• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

تفسیر میزان القرآن

محمد فیض الابرار

سینئر رکن
شمولیت
جنوری 25، 2012
پیغامات
3,039
ری ایکشن اسکور
1,234
پوائنٹ
402
آپ فتویٰ دینے سے کامپ کیوں جاتے ہیں
مجھے ہنسی آ رہی ہے کہ میں فتوی دینے سے کانپ رہا ہوں آپ کو ایک سیدھی سی بات سمجھ میں نہیں آ رہی یا آپ سمجھنا نہیں چاہتے آپ کے لیے دین اسلام کے محاسن صرف ایک فتوی پر منحصر ہوں گے جو ایک ماہ سے ایک غیر متعلقہ تھریڈ میں اصرار در اصرار کیے جا رہے ہیں اور میں نے عرض کیا تھا کہ
تفسیر میزان القرآن
کے نام سے جو تھریڈ بنایا گیا ہے آپ اس پر ان مولف صاحب کی حمایت میں بیان در بیان ارشاد فرما رہے تھے تو عرض ہے کہ اپنے منھج اور اصول تفسیر کے مطابق صرف سورہ الفاتحہ کی تفسیر بیان کر دیجیے اور فتوی لینے کے لیے الگ سے تھریڈ قائم کریں میں ضمانت دیتا ہوں کہ فورم کی انتظامیہ آپ کو غلام رسول قلعوی صاحب کے حوالے سے طبع شدہ کتاب پر گفتگو کرنے سے منع نہیں کرے گی
لیکن اگر اب آپ نے سورہ الفاتحہ کی تفسیر بیان نہ کی تو میں سمجھوں گا کہ یا تو آپ تقیہ کر رہے ہیں یا انجوائے کر رہے ہیں
اپنا بھی وقت ضائع کر رہے ہیں اور دوسروں گا بھی اس تھریڈ پر اگر اب کوئی پوسٹ ہو تو تفسیر سورہ الفاتحہ وگرنہ کم از کم میں تو خاموشی اختیار کر لوں گا کہ صرف دعوی ہی دعوی ہیں اور کچھ نہیں
 

محمد فیض الابرار

سینئر رکن
شمولیت
جنوری 25، 2012
پیغامات
3,039
ری ایکشن اسکور
1,234
پوائنٹ
402
اور ہاں میں اپنا پتا لکھ رہا ہوں یہ کتاب جس پر آپ نے فتوی لینا ہے وہ مجھے اس کے تقریبا 5 نسخے بھجوا دیں تاکہ میں دیگر مشائخ سے بھی رابطہ کر وں اور ان سے ان کی آراء بھی لے لوں اور آپ کو بھرپور جواب دے سکوں
 
شمولیت
جون 11، 2015
پیغامات
401
ری ایکشن اسکور
13
پوائنٹ
79
اور ہاں میں اپنا پتا لکھ رہا ہوں یہ کتاب جس پر آپ نے فتوی لینا ہے وہ مجھے اس کے تقریبا 5 نسخے بھجوا دیں تاکہ میں دیگر مشائخ سے بھی رابطہ کر وں اور ان سے ان کی آراء بھی لے لوں اور آپ کو بھرپور جواب دے سکوں
السلام و علیکم!
میرے پیارے بھائی میں کیوں آپ کو اس کے نسخے دوں کیا یہ کتاب آپ کے پاس نہیں ۔۔۔جہاں تک مجھے یاد ہے میرا سوال آپ سے تھا بھی نہیں لیکن وہی مولویوں والی بات اس کو چھوڑ دو مجھ سے بات کرو اور جب بات کرنے کی باری آتی ہے تو جواب نہیں اور سامنے والنے پر پابندی لگا دی جاتی ہے ۔ یہ مجھ پر پابندی اٹھائیں پھر ہم یہاں سامنے بات کرتے ہیں آپ کے سوال اور میرے سوال پھر جواب بھی دینا ہوں گے ۔ صرف سوال پر سوال نہیں ۔
اور بھرپور جواب آپ دیں گے اب ہنسی تو مجھے آ رہی آپ کی اس بات پر ۔ خضر حیات سے پوچھیں وہ میرے جواب کیوں ڈلیٹ کرتے ہیں؟
خضر حیات منافق ہے آپ لوگوں نے کالی بھیڑیں رکھی ہوئی ہیں جو صرف اپنے مسلک والے کی بات سنتے ہیں اور تنقید ہضم نہیں ہوتی ۔ جو تنقید کرتا اس پر پابندی اور جو آپ کے بات پر ہاں ہاں کرتا اس کے خوش۔
دین میں مسلک پرستی اور تقلید پرستی نہیں بلکہ صرف حق پر ہاں ہونی چاہیے۔
شکریہ
بھرپور جواب اور آپ دیں گے واہ (-:
 

