال تو رکھتا ہو۔ اور اگر وہ بھی نہیں تو سیاق و سباق سےآنکھیں بند کرنے پر ہی غلط سمجھ آ جائے۔
بھائی آپ لوگ (پڑھے لکھے دیوبندی) بھی تو مان کر نہیں دیتے اور سامنے والے لوگوں کو "ذو معانی" اور "سیاق و سباق" کے ڈھکوسلوں سے دھوکا دیتے ہیں۔۔۔۔۔
مثلا" گدھے کے عضوِ مخصوص والا اقتباس میں نے جب دفتر کے ایک ساتھی (جو کہ اپنے فیس بک کمنٹس اور گفتگو کو قرآن اور احادیث سے زیادہ سے زیادہ مزین کرنے کی کوشش کرتے ہیں) کو دکھایا تو وہ فرمانے لگے کہ
"بھئی ہم تو عامی ہیں اب علماء کی باتوں میں کچھ نہیں کہہ سکتے"
اور جب انہی اردو سے زیادہ عربی کو گفتگو میں استعمال کرنے کی عادت یاد دلائی تو فرمایا
"تمہیں اردو ہی نہیں آتی اس لیے جملہ نہیں سمجھ سکے"
حالانکہ مولوی خود مثال کوٹ کرتے ہو ئے کہہ رہا ہے کہ " ہے تو فحش مگر ہے بالکل چسپاں"



عبدہ بھائی یہ بات میں کہتا تو شاید اب تک مجھے گھسا جا رہا ہوتا۔
حالاں کہ یہ صرف دل سے لکھی گئی ہے۔ واللہ میرا مقصود کسی کو نشانہ بنانا نہیں۔
بھائی آپ شاید یہ چاہتے ہیں کہ اگر کسی بندے کو کسی دوسرے کی کوئی بات غلط لگے تو اس کے متعلق سوال نہ کرے؟
اللہ جانتا ہے کہ یہ پوسٹ خالصتا" اصلاح احوال کی نیت سے لکھی گئی ہے کسی کو نشانہ بنانا ہر گز مقصود نہیں۔
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,682
ری ایکشن اسکور
752
پوائنٹ
290
حالانکہ مولوی خود مثال کوٹ کرتے ہو ئے کہہ رہا ہے کہ " ہے تو فحش مگر ہے بالکل چسپاں"

اس پر اعتراض بھی بیان فرما دیجیے میرے پیارے سے بھائی۔ اتنا تو خود انہوں نے کہہ دیا کہ مثال ہے تو فحش لیکن ہے بالکل چسپاں۔
فحش بھی مانتا ہوں اور چسپاں بھی۔ اور کیا کہا جائے؟
 

ابو عبدالله

مشہور رکن
شمولیت
نومبر 28، 2011
پیغامات
723
ری ایکشن اسکور
448
پوائنٹ
135
اس پر اعتراض بھی بیان فرما دیجیے میرے پیارے سے بھائی۔
کیا ایمان کی کیفیات بیان کرنے کیلیےقرآن اور احادیث کم پڑ گئے تھے جو مولوی صاحب کو گدھے کا سہارا لینا پڑا۔۔۔۔؟؟؟؟؟

فحش بھی مانتا ہوں اور چسپاں بھی۔ اور کیا کہا جائے؟
یعنی اسلام کے عقائد و اعمال کی تشریح کرتے ہوئے کچھ بھی بیان کیا جاسکتا ہے، صرف اتنا کہہ دینا کافی ہے کہ مثال ذرا فحش ہے۔۔۔۔۔۔

پھر تو لگتا ہے مستقبل میں آپ کے دروس بھی کافی "معنی خیز" ہوا کریں گے؟ ابتسامہ
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,682
ری ایکشن اسکور
752
پوائنٹ
290
کیا ایمان کی کیفیات بیان کرنے کیلیےقرآن اور احادیث کم پڑ گئے تھے جو مولوی صاحب کو گدھے کا سہارا لینا پڑا۔۔۔۔؟؟؟؟؟



یعنی اسلام کے عقائد و اعمال کی تشریح کرتے ہوئے کچھ بھی بیان کیا جاسکتا ہے، صرف اتنا کہہ دینا کافی ہے کہ مثال ذرا فحش ہے۔۔۔۔۔۔

پھر تو لگتا ہے مستقبل میں آپ کے دروس بھی کافی "معنی خیز" ہوا کریں گے؟ ابتسامہ
اس سے پچھلا صفحہ اسکین کر کے دیجیئے گا ذرا۔
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,682
ری ایکشن اسکور
752
پوائنٹ
290
کیا ایمان کی کیفیات بیان کرنے کیلیےقرآن اور احادیث کم پڑ گئے تھے جو مولوی صاحب کو گدھے کا سہارا لینا پڑا۔۔۔۔؟؟؟؟؟
یعنی اسلام کے عقائد و اعمال کی تشریح کرتے ہوئے کچھ بھی بیان کیا جاسکتا ہے، صرف اتنا کہہ دینا کافی ہے کہ مثال ذرا فحش ہے۔۔۔۔۔۔

