• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

امام ا بو حنیفہؒ بڑےدردمنددل والے تھے

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
1,977
ری ایکشن اسکور
6,263
پوائنٹ
412
بلکل ہوسکتی ہے
بس بات ختم ہوگئی کہ ابوحنیفہ کی تعریف سید نذیر حسین دہلوی رحمہ اللہ کی غلطی ہے۔

پہلے معیار الحق نکا ٹائٹل دیکھ لیں وہاں جو لکھا ھوا تھا اسی کو نقل کیا تھا ۔

شیخ الکل محدث جلیل لکھا ہوا ہے کہ نہیں ؟ بس اسی کو نقل کیا ہے اب یہ آپ کی مرضی اسے مانو یا رد کردو ۔ میں نے تو صرف آپ کے شیخ الکل صاحب کا احترام آپ کے ترز عمل سے دیکھنا تھا جو کہ نظر آرہا ہے کہ میں نے ان کا ادب و احترام دکھایا کہ نام نہاد اہل حدیث لوگ صاحب معیار الحق کو محدث جلیل اور شیخ الکل کہتے ہیں اور مسٹر شاہد نزیر کو یہ القابات دیکھ کر گالیاں یاد آگئیں ۔
ہم بھی تو یہی کہہ رہے ہیں کہ جب بات آپ کے مطلب کی ہوتی ہے تو علمائے اہل حدیث کے لئے بھی احترام والے القابات استعمال کرتے ہو اور جب بات مطلب کی نہیں ہوتی تو گالیاں دیتے ہو۔ دیوبندی علماء کی کتابوں میں یہ منافقت عام دیکھی جاسکتی ہے۔

میں سہج صاحب سے پوچھنا چاہوں گا کہ باقی علمائے اہل حدیث کا ذکر کرتے ہوئے بھی آپ وہی القابات نقل کرتے ہوئے جو اہل حدیث انہیں دیتے ہیں؟ اگر نہیں تو ثابت ہوگیا کہ آپکا اور آپکے نام نہاد علماء کا یہ عمل اپنے ذاتی مفاد کی وجہ سے ہے۔ اور اگر جواب ہاں میں ہے تو ثبوت پیش کرو۔

اور الحمد للہ یہ بھی صاف نظر آچکا کہ زاتی انا کا غلام کون ہے یا یوں کہیں کہ نفس پرست کون ہے کہ اپنے نفس کے خلاف قرآن پیش کرو تو بھی نہیں ماننا ،حدیث پیش کرو توبھی نہیں ماننا،صحابہ رضوان اللہ علیہم اجمعین سے کچھ پیش کرو تو بھی نہیں ماننا ، اکابرین امت سے کچھ پیش کرو تو بھی انکار کردینا ہے
یہ آپ حنفیوں کی تعریف کیوں کررہے ہیں؟ یہ تو حنفی مذہب کا اصول ہے کہ اگر قرآن کی کوئی آیت یا کوئی حدیث ہمارے اماموں کے خلاف آجائے تو انہیں منسوخ کہہ کر جان چھڑا لو اور قرآن و حدیث کو مت مانو۔اور جب یہ نام نہاد مسلمان حنفی قرآن و حدیث نہیں مانتے تو صحابہ یا اکابرین امت کی کیوں مانیں گے؟!

اور تو اور وہ اکابرین غیر مقلدیت جنہوں نے اپنی زندگیاں وقف کردیں اس جدید فرقے کی اشاعت کے لئے ان کی کہی یا لکھی باتوں کو بھی نہیں ماننا ۔ اب مسٹر شاہد نزیر کہیں گے کہ ہم قرآن و حدیث کے خلاف ہر کسی کی بات رد کردیتے ہیں (ابتسامہ)
الحمدللہ! یہی ہمارا مذہب ہے کہ ہم خلاف قرآن و حدیث کسی کی بات نہیں مانتے۔ آپ کو ہمارے اس اصول پر اس لئے ہنسی آرہی ہے کہ آپکا اصول اس سے بالکل الٹ ہے کہ آپ اپنے امام کے قول کے خلاف قرآن وحدیث بھی نہیں مانتے۔


