• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

امام ا بو حنیفہؒ بڑےدردمنددل والے تھے

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
1,977
ری ایکشن اسکور
6,263
پوائنٹ
412
مسٹر شاہد نزیر کے اکابرین خطاء کے پتلے تھے یہ بات خود ان ہی کی زبانی و گواہی سے ثابت ہوچکی ہے ۔
موصوف شاہد نزیر امام اعظم ابو حنیفہ رحمہ اللہ کے بارے میں کہہ چکے ہوئے ہیں کہ

اور موصوف کے اکابرین میں سے بہت سے امام اعظم رحمہ اللہ کو امام اعظم لکھتے رہے اور امام اعظم رحمہ اللہ کے فضائل بیان کرتے رہے یہاں تک کہ قرآن کی آیت امام اعظم رحمہ اللہ کی فضیلت میں پیش کرتے رہے اور اپنی آنے والی اور اس دور کی نسل کو خبردار کرتے رہے کہ خبردار ہوجاؤ، بدزبان نہ ہونا امام اعظم ابو حنیفہ رحمہ اللہ کے بارے میں ۔


مسٹر شاہد نزیر غلطی ہوجانے میں اور جان بوجھ کر غلط کرنے میں زمین آسمان کا فرق ہوتا ہے
آپ کے اکابرین فرقہ جماعت اہل حدیث کو آپ خود جاھل سمجھتے ہو جو ان کے امام اعظم کے بارے میں کہے گئے تعریفی الفاظ دیکھ کر جل بھن جاتے ہو اور اپنے ہی علاماؤں کو غلط کار کہنے لگتے ہو ۔ سیدھی سی بات ہے جس بات پر شاہد نزیر آگاہ ہو کہ

اور آپ کے فرقے کے محدث جلیل صاحب کو غلطی لگ جائے اور غلطی بھی ایسی کہ قرآن ہی سے امام اعظم رحمہ اللہ کے فضائل ثابت کرنے لگے ؟کیا ایسے غلطی کرنے والے مولوی کو محدث جلیل تو درکنار مولوی کہنا بھی جائز ہوسکتا ہے ؟
کیا میر سیالکوٹی کہیں سے بھی آپ کے اکابرین میں شامل ہوسکتا ہے امام اعظم ابو حنیفہ رحمہ اللہ کو امام اعظم (تاریخ اہلحدیث ص53) لکھنے کے بعد؟ جبکہ شاہد نزیر جانتے ہیں کہ

جس شخص کی عظمت کی کوئی دلیل ہے ہی نہیں اس شخص کے فضائل کے بارے میں شاہد نزیر کے فرقہ کے اکابرین میں سے ایک محدث جلیل شیخ الکل صاحب قرآن پیش کرتے ہیں اور ابراہیم میر سیالکوٹی امت کا اجماع نقل کرتے ہیں؟
تو ثابت یہ بھی ہوا کہ مسٹر شاہد نزیر کا فہم ان کے اکابرین سے زیادہ ہے ۔؟ کہ مسٹڑ شاہد نزیر تو جھوٹے منہ بھی برداشت نہ کریں کہ کوئی امام اعظم رحمہ اللہ تعالٰی علیہ کی تعریف تو کیا عزت سے نام بھی لے لے۔ اور جناب کے اکابرین اتنے کمزور عقیدے کے مالک تھے کہ قرآن پر بھی جھوٹ بولتے رہے اور امت کا اجماع بھی جھوٹا نقل کرتے رہے۔؟ ایسی صورت میں یہ ضرور پوچھا جائے گا مسٹر شاہد نزیر سے کہ بتائیے آپ جن لوگوں کو اپنے فرقے کے بڑے بڑے محدث و جلیل و شیخ وغیرہ سمجھتے ہو ان کا مقام کیا ہوا ؟
وہ جھوٹے تھے یا مسٹر شاہد نزیر ؟
وہ قرآن کو غلط سمجھے یا مسٹر شاہد نزیر؟
وہ امت کے اجماع کے بارے میں جھوٹے تھے یا مسٹر شاہد نزیر؟
وہ امام اعظم رحمہ اللہ کی جھوٹی تعریفیں کرتے رہے ؟
سہج صاحب انسان سے غلطی علم کی کمی اور غیرکامل ہونے کی بناء پر ہوتی ہے جب کوئی حقیقت ان پر مخفی رہ جاتی ہے تو وہ غلطی کر بیٹھتے ہیں۔ بس ابوحنیفہ کے معاملے میں بھی بعض علمائے اہل حدیث سے ایسا ہوا کہ وہ ابوحنیفہ کے حالات سے صحیح طور پر واقف نہیں ہوپائے اور حنفیوں کی ابوحنیفہ کے حق میں جھوٹی باتوں سے متاثر ہوکر انہوں نے ابوحنیفہ کی تعریف کرڈالی۔اور ایسا سب کے ساتھ ہی ہو جاتا ہے۔ محمدبن عبدالوہاب کے متعلق حسین احمد مدنی دیوبندی کی بدزبانیوں سے کون واقف نہیں اور محمد بن عبدالوہاب پر دیوبندیوں کی طرف سے لگائے جانے والے بہتانات کی ایک جھلک المہند علی المفند میں بھی دیکھی جاسکتی ہے۔ بعد میں دیوبندیوں نے کہا کہ حسین احمد مدنی محمد بن عبدالوہاب سے متعلق حقائق سے آگاہ نہیں ہو پائے تھے اور ان کے متعلق معاشرے میں پھیلی جھوٹی باتوں سے متاثر ہوگئے تھے۔اس لئے محمد بن عبدالوہاب کے متعلق بدزبانی کر بیٹھے۔

