• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

اشرف علی تھانوی --- مزا ذکر (الله) میں کہاں ؟ مزا تو مذی میں ہوتا ہے

راجا

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 19، 2011
پیغامات
733
ری ایکشن اسکور
2,574
پوائنٹ
211
اس پر اعتراض بھی بیان فرما دیجیے میرے پیارے سے بھائی۔ اتنا تو خود انہوں نے کہہ دیا کہ مثال ہے تو فحش لیکن ہے بالکل چسپاں۔
فحش بھی مانتا ہوں اور چسپاں بھی۔ اور کیا کہا جائے؟
یہاں عوام کے کسی انسان سے اعتقاد کا ذکر ہے یا اسلام کے عقائد و ایمانیات کا؟ آپ نے کیا پیچھے نہیں پڑھا تھا؟ یار لوگوں کو اسکین بھی کیا خوب ملا جس میں پوری بات نہیں آ رہی تھی۔
چونکہ اشماریہ صاحب اس مثال کے عوام کے علماء پر عقیدہ کے ضمن میں فحش کے ساتھ چسپاں بھی مانتے ہیں۔
اور خود انہیں بھی علم کا دعویٰ نہیں، گویا عوام ہی میں شامل ہیں۔
لہٰذا،
اگر تو اس مثال کے ضمن میں اپنے عالم کی تردید کریں اور حق بات کہیں کہ ہاں واقعی ایک دینی کتاب میں، دین کی تعلیم و تعلم میں ایسی فحش مثالیں، چاہے کتنی ہی چسپاں کیوں نہ ہوں، انہیں بیان کرنا، نفرت انگریز اور قابل شرم چیز ہے، ایک عام انسان کے بھی لائق نہیں کہ وہ کسی کو دین کی دعوت دے اور اس میں فحش مثالیں بیان کریں، کجا یہ کہ یہی قابل اعتراض حرکت کسی عالم سے سرزد ہو۔ ،،، تو ایسی صورت میں یہ مثال عوام پر "چسپاں" نہیں رہتی۔

اور اگر اشماریہ صاحب ایسی واضح شرمناک باتوں کا بھی دفاع کریں، تو خود ان پر ہی یہ مثال چسپاں ہو جاتی ہے۔۔!!

نہ جائے ماندن، نہ پائے رفتن!
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,684
ری ایکشن اسکور
751
پوائنٹ
290
بہت شکریہ جناب "سیاق و سباق" دکھانے کا



عقائد و ایمانیات کا ذکر تو واقعی نہیں ہے لیکن کیا دیوبندی عوام کا اپنے علماء پر اعتقاد (لفظ "عقیدہ" کے ساتھ) ظاہر کرنے کے لیے یہ مثال مناسب ہے؟
جب کہ حقیقت بھی اس کے خلاف ہے ہم نے اس ضمن میں آپ سمیت دیوبندی عوام کے عقیدے کو ہمیشہ "لٹکتے" ہوئے پایا ہے مجال ہے جو اپنے کسی عالم کی بڑی سے بڑی غلط مثال (اکاذیب، توحید کی مخالفت اور لچر وغیرہ) پر ان کے ماتھے پر جوں تک رینگ جائے اور عقیدہ "اوپر کو چڑھ جائے"۔۔۔۔۔ مثلا آپ کبھی نہیں کہیں گے کہ واقعی مولوی نے غیر مناسب یا غلط الفاظ استعمال کیے ہیں کیونکہ اس طرح وہ "معصوم عن الخطا" نہیں رہیں گے۔۔۔۔
ایک عام آدمی اگر داڑھی رکھ لے یا "اسلام کو پریکٹس" کرنا شروع کردے تو لوگ اس سے توقع رکھتے ہیں کہ یہ شخص بدکلامی یا گالی گلوچ نہیں کرے گا لیکن یہ مولوی صاحب اس قسم کی مثالیں دینے پر بھی "حکیم الامت"۔۔۔۔۔۔ واقعی دیوبندی عوام کا اعتقاد "فل" نکلا ہوا ہے۔
اور یہ بات بھی غور کرنے کے قابل ہے کہ یہ "پھول" اس منہ سے جھڑ رہے ہیں جو خود کو اس نبی مکرم صلی اللہ علیہ وسلم کے وارث کہتے ہیں جس کی زبان سے کبھی کوئی غلط بات کسی نے نہیں سُنی۔۔۔۔۔۔ افسوس


