محمد علی جواد
سینئر رکن
- شمولیت
- جولائی 18، 2012
- پیغامات
- 1,986
- ری ایکشن اسکور
- 1,553
- پوائنٹ
- 304
وعلیکم السلام ورحمۃ اللہ وبرکاتہ
بھیا! دو باتیں،ایک تو پلیز، یہ دونوں کتابیں شئیر کریں، خلافت و ملوکیت اور حقیقت خلافت و ملوکیت۔ اور دوسرا آپ نے لکھا کہ مودودی صاحب نے تفسیر قرآن لکھنے میں بہت سارے علماء کو پیچھے چھوڑ دیا ہے، جبکہ اس کے برعکس شیخ توصیف الرحمن راشدی حفظہ اللہ نے بتایا تھا کہ مودودی صاحب نے اپنی تفسیر میں عقیدے کی غلطیاں کی ہیں، عام فہم آدمی اس کو نا پڑھے جو سمجھ نہ سکتا ہو، جیسے عرش کا انکار وغیرہ۔ آپ بتائیں کہ کیا حقیقت ہے؟ اور قرآن کی تفسیر پر مودودی صاحب کے فہم پر بھی مختصر بتائیں۔
السلام و علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ -
دونوں کتابیں خلافت و ملوکیت اور حقیقت خلافت و ملوکیت لولی آل ٹائم بھائی نے یہاں شئیر کردی ہیں - الله ان کو جزا خیر عطا کرے (آمین)-
میرا کہنے کا مطلب تھا کہ مودودی صاحب نے تفسیر قرآن کو پڑے تفصیلی انداز میں لکھا ہے - ہر سورہ کا پہلے شان نزول پھر جو واقعیات قرآن میں بیان ہوے ہیں ان کا تفصیلی اور اجمالی ذکر کیا ہے اور پچھلے انبیاء کے گزرے واقعیات کا بائبل اور انجیل وغیرہ سے تقابلی جائزہ بھی کیا ہے وغیرہ -اور ایسا کام تفسیر قرآن کے معاملے میں بہت کم علماء نے کیا ہے - اس معاملے میں تو مودودی صاحب واقعی میں قابل ستائش ہیں - البتہ عقائد کے معاملے میں میں آپ سے بلکل اتفاق کرتا ہوں - کہ ان کے عقائد میں بہت زیادہ تضاد پایا جاتا ہے - رسائل و مسائل میں ایک سائل کے جواب دیتے ہوے فرمایا "کہ اگرچہ کوئی مسلمان شرک کا مرتکب ہوتا ہے تو یقینا وہ گناہ کبیرہ کرتا ہے لیکن اس کو مشرک نہیں کہا جا سکتا " اب اس سے آپ ان کی علمی قابلیت کا اندازہ لگا سکتے ہیں- اس کے علاوہ اکثر ااحادیث نبوی کا مذاق بھی بنایا ہے انہوں نے -(مثال کے طور پر بخاری کی وہ حدیث جس میں حضرت ابراہیم علیہ سلام کے تین جھوٹ بولنے کا ذکر ہے یا مسلم کی وہ حدیث جس میں حضرت سلیمان علیہ سلام کا ایک رات میں اپنی سو بیویوں کے پاس جانا وغیرہ)-
اس نقطۂ نظر سے دیکھیں تو مودودی صاحب کے قلم میں سنجیدگی اور بردباری اور علم و فہم کی جھلک دور دور تک نظر نہیں آتی -