کیا خیال ہے سہج صاحب آپ کی طرف سے حسین احمد مدنی کی اس غلطی پر انہیں جھوٹا و کذاب کہنا تو بنتا ہی ہے۔ چلیں آپ خلیل احمد سہانپوری اور حسین احمد مدنی کے کذاب ہونے کا اعلان کریں تو پھر ہم بھی علمائے اہل حدیث کی اس غلطی پر انہیں ایسا کہہ لیں گے۔ چلیں شروع ہوجائیں سہج صاحب

امام بخاری رحمہ اللہ کا ابوحنیفہ سے متعلق کلام اوپر ذکر کیا گیا ہے اس کے متعلق آپ کیا فرماتے ہیں؟
ابویوسف کا ابوحنیفہ کے بارے میں جہمی اور مرجئی ہونے کا ذکر بھی اوپر موجود ہے اس بارے میں آپ کا کیا خیال ہے؟ یہ بھی یاد رکھئے گا کہ سلف نے جہمی کو کافر قرار دیا ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ ابویوسف کے نزدیک ابوحنیفہ کافر تھے؟
میرا خیال ہے کہ سہج صاحب اب آپکو کسی اور دلیل کی ضرورت نہیں آپ کے لئے اپنے امام ابویوسف کی گواہی ہی کافی ہے اب آپ کو اپنے امام کی گواہی تسلیم کرتے ہوئے ابوحنیفہ کا کافر تسلیم کرلینا چاہیے۔ یا پھر آپ ابویوسف کو کذاب کہنے کا ارادہ رکھتے ہو؟
 
شمولیت
مئی 20، 2011
پیغامات
182
ری ایکشن اسکور
522
پوائنٹ
90
زوال امت کا ایک بہت بڑا سبب ائمہ دین کی گستاخی ہے بہت بد قسمت ہیں وہ لوگ جو اس مرض میں مبتلا ہیں ہمارے لیے امام ابو حنیفہ بھی قابل احترام ہیں اور امام بخاری بھی ۔ جو اہل حدیث امام ابو حنیفہ کی اور جو حنفی امام بخاری کی گستاخی کرتے ہیں وہ اپنے لیے آگ کے انگارے جمع کر رہے ہیں ۔ اللہ ہم سب کو قبول حق کی توفیق عطا فرمائے آمین
 

lovelyalltime

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 28، 2012
پیغامات
3,735
ری ایکشن اسکور
2,898
پوائنٹ
436
جو اہل حدیث امام ابو حنیفہ کی گستاخی کرتے ہیں وہ اپنے لیے آگ کے انگارے جمع کر رہے ہیں ۔
محمد ثاقب صدیقی بھائی کیا یہ سب اہلحدیث تھے
حدثنا محمد بن علي بن مخلد الوراق لفظا قال في كتابي عن أبي بكر محمد بن عبد الله بن صالح الأسدي الفقيه المالكي قال سمعت أبا بكر بن أبي داود السجستاني يوما وهو يقول لأصحابه ما تقولون في مسألة اتفق عليها مالك وأصحابه والشافعي وأصحابه والأوزاعي وأصحابه والحسن بن صالح وأصحابه وسفيان الثوري وأصحابه وأحمد بن حنبل وأصحابه فقالوا له يا أبا بكر لا تكون مسألة أصح من هذه فقال هؤلاء كلهم اتفقوا على تضليل أبي حنيفة
تاريخ بغداد 13/383,384​
ابو بکر بن أبي داود السجستاني رحمہ اللہ نے ايک دن اپنے شاگردوں کو کہا کہ تمہارا اس مسئلہ کے بارہ ميں کيا خيال ہے جس پر مالک اور اسکے اصحاب شافعي اوراسکے اصحاب اوزاعي اور ا سکے اصحاب حسن بن صالح اور اسکے اصحاب سفيان ثوري اور اسکے اصحاب احمد بن حنبل اور اسکے اصحاب سب متفق ہوں ؟؟
تو وہ کہنے لگے اس سے زيادہ صحيح مسئلہ اور کوئي نہيں ہو سکتا
تو انہوں نے فرمايا: يہ سب ابو حنيفہ کو گمراہ قرار دينے پر متفق تھے -
abu - 1.jpg
abu -2.jpg
abu - 3.jpg
 