الحمد للہ امام اعظم ابو حنیفہ رحمہ اللہ تعالٰی علیہ کی عظمت آپ کی تائد کی محتاج نہیں آپ نہیں مانتے نہ مانو ،ہمیں کسی غیر مقلد مولوی یا جاہل کے تعریفی کلمات کی ضرورت بھی نہیں ۔ یہاں یا کہیں بھی آپ کے فرقہ کے علامہ حضرات کے اقوال اسلئے پیش کئے جاتے ہیں کہ کم از کم آپ جیسے بدزبان غیر مقلدین کی حقیقت فرقہ جدیدہ کے عوام و علما کے سامنے آتی رہے ۔ کیسے ؟ وہ ایسے کہ صاحب معیار الحق نے امام اعظم رحمہ اللہ کے بارے میں فرمایا
ہماری تائید تو دور کی بات ہے ابوحنیفہ کی عظمت کسی بھی دلیل کی محتاج نہیں کیونکہ انکی عظمت پر سرے سے کوئی دلیل ہی نہیں صرف ہوائی باتیں ہیں جن کا نہ سر ہے نہ پیر۔

نمبر وار بتائیے کہ آپ کے شیخ الکل محدث جلیل میاں نزیر حسین دہلوی صاحب نے جو القابات دئیے ہیں امام اعظم ابو حنیفہ رحمہ اللہ کو ، وہ آپ کے فرقہ جماعت اہل حدیث میں قبول ہیں یا نہیں ۔
قبول نہیں ہیں۔

اور اگر قبول ہیں تو کیوں اور اگر قبول نہیں تو کیوں ۔
دو وجوہات ہیں۔ پہلی وجہ تو یہ ہے کہ یہ القابات کسی بڑی دینی خدمت کی بنیاد پر دئے جاتے ہیں اور ابوحنیفہ کی کوئی بڑی دینی خدمت ثابت نہیں۔ دوسری وجہ اکابرین امت کی ابوحنیفہ کے خلاف وہ گواہیاں ہیں جو ان القابات کے قبول میں مانع ہیں۔


جو غیر مقلد ان القابات کو قبول کرتے ہیں اور جو قبول نہیں کرتے ان کا مقام ۔
کسی کے بھی مقام میں کوئی فرق نہیں آتا کیونکہ یہ علم اور غیر علم کی بات ہے جنھیں حقیقت کا علم ہے وہ ان القابات کو قبول نہیں کرتے اور جنھیں علم نہیں وہ ان القابات کو قبول کرلیتے ہیں لیکن انکے اس قبول سے ابوحنیفہ کی حقیقت میں کوئی فرق نہیں آتا۔

میں پوچھتا ہوں کہ جو دیوبندی وحیدالزماں کی علمی خدمات کا اعتراف کرتے ہیں اسے دعائیں دیتے ہیں اس سے استفادہ کرتے ہیں آپ کے نزدیک ان دیوبندیوں کا کیا مقام ہے؟؟؟

سب سے اہم ترین بات جس کی وضاحت آنی چاھئیے وہ یہ ہے کہ میاں صاحب نے امام اعظم رحمہ اللہ کے فضائل بیان کرتے ہوئے آیت قرآنی سے استدلال کیا ہے ۔ اگر یہ استدال غلط کیا تو اس غلط کو غلط ثابت کیجئے اور بتائیے کہ غلط ثابت کرچکنے کے بعد میاں نزیر حسین دہلوی شیخ الکل و محدث جلیل رہے یا کچھ اور بن گئے ؟
قرآن و حدیث سے استدلال کرنا مجتہدین کا کام ہے اور مجتہد اگر غلط بھی استدلال کرلے تو اس کی شان میں کوئی فرق نہیں پڑتا۔ ابوحنیفہ نے بھی بہت سے ایسے استدلالات کئے ہیں جو قرآن و حدیث کے مخالف ہیں تو کیا اس کے بعد مقلدین کی نظر میں ان کا کوئی مقام باقی نہیں رہتا؟؟؟


