• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

حنفیوں کو ساکت کر دینے والا سوال

شمولیت
اگست 11، 2013
پیغامات
17,117
ری ایکشن اسکور
6,800
پوائنٹ
1,069
میرے سب حنفی بھائی اگر اس آیت پر غور کر لے تو حق کو قبول کرنے میں کوئی رکاوٹ نہیں آئے گی -

یعنی اللہ کے دین یا اس کی کسی بات کو جھٹلانا.

القران:

"اس شخص سے بڑا ظالم کون ہوگا جو اللہ پرجھوٹ باندھے یا حق کو جھٹلائے جبکہ وہ اس کے سامنے آچکا ہو کیا ایسے کافروں کا ٹھکانہ جہنم نہ ہو گا ؟"

(العنکبوت: 68)
 
شمولیت
مئی 09، 2014
پیغامات
93
ری ایکشن اسکور
46
پوائنٹ
18
ارسلان بھائی آپ نے میرے سوال کے جواب میں جلد بازی کا مظاہرہ کرتے ہوئے پہلے یہ امیج اپلوڈ کی
quran-Top-10-Most-Read-Books-of-All-Time (1).jpg

اور صرف قرآن کو اپنے عقائد کی کتاب سمجھا پھر کچھ دیر کے بعد یاد آیا کہ یہ کیا کر بیٹھا تو جناب نے دوسری امیج اپلوڈ کی
018Fehmedeen2nd24.jpg

اور لکھا کہ کتاب اللہ اور سنت رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم
میرے بھائی کیوں تذبذب کا شکار ہو ، کبھی لکھتے ہو (صرف) قرآن اور کبھی کہتے ہو کہہ کتاب اللہ اور سنت رسول اللہ سوچ سمجھ کر لکھا کریں
اب آتا ہوں جناب کی دو رنگی کی طرف جناب نے اسی فورم پر "عقیدہ اہلسنت و الجماعت" کے نام سے کتاب کمپوز کر کے اپلوڈ کی ہے اور اس میں اپنے عقائد کو لکھا ہے
نام کتاب
عقیدہ اہلسنت و الجماعت
تالیف
فضیلۃ الشیخ محمد بن صالح العثیمین
ناشر
دارالسلام
کمپوزنگ
محمد ارسلان ملک
آپ تو کہتے تھے کہ قرآن و سنت عقیدہ کی کتابیں ہیں یہ شیخ صالح العثمین کی کتاب کیسے عقیدہ کی کتاب ہو گئی؟
اس کتاب کی فصل اول میں جناب نے یہ عقیدہ لکھا
ہمارا عقیدہ
ہمارا عقیدہ اللہ تعالیٰ،اس کے فرشتوں ،اس کی کتابوں، اس کے رسولوں،روز آخرت اور اس بات پر ایمان لانا ہے کہ اچھی بُری تقدیر اللہ تعالیٰ کی طرف سے ہے۔ہم اللہ تعالیٰ کی ربوبیت پر ایمان رکھتے ہیں کہ وہ پرورش کرنے والا اور پیدا کرنے والا ہے اور ساری چیزوں کا مالک او مدبر ہے اور ہم اس کی الوہیت پر ایمان رکھتے ہیں کہ وہ معبود برحق ہے اور اس کے علاوہ سارے معبود باطل ہیں۔اور اس کے اسماء و صفات پر ایمان رکھتے ہیں کہ اسماء حسنی اور صفات کاملہ اسی کے لیے خاص ہیں۔ہم اللہ تعالیٰ کی وحدانیت پر بھی ایمان رکھتے ہیں ۔یعنی ربوبیت،الوہیت اور اسماء و صفات میں اس کا کوئی شریک نہیں
بھائی سے گزارش کرونگا کہ یہ مکمل عقیدہ اگر قرآن میں ہے تو قرآن سے حدیث میں ہو تو حدیث سے نقل کر دیں اور ان باتوں کا "عقیدہ " ہونا (یعنی قرآن و سنت نے ان کو عقیدہ کہا ہو) وہ آیت یا حدیث بھی نقل کر دیں ۔ کسی اُمتی کا قول پیش نہیں کریں گے کیونکہ جناب لکھ چکے ہیں کہ ہمارے عقائد کی کتابیں قرآن و سنت ہیں
آج صرف جناب کی عقیدہ کی کتاب "عقیدہ اہلسنت و الجماعت" سے یہ ایک عقیدہ نقل کیا ہے اسکا جواب دیں باقی بھی نقل کرتا ہوں
 

