• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

امام ابو حنیفہ کے نزدیک حنفی گنہگار ہیں

شاکر

تکنیکی ناظم
رکن انتظامیہ
شمولیت
جنوری 08، 2011
پیغامات
6,595
ری ایکشن اسکور
21,397
پوائنٹ
891
میرا سوال کیا تھا اور سوال کی بنیاد کیا تھی، ملاحظہ فرمائیں
2۔ اس عبارت میں مقلد کے ایمان کو صحیح کہا ہے، تمام فقہاء کرام اور اہل حدیث متفق ہیں کہ مقلد کا ایمان صحیح ہے۔
جب کہ غیر مقلدین تقلید کو حرام اور شرک کہتے ہیں،
سوال یہ ہے کہ برصغیر کے غیر مقلدین اہل حدیث کیسے ہوئے؟؟؟

بالا فتوی کے مطابق اول دور کے اہل حدیث مقلد کا ایمان صحیح قرار دیتے ہیں۔
برصغیر کے فرقہ اہل حدیث (غیر مقلدین) مقلد کی تقلید کو حرام، شرک ، گمراہی، فساد ، ضلالت وغیرہ کہتے ہیں۔
یہ دلیل اہل حدیث اور فرقہ اہل حدیث (غیر مقلدین) کے درمیان تمیز پیدا کررہی ہے۔​
عرض ہے کہ آپ کا یہ نتیجہ نکالنا کہ یہ دلیل اہلحدیث اور غیرمقلدین کے درمیان تمیز پیدا کر رہی ہے۔ غلط ہے۔​
یہ کیونکر ممکن نہیں کہ تب کے اور آج کے مقلدین ہی میں فرق پیدا ہو گیا ہو؟​
تب کے مقلدین کتاب و سنت کے خلاف تقلید نہیں کرتے ہوں گے۔ آج کے بعض مقلدین ایسا کرتے ہیں، اسی لئے اہلحدیث کتاب و سنت کے خلاف تقلید کو شرک کہتے ہیں۔ بلکہ اہلحدیث کیا، اس اعتبار سے تو دور حاضر کے علمائے احناف بھی ایسی تقلید کو شرک ہی قرار دیتے ہیں۔ یہ اور بات کہ عملاً اسی قسم کی تقلید میں ملوث بھی ہیں۔ الاماشاءاللہ۔​
 

خضر حیات

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
8,771
ری ایکشن اسکور
8,496
پوائنٹ
964
محترم خضر حیات صاحب!
سچی بات بتائیں کیا ذاتی طور پر لولی صاحب کی پوسٹ کو لائق کرتے ہیں؟؟؟؟؟
اور لولی صاحب نے جو دھاگہ بنایا ہے وہ درست ہے؟؟؟؟
میرے خیال سے اس طرح سے دوسروں کے بارے میں رائے لینا دینا کوئی فائدہ مند نہیں ہے ۔
اگر میں لولی صاحب کے خلاف رائے دوں تو اس سے ان کوئی فرق نہیں پڑنے والا ۔
اور اگر میں ان کے حق میں بات کہوں تو وہ ہمارے اپنے ہیں آپ بات نہیں مانیں گے ۔
ہر مشارکت کے نیچے مختلف بٹن ہوتے ہیں جو دل میں آتا ہے ہم دبا دیتے ہیں ۔ اور کئی دفعہ کوئی بھی بٹن دبائے بغیر گزر جاتے ہیں ۔
 

ideal_man

رکن
شمولیت
اپریل 29، 2013
پیغامات
258
ری ایکشن اسکور
498
پوائنٹ
79
عرض ہے کہ آپ کا یہ نتیجہ نکالنا کہ یہ دلیل اہلحدیث اور غیرمقلدین کے درمیان تمیز پیدا کر رہی ہے۔ غلط ہے۔​
یہ کیونکر ممکن نہیں کہ تب کے اور آج کے مقلدین ہی میں فرق پیدا ہو گیا ہو؟​
تب کے مقلدین کتاب و سنت کے خلاف تقلید نہیں کرتے ہوں گے۔ آج کے بعض مقلدین ایسا کرتے ہیں، اسی لئے اہلحدیث کتاب و سنت کے خلاف تقلید کو شرک کہتے ہیں۔ بلکہ اہلحدیث کیا، اس اعتبار سے تو دور حاضر کے علمائے احناف بھی ایسی تقلید کو شرک ہی قرار دیتے ہیں۔ یہ اور بات کہ عملاً اسی قسم کی تقلید میں ملوث بھی ہیں۔ الاماشاءاللہ۔​
کیا بات ہےصاحب مجتہد کی تحقیق کی، گئی بھینس پانی میں۔۔۔۔۔۔ (ابتسامہ)
جان چھڑانا ہو تو اردو ادب میں اگر مگر کا فارمولہ نظر آتا ہے، اردو ادب نے اتنی ترقی کرلی ہے کہ اگر مگر کی جگہ اب تب نے لے لی ہے۔۔۔۔۔۔ (ابتسامہ)
الٹا چور کوتوال کو ڈانتے کے مصداق لینے کے دینے پڑ گئے۔۔۔۔۔ ہائے 15 ویں صدی کی تحقیق۔۔۔۔۔ (ابتسامہ)
اگر اسی میں آپ خوش ہیں تو دعاگو ہیں اللہ تعالی آپ کو خوش و خرم رکھے۔ آمین
 

ideal_man

رکن
شمولیت
اپریل 29، 2013
پیغامات
258
ری ایکشن اسکور
498
پوائنٹ
79
میرے خیال سے اس طرح سے دوسروں کے بارے میں رائے لینا دینا کوئی فائدہ مند نہیں ہے ۔
اگر میں لولی صاحب کے خلاف رائے دوں تو اس سے ان کوئی فرق نہیں پڑنے والا ۔
اور اگر میں ان کے حق میں بات کہوں تو وہ ہمارے اپنے ہیں آپ بات نہیں مانیں گے ۔
ہر مشارکت کے نیچے مختلف بٹن ہوتے ہیں جو دل میں آتا ہے ہم دبا دیتے ہیں ۔ اور کئی دفعہ کوئی بھی بٹن دبائے بغیر گزر جاتے ہیں ۔
میں نے لولی صاحب کے متعلق بات نہیں کی، ان کی پوسٹ اور اس دھاگہ پر آپ کی رائے جاننےکی بات کی ہے۔
لیکن میرے سوال کا جواب بٹن نے دے دیا ہے۔
بہت شکریہ آپ کا۔
 
Top