شکریہ
بہت شکریہ
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
بس بات ختم ہوگئی کہ ابوحنیفہ کی تعریف سید نذیر حسین دہلوی رحمہ اللہ کی غلطی ہے۔
بس؟؟؟؟ صرف غلطی کہہ کر جان نہیں چھوٹے گی مسٹر شاہد نزیر آپ کے نزدیک امام اعظم ابوحنیفہ رحمہ اللہ تعالٰی علیہ کا جو مقام ہے وہ آپ نے لکھ دیا ہوا ہے
ہماری تائید تو دور کی بات ہے ابوحنیفہ کی عظمت کسی بھی دلیل کی محتاج نہیں کیونکہ انکی عظمت پر سرے سے کوئی دلیل ہی نہیں صرف ہوائی باتیں ہیں جن کا نہ سر ہے نہ پیر۔
قبول نہیں ہیں۔
مسٹر شاہد نزیر جس کتاب کے ابتداء میں ہی آپ کے فرقہ جدیدہ نام نہاد اہلحدیث کے شیخ الکل محدث جلیل علامہ نزیر حسین دہلوی صاحب نے غلطی کی اور ایسی غلطی کہ جس سے انہوں نے آپ کے نزدیک ایک عام سے بندے سے بھی گئے گزرے انسان کو امام اعظم کہا اور ان کے فضائل بیان کئے اور چونکہ انہوں نے غلطی کی آپ کے نزدیک، تو وہ قرآن کی آیت کو امام اعظم رحمہ اللہ کی شان میں پیش کرکے قرآن پر جھوٹ بولنے والے بنے۔ بنے کہ نہیں ؟؟؟، ایسی کتاب کے اندر بھی انہوں نے غلطیاں ہی غلطیاں بھر دی ہوئی ہوں گی ۔
اب آپ یہ بتاؤ کہ میاں نزیر حسین دہلوی قرآن کی آیت کو ایک نااہل انسان کے حق میں اعزازی طور پر پیش کرکے کیا بنے
دجال ؟
کذاب؟
فرقہ جماعت نام نہاد اہل حدیث سے باہر؟
یا صرف غلطی کا پتلاجو قرآن نااہل بندے کے فضائل میں پیش کرتا رہا ؟
مسٹر شاہد نزیر آپ سے پرائے تو پرائے اپنے بھی محفوظ نہیں ۔
اسلئے اب ان حضرات علماء فرقہ جماعت نام نہاد اہل حدیث کا مقام بھی بتادو کہ یہ آپ کے نزدیک غلط جھوٹے دجال اور فرقہ جماعت نام نہاد اہل حدیث سے باہر ہیں یا نہیں ؟

تاریخ اہلحدیث صفحہ 58 پر فرقہ جماعت اہل حدیث کے مشہور عالم ابراہیم میر سیالکوٹی لکھتے ہیں
"(3) اسی طرح حافظ ذہبی رحمہ اللہ آپ (امام اعظم ابوحنیفہ رحمہ اللہ) کی جلالت شان کے بدل قائل ہیں چنانچہ آپ اپنی مایہ ناز کتاب میزان الاعتدال کے شروع میں فرماتے ہیں۔
"اور اسی طرح میں اس کتاب میں ان ائمہ کا زکر نہیں کروں گا جن کی احکام شریعت فروع میں پیروی کی جاتی ہے کیونکہ ان کی شان اسلام میں بہت بڑی ہے اور مسلمانوں کے دلوں میں ان کی عظمت بہت ہے۔مثلا امام ابوحنیفہ رحمہ اللہ اور امام شافعی رحمہ اللہ اور امام بخاری رحمہ اللہ"(میزان الاعتدال جلد اول صفحہ 3 مطبوعہ لکھنئو)
اسی طرح حافظ ذہبی اپنی دوسری کتاب "تذکرۃ الحفاظ" میں آپ کے ترجمہ کے عنوان کو معزز لقب امام اعظم سے مزین کرکے آپ کا جامع اوصاف حسنہ ہونا ان الفاظ میں ارقام فرماتے ہیں
" وکان اماما ، ورعا عالما عاملا متعبد اکبیرالشان۔۔۔۔۔۔۔الخ"
"آپ دین کے پیشوا صاحب ورع ،نہایت پرہیزگار،عالم باعمل تھے، ریاضت کش عبادت گزار تھے ،بڑی شان والے تھے، بادشاہوں کے انعامات قبول نہیں کرتے تھے بلکہ تجارت کرکے اور اپنی روزی کما کر کھاتے تھے۔"
ابراہیم میر سیالکوٹی مزید فرماتے ہیں اسی صفحہ پر امام اعظم ابوحنیفہ رحمہ اللہ کی شان میں۔
"سبحان اللہ کیسے مختصر الفاظ میں کس خوبی سے ساری حیات طیبہ کا نقشہ سامنے رکھ دیا ہے اور آپ (امام اعظم رحمہ اللہ) کی زندگی کے ہر علمی اور عملی شعبہ اور قبولیت عامہ اور غنائے قلبی اور حکام و سلاطین سے بے تعلقی وغیرہ وغیرہ فضائل میں سے کسی ضروری امر کو چھوڑ نہیں رکھا۔اسی طرح اسی کتاب میں امام یحیٰ بن معین رحمہ اللہ سے نقل فرماتے ہیں کہ انہوں نے فرمایا
"امام ابوحنیفہ رحمہ اللہ میں کوئی عیب نہیں اور آپ کسی برائی سے متہم نہ تھے"(صفحہ 59 تاریخ اہلحدیث)

