• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

ام المؤمنین عائشہ رضی اللہ عنہا کا غسل اور ڈاکٹر شبیرکی غلط فہمی

muslim

رکن
شمولیت
ستمبر 29، 2011
پیغامات
467
ری ایکشن اسکور
567
پوائنٹ
86
Mr. Abul Hasan Alvee. Aap ka jawab nahee aya?? Furthermore es terha kee behooda hadeeth likhne walon, orr us k manney walon orr es kee tableegh kerney walon k leey derj zel Ayat baaes ebraat orr islaah hen. Surah 31 Ayah 6... ORR LOGON MEY SE ESEY BHEE HEN JINHONEY BAGHER JANEY BOOJHEY ALLAH KEE RAH SE GUMRAH KERNEY K LEEY BEKAAR HADEETH KHAREEDEE ORR ES KO HANSEE MAZAAQ SAMJHA. WOHEE HEN JIN K LEEY RUSWAKUN AZAAB HA...............Surah 33 Ayah 57.... BESHAK WOH LOG JO ALLAH ORR US K RASOOL KO AZEEAT POHNCHATEY HEN UN PER ALLAH DUNYA ORR AAKHIRAAT MEY LAANAT KERTA HA ORR UN K LEEY US NEY RUSWA KUN AZAAB TAYYAR KER RAKHA HA. ..... Mr Alvee orr es terha k doosrey log jo behooda hadeeth phela rahey hen woh Allah se toba karen, warna derdnaak azaab k leey tayyar rahen.
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
Mr. Abul Hasan Alvee. Aap ka jawab nahee aya?? Furthermore es terha kee behooda hadeeth likhne walon, orr us k manney walon orr es kee tableegh kerney walon k leey derj zel Ayat baaes ebraat orr islaah hen. Surah 31 Ayah 6... ORR LOGON MEY SE ESEY BHEE HEN JINHONEY BAGHER JANEY BOOJHEY ALLAH KEE RAH SE GUMRAH KERNEY K LEEY BEKAAR HADEETH KHAREEDEE ORR ES KO HANSEE MAZAAQ SAMJHA. WOHEE HEN JIN K LEEY RUSWAKUN AZAAB HA...............Surah 33 Ayah 57.... BESHAK WOH LOG JO ALLAH ORR US K RASOOL KO AZEEAT POHNCHATEY HEN UN PER ALLAH DUNYA ORR AAKHIRAAT MEY LAANAT KERTA HA ORR UN K LEEY US NEY RUSWA KUN AZAAB TAYYAR KER RAKHA HA. ..... Mr Alvee orr es terha k doosrey log jo behooda hadeeth phela rahey hen woh Allah se toba karen, warna derdnaak azaab k leey tayyar rahen.
پہلے آپ کھل کر یہ بتائیں کہ کیا آپ منکرین حدیث میں سے ہیں؟
آپ سے گزارش ہے کہ آپ "صحیح بخاری پر اعتراضات کا علمی جائزہ" کتاب کا مطالعہ کریں۔
 

muslim

رکن
شمولیت
ستمبر 29، 2011
پیغامات
467
ری ایکشن اسکور
567
پوائنٹ
86
Arsalan and Nadeem bhai. Aap dono per Allah kee rehmat ho orr Allah se dua ha k aap Haq nazer aajae. Bhai es hadeeth k barey mey ab tak jo mey ne likha ha orr Allah kee ayat se references deey hen, un ko ek baar ghor se perh len. Kia es hadeeth mey aap ko koi behoodgee nazer nahee aaraahee ???? bhai mujhey bataen es hadeeth se kia hidayat mil rahee ha??? orr ko . Read my all text regarding this topic, then put question on mee.
 

ابن خلیل

سینئر رکن
شمولیت
جولائی 03، 2011
پیغامات
1,383
ری ایکشن اسکور
6,754
پوائنٹ
332
Discussion tu Alvee sahab se horahee thee wo najaney jawab q nahee dey rahey.
بھائی جان آپ تھوڑا صبر کرلیں اتنے بے چین کیوں ہو رہے ہیں
انشاہ الله آپکو مطمئن جواب مل جاےگا
 

ابن خلیل

سینئر رکن
شمولیت
جولائی 03، 2011
پیغامات
1,383
ری ایکشن اسکور
6,754
پوائنٹ
332
السلام علیکم نوید بھائی کیا حال ہے. ؟؟
ماشاء الله آپ کی اردو تو نکھرتی جا رہی ہے.
ارسلان بھائی آپکی خوب چٹکی لیتے نظر آتے ہے. (ابتسامہ)
چلو اب ارسلان بھائی کی چٹکی لیتے ہے. ارسلان بھائی "وو" نہیں" وہ" لکھے

ویسے اب نوید بھائی کو اردو لکھتا دیکھ خوشی محسوس ہوتی ہے.

ارسلان بھائی برا نہ لگانا، ! Just Kidding !

بوہوت بوہوت شکریا جناب
اور ماشاء الله آپکی نظر تو بوہوت گہری ہے
 

Aamir

خاص رکن
شمولیت
مارچ 16، 2011
پیغامات
13,382
ری ایکشن اسکور
17,097
پوائنٹ
1,033
بوہوت بوہوت شکریا جناب
اور ماشاء الله آپکی نظر تو بوہوت گہری ہے
"بہت" لکھنے کے لئے گوگل میں BHT ٹائپ کریں .
جزاک الله خیر.
 