lovelyalltime

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 28، 2012
پیغامات
3,735
ری ایکشن اسکور
2,899
پوائنٹ
436
ہمارا عقیدہ اللہ تعالیٰ،اس کے فرشتوں ،اس کی کتابوں، اس کے رسولوں،روز آخرت اور اس بات پر ایمان لانا ہے کہ اچھی بُری تقدیر اللہ تعالیٰ کی طرف سے ہے۔ہم اللہ تعالیٰ کی ربوبیت پر ایمان رکھتے ہیں کہ وہ پرورش کرنے والا اور پیدا کرنے والا ہے اور ساری چیزوں کا مالک او مدبر ہے اور ہم اس کی الوہیت پر ایمان رکھتے ہیں کہ وہ معبود برحق ہے اور اس کے علاوہ سارے معبود باطل ہیں۔اور اس کے اسماء و صفات پر ایمان رکھتے ہیں کہ اسماء حسنی اور صفات کاملہ اسی کے لیے خاص ہیں۔ہم اللہ تعالیٰ کی وحدانیت پر بھی ایمان رکھتے ہیں ۔یعنی ربوبیت،الوہیت اور اسماء و صفات میں اس کا کوئی شریک نہیں
بھائی سے گزارش کرونگا کہ یہ مکمل عقیدہ اگر قرآن میں ہے تو قرآن سے حدیث میں ہو تو حدیث سے نقل کر دیں



معاویہ زین العابدین بھائی ھو سکتا ہے کہ آپ کو جواب یہاں سے مل جا ے -

آپ کا بھائی​
لولی آل ٹائم​
 

lovelyalltime

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 28، 2012
پیغامات
3,735
ری ایکشن اسکور
2,899
پوائنٹ
436
ہمارا عقیدہ اللہ تعالیٰ
،اس کے فرشتوں ،اس کی کتابوں، اس کے رسولوں،روز آخرت اور اس بات پر ایمان لانا ہے کہ اچھی بُری تقدیر اللہ تعالیٰ کی طرف سے ہے۔ہم اللہ تعالیٰ کی ربوبیت پر ایمان رکھتے ہیں کہ وہ پرورش کرنے والا اور پیدا کرنے والا ہے اور ساری چیزوں کا مالک او مدبر ہے اور ہم اس کی الوہیت پر ایمان رکھتے ہیں کہ وہ معبود برحق ہے اور اس کے علاوہ سارے معبود باطل ہیں۔اور اس کے اسماء و صفات پر ایمان رکھتے ہیں کہ اسماء حسنی اور صفات کاملہ اسی کے لیے خاص ہیں۔ہم اللہ تعالیٰ کی وحدانیت پر بھی ایمان رکھتے ہیں ۔یعنی ربوبیت،الوہیت اور اسماء و صفات میں اس کا کوئی شریک نہیں
بھائی سے گزارش کرونگا کہ یہ مکمل عقیدہ اگر قرآن میں ہے تو قرآن سے حدیث میں ہو تو حدیث سے نقل کر دیں اور ان باتوں کا "عقیدہ " ہونا (یعنی قرآن و سنت نے ان کو عقیدہ کہا ہو) وہ آیت یا حدیث بھی نقل کر دیں ۔ کسی اُمتی کا قول پیش نہیں کریں گے کیونکہ جناب لکھ چکے ہیں کہ ہمارے عقائد کی کتابیں قرآن و سنت ہیں
آج صرف جناب کی عقیدہ کی کتاب "عقیدہ اہلسنت و الجماعت" سے یہ ایک عقیدہ نقل کیا ہے اسکا جواب دیں باقی بھی نقل کرتا ہوں