lovelyalltime

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 28، 2012
پیغامات
3,735
ری ایکشن اسکور
2,898
پوائنٹ
436
جو امام ابو حنیفہ کی گستاخی کرتے ہیں وہ اپنے لیے آگ کے انگارے جمع کر رہے ہیں ۔
امام احمد بن حنبل علیہ الرحمة کے فرزند عبداللہ بن احمد بن حنبل رحمة اللہ علیہ
نے امام ابو حنیفہ رحم اللہ کے بارے یہ لکھ کر اپنے لیے آگ کے انگارے جمع کیے
h1.jpg
h2.jpg
h3.jpg
 

lovelyalltime

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 28، 2012
پیغامات
3,735
ری ایکشن اسکور
2,898
پوائنٹ
436
زوال امت کا ایک بہت بڑا سبب ائمہ دین کی گستاخی ہے بہت بد قسمت ہیں وہ لوگ جو اس مرض میں مبتلا ہیں ہمارے لیے امام ابو حنیفہ بھی قابل احترام ہیں اور امام بخاری بھی ۔ جو اہل حدیث امام ابو حنیفہ کی اور جو حنفی امام بخاری کی گستاخی کرتے ہیں وہ اپنے لیے آگ کے انگارے جمع کر رہے ہیں ۔ اللہ ہم سب کو قبول حق کی توفیق عطا فرمائے آمین


اس کا جواب آپ کے ذمہ ہے -
اللہ کے رسول صلی اللہ وسلم اور صحابہ سے بغض رکھنے والے اور حضرت امام ابو حنیفہ سے بغض رکھنے والے دونوں میں کیا فرق ہے - کیا آپ بتا سکتے ہیں . کیا دونوں کی سزا برابر ہے - کیا دونوں کا ٹھکانہ جہنم ہے - اگر کوئی شخص اللہ اور اس کے رسول صلی اللہ وسلم کی وجہ سے امام ابو حنیفہ سے بغض رکھتا ہے تو کیا وہ ٹھیک ہے - اور اگر کوئی شخص اللہ کے رسول صلی اللہ وسلم اور صحابہ سے امام ابو حنیفہ کی وجہ سے بغض رکھتا ہے تو کیا وہ ٹھیک ہے -​

یہ بغض شروع کہاں سے ہوا - اور قرآن کی یہ آیت کیا ہمارے امام اور لوگوں پر بھی ثابت ہوتی ہے
۔۔​
 

lovelyalltime

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 28، 2012
پیغامات
3,735
ری ایکشن اسکور
2,898
پوائنٹ
436
یہ بغض شروع کہاں سے ہوا - اور قرآن کی یہ آیت کیا ہمارے امام اور لوگوں پر بھی ثابت ہوتی ہے
 

خضر حیات

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
8,773
ری ایکشن اسکور
8,477
پوائنٹ
964
اس لڑی میں ایک دفعہ پہلے تنبیہ کی جا چکی ہے ۔ لہذا چونکہ سہج صاحب اور شاہد نذیر صاحب دونوں اراکین کا موقف بھی سب کے سامنے آگیا ہے ۔ اس لیے اس لڑی کو مقفل کرنے کا وقت ہوچکا تھا لیکن صرف ثاقب صدیقی صاحب کے احترام میں یہ دھاگہ کھلا ہے ۔
اگر وہ لولی آل ٹائم صاحب کی باتوں پر کچھ کہنا چاہیں تو کہہ سکتے ہیں ۔ اس کے علاوہ دیگر اراکین لڑی کو مزید مراسلہ جات کی عدم منظوری کی اطلاع دی جاتی ہے ۔
تکلیف کے لیے معذرت خواہ ہیں ۔
 
