• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

تفسیر السراج المنیر تلخیص تفسیر ابن کثیر ( مکمل)

عبد الرشید

رکن ادارہ محدث
شمولیت
مارچ 02، 2011
پیغامات
5,402
ری ایکشن اسکور
9,991
پوائنٹ
667
قرآن مجید پوری انسانیت کے لیے کتاب ِہدایت ہے او ر اسے یہ اعزاز حاصل ہے کہ دنیا بھرمیں سب سے زیاد ہ پڑھی جانے والی کتاب ہے ۔ اسے پڑھنے پڑھانے والوں کو امامِ کائنات نے اپنی زبانِ صادقہ سے معاشرے کے بہتر ین لوگ قراردیا ہے اور اس کی تلاوت کرنے پر اللہ تعالیٰ ایک ایک حرف پرثواب عنایت کرتے ہیں۔ دور ِصحابہ سے لے کر دورِ حاضر تک بے شمار اہل علم نے اس کی تفہیم وتشریح اور ترجمہ وتفسیرکرنے کی خدمات سر انجام دیں اور ائمہ محدثین نے کتبِ احادیث میں باقاعدہ ابواب التفسیر کے نام سےباب قائم کیے۔آٹھویں صدی ہجری کے مؤرخ ومفسر حافظ عماد الدین بن عمر المعروف حافظ ابن کثیر نےایک تفسیر ’’تفسیر القرآن العظیم‘‘ تحریر فرمائی جس کواللہ تعالیٰ نے قبول امت کا درجہ عطا فرمایا جس میں امام ابن کثیر نے اپنے وقت کے تمام ذرائع بروئے کار لاکر اس میں احادیث وآثار کے علاوہ بنی اسرائیل کی روایات سے بعض قصص بھی نقل کیے ۔ اس تفسیر کو بلاشبہ ہر دور میں بےحد قبول عام حاصل ہوا۔ اصل عربی کتاب لاکھوں کی تعداد میں شائع ہوچکی ہے ۔ہندوستان کے مختلف اہل علم نے اس کا اردوزبان میں ترجمہ کیا جن میں مولانا محمدجوناگڑھی کےترجمہ کو بڑی مقبولیت حاصل ہے اسی ترجمہ کو آج تک شائع کیا جارہا ہے ۔تفسیر ابن کثیر کا ایک ترجمہ مولانا محمدداود راغب رحمانی نے الفضل الکبیر کےنام سے کیا اور دس جلدوں میں شائع کیا۔ زیر تبصرہ کتاب’’تفسیر السراج المنیر تلخیص تفسیر ابن کثیر‘‘ در اصل الفضل االکبیر ترجمہ تفسیر ابن کثیر اردو کی تلخیص وتہذیب ہے ۔ الفضل الکبیرکی تلخیص وتہذیب اور اس میں اضافہ کا یہ اہم کام ہندوسنان کے معروف عالم دین حال مقیم سعودی عرب جناب مولانا ابو الاشبال احمد شاغف نے انجام دیا ہے ۔المکتبۃ السلفیۃ،لاہور نے اسے دو ضخیم جلدوںمیں حسن طباعت سےآراستہ کیا ہے ۔ اس تفسیر میں فقہی مسائل اورائمہ کےاختلافات بیان کرنے سے امکانی حد تک احتراز کیا گیا ہے تاکہ عام مسلمانوں تک اللہ اوراس کےرسول اللہ ﷺ کی سیدھی سیدھی باتیں پہنچ جائیں۔اور اس میں تفسیر بالرائے سے قطعی اجتناب کیا گیا ہے کیونکہ اللہ کے رسول نےتفسیر بالرائے سے منع فرمایا ہے ۔ قارئین کرام مطالعہ کرنے کے بعد تفسیر السراج المنیرکو ایک مستقل تفسیر خیال فرمائیں گے ۔ان شاء اللہ (م۔ا)
 

عبد الرشید

رکن ادارہ محدث
شمولیت
مارچ 02، 2011
پیغامات
5,402
ری ایکشن اسکور
9,991
پوائنٹ
667
فہرست مضامین

عرض ناشر
تعارف... تفسیر السراج المنیر
مختصر تعارف ... علامہ حافظ ابن کثیر 
خصوصیات
پہلا پارہ
سورۃ الفاتحہ
سورت کے معنی
اسمائے فاتحہ
فاتحہ کی فضیلت
اعوذ کے صیغے
الرحمٰن الرحیم
عالمین کے معنی
دین کا مطلب
عبادت کی تعریف
فاتحہ پر تبصرہ
 

عبد الرشید

رکن ادارہ محدث
شمولیت
مارچ 02، 2011
پیغامات
5,402
ری ایکشن اسکور
9,991
پوائنٹ
667
سورۃ البقرہ