میرے پیارے بھائی میں کوشش کرتا ہوں جواب دینے کی اگر کہیں کوئی غلطی ھو تو نشان دہی کر دیجیے گا​
آپ کو جوابات تو انشاءللہ مل جائیں گے لیکن ایک بات یاد رکھیں
میں بھی سوالات کرنے کا حق محفوظ رکھتا ہوں - سوچ لیجیے گا- آپ کو میرے سوالات کے جوابات ضرور دینے ہوں گے
ہمارا عقیدہ اللہ تعالیٰ پر ایمان
1.png
اس کے فرشتوں پر ایمان
farishton per aiman.png
اس کی نازل کی ہوئی کتابوں پر ایمان
kitaboon per aiman-1.png
kitaboon per aiman - 2.png
جاری ہے
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
ارسلان بھائی آپ نے میرے سوال کے جواب میں جلد بازی کا مظاہرہ کرتے ہوئے پہلے یہ امیج اپلوڈ کی
7064 اٹیچمنٹ کو ملاحظہ فرمائیں
اور صرف قرآن کو اپنے عقائد کی کتاب سمجھا پھر کچھ دیر کے بعد یاد آیا کہ یہ کیا کر بیٹھا تو جناب نے دوسری امیج اپلوڈ کی
7065 اٹیچمنٹ کو ملاحظہ فرمائیں
اور لکھا کہ کتاب اللہ اور سنت رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم
میرے بھائی کیوں تذبذب کا شکار ہو ، کبھی لکھتے ہو (صرف) قرآن اور کبھی کہتے ہو کہہ کتاب اللہ اور سنت رسول اللہ سوچ سمجھ کر لکھا کریں
اللہ تعالیٰ نے آپ کو آنکھوں جیسی نعمت سے نوازا ہے، اللہ کا شکر ادا کرتے ہوئے اس کا صحیح استعمال بھی کر لیں، قرآن مجید کو اپنا عقیدہ بتلاتے ہوئے امیج میں نے شئیر کی تھی، جس کی مزید وضاحت میں کتاب و سنت کو عقیدہ بتلانے والی امیج محمد عامر یونس بھائی نے پوسٹ کی تھی۔
اب آتا ہوں جناب کی دو رنگی کی طرف جناب نے اسی فورم پر "عقیدہ اہلسنت و الجماعت" کے نام سے کتاب کمپوز کر کے اپلوڈ کی ہے اور اس میں اپنے عقائد کو لکھا ہے
نام کتاب
عقیدہ اہلسنت و الجماعت
تالیف
فضیلۃ الشیخ محمد بن صالح العثیمین
ناشر
دارالسلام
کمپوزنگ
محمد ارسلان ملک
آپ تو کہتے تھے کہ قرآن و سنت عقیدہ کی کتابیں ہیں یہ شیخ صالح العثمین کی کتاب کیسے عقیدہ کی کتاب ہو گئی؟
اس کتاب کی فصل اول میں جناب نے یہ عقیدہ لکھا
ہمارا عقیدہ
ہمارا عقیدہ اللہ تعالیٰ،اس کے فرشتوں ،اس کی کتابوں، اس کے رسولوں،روز آخرت اور اس بات پر ایمان لانا ہے کہ اچھی بُری تقدیر اللہ تعالیٰ کی طرف سے ہے۔ہم اللہ تعالیٰ کی ربوبیت پر ایمان رکھتے ہیں کہ وہ پرورش کرنے والا اور پیدا کرنے والا ہے اور ساری چیزوں کا مالک او مدبر ہے اور ہم اس کی الوہیت پر ایمان رکھتے ہیں کہ وہ معبود برحق ہے اور اس کے علاوہ سارے معبود باطل ہیں۔اور اس کے اسماء و صفات پر ایمان رکھتے ہیں کہ اسماء حسنی اور صفات کاملہ اسی کے لیے خاص ہیں۔ہم اللہ تعالیٰ کی وحدانیت پر بھی ایمان رکھتے ہیں ۔یعنی ربوبیت،الوہیت اور اسماء و صفات میں اس کا کوئی شریک نہیں
بھائی سے گزارش کرونگا کہ یہ مکمل عقیدہ اگر قرآن میں ہے تو قرآن سے حدیث میں ہو تو حدیث سے نقل کر دیں اور ان باتوں کا "عقیدہ " ہونا (یعنی قرآن و سنت نے ان کو عقیدہ کہا ہو) وہ آیت یا حدیث بھی نقل کر دیں ۔ کسی اُمتی کا قول پیش نہیں کریں گے کیونکہ جناب لکھ چکے ہیں کہ ہمارے عقائد کی کتابیں قرآن و سنت ہیں
آج صرف جناب کی عقیدہ کی کتاب "عقیدہ اہلسنت و الجماعت" سے یہ ایک عقیدہ نقل کیا ہے اسکا جواب دیں باقی بھی نقل کرتا ہوں
یہاں آپ نے بصارت کے ساتھ ساتھ عقل کا بھی استعمال نہیں کیا، شیخ ابن عثیمین رحمہ اللہ نے جو کتاب لکھ کر ہمارے عقائد بیان کئے ہیں وہ تمام تر قرآن و حدیث سے ہی لئے ہیں۔
 

انس

منتظم اعلیٰ
رکن انتظامیہ
شمولیت
مارچ 03، 2011
پیغامات
4,178
ری ایکشن اسکور
15,351
پوائنٹ
800
اللہ تعالیٰ نے آپ کو آنکھوں جیسی نعمت سے نوازا ہے، اللہ کا شکر ادا کرتے ہوئے اس کا صحیح استعمال بھی کر لیں، قرآن مجید کو اپنا عقیدہ بتلاتے ہوئے امیج میں نے شئیر کی تھی، جس کی مزید وضاحت میں کتاب و سنت کو عقیدہ بتلانے والی امیج محمد عامر یونس بھائی نے پوسٹ کی تھی۔

