• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

تھجد کی اذان کیا بدعت ھے؟

اسحاق سلفی

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اگست 25، 2014
پیغامات
6,372
ری ایکشن اسکور
2,589
پوائنٹ
791
محترم
اذان پر تو معلومات پہلے ہی تھیں۔ میرا سوال صرف نماز کے بعد باجماعت نماز سے تھا۔ اس کی بابت ہی دریافت کیا تھا۔
نفلی نماز کی جماعت جائز تو ہے ، لیکن یہ جماعت فرض نمازوں کی طرح مستقل اور ہمیشہ نہیں ہونی چاہیئے ،
جید علماء کا یہی فتوی ہے ، ملاحظہ فرمائیں :
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
حكم صلاة النوافل جماعة بصفة دائمة

الإثنين 1 جمادى الآخر 1422 - 20-8-2001

رقم الفتوى: 9841
التصنيف: صلوات مبتدعة
السؤال
السلام عليكم. منذ فترة ليست بالقصيرة أصلي مع زوجتي صلاة جماعة نافلة بعد وقت العشاء وقبل النوم. وعادة ما نختم الصلاة بثلاث ركعات صلاة وتر جهرية بتسليمة واحدة على مذهب السادة الحنفية. سؤالي هل يجوز أن نستمر على هذه الهيئة من النوافل والوتر؟أرشدونا يرحمكم الله.
الإجابــة
الحمد لله والصلاة والسلام على رسول الله وعلى آله وصحبه أما بعد: ‏

فقد قال شيخ الإسلام ابن تيمية: صلاة التطوع في جماعة نوعان: أحدهما: ما تسن له ‏الجماعة الراتبة، كالكسوف والاستسقاء وقيام رمضان، فهذا يفضل في جماعة دائماً، كما ‏مضت به السنة.‏
الثاني: ما لا تسن له الجماعة الراتبة، كقيام الليل والسنن الرواتب وصلاة الضحى وتحية ‏المسجد ونحو ذلك، فهذا إذا فعل جماعة أحياناً جاز.‏
وأما الجماعة الراتبة في ذلك فغير مشروعة، بل بدعة مكروهة، فإن النبي صلى الله عليه ‏وسلم والصحابة والتابعين لم يكونوا يعتادون الاجتماع للرواتب على ما دون هذا، والنبي ‏صلى الله عليه وسلم إنما تطوع في ذلك في جماعة قليلةٍ أحياناً، فإنه كان يقوم الليل وحده، ‏لكن لما بات ابن عباس عنده صلى معه، وليلة أخرى صلى معه حذيفة، وليلة أخرى ‏صلى معه ابن مسعود، وكذلك صلى عند عتبان بن مالك الأنصاري في مكان يتخذه ‏مصلى صلى معه، وكذلك صلى بأنس وأمه واليتيم.‏
و عامة تطوعاته إنما كان يصليها منفرداً، أهـ كلام شيخ الإسلام في الفتاوى الكبرى.‏
وعليه فلا يجوز لكما الاستمرار على هذه الهيئة من الصلاة جماعة- أعني المداومة على ‏صلاة قيام الليل جماعة- ولا بأس أن تجتمعا بين الفينة والأخرى .‏
والله أعلم.‏
http://fatwa.islamweb.net/fatwa/index.php?
page=showfatwa&Option=FatwaId&Id=9841

اس کا خلاصہ یہ ہے کہ :
شیخ الاسلام امام ابن تیمیہ ؒ فرماتے ہیں : باجماعت نفلی نمازوں کی دو قسمیں ہیں ؛
(1) ایک وہ نوافل جن کی جماعت مستقل ، پابندی سے ثابت ہے ، جیسے استسقاء ، کسوف ،اور قیام رمضان انہیں ہمیشہ جماعت سے پڑھنا افضل و پسندیدہ ہے ،جیسا کہ یہی طریقہ پہلے سے جاری ہے ،اور مسنون صورت ہے ؛
(2) دوسری سنت اور نفلی نمازیں ایسی ہیں جن کی جماعت مسنون نہیں ، جیسے قیام اللیل ، اور مؤکدہ سنتیں ،نماز ضحی ، تحیۃ المسجد ،تو ( سنن رواتب کے علاوہ ) اگر ان میں کبھی کبھار جماعت کروالی جائے تو جائز ہے ،
لیکن پابندی واہتمام سے ان نمازوں کی جماعت شرعاً جائز نہیں ، بلکہ مکروہ بدعت ہے
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
________________________________
صلاة النافلة جماعة
هل يجوز أن أصلي صلاة النافلة جماعة ، مثل : قيام الليل أو صلاة الضحى ؟.
تم النشر بتاريخ: 2006-03-04
الحمد لله

لا حرج في صلاة النافلة جماعةً ، لكن لا يفعل ذلك باستمرار ، وإنما يفعله أحياناً .

