• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

اہل حدیث مولوی یا کوئی شیعہ ذاکر

سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔

T.K.H

مشہور رکن
شمولیت
مارچ 05، 2013
پیغامات
1,123
ری ایکشن اسکور
330
پوائنٹ
156
شاید دفاعِ حدیث صاحب الزامی جواب کو امام ابن تیمیہ ؒ کی ”ذاتی رائے“ سمجھ بیٹھے ہیں۔
 

difa-e- hadis

رکن
شمولیت
جنوری 20، 2017
پیغامات
294
ری ایکشن اسکور
28
پوائنٹ
71
آپ نے لکھا کہ

جب کہ حافظ ابن تیمیہ رحمہ اللہ تو صاف کہہ رہے ہیں کہ جو لوگ یزید پر لعنت کے حامی ہیں وہ ثابت کریں کہ. یزید ایک فاسق اور ظالم تھا - (حوالہ: منھاج السنتہ جلد: 2،صفحہ: 252)- ظاہر ہے کہ امام ابن تیمیہ ان کو نیک سمجھتے تھے تب ہی تو انہوں نے یہ بات کہی -

اب آپ کی باتوں سے تو یہی ظاہر ہو رہا ہے کہ امام صاحب کے اپنے فتویٰوں میں تضاد تھا؟؟-

جبکہ میں نے جو عبارت پیش کی ہے اس میں امام ابن تیمیہ سے سوال کیا گیا کہ آپ یزید کے بارے میں کیا کہتے ہیں تو یہ ان کا اپنا نظریہ ہے جبکہ آپ نے جو عبارت پیش کی ہے اس میں یزید کے فاسق ہونے کی نہیں بلکہ یہ بحث ہے کہ فاسق دائمی جہنمی ہے یا نہیں اور کسی مخصوص فاسق پر لعنت کرنا جائز ہے نہ کہ یزید سرے سے فاسق ہی نہیں
آپ کی ہی عبارت کا
اسکین پیش ہے

yazeed lanat.png





امام یزید کے فاسق ہونے کا کیسے انکار کر سکتے ہیں جبکہ یزید کے فاسق ہونے پر اجماع ہے اور امام ابن تیمیہ اجماع کا انکار کیسے کر سکتے ہیں
 

difa-e- hadis

رکن
شمولیت
جنوری 20، 2017
پیغامات
294
ری ایکشن اسکور
28
پوائنٹ
71
دوسرا آپ نے لکھا کہ

آپ کے دیے گئے سکین امیج میں یزید بن معاویہ رحم الله کا تو ذکر ہی نہیں - لہذا امام ابن تیمیہ رحم الله کے حوالے سے آپ کی بات باطل ہے کہ - "وہ یزید کو ان قسم کے بادشاہوں میں مانتے تھے جو اقتدار پر قابض ہوئے تھے"
آپ کی نظر شاید کمزور ہے یا اس میں یزید کی محبت اس قدر سماع گئی ہے کہ کچھ دکھائی نہیں دیتا آپ کے لئے خط کشید کر کے دوبارہ لگا رہا ہوں

yazeed ghasb1.png

اب کچھ نظر آیا ؟

 

difa-e- hadis

رکن
شمولیت
جنوری 20، 2017
پیغامات
294
ری ایکشن اسکور
28
پوائنٹ
71
دوسری بات یہ کہ اس فتویٰ میں یہ بھی صاف لکھاہے کہ "اس (ظالم بادشاہ) سے لڑ کر اسے اقتدار سے محروم کیا جائے گا- یہ رائے فاسد ہے اس کا تنیجہ خون ریزی کی صورت میں برآمد ہوتا ہے- خواہ خروج کرنے والا دین دار ہی کیوں نہ ہو" -

اس فتوے کی رو سے تو حضرت حسین رضی الله عنہ اور ابن زبیر رضی الله عنہ کا حاکم وقت (یزید یا مروان وغیرہ) کے خلاف تلوار اٹھانا سراسر باطل اقدام یا غلط اجتہاد تھا (جس کا نتیجہ خون ریزی کی صورت میں ہی سامنے آیا)- ایک طرح سے ان دونوں نے فاسد راستہ اختیار کیا ؟؟ اس کو حق و باطل کی جنگ قرار دینا اور اسلام زندہ ہوتا ہے ہر کربلا کے بعد" کہنا سراسر کذب بیانی ہے -

کیا کہیں گے آپ ؟؟


آپ کی آخری بات کا جواب فقط یہ ہے کہ دو اتنے جلیل القدراصحاب رسول کا عمل یہ ثابت کرتا ہے کہ اس بارے میں امام ابن تیمیہ کی رائے درست نہیں کیونکہ ہمارے لئے صحابہ کی مثال دی گئی ہے امام ابن تیمیہ کی نہیں
 