پھر تو لگتا ہے مستقبل میں آپ کے دروس بھی کافی "معنی خیز" ہوا کریں گے؟ ابتسامہ


چلیں پھر ایسا کریں مکمل بات پڑھ لیجیے۔

MALFOZAAT_E_HAKEEM_UL_UMMAT_VOL_03_www.ahlehaq.org_2 by ishmaria, on Flickr

یہاں عوام کے کسی انسان سے اعتقاد کا ذکر ہے یا اسلام کے عقائد و ایمانیات کا؟ آپ نے کیا پیچھے نہیں پڑھا تھا؟ یار لوگوں کو اسکین بھی کیا خوب ملا جس میں پوری بات نہیں آ رہی تھی۔
ویسے اگر یہ ڈھونڈنے کے بجائے ملفوظات کو دوسری نظر سے دیکھ کر پڑھ لیتے تو اس میں کام کی باتیں بھی کافی ہیں۔
اب یہ دفتر کے ساتھی کو دکھائیں گے؟ اللہ پاک کو گواہ بنا کر بتائیے۔
 

ابو عبدالله

مشہور رکن
شمولیت
نومبر 28، 2011
پیغامات
723
ری ایکشن اسکور
448
پوائنٹ
135
چلیں پھر ایسا کریں مکمل بات پڑھ لیجیے۔
بہت شکریہ جناب "سیاق و سباق" دکھانے کا

یہاں عوام کے کسی انسان سے اعتقاد کا ذکر ہے یا اسلام کے عقائد و ایمانیات کا؟ آپ نے کیا پیچھے نہیں پڑھا تھا؟ یار لوگوں کو اسکین بھی کیا خوب ملا جس میں پوری بات نہیں آ رہی تھی۔
عقائد و ایمانیات کا ذکر تو واقعی نہیں ہے لیکن کیا دیوبندی عوام کا اپنے علماء پر اعتقاد (لفظ "عقیدہ" کے ساتھ) ظاہر کرنے کے لیے یہ مثال مناسب ہے؟
جب کہ حقیقت بھی اس کے خلاف ہے ہم نے اس ضمن میں آپ سمیت دیوبندی عوام کے عقیدے کو ہمیشہ "لٹکتے" ہوئے پایا ہے مجال ہے جو اپنے کسی عالم کی بڑی سے بڑی غلط مثال (اکاذیب، توحید کی مخالفت اور لچر وغیرہ) پر ان کے ماتھے پر جوں تک رینگ جائے اور عقیدہ "اوپر کو چڑھ جائے"۔۔۔۔۔ مثلا آپ کبھی نہیں کہیں گے کہ واقعی مولوی نے غیر مناسب یا غلط الفاظ استعمال کیے ہیں کیونکہ اس طرح وہ "معصوم عن الخطا" نہیں رہیں گے۔۔۔۔
ایک عام آدمی اگر داڑھی رکھ لے یا "اسلام کو پریکٹس" کرنا شروع کردے تو لوگ اس سے توقع رکھتے ہیں کہ یہ شخص بدکلامی یا گالی گلوچ نہیں کرے گا لیکن یہ مولوی صاحب اس قسم کی مثالیں دینے پر بھی "حکیم الامت"۔۔۔۔۔۔ واقعی دیوبندی عوام کا اعتقاد "فل" نکلا ہوا ہے۔
اور یہ بات بھی غور کرنے کے قابل ہے کہ یہ "پھول" اس منہ سے جھڑ رہے ہیں جو خود کو اس نبی مکرم صلی اللہ علیہ وسلم کے وارث کہتے ہیں جس کی زبان سے کبھی کوئی غلط بات کسی نے نہیں سُنی۔۔۔۔۔۔ افسوس

ویسے اگر یہ ڈھونڈنے کے بجائے ملفوظات کو دوسری نظر سے دیکھ کر پڑھ لیتے تو اس میں کام کی باتیں بھی کافی ہیں۔
بالکل جناب جہاں سے یہ پوسٹ شروع ہوئی ہے وہ بھی "ملفوظات" ہی ہیں۔۔۔۔۔۔ میرے پیارے بھائی اس کے علاوہ جو ہمارے "کام کی باتیں" ہیں وہ ہمیں "قرآن اور حدیث" سے مل جاتی ہیں الحمد للہ۔

اب یہ دفتر کے ساتھی کو دکھائیں گے؟ اللہ پاک کو گواہ بنا کر بتائیے۔
بالکل دکھائیں گے جناب کہ آپ کا اپنے مولویوں پر اعتقاد (بلفظ عقیدہ) آپ کے مولویوں کی نظر میں یہ ہے۔۔۔۔


اللہ ہم سب کو ہدایت والے رستے پر چلائے جو انعام یافتگان کا رستہ ہے اور حشر میں محمدِ کریم صلی اللہ علیہ وسلم کی معیت نصیب فرمائے۔ آمین
 
Top