قال شيخ الإسلام ابن تيمية رحمه الله :

" صلاة التطوع في جماعة نوعان : أحدهما : ما تسن له الجماعة الراتبة كالكسوف والاستسقاء وقيام رمضان , فهذا يفعل في الجماعة دائما كما مضت به السنة . الثاني : ما لا تسن له الجماعة الراتبة كقيام الليل , والسنن الرواتب , وصلاة الضحى , وتحية المسجد ونحو ذلك . فهذا إذا فعل جماعة أحيانا جاز . وأما الجماعة الراتبة في ذلك فغير مشروعة بل بدعة مكروهة , فإن النبي صلى الله عليه وسلم والصحابة والتابعين لم يكونوا يعتادون الاجتماع للرواتب على ما دون هذا . والنبي صلى الله عليه وسلم إنما تطوع في ذلك في جماعة قليلة أحيانا فإنه كان يقوم الليل وحده ; لكن لما بات ابن عباس عنده صلى معه , وليلة أخرى صلى معه حذيفة , وليلة أخرى صلى معه ابن مسعود , وكذلك صلى عند عتبان بن مالك الأنصاري في مكان يتخذه مصلى صلى معه , وكذلك صلى بأنس وأمه واليتيم . وعامة تطوعاته إنما كان يصليها منفردا " انتهى .

"مجموع الفتاوى" (23/414) .

وسئل الشيخ ابن عثيمين رحمه الله : ما حكم صلاة النافلة جماعة ، مثل صلاة الضحى ؟

فأجاب :

" صلاة النافلة جماعة أحياناً لا بأس بها ، لأن النبي صلى الله عليه وسلم صلى جماعة في أصحابه في بعض الليالي ، فصلى معه ذات مرة عبد الله بن عباس رضي الله عنهما ، وصلى معه مرة عبد الله بن مسعود رضي الله عنه ، وصلى معه مرة حذيفة بن اليمان رضي الله عنه ، أما حذيفة فأخبر أن النبي صلى الله عليه وسلم قرأ بالبقرة والنساء وآل عمران ، لا يمر بآية وعيد إلا تعوذ ، ولا بآية رحمة إلا سأل ، وأما عبد الله بن مسعود فصلى مع النبي صلى الله عليه وسلم ذات ليلة ، فأطال النبي صلى الله عليه وسلم القيام ، قال عبد الله بن مسعود : حتى هممت بأمر سوء . قيل : وما أمر السوء الذي هممت به ؟ قال: أن أجلس وأدعه ، وذلك من طول قيامه عليه الصلاة والسلام . وأما عبد الله بن عباس رضي الله عنهما فإنه قام يصلي مع النبي صلى الله عليه وسلم صلاة الليل عن يساره ، فأخذ النبي صلى الله عليه وسلم برأسه فجعله عن يمينه .

والحاصل : أنه لا بأس أن يصلي الجماعة بعض النوافل جماعة ، ولكن لا تكون هذه سنة راتبة كلما صلوا السنة صلوها جماعة ؛ لأن هذا غير مشروع " انتهى .

"مجموع فتاوى ابن عثيمين" (14/334) .