محمد علی جواد

سینئر رکن
شمولیت
جولائی 18، 2012
پیغامات
1,986
ری ایکشن اسکور
1,553
پوائنٹ
304
آپ نے لکھا کہ



جبکہ میں نے جو عبارت پیش کی ہے اس میں امام ابن تیمیہ سے سوال کیا گیا کہ آپ یزید کے بارے میں کیا کہتے ہیں تو یہ ان کا اپنا نظریہ ہے جبکہ آپ نے جو عبارت پیش کی ہے اس میں یزید کے فاسق ہونے کی نہیں بلکہ یہ بحث ہے کہ فاسق دائمی جہنمی ہے یا نہیں اور کسی مخصوص فاسق پر لعنت کرنا جائز ہے نہ کہ یزید سرے سے فاسق ہی نہیں
آپ کی ہی عبارت کا
اسکین پیش ہے

19743 اٹیچمنٹ کو ملاحظہ فرمائیں




امام یزید کے فاسق ہونے کا کیسے انکار کر سکتے ہیں جبکہ یزید کے فاسق ہونے پر اجماع ہے اور امام ابن تیمیہ اجماع کا انکار کیسے کر سکتے ہیں
محترم -

ابن تیمیہ رحمہ اللہ کی عبارت میں لکھا ہے کہ " جو لوگ یزید پر لعنت بھیجنے کو جائز قرار دیتے ہیں- وہ ثابت کریں کہ. یزید فاسق و ظالم تھا اور وہ بلا توبہ مر گیا" -

اس عبارت سے تو ظاہر ہوتا ہے کہ جو زندگی میں سچی توبہ کرلے تو وہ "دائمی جہنمی" تو دور کی بات - دنیا میں بھی فاسق کہلانے کے لائق نہیں رہتا- جیسا کہ قران میں بھی الله کا ارشاد پاک ہے کہ:

إِلاَّ مَن تَابَ وَآمَنَ وَعَمِلَ عَمَلا صَالِحًا فَأُولَئِكَ يُبَدِّلُ اللَّهُ سَيِّئَاتِهِمْ حَسَنَاتٍ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَّحِيمًا سوره الفرقان ٧٠

تو پھر یزید بن معاویہ رحم الله کو زبردستی فاسق قرار دینا کہاں کا انصاف ہے ؟؟- یہ اہل سنّت کے پردے میں رافضیت نہیں تو کیا ہے -

اور پھر آپ کا یہ کہنا کہ "امام یزید کے فاسق ہونے کا کیسے انکار کر سکتے ہیں جبکہ یزید کے فاسق ہونے پر اجماع ہے اور امام ابن تیمیہ اجماع کا انکار کیسے کر سکتے ہیں" - یہ دعوی دلیل طلب ہے - خود امام ابن تیمیہ رحم الله کہتے ہیں کہ یزید کے معاملے میں عوام الناس تین گروہوں میں تقسیم ہیں - ایک گروہ اس کو فاسق و فاجر کہتا ہے ، دوسرا گروہ اس کو نیک اور پارسا تصور کرتا ہے - اور تیسرا گروہ اعتدال پر ہے- وہ یزید کے بارے میں سکوت اختیار کرتے ہے (یعنی نہ برا کہتا ہے نہ اچھا کہتا ہے)- یہی حقیقی اہل سنّت ہیں- (مہناج السنّہ)-

لہذا رافضیت پسند "اہل سنّت" کا اجماع کا دعوی یزید کے فاسق ہونے پر - "دیوانے کی بڑ" کے سوا کچھ نہیں-
 

محمد نعیم یونس

خاص رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 27، 2013
پیغامات
26,585
ری ایکشن اسکور
6,762
پوائنٹ
1,207
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
کل تک اس لڑی کو مقفل کر دیا جائے گا۔ ان شاء اللہ
جو اراکین مزید کچھ کہنا چاہتے ہیں، جلد از جلد لکھ دیں!!۔۔ابتسامہ!
 

محمد علی جواد

سینئر رکن
شمولیت
جولائی 18، 2012
پیغامات
1,986
ری ایکشن اسکور
1,553
پوائنٹ
304



آپ کی آخری بات کا جواب فقط یہ ہے کہ دو اتنے جلیل القدراصحاب رسول کا عمل یہ ثابت کرتا ہے کہ اس بارے میں امام ابن تیمیہ کی رائے درست نہیں کیونکہ ہمارے لئے صحابہ کی مثال دی گئی ہے امام ابن تیمیہ کی نہیں
اصحاب رسول سے اجتہادی غلطیاں ہونا ایسی کوئی انہونی چیز نہیں کہ اس کا انکار ممکن نہ ہو- جب بعض لوگ جنگ جمل و صفین کے حوالے سے ام المومنین عائشہ صدیقہ رضی الله عنھما یا سیدنا امیر معاویہ رضی الله عنہ یا طلحہ و زبیر رضی الله عنہ کا اجتہادی طور پر غلط ہونا ثابت کرتے ہیں - تو پھر حسین و ابن زبیر رضی الله عنہ تو سیاسی معملات میں ان اکابرین کی نسبت کہیں کم تجربہ کار اور کہیں کم فہم و فراست رکھنے والے تھے - تو پھر ان دونوں کی اجتہادی غلطیوں کو قبول کر لینے میں کیا امر مانع ہے ؟؟-(سوائے رافضیت کے)-

