• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

تفسیر میزان القرآن

شمولیت
جون 11، 2015
پیغامات
401
ری ایکشن اسکور
13
پوائنٹ
79
میں تو سمجھ رہا تھا آپ کوئی علمی و عقلی بات کریں گے لیکن افسوس یہ تو نِرا "آئیں - بائیں - شائیں" ہوگیا....
السلام علیکم!
میرے پیارے بھائی ابو عبداللہ اور محمد فیض الابرار ۔
جناب اللہ کے بندہ کی طرف سے صرف یہ درخواست تھی کہ ایسی آیات جس کی اللہ تعالیٰ نے تفسیر قرآن مجید میں نہیں فرمائی ۔۔تو آپ کو ایسی کیا ضرورت پڑی جس کی مراد اسلی معلوم کرنے کے لئے آپ اتنی اچھل کود ہے؟
جناب اللہ کے بندہ محمد فیضان کی طرف سے صرف یہ درخواست تھی کہ اگر ہم ان کے پیچھے ہونے کی بجائے جو معاملات مکمل اور واضح ہیں ہم ان کی طرف توجہ کیوں نہیں دیتے ۔؟
پھر اس اللہ کے بندہ نے آپ دونوں کی شان میں گستاخی یہ کردی کہ آپ کو اس سے منع کر رہا کہ یہ کام نہ کیا کریں کیونکہ لاریب کتاب ایک واحد قرآن ہے ۔
تو میرا اصلی جواب پھر اوپر جو دے چکا وہی ہے ۔ مہربانی فرما کر ضد بازی، علم کے گھمنڈ اور تقلید کے کنویں سے باہر آکر دیکھیں شاید کہ نظر آجائے کہ میں نے کس طرف اشارع کیا ہے ۔
اگر یہ تفسیریں نہ ہوتیں اور یہ حدیثوں کی کتابیں نہ ہوتیں تو آج دین واضح اور صاف ہوتا۔۔۔۔
آج 2017 میں دین کی صفائی کے لئے اصل دین کی تلاش کے لئے میں ایک طریقہ آپ لوگوں کے سامنے رکھ رہا مہربانی فرما کر توجہ کریں۔
ہر معاملہ میں سب سے پہلے خالص قرآن مجید کی طرف رجوع کریں کیونکہ لاریب ہے۔ مفہوم بھی خالص ایک آیت کا دوسری آیت سے لیں یہ بھول جائیں کہ کوئی اور کتاب بھی ہے ۔
پھر اگر کسی معاملہ میں قرآن مجید خاموش ہو جائے جواب و تفسیر نہ ملے تو میرے پیارے بھائی ۔۔۔صحیح بخاری،مسلم،ترمزی وغیرہ کی طرف رجوع کرنا درست ہے لیکن۔۔۔پہلے خالص قرآن مجید پر توجہ دیں۔۔شکریہ۔
 

محمد فیض الابرار

سینئر رکن
شمولیت
جنوری 25، 2012
پیغامات
3,039
ری ایکشن اسکور
1,234
پوائنٹ
402
ہر معاملہ میں سب سے پہلے خالص قرآن مجید کی طرف رجوع کریں کیونکہ لاریب ہے۔ مفہوم بھی خالص ایک آیت کا دوسری آیت سے لیں یہ بھول جائیں کہ کوئی اور کتاب بھی ہے ۔
یہ خالص قرآن مجید کون سا قرآن ہے ؟
خالص آیت کون سی ہوتی ہے؟
آپ نے تو ہمارے سوال کے جواب میں مکمل تقریر ہی لکھ دی صرف ایک سوال کا جواب طلب کیا تھا چلیں جمع بین الآیتین والا سوال واپس لے لیتا ہوں لیکن اب کسی بھی بات کا جواب لکھنے سے پہلے صرف ایک سوال کا جواب دے دیں
1400 سال میں کوئی ایک تفسیر جس میں درست منھج کے ساتھ تفسیر کی گئی ہو جس کا آپ ذکر کر رہے ہیں کوئی ایک مفسر تو ہو گا جس نے منھج سلیم کے ساتھ تفسیر کی ہو گی تو ذرا اس تفسیر یا مفسر کا نام بتا دیں پھر اگلا سوال کروں گا تاکہ میں قرآن کو سمجھ سکوں
 