بالکل جناب جہاں سے یہ پوسٹ شروع ہوئی ہے وہ بھی "ملفوظات" ہی ہیں۔۔۔۔۔۔ میرے پیارے بھائی اس کے علاوہ جو ہمارے "کام کی باتیں" ہیں وہ ہمیں "قرآن اور حدیث" سے مل جاتی ہیں الحمد للہ۔


بالکل دکھائیں گے جناب کہ آپ کا اپنے مولویوں پر اعتقاد (بلفظ عقیدہ) آپ کے مولویوں کی نظر میں یہ ہے۔۔۔۔


اللہ ہم سب کو ہدایت والے رستے پر چلائے جو انعام یافتگان کا رستہ ہے اور حشر میں محمدِ کریم صلی اللہ علیہ وسلم کی معیت نصیب فرمائے۔ آمین
میں نے مکمل عبارت دکھا دی ہے اور یہ بھی بتا دیا ہے کہ یہاں ایمانیات مراد نہیں ہیں۔ اتنا تسلیم ہے؟
عقیدہ کے لفظ کے ساتھ ذکر؟ جناب الفاظ ہر زمانے میں مختلف استعمال میں رہتے ہیں اور اردو میں تو تبدیلی کثرت سے آتی ہے۔
راجا بھائی اور آپ کو اگر اس پر کوئی علمی اشکال ہے تو بیان کیجیے۔ ورنہ صرف آپ کی عقل اور پسند نا پسند پر دنیا نہیں چل سکتی۔
 

lovelyalltime

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 28، 2012
پیغامات
3,735
ری ایکشن اسکور
2,898
پوائنٹ
436
عقیدہ کے لفظ کے ساتھ ذکر؟ جناب الفاظ ہر زمانے میں مختلف استعمال میں رہتے ہیں اور اردو میں تو تبدیلی کثرت سے آتی ہے۔


کیا آپ بتا سکتے ہیں کہ اشرف علی تھانوی صاحب​
حیاتی دیوبندی تھے​
یا​
مماتی دیوبندی تھے​
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,684
ری ایکشن اسکور
751
پوائنٹ
290
کیا آپ بتا سکتے ہیں کہ اشرف علی تھانوی صاحب​
حیاتی دیوبندی تھے​
یا​
مماتی دیوبندی تھے​
عقیدہ حیات و ممات پر میری کامل تحقیق نہیں ہے۔ اس لیے کچھ نہیں کہہ سکتا۔
اس کا اس بحث سے کیا تعلق ہے؟؟؟
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,861
ری ایکشن اسکور
41,093
پوائنٹ
1,155
عقیدہ حیات و ممات پر میری کامل تحقیق نہیں ہے۔ اس لیے کچھ نہیں کہہ سکتا۔
اس کا اس بحث سے کیا تعلق ہے؟؟؟
ایک طرف آپ لکھ آئے ہیں کہ "میں حیاتی ہوں" اور اب دوسری طرف کہہ رہے ہیں کہ "عقیدہ حیات و ممات پر میری کامل تحقیق نہیں ہے"

پھر آپ بغیر تحقیق کے کیسے اپنے آپ کو حیاتیوں میں کیوں شمار کر رہے ہیں، آپ کو بغیر تحقیق کے کس نے حیاتی گروپس میں شامل ہونے کو کہا ہے۔ یار سیدھی بات کیا کریں، اللہ کا خوف کریں کچھ۔
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,684
ری ایکشن اسکور
751
پوائنٹ
290
ایک طرف آپ لکھ آئے ہیں کہ "میں حیاتی ہوں" اور اب دوسری طرف کہہ رہے ہیں کہ "عقیدہ حیات و ممات پر میری کامل تحقیق نہیں ہے"

پھر آپ بغیر تحقیق کے کیسے اپنے آپ کو حیاتیوں میں کیوں شمار کر رہے ہیں، آپ کو بغیر تحقیق کے کس نے حیاتی گروپس میں شامل ہونے کو کہا ہے۔ یار سیدھی بات کیا کریں، اللہ کا خوف کریں کچھ۔
کیا آپ پیدائش کے وقت سے تمام عقائد و اعمال پر تحقیق رکھتے تھے؟
اکثر چیزوں میں آپ اپنے علماء کی تحقیق پر مطمئن ہیں اگرچہ آنکھوں سے دیکھ کر لیکن مخالف سمت آپ کو معلوم نہیں ہوتی۔
اسی طرح میں بھی اس مسئلہ کو پڑھ کر اپنے اساتذہ و علماء کی تحقیق پر مطمئن ہوں۔ جب ممکن ہوا تو خود تحقیق بھی کروں گا۔
میرے اساتذہ حیاتی ہیں۔
 