صحیح مسلم میں ہے کہ عبدللہ بن عمر رضی الله عنہ اور دیگر اکابرین نے آپ کو خلیفہ وقت کے خلاف اس طرح اٹھ کھڑے ہونے سے منع فرمایا تھا - جس کا مطلب ہے کہ اس وقت آپ رضی الله عنہ کا اس طرح کا اجتہادی ایکشن غلط تھا اور اس کے نتائج مثبت کے بجانے منفی نکلے -

ہمیں اسود بن شیبان نے ابو نوافل سے خبردی ،کہا: میں نے حضرت عبداللہ بن زبیر رضی اللہ تعالیٰ عنہ (کے جسد خاکی) کو شہر کی گھاٹی میں (کھجور کے ایک تنے سے لٹکا ہوا) دیکھا،کہا:تو قریش اور دوسرے لوگوں نے وہاں سے گزرنا شروع کردیا،یہاں تک کہ حضرت عبداللہ بن عمر رضی اللہ تعالیٰ عنہ وہاں سے گزرے تو وہ ان (ابن زبیر رضی اللہ تعالیٰ عنہ) کے پاس کھڑے ہوگئے،اور (انھیں مخاطب کرتے ہوئے) کہا:ابو خبیب!آپ پر سلام! ابو خبیب!آپ پر سلام! ابو خبیب!آپ پر سلام!اللہ گواہ ہے کہ میں آپ کو اس سے روکتا تھا، اللہ گواہ ہے کہ میں آپ کو اس سے روکتا تھا، اللہ گواہ ہے کہ میں آپ کو اس سے روکتا تھا،اللہ کی قسم!آپ،جتنا مجھے علم ہے بہت روزے رکھنے والے ،بہت قیام کرنے والے ،بہت صلہ رحمی کرنے و الے تھے۔ اللہ کی قسم!وہ امت جس میں آپ سب سے بُرے(قرار دیے گئے)ہوں،وہ امت تو پوری کی پوری بہترین ہوگی(جبکہ اس میں تو بڑے بڑے ظالم،قاتل اور مجرم موجود ہیں۔آپ کسی طور پر اس سلوک کے مستحق نہ تھے۔) پھر عبداللہ بن عمر رضی اللہ تعالیٰ عنہ وہاں سے چلے گئے۔ (مسلم ٦٤٩٦)-

یہی معامله حضرت حسین رضی الله عنہ کا تھا - اکابرین صحابہ کی بڑی تعداد آپ کو کوفہ جانے سے منع کر رہی تھی (کہ یہ کوفی آپ رضی الله عنہ سے بد عہدی کریں گے بلکل ایسے جیسے آپ کے والد کے ساتھ انہوں نے ہمیشہ کی- اور آپ یزید بن معاویہ کے مقابلے میں ان کوفیوں کا ہرگز ساتھ نہ دیں کیوں کہ یزید کی بیعت پر امّت متفق ہے) لیکن آپ رضی الله عنہ نے اجماع کے برعکس یہ فیصلہ کیا کہ کوفہ جا کر پہلے صورتحال کا جائزہ لیں گے پھر کوئی فیصلہ کریں گے- پھر وہی ہوا جس کا ڈر تھا - آپ رضی الله عنہ کو راستے میں گھیر لیا گیا- وہ کوفی جو کبھی ان کے والد حضرت علی رضی الله عنہ کے right hand ہوا کرتے تھے انہی کی نسلوں نے آپ کو شہید کردیا اور الزام لگا یزید بن معاویہ رحم الله (بے گناہ) کے سر- الله کی مشیت شاید یہی تھی کہ ایک کر گزرنے والا کام ہو کر رہا- لیکن آج امّت اس معاملے میں بٹ گئی - اور افراط و تفریط کا شکار ہو گئی-

الله سب کو صحیح راستے کی طرف ہدایت دے (امین)-
 

مظاہر امیر

مشہور رکن
شمولیت
جولائی 15، 2016
پیغامات
1,427
ری ایکشن اسکور
411
پوائنٹ
190
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
کل تک اس لڑی کو مقفل کر دیا جائے گا۔ ان شاء اللہ
جو اراکین مزید کچھ کہنا چاہتے ہیں، جلد از جلد لکھ دیں!!۔۔ابتسامہ!
مزید کچھ لکھنے کی گنجائش نہیں ہے فوراً مقفل کردیں ۔
 
سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔
Top