ابو عبدالله

مشہور رکن
شمولیت
نومبر 28، 2011
پیغامات
723
ری ایکشن اسکور
448
پوائنٹ
135
السلام علیکم!
میرے پیارے بھائی ابو عبداللہ اور محمد فیض الابرار ۔
جناب اللہ کے بندہ کی طرف سے صرف یہ درخواست تھی کہ ایسی آیات جس کی اللہ تعالیٰ نے تفسیر قرآن مجید میں نہیں فرمائی ۔۔تو آپ کو ایسی کیا ضرورت پڑی جس کی مراد اسلی معلوم کرنے کے لئے آپ اتنی اچھل کود ہے؟
جناب اللہ کے بندہ محمد فیضان کی طرف سے صرف یہ درخواست تھی کہ اگر ہم ان کے پیچھے ہونے کی بجائے جو معاملات مکمل اور واضح ہیں ہم ان کی طرف توجہ کیوں نہیں دیتے ۔؟

لیکن۔۔۔پہلے خالص قرآن مجید پر توجہ دیں۔۔شکریہ۔
پیارے دوست فیضان! یہ اچھل کود اس لیے ہے کہ اللہ رب العزت نے یہ قرآن ہمارے لیے نازل فرمایا ہے اور ہمیں اسے سمجھنے کا حکم بھی دیا ہے اور دیکھیں نا آپ کی پوسٹ میں آخری جملہ میں بھی "خالص قران" پر توجہ دینے کی نصیحت ہے، اب یہ دو نمبریاں تو نہ کریں نا آپ.... آپ کا کیا خیال ہے ہمیں سمجھ نہیں آئیں گی؟

یہاں آپ کی اس "درخواست" کا کوئی تُک نہیں بنتا، اب دیکھیں نا "محکم" اور "متشابہ" کا فیصلہ کون کرے گا؟
ہم محدث فورم پر آنے والوں پر تو اللہ کا بڑا فضل ہوا کہ آپ میسر ہیں اور صاف اور سیدھے سمجھ آنے والی آیات (لیکن جو آپ کی سمجھ میں نا آتی ہوں) انہیں آپ متشابہ کہہ کر اپنی جان قرآنی آیت سے چھڑالیں گے لیکن "امت مسلمہ" کے وہ افراد جن کی آپ تک رسائی نہیں ہوگی وہ قرآن کیسے سمجھیں گے.....

خیر یہ تو ایک جملہ معترضہ تھا آپ سے درخواست ہے کہ مندرجہ ذیل آیت کا پہلے تو یہ بتائیں کہ یہ "محکم" ہے یا "متشابہ" اور پھر "خالص قرآن" ہی میں سے اس کے "قابل عمل" ہونے یا نہ ہونے کا فیصلہ بھی سنادیں. اگر قابل عمل ہے تو اس حکم پر "چوبیس گھنٹے" عمل کیونکر ہوگا؟

قُلْ لِلْمُؤْمِنِينَ يَغُضُّوا مِنْ أَبْصَارِهِمْ وَيَحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ ۚ ذَٰلِكَ أَزْكَىٰ لَهُمْ ۗ إِنَّ اللَّهَ خَبِيرٌ بِمَا يَصْنَعُونَ

[Surat An-Nur 30]
 