یاب بتائیے مسٹر شاہد نزیر کہ مولانا ابراہیم میر سیالکوٹی صاحب نے
سچ کہا یا جھوٹ؟
سچ کہا یا دجل و فریب سے کام لیا
؟ سچ کہا یا غلط؟

اور دیکھو مسٹر شاہد نزیر اور ان صاحب کے بارے میں بھی کہو


فرقہ جماعت اہل حدیث کے ایک اور بڑے مولانا داؤد غزنوی فرماتے ہیں
"ائمه دین ، نے جو دین کی خدمت کی ہے امت قیامت تک ان کے احسان سے عہدہ برآ نہیں ہوسکتی ہمارے نزدیک ائمه دین کے لئے جو شخص سوء ظن رکھتا ہے یا زبان سے ان کی شان میں بے ادبی اور گستاخی کے الفاظ استعمال کرتا ہے یہ اس کی شقاوت قلبی کی علامت ہے اور میرے نزدیک اسکے سوء خاتمہ کا خوف ہے
ہمارے نزدیک ائمه دین کی ہدایت و درایت پر امت کا اجماع ہے

(داؤد غزنوی ص373)
مزید فرمایا
"الناس فی ابی حنیفة حاسد او جاھل" یعنی حضرت امام اعظم ابو حنیفه رحمه الله کے حق میں بری رائے رکھنے والے کچھ لوگ تو حاسد ہیں اور کچھ انکے مقام سے بے خبر ہیں
(داؤد غزنوی صفحہ 378)

بتائیے مسٹڑ شاہد نزیر مولانا داؤد غزنوی جاہل تھے ؟حاسد تھے ؟ بری رائے رکھنے والے تھے؟یا اتنے بے خبر تھے کہ شاہد نزیر سے بھی گئے گزرے تھے ؟؟؟ کہ انہیں معلوم ہی نہیں تھا، جو موجودہ دور کے عظیم غیر مقلدیت کے دعوے دار اور فرقہ جماعت نام نہاد اہل حدیث کے نام لیوا جانتے ہیں ،کہ
ابوحنیفہ کی عظمت کسی بھی دلیل کی محتاج نہیں کیونکہ انکی عظمت پر سرے سے کوئی دلیل ہی نہیں صرف ہوائی باتیں ہیں جن کا نہ سر ہے نہ پیر۔
امید ہے مسٹر شاہد نزیر پہلے اپنے تینوں بڑے علاماوں کی اصل حقیقت ہمیں بتائیں گے یعنی
میاں شیخ الکل نزیر حسین دہلوی
میر سیالکوٹی
داود غزنوی
ان صاحبان کو صرف غلطی کرنے والا کہنا کافی نہیں کھل کر کہو بیزاری کا اظہار کرو اور ایسے لوگوں کو آئندہ اپنا اکابر ماننے سے انکار کرو جیسے صدیق حسن خان اور وحید الزمان کے بارے میں کھل کر انکاری بنتے ہو۔
پھر اسکے بعد میں آپ کو مزید نام نہاد اہلحدیث علاماؤں کے نام و اقوال دکھاؤں گا ۔
ان شاء اللہ مسٹر شاہد نزیر بہت جلد تمام اکابرین فرقہ جماعت اہل حدیث سے بے زاری کا اظہار کرچکیں گے اور پھر رہے گا نا بانس اور نا کوئی بجاسکے گا بانسری ۔
امید ہے سمجھ شریف میں سب کی آچکی ہوگی ؟
شکریہ
 

