• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

اشرف علی تھانوی --- مزا ذکر (الله) میں کہاں ؟ مزا تو مذی میں ہوتا ہے

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,682
ری ایکشن اسکور
752
پوائنٹ
290
چلیں کوئی بات نہیں لکن یہ تو بتا دیں کہ​
کیا آپ رسول اللہ صلى اللہ علیہ وسلم کو اپنی قبر میں بالکل ویسے ہی زندہ مانتے ہیں جسطرح کہ دنیا میں زندہ تھے ۔​
یا​
رسول اللہ صلى اللہ علیہ وسلم اپنی قبر میں بالکل ویسے ہی زندہ نہین ہیں جسطرح کہ دنیا میں زندہ تھے بلکہ انکی اب اخروی اور برزخی زندگی شروع ہو چکی ہے جسکا ہمیں شعور و ادراک نہیں ھے ۔​
میں انشاءللہ آپ کو جلد ہی آپ کے دیوبند کے علماء کی تحقیق بتا دوں گا​
دیوبند کے علماء کی تحقیق میں بھی جانتا ہوں لیکن میرے محترم بھائی میں جب تک خود کسی بات پر قابل اطمینان حد تک تحقیق نہیں رکھتا تب تک اظہار خیال سے گریز کرتا ہوں۔
نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کی برزخی زندگی کی بابت میں اہل حدیث کے اس سلسلے میں عقیدے والے تھریڈ میں عرض کر چکا ہوں۔
 

ابو عبدالله

مشہور رکن
شمولیت
نومبر 28، 2011
پیغامات
723
ری ایکشن اسکور
448
پوائنٹ
135
دیوبند کے علماء کی تحقیق میں بھی جانتا ہوں لیکن میرے محترم بھائی میں جب تک خود کسی بات پر قابل اطمینان حد تک تحقیق نہیں رکھتا تب تک اظہار خیال سے گریز کرتا ہوں۔
ہائیییں

بھائی کیا آپ غیر مقلد مقلد ہیں؟
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,682
ری ایکشن اسکور
752
پوائنٹ
290
ہائیییں

بھائی کیا آپ غیر مقلد مقلد ہیں؟
نہیں بھائی
مقلد کسی مسئلےمیں تحقیق کر ہی نہیں سکتا یہ تو خود بعض لوگوں کا ایجاد کردہ خیال ہے۔ ورنہ اس طرح تو سب ہی غیر مقلد ہوں گے۔ (ابتسامہ)
البتہ جو کم علمی یا بے مائیگی کے باعث تحقیق ہی نہ کر سکتا ہو اسے ضرور ان چیزوں میں گھسنے سے منع کرتے ہیں۔
 

ابو عبدالله

مشہور رکن
شمولیت
نومبر 28، 2011
پیغامات
723
ری ایکشن اسکور
448
پوائنٹ
135
نہیں بھائی
مقلد کسی مسئلےمیں تحقیق کر ہی نہیں سکتا یہ تو خود بعض لوگوں کا ایجاد کردہ خیال ہے۔ ورنہ اس طرح تو سب ہی غیر مقلد ہوں گے۔ (ابتسامہ)
البتہ جو کم علمی یا بے مائیگی کے باعث تحقیق ہی نہ کر سکتا ہو اسے ضرور ان چیزوں میں گھسنے سے منع کرتے ہیں۔
بھائی میں سمجھ نہیں سکا، ذرا کھل کر سمجھا دیں۔ جزاک اللہ خیر
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,682
ری ایکشن اسکور
752
پوائنٹ
290
بھائی آپ نے جو دو لائنیں لکھی تھیں وہی کھول کر سمجھا دیں شاید مجھے بھی "مقلد" کی حدود و قیود کا علم ہوجائے۔
جو تحقیق کر سکتا ہو اور کرے وہ مقلد کی تعریف سے نہیں نکلتا۔
اور جو تحقیق نہیں کر سکتا ہو کم علمی یا بے مائیگی کے باعث اسے تحقیق میں گھسنا مناسب نہیں کیوں کہ جب وہ کر ہی نہیں سکتا تو گھس کر کیا کرے گا؟ اسے شوق ہو تو علم حاصل کرنا چاہیے۔
 