شمولیت
جون 11، 2015
پیغامات
401
ری ایکشن اسکور
13
پوائنٹ
79
یہ خالص قرآن مجید کون سا قرآن ہے ؟
خالص آیت کون سی ہوتی ہے؟
آپ نے تو ہمارے سوال کے جواب میں مکمل تقریر ہی لکھ دی صرف ایک سوال کا جواب طلب کیا تھا چلیں جمع بین الآیتین والا سوال واپس لے لیتا ہوں لیکن اب کسی بھی بات کا جواب لکھنے سے پہلے صرف ایک سوال کا جواب دے دیں
1400 سال میں کوئی ایک تفسیر جس میں درست منھج کے ساتھ تفسیر کی گئی ہو جس کا آپ ذکر کر رہے ہیں کوئی ایک مفسر تو ہو گا جس نے منھج سلیم کے ساتھ تفسیر کی ہو گی تو ذرا اس تفسیر یا مفسر کا نام بتا دیں پھر اگلا سوال کروں گا تاکہ میں قرآن کو سمجھ سکوں
السلام علیکم!
کوئی تفسیر لاریب نہیں۔۔۔۔سب تفسیروں میں بہت جھوٹ اور سچ ہے کوئی بھی لاریب نہیں۔۔۔۔تقریبا تمام تفاسیر میں 3 ، 4، 5 ، 6، قول کو پیسٹ کیا گیا یعنی کوئی خاص فیصلہ پر پہنچے بغیر بس قول اکھٹے کر کے اپنی رائے دے دی گئی کہ فلاں یا میرا خیال ہے فلاں قول زیادہ درست ہے ۔۔۔۔
کوئی بھی تفسیر لے آئیں میرے علم کے مطابق ایسا ہی ہے قول سب اکھٹے کر کے اپنی ایک رائے قائم کر لی ۔۔۔۔جبکہ کوئی بھی تفسیر یا احادیث کی کتاب لاریب نہیں۔۔۔۔۔۔
میں پھر آپ سے یہی کہوں گا کہ مراد اصلی صرف واحد اللہ تعالیٰ کو معلوم ہے بلاوجہ اس میں پڑنے کی ضرورت نہیں۔۔۔
اب تفسیر ابن کثیر کو ہی لیں ۔۔۔۔کوئی حال نہیں۔۔۔۔
ایک مثال ۔۔۔سورۃ البقرہ 102۔۔۔۔ہاروت ماروت کون تھے۔۔۔۔۔جناب کی تفسیر اٹھا لیں اور دیکھیں ان کی تفسیر ۔۔۔۔۔
میں بھی تفاسیر دیکھتا ہوں لیکن ان آیات کی جن کی ضرورت ہمیں اس دنیا میں اپنی معملات زندگی میں ضرورت پڑتی ہے ۔اور اللہ تعالیٰ سے یہ دعا کرتا ہوں کہ ہمیں ہدایت دے یہ ایک قول ہے جکہ لاریب نہیں ۔ اگر غلطی پر ہوا تو بخش دے ۔۔یہی درست طریقہ ہے شکریہ۔۔۔۔بحث پر بحث کرنے کا کوئی فائدہ نہیں۔۔۔۔
 
شمولیت
جون 11، 2015
پیغامات
401
ری ایکشن اسکور
13
پوائنٹ
79
السلام علیکم!
آپ دونوں بھائیوں سے ایک درخواست کی گئی گی جو پہلے جواب نہیں دیا گیا ۔۔۔آپ سب کا حال یہ ہے کہ سوال پر سوال اور جواب کو معلوم نہیں ۔
اصل میرا یہ سوال تھا جو جواب نہیں دیا گیا ۔ اس کا جواب دیں۔
السلام علیکم!
سلامتی ہو ہر اس شخص پر جو غور فکر بھی کرتا ہے ۔ حق پر آنکھ رکھ کر توجہ سے دیکھ کر سوچتا بھی ہے ۔۔۔۔شکریہ۔۔۔
محمد فیض الابرار صاحب۔
ایک کتاب پڑھی آپ کی ویب سائٹ سے ہی ڈانلوڈ کی تھی ۔۔۔نام ہے ۔

