• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

ا حنا ف کا اسلام سے واضح اختلا ف کون سا ہے؟؟؟

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
آفتاب صاحب آپ کی دیوبند کی کتابوں پر ایک تھریڈ محترم شاہد نزیر بھائی نے لکھا تھا جس میں آپ کی کتابوں کے ہی حوالہ جات دئے گئے تھے۔جس میں یہ بتایا گیا تھا کہ دیوبند کس قسم کی تعلیم دیتے ہیں۔
تھریڈ کا عنوان تھا۔
دیوبند کا شیطانی انداز تعلیم
 

آفتاب

مبتدی
شمولیت
مئی 20، 2011
پیغامات
132
ری ایکشن اسکور
718
پوائنٹ
0
آفتاب صاحب آپ کی دیوبند کی کتابوں پر ایک تھریڈ محترم شاہد نزیر بھائی نے لکھا تھا جس میں آپ کی کتابوں کے ہی حوالہ جات دئے گئے تھے۔جس میں یہ بتایا گیا تھا کہ دیوبند کس قسم کی تعلیم دیتے ہیں۔
کیا صرف اقتباسات پڑہ کر تحقیق ہوتی ہے ؟ یہ میرا وہ سوال ہے جس سے آپ حضرات کترا رہے ہیں ۔ کیو ں کہ آپ نے صرف اہل حدیث کے پیش کردہ احناف کی کتب سے اقتباسات سے تحقیق کی ہے جو کہ طریقہ غلط ہے ۔ اپ دونوں اطراف کی کتب پڑھیں پھر فیصلہ کریں ۔
میرے سوال کا جواب ضرور دیجئیے گا۔
کیا صرف اقتباسات پڑہ کر تحقیق ہوتی ہے ؟ جبکہ وہ بھی ایک فریق کی طرف سے پیش کردہ ہوں ؟
 

انس

منتظم اعلیٰ
رکن انتظامیہ
شمولیت
مارچ 03، 2011
پیغامات
4,178
ری ایکشن اسکور
15,351
پوائنٹ
800
آپ کا لگتا ہے تحقیق کا ارادا نہیں ۔ اس لئيے گھما پھرا کر وہی بات دوبارہ کی جاتی ہے ۔
میں واضح طور پر کہ رہا ہوں کہ آپ بلاشبہ فقہی حنفی کتب پڑھ کر تحقیق کرسکتے ہیں ۔
لیکن آپ نے یہ جواب نہیں دیا کہ آپ اب تک کتنی فقہی کتب تحقیق کی نیت سے پڑھ چکے ہیں ؟
گویا آپ کو تسلیم ہے کہ کسی مسئلے پر کسی کتاب سے کوئی حوالہ دے دیا جائے تو وہ تحقیق کی رو سے کافی ہے، واللہ الحمد! پھر کتب کے حوالوں کے بعد نہ جانے آپ کو اعتراض کس بات پر ہے؟؟!!
اسی طرح تبلیغیوں کی ’فضائل اعمال‘ کے جھوٹ‘ نامی تھریڈ میں بھی ہر بات حوالے سے کی گئی ہے، پھر بھی وہ بات آپ کے معیارِ تحقیق سے نیچے کیوں ہے؟؟ حالانکہ آپ کو تسلیم ہے کہ
میں واضح طور پر کہ رہا ہوں کہ آپ بلاشبہ فقہی حنفی کتب پڑھ کر تحقیق کرسکتے ہیں ۔
جہاں تک آپ کا سوال ہے کہ کتنی فقہی کتابیں تحقیق کی نیت سے پڑھی ہیں؟!!
الحمد للہ کافی کتابیں اس نیت سے پڑھی ہیں، لیکن پڑھ کران کے ’معیار تحقیق‘ اور ’طرزِ استدلال‘ سے کوفت ہی ہوئی ہے، کہ کس طرح اپنے ایک ’واحد مقصد‘ کو پورا کرنے کیلئے قرآن وسنت کے صریح احکامات کی تاویل کی جاتی ہے؟!!
خود بدلتے نہیں قرآن کو بدل دیتے ہیں
ہوئے کس درجہ فقیہانِ حرم بے توفیق!
اللہ تعالیٰ ہماری اصلاح فرمائیں، اور اپنے دعووں پر عمل کی توفیق عطا فرمائیں!
 