ابوالحسن علوی

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
مارچ 08، 2011
پیغامات
2,521
ری ایکشن اسکور
11,555
پوائنٹ
641
Abul Hasan Alvee sahab. Aap ney tu meree baat kee tasdeeq kardee. Bhai ye sawalat as per Quran Nabee pbuh se keey gaey hen un kee azwaaj se nahee?? Orr inn sawalat ka jawab Allah ne Nabee pbuh se kehlwaya ha, Hazrat Aisha se nahee. Nabee pbuh kee azwaaj per jhoot iftra kerna chor den Ager aap mey jurrat ha tu sach batain kia aap bhee utney hee pani se ghusl e janabat kertey??? jitna aap Hazrat Aisha se mansoob ker rahey han.Aap ko andaza nahee ha k aap kitnee behooda baat kee tasdeeq mey lagey hooey han. Day of Judgement kia ye Hadeeth aap Allah ko suna saktey hen. Furthermore Allah ney apnee orr Rasool pbuh kee ataat ka hukm deea ha, Hazrat Aisha kee ataat ka hukm nahee deea. Wesey bhee ye Hazrat Aisha per sukht jhoot iftra ha
انکار حدیث کی برکات ہیں کہ حدیث تو درکنار ایک عام فہم بات سمجھنا بھی مشکل ہو گئی ہے۔ بہرحال اپنا سوال ان الفاظ میں دہراتا ہوں:
ایک عیسائی کو منکر حدیث پر یہ اعتراض ہے کہ کیا وہ اپنی والدہ یا بیٹی کو یہ آیات پڑھا سکتے ہیں یا نہیں؟
وَيَسْأَلُونَكَ عَنِ الْمَحِيضِ ۖ قُلْ هُوَ أَذًى فَاعْتَزِلُوا النِّسَاءَ فِي الْمَحِيضِ ۖ وَلَا تَقْرَ‌بُوهُنَّ حَتَّىٰ يَطْهُرْ‌نَ ۖ فَإِذَا تَطَهَّرْ‌نَ فَأْتُوهُنَّ مِنْ حَيْثُ أَمَرَ‌كُمُ اللَّـهُ ۚ إِنَّ اللَّـهَ يُحِبُّ التَّوَّابِينَ وَيُحِبُّ الْمُتَطَهِّرِ‌ينَ ﴿٢٢٢﴾ نِسَاؤُكُمْ حَرْ‌ثٌ لَّكُمْ فَأْتُوا حَرْ‌ثَكُمْ أَنَّىٰ شِئْتُمْ ۖ وَقَدِّمُوا لِأَنفُسِكُمْ ۚ وَاتَّقُوا اللَّـهَ وَاعْلَمُوا أَنَّكُم مُّلَاقُوهُ ۗ وَبَشِّرِ‌ الْمُؤْمِنِينَ ﴿٢٢٣
آپ سے حیض کے بارے میں سوال کرتے ہیں، کہہ دیجیئے کہ وه گندگی ہے، حالت حیض میں عورتوں سے الگ رہو اور جب تک وه پاک نہ ہوجائیں ان کے قریب نہ جاؤ، ہاں جب وه پاک ہوجائیں تو ان کے پاس جاؤ جہاں سے اللہ نے تمہیں اجازت دی ہے، اللہ توبہ کرنے والوں کو اور پاک رہنے والوں کو پسند فرماتا ہے۔ تمہاری بیویاں تمہاری کھیتیاں ہیں، اپنی کھیتیوں میں جس طرح چاہو آؤ اور اپنے لئے (نیک اعمال) آگے بھیجو اور اللہ تعالیٰ سے ڈرتے رہا کرو اور جان رکھو کہ تم اس سے ملنے والے ہو اور ایمان والوں کو خوش خبری سنا دیجیئے۔
اگر ہاں تو جس شرم کے پیمانے اور معیار کی وجہ سے حدیث کا انکار کیا ہے، اس پیمانے و معیار کی بدولت قرآن کا انکار کیوں نہیں کرتے؟
اگر نہیں تو پھر تو بڑا اعتراض لازم آئے گا کہ یہ کیسا کلام الہی ہے کہ اپنی ماں بیٹی کے سامنے اس کا تذکرہ بھی مناسب نہیں ہے؟

اصل بات یہ ہے کہ منکرین حدیث کے یہ سارے منگھڑت معیارات شرم وحیا ہیں جنہیں وہ حدیث پر تو اپلائی کرتے ہیں لیکن قرآن پر نہیں کیونکہ پہلے سے خواہش نفس کے سبب سے یہ طے کیا ہوا ہے کہ قرآن کو ماننا ہے اور حدیث کا انکار کرنا ہے۔

زمان و مکان کے اعتبار سے تہذیب و تمدن اور کلچر تبدیل ہوتے رہتے ہیں مثلا دیہات کا کلچر اور ہے اور شہروں کا اور ہے۔ ہمارے ہاں دیہات میں کوئی غسل خانے یا بیت الخلاء نہیں ہوتے ہیں۔ عورتیں کھیتوں میں جایا کرتی تھیں اور نہانے کے لیے کنویں یا ٹیوب ویل پر جا کر کپڑا لگا کر نہا لیتی تھیں۔ اب اگر کسی شہری خاتون کو یہ بتلایا جائے تو یہ اس کے شرم وحیا کے منافی ہے۔
اس پر غور کریں کہ اللہ کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم کے زمانہ میں بیت الخلا یا غسل خانے کیسے ہوتے تھے؟ یہ سب اس دور کا تمدن اور کلچر تھا۔ وہ دور سادگی کا دور تھا اور وہاں عورتوں کا کھیتوں میں بیت الخلا کے لیے جانا اور کنوؤں پر عارضی کپڑے تان کر یا کچی دیواروں کی اوٹ میں غسل کرنا ہی رواج وغیرہ کا حصہ تھا۔ آج کل کے واش روم یا باتھ روم کا تصور تو چالیس، پچاس سال سے زیادہ پرانا نہیں ہے۔
 
Top