lovelyalltime

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 28، 2012
پیغامات
3,735
ری ایکشن اسکور
2,898
پوائنٹ
436

میں آپ کو مزید نام نہاد اہلحدیث علاماؤں کے نام و اقوال دکھاؤں گا ۔



نام نہاد اہلحدیث علاماؤں کو چھوڑو پہلے یہ امام بخاری پر تو فتویٰ لگاؤ​
abu hanifa rehm allah per jirah.jpg
 

lovelyalltime

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 28، 2012
پیغامات
3,735
ری ایکشن اسکور
2,898
پوائنٹ
436
sahj

امام صاحب کے شاگرد پر بھی فتویٰ لگاؤ​
قاضي ابو يوسف (في المعرفة والتارخ للفسوي)​

حَدَّثَنَا عُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ مُعَاذٍ حَدَّثَنِي مُحَمَّدُ بْنُ مُعَاذٍ قَالَ: سَمِعْتُ سَعِيدَ بْنَ مُسْلِمٍ قَالَ: قُلْتُ لِأَبِي يُوسُفَ: أَكَانَ أَبُو حَنِيفَةَ جَهْمِيًّا؟ قَالَ: نَعَمْ.
قُلْتُ: أَكَانَ مُرْجِئًا؟ قَالَ: نَعَمْ.

ہم سے عبیداللہ بن معاذ نے کہا، مجھ سے محمد بن معاذ نے کہا، کہ میں نے سعید بن مسلم کو سنا کہ انہوں نے کہا کہ میں نے ابو یوسف سے کہا کہ کیا ابو حنیفہ جہمی تھے ؟ ابویوسف نے کہا : ہاں۔ میں نے کہا کیا وہ مرجئی تھے؟ ابویوسف نے کہا : ہاں۔
1.jpg
2.jpg
3.jpg
 

lovelyalltime

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 28، 2012
پیغامات
3,735
ری ایکشن اسکور
2,898
پوائنٹ
436
1: عبيد الله بن معاذ العنبري - أبو عمرو

http://www.islamweb.net/hadith/RawyDetails.php?RawyID=5435

2: محمد بن معاذ العنبري

http://www.islamweb.net/hadith/RawyDetails.php?RawyID=7279

3: سعيد بن مسلم المدني - أبو مصعب ابن بانك

http://www.islamweb.net/hadith/RawyDetails.php?RawyID=3398

4: أبو يوسف القاضي - يعقوب بن إبراهيم بن حبيب بن خنيس بن سعد بن حتبة

http://www.islamweb.net/hadith/RawyDetails.php?RawyID=34174

الكتاب: المعرفة والتاريخ

المؤلف: يعقوب بن سفيان بن جوان الفارسي الفسوي، أبو يوسف (المتوفى: 277هـ)
المحقق: أكرم ضياء العمري
الناشر: مؤسسة الرسالة، بيروت
و مكتبة الدار بالمدينة المنورة
مجلد 02 صفحه 782
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,684
ری ایکشن اسکور
751
پوائنٹ
290
1: عبيد الله بن معاذ العنبري - أبو عمرو