الإسلام سؤال وجواب
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,682
ری ایکشن اسکور
752
پوائنٹ
290
کیا نفل نمازیں با جماعت ادا کرنا سنت سے ثابت هے؟
@اشماریہ بهائی
عند الاحناف تین مقتدیوں سے زائد اگر نفل کی جماعت کریں تو مکروہ ہے. اسی طرح مالکیہ کے نزدیک بھی جماعت قلیل جائز ہے اور جماعت کثیر مکروہ ہے.
باقی ائمہ کے نزدیک جائز ہے.
میرا خیال یہ ہے کہ روایات میں جو نفل کی جماعت وارد ہوئی ہے وہ بھی تین مقتدیوں سے زیادہ نہیں ہے. لیکن میں نے تمام روایات کو تلاش نہیں کیا. اس لیے یہ غلط بھی ہو سکتا ہے.
یہ تفصیل کسوف, استسقاء اور ان جیسی نمازوں کے علاوہ ہے.
 

khalil

رکن
شمولیت
اپریل 18، 2016
پیغامات
34
ری ایکشن اسکور
12
پوائنٹ
57
تمام معلومات پر اللہ آپ سب کو جزائے خیر سے نوازے ۔ آپ سب کے علم و عمل میں برکت عطاء فرمائے ۔
نفلی نماز کی جماعت جائز تو ہے ، لیکن یہ جماعت فرض نمازوں کی طرح مستقل اور ہمیشہ نہیں ہونی چاہیئے ،
جید علماء کا یہی فتوی ہے ، ملاحظہ فرمائیں :
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
حكم صلاة النوافل جماعة بصفة دائمة

الإثنين 1 جمادى الآخر 1422 - 20-8-2001

رقم الفتوى: 9841
التصنيف: صلوات مبتدعة
السؤال
السلام عليكم. منذ فترة ليست بالقصيرة أصلي مع زوجتي صلاة جماعة نافلة بعد وقت العشاء وقبل النوم. وعادة ما نختم الصلاة بثلاث ركعات صلاة وتر جهرية بتسليمة واحدة على مذهب السادة الحنفية. سؤالي هل يجوز أن نستمر على هذه الهيئة من النوافل والوتر؟أرشدونا يرحمكم الله.
الإجابــة
الحمد لله والصلاة والسلام على رسول الله وعلى آله وصحبه أما بعد: ‏

فقد قال شيخ الإسلام ابن تيمية: صلاة التطوع في جماعة نوعان: أحدهما: ما تسن له ‏الجماعة الراتبة، كالكسوف والاستسقاء وقيام رمضان، فهذا يفضل في جماعة دائماً، كما ‏مضت به السنة.‏
الثاني: ما لا تسن له الجماعة الراتبة، كقيام الليل والسنن الرواتب وصلاة الضحى وتحية ‏المسجد ونحو ذلك، فهذا إذا فعل جماعة أحياناً جاز.‏
وأما الجماعة الراتبة في ذلك فغير مشروعة، بل بدعة مكروهة، فإن النبي صلى الله عليه ‏وسلم والصحابة والتابعين لم يكونوا يعتادون الاجتماع للرواتب على ما دون هذا، والنبي ‏صلى الله عليه وسلم إنما تطوع في ذلك في جماعة قليلةٍ أحياناً، فإنه كان يقوم الليل وحده، ‏لكن لما بات ابن عباس عنده صلى معه، وليلة أخرى صلى معه حذيفة، وليلة أخرى ‏صلى معه ابن مسعود، وكذلك صلى عند عتبان بن مالك الأنصاري في مكان يتخذه ‏مصلى صلى معه، وكذلك صلى بأنس وأمه واليتيم.‏
و عامة تطوعاته إنما كان يصليها منفرداً، أهـ كلام شيخ الإسلام في الفتاوى الكبرى.‏
وعليه فلا يجوز لكما الاستمرار على هذه الهيئة من الصلاة جماعة- أعني المداومة على ‏صلاة قيام الليل جماعة- ولا بأس أن تجتمعا بين الفينة والأخرى .‏
والله أعلم.‏
http://fatwa.islamweb.net/fatwa/index.php?
page=showfatwa&Option=FatwaId&Id=9841