ابو عبدالله

مشہور رکن
شمولیت
نومبر 28، 2011
پیغامات
723
ری ایکشن اسکور
448
پوائنٹ
135
جو تحقیق کر سکتا ہو اور کرے وہ مقلد کی تعریف سے نہیں نکلتا۔


تحقیق کرکے تو مقلد کی تعریف سے نہیں نکلتا لیکن اگر تحقیق کا نتیجہ میں فقہ کو چھوڑ کر "حدیث" (میں نے دوسرا فقہ نہیں لکھا) پر عمل کر لے تو۔۔۔۔۔؟؟؟؟؟

اور جو تحقیق نہیں کر سکتا ہو کم علمی یا بے مائیگی کے باعث اسے تحقیق میں گھسنا مناسب نہیں کیوں کہ جب وہ کر ہی نہیں سکتا تو گھس کر کیا کرے گا؟ اسے شوق ہو تو علم حاصل کرنا چاہیے۔
کم علمی یا بے مائیگی سے کیا مراد ہے؟
ایک شخص قرآن پڑھا ہوا ہے وہ اسے ترجمے کے ساتھ پڑھ سکتا ہے یا نہیں؟
ایک شخص نے ماسٹرز یا بیچلرز کیا ہوا ہے وہ ترجمہ و تفسیر کے ساتھ قرآن و حدیث پڑھ سکتا ہے یا نہیں؟
اور پھر اس مطالعے کے نتیجہ میں فقہ کو چھوڑ کر "قرآن و حدیث" (میں نے دوسرا فقہ نہیں لکھا) پر عمل کر لے تو۔۔۔۔۔؟؟؟؟؟
 

lovelyalltime

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 28، 2012
پیغامات
3,735
ری ایکشن اسکور
2,899
پوائنٹ
436
جو تحقیق کر سکتا ہو اور کرے وہ مقلد کی تعریف سے نہیں نکلتا۔
اور جو تحقیق نہیں کر سکتا ہو کم علمی یا بے مائیگی کے باعث اسے تحقیق میں گھسنا مناسب نہیں کیوں کہ جب وہ کر ہی نہیں سکتا تو گھس کر کیا کرے گا؟ اسے شوق ہو تو علم حاصل کرنا چاہیے۔

سوال نمبر -١​
مقلد قرآن و حدیث کا مطلب سمجھ سکتا ہے یا نہیں۔ حالانکہ ہماری فقہ شریف کے اصول کی کتابوں میں ہے کہ مقلد قرآن و حدیث سے دلیل لے ہی نہیں سکتا۔ پھر تو گویا قرآن و حدیث منسوخ اور بےکار ہیں{معاذ اللہ}۔ اگر لے سکتا ہے تو تقلید کی ضرورت ہی کیا۔ اگر نہیں لے سکتا تو قرآن و حدیث کی ضرورت ہی کیا؟​
سوال نمبر - ٢​
یہ جو فقہ کی کتابوں میں ہے کہ عامی کا کوئی مذہب نہیں ہے۔ اس کے کیا معنی ہیں؟ (پھر تو حنفی ہو کر بھی حنفی نہ رہے)​
در مختار اور اس کی شرح رد المختار میں ہے​
"میں کہتا ہوں : انہوں نے کہا ہے کہ عامی کا کوئی مذہب نہیں بلکہ اس کا مذہب اس کے مفتی کا مذہب ہے، اس کی توجیہ شرح تحریر میں یوں کی ہے کہ مذہب صرف اس آدمی کا ہوتا ہے جسے نظر و استدلال میں ایک قسم کی قوت اور مذاہب میں کافی بصیرت ہو یا جس شخص نے ان مذاہب کے فروع میں کوئی کتاب پڑھی ہو اور اپنے امام کے فتاوٰی اور اقوال کو جانتا ہو، اس کے سوا جو شخص حنفی، شافعی ہونے کا دعوٰی کرے تو وہ صرف کہنے سے ایسا نہیں ہو گا بلکہ وہ اسی طرح ہے جیسے کوئی کہے کہ میں فقیہ ہوں، میں نحوی ہوں۔"
رد المختار (4/80)​
سوال نمبر - ٣​
اگر امام کے کسی مقلد کے پاس کوئی صحیح حدیث پہنچے اور وہ اس امام کے قول کے خلاف ہو تو اسے کیا کرنا چاہیے؟ اور جو یہ کہہ کر اس حدیث کو ٹال دے کہ یہ میرے مذہب میں نہیں وہ مسلمان رہا یا اسلام سے خارج ہو گیا اور ایسے وقت مقلد کو کیا کرنا چاہیے ہے؟​