خضر حیات

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
8,771
ری ایکشن اسکور
8,497
پوائنٹ
964
اور بھرپور جواب آپ دیں گے اب ہنسی تو مجھے آ رہی آپ کی اس بات پر ۔ خضر حیات سے پوچھیں وہ میرے جواب کیوں ڈلیٹ کرتے ہیں؟
کیونکہ آپ ایک ہی بات کو بار بار اور ہر جگہ لکھتے ہیں ، آپ بیوقوف اور دیوانے ہوں گے ، اس فورم پر آنے والے سارے اس طرح کے نہیں ، ایک ہی طرح کی باتیں ہر تھریڈ میں کرتے رہنا کسی بھی فورم پر اس کی اجازت نہیں ۔ اور یہ بات میں آپ کو سمجھا چکا ہوں ، آپ کو سمجھ نہیں آئی تو مجبورا آپ کو موڈریشن ڈالا ہے۔
مجھے یقین ہے آپ کو موڈریشن سے نکال دوں تو آپ کی مکرر و بے ربط پوسٹیں دیکھ کر لوگ آپ کی دماغی حالت درست نہ ہونے کا اندازہ لگالیں گے ، لیکن اس کے ساتھ ساتھ فورم انتظامیہ پر بھی حرف آئے گا ، اس لیے ہماری یہ مجبوری آپ پر ’ پردہ ‘ کا باعث بن رہی ہے ۔
خضر حیات منافق ہے آپ لوگوں نے کالی بھیڑیں رکھی ہوئی ہیں جو صرف اپنے مسلک والے کی بات سنتے ہیں اور تنقید ہضم نہیں ہوتی ۔ جو تنقید کرتا اس پر پابندی اور جو آپ کے بات پر ہاں ہاں کرتا اس کے خوش۔
آپ جیسے لوگوں کا وجود نامسعود اس بات کی دلیل ہے ، یہاں ہر کسی کو سنا جاتا ہے ۔ بلکہ ہماری اسی بات کی وجہ سے ہماری اپنے بھائی ہی ہمیں بعض دفعہ تنقید کا نشانہ بناتے ہیں کہ ہر کسی کو کھلی چھٹی دی ہوئی ہے ، جو مرضی یہاں آکر بکتے رہتے ہیں ۔ خیر !
 

خضر حیات

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
8,771
ری ایکشن اسکور
8,497
پوائنٹ
964
السلام و علیکم!
میرے پیارے بھائی میں کیوں آپ کو اس کے نسخے دوں کیا یہ کتاب آپ کے پاس نہیں ۔۔۔جہاں تک مجھے یاد ہے میرا سوال آپ سے تھا بھی نہیں لیکن وہی مولویوں والی بات اس کو چھوڑ دو مجھ سے بات کرو اور جب بات کرنے کی باری آتی ہے تو جواب نہیں اور سامنے والنے پر پابندی لگا دی جاتی ہے ۔ یہ مجھ پر پابندی اٹھائیں پھر ہم یہاں سامنے بات کرتے ہیں آپ کے سوال اور میرے سوال پھر جواب بھی دینا ہوں گے ۔ صرف سوال پر سوال نہیں ۔
جس کتاب کے متعلق فتوی چاہیے ، اس کے عنوان سے الگ تھریڈ شروع کریں ، اگر کسی نے جواب دینا ہوا تو دے گا ، یہاں یا کسی اور غیر متعلقہ تھریڈ میں اس حوالے سے آپ کا ایک نکتہ بھی دیکھا یا سنا نہیں جائے گا ۔
 

Abu Hayyan Saeed

مبتدی
شمولیت
فروری 17، 2023
پیغامات
7
ری ایکشن اسکور
0
پوائنٹ
9
دو باتیں ذہن میں رکھیں ، وہ یہ کہ
ناسخ و منسوخ کا معاملہ " تورہ " کی آیات کے بارے میں ہے .
متشابہا ت کا معاملہ تشبیہی تمثیلا ت سے منسلک ہے .
کچھ مغالطے مسلم ایرانی و عراقی علماء ( نام نہاد تابعین اور تبع تابعین اور ان کے بعد آنے والے مخبوط الحواس افراد ) نے پیدا کیے کسی نے قرآن کریم کو سمجھنے کے چالیس علوم ، کسی نفسیاتی نے پچاس علوم کو سیکھنا قرار دیا ، ان ایرانی و عراقی علماء ( نام نہاد تابعین اور تبع تابعین اور ان کے بعد آنے والے مخبوط الحواس افراد ) کے ان بیانات کو لے کر مستشرقین و ملحدین نے اپنے تئیں قرآن کریم کو نشانہ بنایا .
القرآن کریم کو سمجھنے کے لئے سب سے پہلے علم استعارہ (Metaphorology)، علم تما ثیل /علم الامثال (Knowledge of proverbs ) کو سیکھنا اور سمجھنا بہت ضروری ہے اور یہ سیکھنا سب سے آسان ہوتا ہے .
ہر زبان میں علامت سازی ایک ہمہ گیرعمل ہے اور انسان کا ذہن مختلف خیالات، افکار، محسوسات اور تلازمات کے رشتوں کوعلامتی شکل میں متعین کرتارہتا ہے۔
علامتوں کی اقسام
علامتوں کے ابلاغ اورمعنویت کی بناپر ان کو تین حصوں میں تقسیم کیاجاسکتا ہے:
۱۔ روایتی علامتیں(Conventional Symbols)
۲۔ اتفاقی علامتیں(Accidental Symbols)
۳۔ آفاقی علامتیں(Universal Symbols)

دو باتیں ذہن میں رکھیں ، وہ یہ کہ
ناسخ و منسوخ کا معاملہ " تورہ " کی آیات کے بارے میں ہے .
متشابہا ت کا معاملہ تشبیہی تمثیلا ت سے منسلک ہے .
 
Top