اس کا خلاصہ یہ ہے کہ :
شیخ الاسلام امام ابن تیمیہ ؒ فرماتے ہیں : باجماعت نفلی نمازوں کی دو قسمیں ہیں ؛
(1) ایک وہ نوافل جن کی جماعت مستقل ، پابندی سے ثابت ہے ، جیسے استسقاء ، کسوف ،اور قیام رمضان انہیں ہمیشہ جماعت سے پڑھنا افضل و پسندیدہ ہے ،جیسا کہ یہی طریقہ پہلے سے جاری ہے ،اور مسنون صورت ہے ؛
(2) دوسری سنت اور نفلی نمازیں ایسی ہیں جن کی جماعت مسنون نہیں ، جیسے قیام اللیل ، اور مؤکدہ سنتیں ،نماز ضحی ، تحیۃ المسجد ،تو ( سنن رواتب کے علاوہ ) اگر ان میں کبھی کبھار جماعت کروالی جائے تو جائز ہے ،
لیکن پابندی واہتمام سے ان نمازوں کی جماعت شرعاً جائز نہیں ، بلکہ مکروہ بدعت ہے
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
________________________________
صلاة النافلة جماعة
هل يجوز أن أصلي صلاة النافلة جماعة ، مثل : قيام الليل أو صلاة الضحى ؟.
تم النشر بتاريخ: 2006-03-04
الحمد لله

لا حرج في صلاة النافلة جماعةً ، لكن لا يفعل ذلك باستمرار ، وإنما يفعله أحياناً .

قال شيخ الإسلام ابن تيمية رحمه الله :

" صلاة التطوع في جماعة نوعان : أحدهما : ما تسن له الجماعة الراتبة كالكسوف والاستسقاء وقيام رمضان , فهذا يفعل في الجماعة دائما كما مضت به السنة . الثاني : ما لا تسن له الجماعة الراتبة كقيام الليل , والسنن الرواتب , وصلاة الضحى , وتحية المسجد ونحو ذلك . فهذا إذا فعل جماعة أحيانا جاز . وأما الجماعة الراتبة في ذلك فغير مشروعة بل بدعة مكروهة , فإن النبي صلى الله عليه وسلم والصحابة والتابعين لم يكونوا يعتادون الاجتماع للرواتب على ما دون هذا . والنبي صلى الله عليه وسلم إنما تطوع في ذلك في جماعة قليلة أحيانا فإنه كان يقوم الليل وحده ; لكن لما بات ابن عباس عنده صلى معه , وليلة أخرى صلى معه حذيفة , وليلة أخرى صلى معه ابن مسعود , وكذلك صلى عند عتبان بن مالك الأنصاري في مكان يتخذه مصلى صلى معه , وكذلك صلى بأنس وأمه واليتيم . وعامة تطوعاته إنما كان يصليها منفردا " انتهى .

"مجموع الفتاوى" (23/414) .

وسئل الشيخ ابن عثيمين رحمه الله : ما حكم صلاة النافلة جماعة ، مثل صلاة الضحى ؟

فأجاب :

" صلاة النافلة جماعة أحياناً لا بأس بها ، لأن النبي صلى الله عليه وسلم صلى جماعة في أصحابه في بعض الليالي ، فصلى معه ذات مرة عبد الله بن عباس رضي الله عنهما ، وصلى معه مرة عبد الله بن مسعود رضي الله عنه ، وصلى معه مرة حذيفة بن اليمان رضي الله عنه ، أما حذيفة فأخبر أن النبي صلى الله عليه وسلم قرأ بالبقرة والنساء وآل عمران ، لا يمر بآية وعيد إلا تعوذ ، ولا بآية رحمة إلا سأل ، وأما عبد الله بن مسعود فصلى مع النبي صلى الله عليه وسلم ذات ليلة ، فأطال النبي صلى الله عليه وسلم القيام ، قال عبد الله بن مسعود : حتى هممت بأمر سوء . قيل : وما أمر السوء الذي هممت به ؟ قال: أن أجلس وأدعه ، وذلك من طول قيامه عليه الصلاة والسلام . وأما عبد الله بن عباس رضي الله عنهما فإنه قام يصلي مع النبي صلى الله عليه وسلم صلاة الليل عن يساره ، فأخذ النبي صلى الله عليه وسلم برأسه فجعله عن يمينه .

والحاصل : أنه لا بأس أن يصلي الجماعة بعض النوافل جماعة ، ولكن لا تكون هذه سنة راتبة كلما صلوا السنة صلوها جماعة ؛ لأن هذا غير مشروع " انتهى .

"مجموع فتاوى ابن عثيمين" (14/334) .