سوال نمبر - ٤​
احناف کو اپنے مذہب کی مواقت کے لیے حدیث سازی کی ضرورت کیونکہ پیش آئی؟​
ایک اور سوال
آپ جس فقہ حنفی کا ذکر کر رھے ہیں کیا وہ حیاتی والی فقہ حنفی ہے یا مماتی والی فقہ حنفی ہے​
آپ کے جوابات کو ہم حیاتی والی فقہ حنفی سمجھیں یا مماتی والی فقہ حنفی​
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,682
ری ایکشن اسکور
752
پوائنٹ
290
تحقیق کرکے تو مقلد کی تعریف سے نہیں نکلتا لیکن اگر تحقیق کا نتیجہ میں فقہ کو چھوڑ کر "حدیث" (میں نے دوسرا فقہ نہیں لکھا) پر عمل کر لے تو۔۔۔۔۔؟؟؟؟؟


اس صورت میں اس کے اکثری مسائل کو علماء کرام دیکھتے ہیں۔ اگر اکثر کسی ایک فقہ کے ہیں تو اسی کا مقلد کہلاتا ہے۔ اگر تفصیل ملاحظہ فرمانا چاہیں تو لنک

کم علمی یا بے مائیگی سے کیا مراد ہے؟
ایک شخص قرآن پڑھا ہوا ہے وہ اسے ترجمے کے ساتھ پڑھ سکتا ہے یا نہیں؟
ایک شخص نے ماسٹرز یا بیچلرز کیا ہوا ہے وہ ترجمہ و تفسیر کے ساتھ قرآن و حدیث پڑھ سکتا ہے یا نہیں؟

پڑھ تو سکتا ہے لیکن کم علمی سے مراد وہ تمام علوم ہیں جن کو جاننا ضروری ہوتا ہے استنباط احکام کے لیے۔ جیسے عربیۃ، علوم حدیث، علوم قرآن وغیرہ۔
پھر جس کو جتنا علم ہو اتنا وہ اس میں خوض کر سکتا ہے۔

اور پھر اس مطالعے کے نتیجہ میں فقہ کو چھوڑ کر "قرآن و حدیث" (میں نے دوسرا فقہ نہیں لکھا) پر عمل کر لے تو۔۔۔۔۔؟؟؟؟؟
جواب دیدیا ہے۔ اور اگر بغیر صلاحیت و علم کے پڑھ کر عمل کیا تو میں اسے گمراہ تو نہیں کہتا بلکہ نیت پر موقوف سمجھتا ہوں۔ البتہ وہ کسی منسوخ حدیث وغیرہ پر عمل کر لیتا ہے کم علمی کی وجہ سے تو میں یہ سمجھتا ہوں کہ یہ اس کا اور اللہ پاک کا معاملہ ہے۔
 
Top