شمولیت
مئی 20، 2011
پیغامات
182
ری ایکشن اسکور
522
پوائنٹ
90
میں نے یہ بات کس پس منظر میں کہی اور میرا منشاء کیا تھا اسے سمجھنے کے لیے 9 من عقل درکار نہیں ۔ سادہ سی بات تھی جسے افسانہ بنا دیا سچ ہے کہ کم فہمی کی آفت سے کتنی ہی صحیح باتیں ہوتی ہیں جو عیب بن جاتی ہیں ۔ امام ابو حنیفہ کو ہم بھی علم حدیث میں ضعیف ہی سمجھتے ہیں ان کا احترام ان کے زہد و تقویٰ کی بنا پر ہے ۔ باقی رہی محدثین کی جرحیں تو ان کی نوعیت مختلف ہے اور متاخرین دشنا طرازیوں کی نوعیت بالکل مختلف ۔ میں نے دونوں ہی طبقوں سے کہا تھا کہ بلاوجہ و بلا سبب ہتک آمیز الفاظ نہ امام ابو حنیفہ کے لیے استعمال کرنے چاہیئے اور نہ ہی امام بخاری کے لیے ۔ شیخ الاسلام امام ابن تیمیہ ، امام شمس الدین الذہبی ، شیخ الکل سید نذیر حسین ، امام شمس الحق عظیم آبادی ، مولانا محمد ابراہیم میر سیالکوٹی وغیرہم طبقہ جہلا سے تعلق نہیں رکھتے تھے ۔ ان سب نے امام ابو حنیفہ کا شمار ائمہ اسلام میں کیا ہے ۔ کم سے کم ان کی تحقیق کا ہی احترام کر لیا جائے ۔ اگر محض جرح ہی ذریعہ دشنام طرازی بن سکتا ہے تو پھر کونسا امام اس سے محفوظ ہے ؟
 

lovelyalltime

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 28، 2012
پیغامات
3,735
ری ایکشن اسکور
2,898
پوائنٹ
436
میں نے یہ بات کس پس منظر میں کہی اور میرا منشاء کیا تھا اسے سمجھنے کے لیے 9 من عقل درکار نہیں ۔ سادہ سی بات تھی جسے افسانہ بنا دیا سچ ہے کہ کم فہمی کی آفت سے کتنی ہی صحیح باتیں ہوتی ہیں جو عیب بن جاتی ہیں ۔ امام ابو حنیفہ کو ہم بھی علم حدیث میں ضعیف ہی سمجھتے ہیں ان کا احترام ان کے زہد و تقویٰ کی بنا پر ہے ۔ باقی رہی محدثین کی جرحیں تو ان کی نوعیت مختلف ہے اور متاخرین دشنا طرازیوں کی نوعیت بالکل مختلف ۔ میں نے دونوں ہی طبقوں سے کہا تھا کہ بلاوجہ و بلا سبب ہتک آمیز الفاظ نہ امام ابو حنیفہ کے لیے استعمال کرنے چاہیئے اور نہ ہی امام بخاری کے لیے ۔ شیخ الاسلام امام ابن تیمیہ ، امام شمس الدین الذہبی ، شیخ الکل سید نذیر حسین ، امام شمس الحق عظیم آبادی ، مولانا محمد ابراہیم میر سیالکوٹی وغیرہم طبقہ جہلا سے تعلق نہیں رکھتے تھے ۔ ان سب نے امام ابو حنیفہ کا شمار ائمہ اسلام میں کیا ہے ۔ کم سے کم ان کی تحقیق کا ہی احترام کر لیا جائے ۔ اگر محض جرح ہی ذریعہ دشنام طرازی بن سکتا ہے تو پھر کونسا امام اس سے محفوظ ہے ؟

میرے سوال کا جواب نہیں دیا آپ نے
اللہ کے رسول صلی اللہ وسلم اور صحابہ سے بغض رکھنے والے اور حضرت امام ابو حنیفہ سے بغض رکھنے والے دونوں میں کیا فرق ہے - کیا آپ بتا سکتے ہیں . کیا دونوں کی سزا برابر ہے - کیا دونوں کا ٹھکانہ جہنم ہے - اگر کوئی شخص اللہ اور اس کے رسول صلی اللہ وسلم کی وجہ سے امام ابو حنیفہ سے بغض رکھتا ہے تو کیا وہ ٹھیک ہے - اور اگر کوئی شخص اللہ کے رسول صلی اللہ وسلم اور صحابہ سے امام ابو حنیفہ کی وجہ سے بغض رکھتا ہے تو کیا وہ ٹھیک ہے -​

یہ بغض شروع کہاں سے ہوا - اور قرآن کی یہ آیت کیا ہمارے امام اور لوگوں پر بھی ثابت ہوتی ہے
 
Top