بقرہ مدنی ہے
متقی کون ہے
تقوی کےمعنی
مومنون کے اوصاف
مہر کے کے معنی
نفاق کے معنی
مرض سے مراد
فسادسے مراد
مکر کو وبال
استہزا کے معنی
منافقوں کی بے وقوفی کی مثال
منافقوں کی مثال
منافقوں کی نشانیاں
ثبوت رسالت
آج بھی جہنم تیار ہے
مثانی اور متشابہ کے معنی
کافر ومومن کی عادتیں
خاسر کے معنی
پہلے زمین بنی
خلیفہ کے معنی
آدم کی فوقیت
ابلیس کا نام و خاندان
دعائے آدم
پر خلوص توبہ قبول ہوتی ہے
اللہ کا عہد
وجوب جماعت
بے عمل عالم کی مذمت
امت محمدیہ کی فضیلت
عاشوراء کا روزہ
توبہ کی قبولیت
دوسری تفسیر
ظالموں کا دستور
بارہ چشموں کا جاری ہونا
ناشکری کا نتیجہ
حامیان اسلام کی سعادت
یہودیوں کی عہد شکنی
حضرت موسیٰ کا ایک معجزہ
ہر راز ظاہر ہو جاتا ہے
یہودیوں کی سنگدلی
تحریف کیا تھی
اللہ ہر بات سے واقف ہے
یہودیوں کی دوسری قسم
اسلام و توحید ہی باعث نجات ہے
مسکین کی تعریف
یہودی کی تعلی و سرکشی
روح القدس سے مراد کیا ہے
یہودی غضب پرغضب کےحقدارہو گئے
یہودیوں کی غداریاں
لمبی زندگی کی خواہش
اثبات نبوت کے دلائل
یہودیوں کے جادو کا شوق ہے
جادو کا ثبوت
کافروں سےمشابہت کی ممانعت
عدم تنسیخ احکام کے عقیدے کا بیان
یہودیوں کے بے کار تمنائیں
اللہ صاحب اولاد نہیں
 

عبد الرشید

رکن ادارہ محدث
شمولیت
مارچ 02، 2011
پیغامات
5,402
ری ایکشن اسکور
9,991
پوائنٹ
667
دوسرا پارہ

امت محمدیہ کی فضیلت
ہر قوم کا ایک قبیلہ
ذکر وشکر کی فضیلت
توحید کے دلائل
شیطانی راہیں
مشرک جانور ہیں
روزوں کا بیان
قرآن کی فضیلت
مغفرت کا وعدہ
حج وعمرہ کا بیان
اظہار شکر
قروء کے معنی
 

عبد الرشید

رکن ادارہ محدث
شمولیت
مارچ 02، 2011
پیغامات
5,402
ری ایکشن اسکور
9,991
پوائنٹ
667
تیسرا پارہ

بعض انبیاء بعض سے افضل ہیں
خلیل اللہ کےسوال کا جواب
اسلام میں دشوار عمل نہیں
فتح ونصرت کی دعا
سورۃ آل عمران
اسم اعظم
جنگ بدر کا بیان
صدیقہ کا تعجب
اللہ کا دین اسلام ہے
 

عبد الرشید

رکن ادارہ محدث
شمولیت
مارچ 02، 2011
پیغامات
5,402
ری ایکشن اسکور
9,991
پوائنٹ
667
چوتھاپارہ

مکہ کانام
مقام ابراہیم
جنگ احد کا بیان
جنگ بدر کا بیان
موت کا وقت مقرر ہے
قبولیت کا بشارت
پارساؤن کا بیان
سورۃنساء
 

عبد الرشید

رکن ادارہ محدث
شمولیت
مارچ 02، 2011
پیغامات
5,402
ری ایکشن اسکور
9,991
پوائنٹ
667
پانچواں پارہ

لونڈیوں کی حلت
جدائی کی صورت کاحکم
منافقوں کی صفت
منافق کی مثال
 

عبد الرشید

رکن ادارہ محدث
شمولیت
مارچ 02، 2011
پیغامات
5,402
ری ایکشن اسکور
9,991
پوائنٹ
667
چھٹا پارہ

تمام انبیاء پر وحی اتری
کلالہ کی تعریف
سورۃ مائدہ
شیطان کی ناامیدی
حضرت مریم صدیقیہ ہین
منافقوں کی مذمت
 

عبد الرشید

رکن ادارہ محدث
شمولیت
مارچ 02، 2011
پیغامات
5,402
ری ایکشن اسکور
9,991
پوائنٹ
667
ساتواں پارہ

تقلید کی مذمت
مسیح نے توحید پھیلائی
سورۃ الانعام
کا فروں کے دل مردہ ہیں
اللہ مختار مطلق ہے
صور کا بیان
تحریف کی مذمت
انسان کا کونسا مال ہے
 

عبد الرشید

رکن ادارہ محدث
شمولیت
مارچ 02، 2011
پیغامات
5,402
ری ایکشن اسکور
9,991
پوائنٹ
667
آٹھواں پارہ

دنیا کےاکثر لوگ گمراہ ہین
کافر کو قتل کرنے کی وعید
سورۃ اعراف
استواء کی تفسیر
 
Top