Tazkra-Molana-Ghulam-Rasool-Qalawi

تذکرہ۔ مولانا غلام رسول قلعوی۔۔۔۔۔۔۔اس کو پڑھیں اور مجھے فتویٰ دیں کیا اس کتاب میں قرآن و سنت کے مطابق تبلیغ کی گئی؟
کیا قرآن و سنت کے مطابق فیصلے کئے گئے؟
غور سے پڑھ کر فتویٰ دیں میں انتظار کر رہا ہوں۔۔۔شکریہ۔
کیا آپ نے جو نقاط پیش کئے کیا یہ کتاب ان نقاط کے کسی بھی ایک نقطہ پر پوری اترتی ہے؟
ویسے حدیث کی حجیت کا انکار
حدیث کی من مانی تاویلات
حدیث کا مقابلہ اپنی عقل سے کرنا
حدیث کی صحت اور ضعف کا فیصلہ اپنی عقل سے کرنا
حدیث کو قرآن کے مقابل لانا جبکہ کوئی صحیح حدیث قرآن کے مقابل ہے ہی نہیں ۔
شکریہ۔۔۔۔
ابھی یہ صرف ایک کتاب کے بارے میں پوچھ رہا اور بہت سے کتابیں ہیں وہ بعد میں پہلے میں آپ کا جواب دیکھنا چہتا ہوں کیا آپ واقع حق سچ کی آواز بلند کرنے والے ہیں ؟ شکریہ
 
شمولیت
جون 11، 2015
پیغامات
401
ری ایکشن اسکور
13
پوائنٹ
79
السلام علیکم!
تذکرہ۔ مولانا غلام رسول قلعوی۔
اس کتاب پر فتویٰ چاہئے کیا یہ قرآن و حدیث کا درس دے رہی کیا یہ کتا ب واقع سنت نبوی کے مطابق ہے وہ شخص جواب دے جو واقع اللہ تعالیٰ سے ڈرتا ہو صرف ذبان سے اقرار کرنے سے کچھ نہیں ہوتا ۔ شکریہ۔
 

خضر حیات

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
8,771
ری ایکشن اسکور
8,496
پوائنٹ
964
وہ شخص جواب دے جو واقع اللہ تعالیٰ سے ڈرتا ہو
صدقے ! مرضی کا جواب ملا تو مجیب متقی ہوگا ، اگر جواب آپ کو پسند نہ آیا تو اس پر اللہ سے نہ ڈرنے کا فتوی لگادیں گے ۔ سبحان اللہ !
 
شمولیت
جون 11، 2015
پیغامات
401
ری ایکشن اسکور
13
پوائنٹ
79
صدقے ! مرضی کا جواب ملا تو مجیب متقی ہوگا ، اگر جواب آپ کو پسند نہ آیا تو اس پر اللہ سے نہ ڈرنے کا فتوی لگادیں گے ۔ سبحان اللہ !
السلام علیکم!
میں کون ہوتا ۔۔۔جناب میں کون ہوتا مرضی کرنے والا اللہ تعالیٰ معاف فرمائے اگر میرے میں یہ نقص ہو تو۔۔۔۔جواب مجھے قرآن و سنت کے مطابق چاہئے شاید آپ کی نظر اور دماغ اور سوچ سمجھ کام نہیں کرتی شاید میرا خیال ہو۔
اگر آنکھ کھول کر پڑھنے تو شاید یہ نظر آجاتا قرآن پہلے پھر سنت نبی کریم ﷺ کے مطابق فتویٰ چاہئے ۔۔
اب دوبارہ آپ سے سوال کرتا ہوں اس کتاب پر فتویٰ دے دیں قرآن مجید و سنت نبی کریم ﷺ کے مطابق کیا اس کتاب میں واقع اسلام ،دین کے مطابق باتیں کی گئیں ہیں۔ اگر ہاں تو دلیل اگر نہیں تو ان پر کیا فتویٰ لگائیں گے ۔۔اگر مجھ سے پوچھتے ہیں تو
جنہوں نے یہ کتاب لکھی اور جو اس کو دین کا حصہ سمجھتے ہیں سب کے سب کافر ہیں مشرک ہیں۔ ۔ ۔ ان شائ اللہ۔
شکریہ
 
شمولیت
جون 11، 2015
پیغامات
401
ری ایکشن اسکور
13
پوائنٹ
79
السلام و علیکم!
بے انصافوں پر اللہ کی لعنت اگر میں بے انصاف ہوں تو مجھ پر لعنت ۔
 
Top