آفتاب

مبتدی
شمولیت
مئی 20، 2011
پیغامات
132
ری ایکشن اسکور
718
پوائنٹ
0
گویا آپ کو تسلیم ہے کہ کسی مسئلے پر کسی کتاب سے کوئی حوالہ دے دیا جائے تو وہ تحقیق کی رو سے کافی ہے، واللہ الحمد! پھر کتب کے حوالوں کے بعد نہ جانے آپ کو اعتراض کس بات پر ہے؟؟!!
انس نظر صاحب آپ جس طرح نیجہ نکالتے ہیں ۔ میرے خیال میں آپ نے جو فقہ حنفی کی کتب پڑھیں ہیں ان کو بھی پڑھ کے آپ اسی طرح اپنا من پسند نتیجہ نکالتے ہیں ۔
میں نے کہا تھا
آپ نے صرف اہل حدیث کے پیش کردہ احناف کی کتب سے اقتباسات سے تحقیق کی ہے جو کہ طریقہ غلط ہے
اپ دونوں اطراف کی کتب پڑھیں پھر فیصلہ کریں ۔
میں واضح طور پر کہ رہا ہوں کہ آپ بلاشبہ فقہی حنفی کتب پڑھ کر تحقیق کرسکتے ہیں ۔
یعنی صرف اقتباس اور حوالہ جات سے تحقیق میرے نذدیک تحقیق درست نہیں ۔ بلکہ دونوں اطراف کی کتب پڑھنی چاہئیں
اب آپ نے جو نتیجہ اخذ کیا وہ دیکھیں
گویا آپ کو تسلیم ہے کہ کسی مسئلے پر کسی کتاب سے کوئی حوالہ دے دیا جائے تو وہ تحقیق کی رو سے کافی ہے،
بھائی ایسے نتیجے اخذ کریں گے تو جاہے آپ پوری فقہ حنفی کی کتب پڑھ لیں ۔ تو کیا ہو گا ؟

الحمد للہ کافی کتابیں اس نیت سے پڑھی ہیں
میں نے تو نام پوچھے تھے آپ نے نام نہیں بتائے
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
آفتاب صاحب جو آدمی کتابیں سکین کرا کے جس چیز کو دیکھانا مقصود ہو اس کو انڈر لائن کر کے دکھائے تو آپ کے نزدیک یہ تحقیق کے لیے کافی نہیں۔
تو پھر آپ ہی طریقہ کار بتائیے کہ تحقیق کیسے کریں؟
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,014
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
آفتاب صاحب آپ کی دیوبند کی کتابوں پر ایک تھریڈ محترم شاہد نزیر بھائی نے لکھا تھا جس میں آپ کی کتابوں کے ہی حوالہ جات دئے گئے تھے۔جس میں یہ بتایا گیا تھا کہ دیوبند کس قسم کی تعلیم دیتے ہیں۔
تھریڈ کا عنوان تھا۔
دیوبند کا شیطانی انداز تعلیم
نہیں میرے محترم بھائی اس مضمون کا عنوان تھا۔اکابرین دیوبند کا غیر شرعی اور شیطانی انداز تعلیم
ممکن ہے میں اس مضمون کا یہاں بھی شیئر کروں ویسے تو میں نے دیوبندی مذہب پر اور بھی مضامین لکھے ہیں عنوان ملاحظہ فرمائیں:

١۔ اکابرین دیوبند کی ہم جنس پرستی!
٢۔ ایک بھنگی، دیوبندیوں کا شیخ الحدیث!
٣۔دیوبندیوں کا دجال اعظم
٤۔ حنفی حمام میں دیوبندی اور بریلوی دونوں ننگے

ایک فورم زیر تکمیل ہے جیسے ہی اس کی تکمیل ہوگی یہ تمام مضامین اور دیگر مضامین جنھیں یہاں شیئر نہیں کرسکتا وہاں پوسٹ کرکے ان کے لنک یہاں دونگا۔ان شاءاللہ
 

ناصر رانا

رکن مکتبہ محدث
شمولیت
مئی 09، 2011
پیغامات
1,171
ری ایکشن اسکور
5,454
پوائنٹ
306
نہیں میرے محترم بھائی اس مضمون کا عنوان تھا۔اکابرین دیوبند کا غیر شرعی اور شیطانی انداز تعلیم
ممکن ہے میں اس مضمون کا یہاں بھی شیئر کروں ویسے تو میں نے دیوبندی مذہب پر اور بھی مضامین لکھے ہیں عنوان ملاحظہ فرمائیں:

١۔ اکابرین دیوبند کی ہم جنس پرستی!
٢۔ ایک بھنگی، دیوبندیوں کا شیخ الحدیث!
٣۔دیوبندیوں کا دجال اعظم
٤۔ حنفی حمام میں دیوبندی اور بریلوی دونوں ننگے

ایک فورم زیر تکمیل ہے جیسے ہی اس کی تکمیل ہوگی یہ تمام مضامین اور دیگر مضامین جنھیں یہاں شیئر نہیں کرسکتا وہاں پوسٹ کرکے ان کے لنک یہاں دونگا۔ان شاءاللہ
جزاک اللہ خیرا بھائی جلدی جلدی فورم مکمل کر کے مجھے ضرور میسج کیجیے گا،جزاک اللہ خیرا
 

انس

منتظم اعلیٰ
رکن انتظامیہ
شمولیت
مارچ 03، 2011
پیغامات
4,178
ری ایکشن اسکور
15,351
پوائنٹ
800
یعنی صرف اقتباس اور حوالہ جات سے تحقیق میرے نذدیک تحقیق درست نہیں ۔ بلکہ دونوں اطراف کی کتب پڑھنی چاہئیں
عزیز بھائی! پھر خلطِ مبحث؟؟؟؟!!!!!!!

اس تھریڈ اور فضائل اعمال کی غلطیوں والے تھریڈ میں گفتگو اجتہاد اور شرعی مسائل کے حل کے طریقہ کار پر نہیں بلکہ اس موضوع پر ہورہی ہے کہ کسی شخص کا قول یا کسی مسلک کا کوئی موقف معلوم کرنے کیلئے معیارِ تحقیق کیا ہے؟؟!!

جس کے لئے آپ کی رائے یہ ہے کہ دونوں اطراف سے تحقیق ہونی چاہئے! اور آپ کی دلیل یہ ہے کہ شرعی مسائل کا حل (اجتہاد) کیلئے دونوں اطراف سے دلائل کا علم ہونا چاہئے۔

جبکہ میری رائے یہ ہے کہ یہاں اجتہاد یا شرعی مسائل کا حل مطلوب ہی نہیں ہے بلکہ صرف اس بات کو ثابت کرنا ہے کہ احناف اور تبلیغیوں کا یہ موقف ہے یا نہیں؟! جس کیلئے فریقین سے تحقیق کی بجائے ان کی کتب کے اقتباسات کافی ہیں!! (جو الحمد للہ دونوں تھریڈز میں پیش کیے جا چکے ہیں) دلیل کے طور پر میں نے سورہ احقاف کی آیت نمبر 3 پیش کی تھی، جس کا ابھی تک آپ نے کوئی جواب نہیں دیا۔