http://www.islamweb.net/hadith/RawyDetails.php?RawyID=5435

2: محمد بن معاذ العنبري

http://www.islamweb.net/hadith/RawyDetails.php?RawyID=7279

3: سعيد بن مسلم المدني - أبو مصعب ابن بانك

http://www.islamweb.net/hadith/RawyDetails.php?RawyID=3398

4: أبو يوسف القاضي - يعقوب بن إبراهيم بن حبيب بن خنيس بن سعد بن حتبة

http://www.islamweb.net/hadith/RawyDetails.php?RawyID=34174

الكتاب: المعرفة والتاريخ

المؤلف: يعقوب بن سفيان بن جوان الفارسي الفسوي، أبو يوسف (المتوفى: 277هـ)
المحقق: أكرم ضياء العمري
الناشر: مؤسسة الرسالة، بيروت
و مكتبة الدار بالمدينة المنورة
مجلد 02 صفحه 782

http://library.islamweb.net/hadith/RawyDetails.php?RawyID=1734
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
1,977
ری ایکشن اسکور
6,263
پوائنٹ
412
بس؟؟؟؟ صرف غلطی کہہ کر جان نہیں چھوٹے گی مسٹر شاہد نزیر آپ کے نزدیک امام اعظم ابوحنیفہ رحمہ اللہ تعالٰی علیہ کا جو مقام ہے وہ آپ نے لکھ دیا ہوا ہے

مسٹر شاہد نزیر جس کتاب کے ابتداء میں ہی آپ کے فرقہ جدیدہ نام نہاد اہلحدیث کے شیخ الکل محدث جلیل علامہ نزیر حسین دہلوی صاحب نے غلطی کی اور ایسی غلطی کہ جس سے انہوں نے آپ کے نزدیک ایک عام سے بندے سے بھی گئے گزرے انسان کو امام اعظم کہا اور ان کے فضائل بیان کئے اور چونکہ انہوں نے غلطی کی آپ کے نزدیک، تو وہ قرآن کی آیت کو امام اعظم رحمہ اللہ کی شان میں پیش کرکے قرآن پر جھوٹ بولنے والے بنے۔ بنے کہ نہیں ؟؟؟، ایسی کتاب کے اندر بھی انہوں نے غلطیاں ہی غلطیاں بھر دی ہوئی ہوں گی ۔
اب آپ یہ بتاؤ کہ میاں نزیر حسین دہلوی قرآن کی آیت کو ایک نااہل انسان کے حق میں اعزازی طور پر پیش کرکے کیا بنے
دجال ؟
کذاب؟
فرقہ جماعت نام نہاد اہل حدیث سے باہر؟
یا صرف غلطی کا پتلاجو قرآن نااہل بندے کے فضائل میں پیش کرتا رہا ؟
سہج صاحب میں پہلے بھی عرض کرچکا ہوں کہ ہم علمائے اہل حدیث کو معصوم عن الخطاء نہیں مانتے۔اس لئے ان سے غلطی کا صدور ہونا بھی مانتے ہیں۔ یہ بھی بہت بڑی بات ہے کہ ہم اپنے علماء کی غلطی کو غلطی تسلیم کرتے ہیں ورنہ آپ لوگوں میں تو اتنی بھی اخلاقی جراءت نہیں کہ اپنے علماء کی غلطی کو غلطی کہہ سکو۔