الإسلام سؤال وجواب
السلام علیکم و رحمتہ اللہ۔۔۔ جب تک قران و سنت کے علماء کرام زندہ ہیں اور مسلمان اس سے رجوع کرتے رہیں گے تو مسلمانوں کا بدعات میں مبتلا ہونا ناممکن رہے گا ۔اللہ اپ سب علماء کرام جو اس فورم میں موجود ہیں اور اپنا قیمتی وقت لوگوں کے دینی مسائل کے جوابات دینے مین صرف کر تے ہیں اللہ سے دعا ہے کہ اللہ اان سب کو جزائے خیر عطافرما ئیں اور انکے علم میں اضافہ فرمائیں۔۔امین ثم امین
 

نسیم احمد

مشہور رکن
شمولیت
اکتوبر 27، 2016
پیغامات
746
ری ایکشن اسکور
129
پوائنٹ
108
و علیکم السلام ورحمۃ اللہ وبرکاتہ
بالکل غلط ۔ مسجد نبوی میں نماز پنجگانہ ، جمعہ ، جنازہ ، کسوف و استسقاء ، عیدین و تراویح کے علاوہ کوئی بھی نماز باجماعت نہیں ہوتی ۔
البتہ تہجد کی اذان ہوتی ہے ۔
محترم خضرحیات صاحب السلام علیکم

محترم میں نے دوبارہ معلومات کی ہے اور ایک اہلحدیث بھائی کے مطابق جو عمرے کر کے آئے ہیں ۔ مسجد نبوی میں نہیں بلکہ مکہ میں تہجد کی اذان اور جماعت ہوتی ہے۔
 

خضر حیات

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
8,771
ری ایکشن اسکور
8,496
پوائنٹ
964
محترم خضرحیات صاحب السلام علیکم
محترم میں نے دوبارہ معلومات کی ہے اور ایک اہلحدیث بھائی کے مطابق جو عمرے کر کے آئے ہیں ۔ مسجد نبوی میں نہیں بلکہ مکہ میں تہجد کی اذان اور جماعت ہوتی ہے۔
و علیکم السلام ورحمۃ اللہ وبرکاتہ
اگر رمضان مراد ہے ، تو مکہ میں بھی اور مدینہ میں بھی ہوتی ہے ۔ لیکن وہ تہجد کی اذان سے پہلے ۔ اور یہ تراویح میں ہی شامل ہے ، جس کا ذکر میں نے پہلے کردیا ہے ۔
رمضان سے ہٹ کر نہیں ہوتی ۔ دوبارہ تاکید کرلیں ، اگر کسی کو اصرار ہو تو تمام نمازیں لائیو نشر ہوتی ہیں ، کسی ایک دن کی اس طرح کی نماز کی باجماعت ویڈیو یہاں دکھا دیں ۔
 

نسیم احمد

مشہور رکن
شمولیت
اکتوبر 27، 2016
پیغامات
746
ری ایکشن اسکور
129
پوائنٹ
108
محترم خضرحیات صاحب
السلام علیکم
میں رمضان سے ہٹ کر ذکر کررہاہوں۔ کچھ دوست اس سال حج پر جارہے ہیں ان سے درخواست کرتا ہوں کہ اگر ایسی اذان یا جماعت ہوتی ہے تو اس کی ویڈیو بنا کر لائیں۔
 

نسیم احمد

مشہور رکن
شمولیت
اکتوبر 27، 2016
پیغامات
746
ری ایکشن اسکور
129
پوائنٹ
108
محترم خضرحیات صاحب
السلام علیکم
میں رمضان سے ہٹ کر ذکر کررہاہوں۔ کچھ دوست اس سال حج پر جارہے ہیں ان سے درخواست کرتا ہوں کہ اگر ایسی اذان یا جماعت ہوتی ہے تو اس کی ویڈیو بنا کر لائیں۔
@خضر حیات صاحب
السلام علیکم

محترم ،
میرے ایک دوست نے جو اس سال حج پر گئے ہیں اس بات کی تصدیق کی ہے کہ مکہ میں تہجد کی اذان ہوتی ہے ۔ لیکن جماعت نہیں ہوتی ۔ لوگ اذان کے بعد کثرت سے تہجد کی نماز ادا کرتے ہیں اس سے جماعت کا گمان ہوتا ہے ۔ لیکن درحقیقت ایک امام کے پیچھے جماعت نہیں ہوتی۔

آپ کا مؤقف اس معاملے میں درست تھا۔
 
Top