lovelyalltime

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 28، 2012
پیغامات
3,735
ری ایکشن اسکور
2,898
پوائنٹ
436
کیا آپ پیدائش کے وقت سے تمام عقائد و اعمال پر تحقیق رکھتے تھے؟
اکثر چیزوں میں آپ اپنے علماء کی تحقیق پر مطمئن ہیں اگرچہ آنکھوں سے دیکھ کر لیکن مخالف سمت آپ کو معلوم نہیں ہوتی۔
اسی طرح میں بھی اس مسئلہ کو پڑھ کر اپنے اساتذہ و علماء کی تحقیق پر مطمئن ہوں۔ جب ممکن ہوا تو خود تحقیق بھی کروں گا۔
میرے اساتذہ حیاتی ہیں۔
اگر آپ کی اس مسلہء پر تحقیق ہی نہیں ہے تو آپ کس بنیاد پر اپنے آپ کو مماتی کہ رھے ہیں- دلیل دے دیں -​
کیا آپ رسول اللہ صلى اللہ علیہ وسلم کو اپنی قبر میں بالکل ویسے ہی زندہ مانتے ہیں جسطرح کہ دنیا میں زندہ تھے ۔​
یا​
رسول اللہ صلى اللہ علیہ وسلم اپنی قبر میں بالکل ویسے ہی زندہ نہین ہیں جسطرح کہ دنیا میں زندہ تھے بلکہ انکی اب اخروی اور برزخی زندگی شروع ہو چکی ہے جسکا ہمیں شعور و ادراک نہیں ھے ۔​
ان دونوں میں سے آپ کی دلیل جو بھی ہے اس کی دلیل یہاں دے دیں​
اور ساتھ میں نے آپ سے پہلے بھی کہا تھا کہ کیا امام ابو حنیفہ رحم للہ بھی مماتی تھے یا نہیں ۔ اگر مماتی تھے تو اس کی دلیل کیا ہے​
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,684
ری ایکشن اسکور
751
پوائنٹ
290
اگر آپ کی اس مسلہء پر تحقیق ہی نہیں ہے تو آپ کس بنیاد پر اپنے آپ کو مماتی کہ رھے ہیں- دلیل دے دیں -​
کیا آپ رسول اللہ صلى اللہ علیہ وسلم کو اپنی قبر میں بالکل ویسے ہی زندہ مانتے ہیں جسطرح کہ دنیا میں زندہ تھے ۔​
یا​
رسول اللہ صلى اللہ علیہ وسلم اپنی قبر میں بالکل ویسے ہی زندہ نہین ہیں جسطرح کہ دنیا میں زندہ تھے بلکہ انکی اب اخروی اور برزخی زندگی شروع ہو چکی ہے جسکا ہمیں شعور و ادراک نہیں ھے ۔​
ان دونوں میں سے آپ کی دلیل جو بھی ہے اس کی دلیل یہاں دے دیں​
اور ساتھ میں نے آپ سے پہلے بھی کہا تھا کہ کیا امام ابو حنیفہ رحم للہ بھی مماتی تھے یا نہیں ۔ اگر مماتی تھے تو اس کی دلیل کیا ہے​
جب میں نے کہہ دیا کہ میری اس مسئلہ پر تحقیق نہیں ہے تو پھر اسی کو کیوں رگڑ رہے ہیں؟؟؟
 

lovelyalltime

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 28، 2012
پیغامات
3,735
ری ایکشن اسکور
2,898
پوائنٹ
436
جب میں نے کہہ دیا کہ میری اس مسئلہ پر تحقیق نہیں ہے تو پھر اسی کو کیوں رگڑ رہے ہیں؟؟؟

چلیں کوئی بات نہیں لکن یہ تو بتا دیں کہ​
کیا آپ رسول اللہ صلى اللہ علیہ وسلم کو اپنی قبر میں بالکل ویسے ہی زندہ مانتے ہیں جسطرح کہ دنیا میں زندہ تھے ۔​
یا​
رسول اللہ صلى اللہ علیہ وسلم اپنی قبر میں بالکل ویسے ہی زندہ نہین ہیں جسطرح کہ دنیا میں زندہ تھے بلکہ انکی اب اخروی اور برزخی زندگی شروع ہو چکی ہے جسکا ہمیں شعور و ادراک نہیں ھے ۔​
میں انشاءللہ آپ کو جلد ہی آپ کے دیوبند کے علماء کی تحقیق بتا دوں گا​
 
Top