کہیے اگر آپ کو میرا کوئی موقف یا مجھے آپ کا کوئی موقف ثابت کرنا پڑ جائے تو صرف میری یا آپ کی پوسٹس میں سے اِکّا دُکّا اقتباسات کو پیش کرنا کافی ہوگا یا پھر فریقین کے مکمل دلائل بھی دینے ہوں گے؟!!
اسی طرح اگر یہ ثابت کرنا ہوں کہ امام ابو حنیفہ﷫ کے نزدیک نمازِ استسقاء بدعت ہے یا مدتِ رضاعت اڑھائی سال ہے یا مرتد عورت کی سزا قتل نہیں ہے وغیرہ وغیرہ تو اس کیلئے صرف کتبِ احناف سے امام صاحب﷫ کا قول ثابت کر دینا کافی ہے یا مدارس احناف سے بھی تحقیق کرنا ضروری ہوگی اور فریقین کے دلائل بھی پیش کرنا ہوں گے؟!!

محترم بھائی! اگر تو ان حوالوں کی صحت کے متعلّق آپ کو شبہ ہے تو آپ کو اعتراض کا مکمل حق حاصل ہے لیکن اگر ان حوالوں کی صحت پر آپ کو کوئی اعتراض نہیں، بلکہ آپ کو بھی تسلیم ہے کہ یہ باتیں کتبِ احناف میں اور فضائل اعمال میں موجود ہیں تو پھر اعتراض چہ معنیٰ دارد؟؟!!

کیا ابھی بھی آپ یہی فرمائیں گے کہ
یعنی صرف اقتباس اور حوالہ جات سے تحقیق میرے نذدیک تحقیق درست نہیں ۔ بلکہ دونوں اطراف کی کتب پڑھنی چاہئیں
اللہ تعالیٰ ہماری اصلاح فرمائیں!
 

ناصر رانا

رکن مکتبہ محدث
شمولیت
مئی 09، 2011
پیغامات
1,171
ری ایکشن اسکور
5,454
پوائنٹ
306
اس تھریڈ اور فضائل اعمال کی غلطیوں والے تھریڈ میں گفتگو اجتہاد اور شرعی مسائل کے حل کے طریقہ کار پر نہیں بلکہ اس موضوع پر ہورہی ہے کہ کسی شخص کا قول یا کسی مسلک کا کوئی موقف معلوم کرنے کیلئے معیارِ تحقیق کیا ہے؟؟!!
جزاک اللہ خیرا
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
نہیں میرے محترم بھائی اس مضمون کا عنوان تھا۔اکابرین دیوبند کا غیر شرعی اور شیطانی انداز تعلیم
ممکن ہے میں اس مضمون کا یہاں بھی شیئر کروں ویسے تو میں نے دیوبندی مذہب پر اور بھی مضامین لکھے ہیں عنوان ملاحظہ فرمائیں:

١۔ اکابرین دیوبند کی ہم جنس پرستی!
٢۔ ایک بھنگی، دیوبندیوں کا شیخ الحدیث!
٣۔دیوبندیوں کا دجال اعظم
٤۔ حنفی حمام میں دیوبندی اور بریلوی دونوں ننگے

ایک فورم زیر تکمیل ہے جیسے ہی اس کی تکمیل ہوگی یہ تمام مضامین اور دیگر مضامین جنھیں یہاں شیئر نہیں کرسکتا وہاں پوسٹ کرکے ان کے لنک یہاں دونگا۔ان شاءاللہ
جزاک اللہ خیرا بھائی جان
مجھے خوشی ہوئی کہ آپ کے یہ تھریڈ دوبارہ پڑھنے کو ملیں گے۔بھائی جب فورم مکمل ہو جائے تو مجھے لازمی لنک سینڈ کرنا۔جزاک اللہ خیرا
تھریڈ کا عنوان ہی ایسا رکھتے ہیں آپ کہ پڑھنے کو دل کرتا ہے۔
 
Top