ہم انصاف پسندی کا مظاہرہ کرتے ہوئے اپنے علماء کی غلطی کا اعتراف کررہے ہیں جو کہ بحیثیت انسان کے ان سے ہوتی ہے لیکن آپ بضد ہیں کہ انہیں انکی غلطیوں پر کذاب، دجال اور کافر وغیرہ کہاجائے۔ تو میرے بھائی چونکہ آپ بھی اپنے امام کو غلطیوں سے مبرا نہیں سمجھتے اور ان سے بھی غلطیاں ہوتی تھیں اس لئے پہلے آپ اپنے امام ’’ابوحنیفہ‘‘ کو انکی غلطیوں پر کذاب،دجال اور کافر کہو پھر ہم بھی کہہ دیں گے۔امید ہے آپکی ضدی عقل میں بات آگئی ہوگی۔
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
سہج صاحب میں پہلے بھی عرض کرچکا ہوں کہ ہم علمائے اہل حدیث کو معصوم عن الخطاء نہیں مانتے۔اس لئے ان سے غلطی کا صدور ہونا بھی مانتے ہیں۔ یہ بھی بہت بڑی بات ہے کہ ہم اپنے علماء کی غلطی کو غلطی تسلیم کرتے ہیں ورنہ آپ لوگوں میں تو اتنی بھی اخلاقی جراءت نہیں کہ اپنے علماء کی غلطی کو غلطی کہہ سکو۔
ہم انصاف پسندی کا مظاہرہ کرتے ہوئے اپنے علماء کی غلطی کا اعتراف کررہے ہیں جو کہ بحیثیت انسان کے ان سے ہوتی ہے لیکن آپ بضد ہیں کہ انہیں انکی غلطیوں پر کذاب، دجال اور کافر وغیرہ کہاجائے۔ تو میرے بھائی چونکہ آپ بھی اپنے امام کو غلطیوں سے مبرا نہیں سمجھتے اور ان سے بھی غلطیاں ہوتی تھیں اس لئے پہلے آپ اپنے امام ''ابوحنیفہ'' کو انکی غلطیوں پر کذاب،دجال اور کافر کہو پھر ہم بھی کہہ دیں گے۔امید ہے آپکی ضدی عقل میں بات آگئی ہوگی۔
مسٹر شاہد نزیر کے اکابرین خطاء کے پتلے تھے یہ بات خود ان ہی کی زبانی و گواہی سے ثابت ہوچکی ہے ۔
موصوف شاہد نزیر امام اعظم ابو حنیفہ رحمہ اللہ کے بارے میں کہہ چکے ہوئے ہیں کہ
کیونکہ انکی عظمت پر سرے سے کوئی دلیل ہی نہیں صرف ہوائی باتیں ہیں جن کا نہ سر ہے نہ پیر۔
اور موصوف کے اکابرین میں سے بہت سے امام اعظم رحمہ اللہ کو امام اعظم لکھتے رہے اور امام اعظم رحمہ اللہ کے فضائل بیان کرتے رہے یہاں تک کہ قرآن کی آیت امام اعظم رحمہ اللہ کی فضیلت میں پیش کرتے رہے اور اپنی آنے والی اور اس دور کی نسل کو خبردار کرتے رہے کہ خبردار ہوجاؤ، بدزبان نہ ہونا امام اعظم ابو حنیفہ رحمہ اللہ کے بارے میں ۔
ان کی فضیلت تابعی ہونے پر موقوف نہیں ان کا مجتہد ہونا، اور متبع سنت اور متقی اور پرہیزگار ہونا کافی ہے ان کے فضائل میں اور یہ آیہ کریمہ ان اکرم عنداللہ اتقکم۔الحجرات ترجمہ:اللہ کے ہاں تم میں سے زیادہ باعزت وہ ہے جو تم میں سے زیادہ متقی اور پرہیزگار ہے۔
معیار الحق صفحہ 29
"امام ابوحنیفہ رحمہ اللہ میں کوئی عیب نہیں اور آپ کسی برائی سے متہم نہ تھے"(صفحہ 59 تاریخ اہلحدیث)
مسٹر شاہد نزیر غلطی ہوجانے میں اور جان بوجھ کر غلط کرنے میں زمین آسمان کا فرق ہوتا ہے
آپ کے اکابرین فرقہ جماعت اہل حدیث کو آپ خود جاھل سمجھتے ہو جو ان کے امام اعظم کے بارے میں کہے گئے تعریفی الفاظ دیکھ کر جل بھن جاتے ہو اور اپنے ہی علاماؤں کو غلط کار کہنے لگتے ہو ۔ سیدھی سی بات ہے جس بات پر شاہد نزیر آگاہ ہو کہ
کیونکہ انکی عظمت پر سرے سے کوئی دلیل ہی نہیں صرف ہوائی باتیں ہیں جن کا نہ سر ہے نہ پیر۔
اور آپ کے فرقے کے محدث جلیل صاحب کو غلطی لگ جائے اور غلطی بھی ایسی کہ قرآن ہی سے امام اعظم رحمہ اللہ کے فضائل ثابت کرنے لگے ؟کیا ایسے غلطی کرنے والے مولوی کو محدث جلیل تو درکنار مولوی کہنا بھی جائز ہوسکتا ہے ؟
کیا میر سیالکوٹی کہیں سے بھی آپ کے اکابرین میں شامل ہوسکتا ہے امام اعظم ابو حنیفہ رحمہ اللہ کو امام اعظم (تاریخ اہلحدیث ص53) لکھنے کے بعد؟ جبکہ شاہد نزیر جانتے ہیں کہ
کیونکہ انکی عظمت پر سرے سے کوئی دلیل ہی نہیں صرف ہوائی باتیں ہیں جن کا نہ سر ہے نہ پیر۔
جس شخص کی عظمت کی کوئی دلیل ہے ہی نہیں اس شخص کے فضائل کے بارے میں شاہد نزیر کے فرقہ کے اکابرین میں سے ایک محدث جلیل شیخ الکل صاحب قرآن پیش کرتے ہیں اور ابراہیم میر سیالکوٹی امت کا اجماع نقل کرتے ہیں؟
تو ثابت یہ بھی ہوا کہ مسٹر شاہد نزیر کا فہم ان کے اکابرین سے زیادہ ہے ۔؟ کہ مسٹڑ شاہد نزیر تو جھوٹے منہ بھی برداشت نہ کریں کہ کوئی امام اعظم رحمہ اللہ تعالٰی علیہ کی تعریف تو کیا عزت سے نام بھی لے لے۔ اور جناب کے اکابرین اتنے کمزور عقیدے کے مالک تھے کہ قرآن پر بھی جھوٹ بولتے رہے اور امت کا اجماع بھی جھوٹا نقل کرتے رہے۔؟ ایسی صورت میں یہ ضرور پوچھا جائے گا مسٹر شاہد نزیر سے کہ بتائیے آپ جن لوگوں کو اپنے فرقے کے بڑے بڑے محدث و جلیل و شیخ وغیرہ سمجھتے ہو ان کا مقام کیا ہوا ؟
وہ جھوٹے تھے یا مسٹر شاہد نزیر ؟
وہ قرآن کو غلط سمجھے یا مسٹر شاہد نزیر؟
وہ امت کے اجماع کے بارے میں جھوٹے تھے یا مسٹر شاہد نزیر؟
وہ امام اعظم رحمہ اللہ کی جھوٹی تعریفیں کرتے رہے ؟
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
مسٹر پیارے سارا وقت کے لئے صرف یہ اقتباس پیش خدمت ہے
"ائمه دین ، نے جو دین کی خدمت کی ہے امت قیامت تک ان کے احسان سے عہدہ برآ نہیں ہوسکتی ہمارے نزدیک ائمه دین کے لئے جو شخص سوء ظن رکھتا ہے یا زبان سے ان کی شان میں بے ادبی اور گستاخی کے الفاظ استعمال کرتا ہے یہ اس کی شقاوت قلبی کی علامت ہے اور میرے نزدیک اسکے سوء خاتمہ کا خوف ہے
ہمارے نزدیک ائمه دین کی ہدایت و درایت پر امت کا اجماع ہے
(داؤد غزنوی ص373)
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
1,977
ری ایکشن اسکور
6,263
پوائنٹ
412
مسٹر پیارے سارا وقتکے لئے صرف یہ اقتباس پیش خدمت ہے۔
"ائمه دین ، نے جو دین کی خدمت کی ہے امت قیامت تک ان کے احسان سے عہدہ برآ نہیں ہوسکتی ہمارے نزدیک ائمه دین کے لئے جو شخص سوء ظن رکھتا ہے یا زبان سے ان کی شان میں بے ادبی اور گستاخی کے الفاظ استعمال کرتا ہے یہ اس کی شقاوت قلبی کی علامت ہے اور میرے نزدیک اسکے سوء خاتمہ کا خوف ہے
ہمارے نزدیک ائمه دین کی ہدایت و درایت پر امت کا اجماع ہے
(داؤد غزنوی ص373)
آپ سمجھے نہیں مسٹر سہج یہ اقتباس حنفیوں کے لئے ہے جنھوں نے بے ادبی اور گستاخی کرتے ہوئے ایک جلیل القدر امام شافعی رحمہ اللہ کو ابلیس اور شیطان کہا اور اپنی شقاوت قلبی کا ثبوت دیا۔
 
Top