یہاں آپ نے بصارت کے ساتھ ساتھ عقل کا بھی استعمال نہیں کیا، شیخ ابن عثیمین رحمہ اللہ نے جو کتاب لکھ کر ہمارے عقائد بیان کئے ہیں وہ تمام تر قرآن و حدیث سے ہی لئے ہیں۔
محترم بھائی! ہمارا مقصد انتہائی خیر خواہی کرتے ہوئے اگلے کی اصلاح ہے۔
اس قسم کے طنزوں سے مد مقابل ہماری بات پر غور کرنے کی بجائے ویسے ہی سیخ پا ہو جائے گا۔ جس سے اصل مقصد فوت ہوجائے گا۔
 

عبدہ

سینئر رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 01، 2013
پیغامات
2,035
ری ایکشن اسکور
1,227
پوائنٹ
425
محترم ارسلان بھائی اوپر محترم انس بھائی نے بڑی اچھی بات کی ہے اسکو بھی دیکھ لیں اور بات کرتے وقت اس چیز کا بھی خیال رکھیں کہ جو بات ہم کرنے لگے ہیں وہ ہمارے اوپرتو نہیں آ سکتی جیسے محترم معاویہ بھائی نے لکھا ہے

آپ تو کہتے تھے کہ قرآن و سنت عقیدہ کی کتابیں ہیں یہ شیخ صالح العثمین کی کتاب کیسے عقیدہ کی کتاب ہو گئی؟
اس کتاب کی فصل اول میں جناب نے یہ عقیدہ لکھا
ہمارا عقیدہ
ہمارا عقیدہ اللہ تعالیٰ،اس کے فرشتوں ،اس کی کتابوں، اس کے رسولوں،روز آخرت اور اس بات پر ایمان لانا ہے کہ اچھی بُری تقدیر اللہ تعالیٰ کی طرف سے ہے۔ہم اللہ تعالیٰ کی ربوبیت پر ایمان رکھتے ہیں کہ وہ پرورش کرنے والا اور پیدا کرنے والا ہے اور ساری چیزوں کا مالک او مدبر ہے اور ہم اس کی الوہیت پر ایمان رکھتے ہیں کہ وہ معبود برحق ہے اور اس کے علاوہ سارے معبود باطل ہیں۔اور اس کے اسماء و صفات پر ایمان رکھتے ہیں کہ اسماء حسنی اور صفات کاملہ اسی کے لیے خاص ہیں۔ہم اللہ تعالیٰ کی وحدانیت پر بھی ایمان رکھتے ہیں ۔یعنی ربوبیت،الوہیت اور اسماء و صفات میں اس کا کوئی شریک نہیں
بھائی سے گزارش کرونگا کہ یہ مکمل عقیدہ اگر قرآن میں ہے تو قرآن سے حدیث میں ہو تو حدیث سے نقل کر دیں اور ان باتوں کا "عقیدہ " ہونا (یعنی قرآن و سنت نے ان کو عقیدہ کہا ہو) وہ آیت یا حدیث بھی نقل کر دیں ۔ کسی اُمتی کا قول پیش نہیں کریں گے کیونکہ جناب لکھ چکے ہیں کہ ہمارے عقائد کی کتابیں قرآن و سنت ہیں
محترم معاویہ بھائی اوپر ہمارے بھائی شاید بات کو واضح نہیں کر سکے کہ عقیدہ کا ماخذ قرآن و حدیث ہے البتہ اسکو پیش کرنے کا ذریعہ کوئی بھی بن سکتا ہے اب ہماری بحث اس پر ہونی چاہئے کہ کون سا ذریعہ زیادہ بہتر اور ٹھوس اور عقل میں آنے والا ہے واللہ اعلم
اصل میں ہمارے اکثر بھائی دو چیزوں میں خلط ملط کر جاتے ہیں یعنی وہ جب قرآن و حدیث کو دین کا ماخذ یا مصدر سمجھ رہے ہوتے ہیں تو اس سے یہ مراد سمجھ لیتے ہیں کہ قرآن و حدیث ہمیشہ آپ ہی آپ سمجھ آ جاتا ہے اور اسکے سمجھنے میں اختلاف نہیں ہو سکتا اور اسکے سمجھنے کے لئے کوئی معیار نہیں بنایا جا سکتا
میرے خیال میں ایسا نہیں بلکہ قرآن و حدیث کو سمجھنے کے لئے کوئی معیار بنایا جا سکتا ہے البتہ لوگ اس معیار بنانے میں غلطی کرتے ہیں پس اگر ہو سکے تو اس معیار پر بحث کی جائے واللہ اعلم
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
محترم بھائی! ہمارا مقصد انتہائی خیر خواہی کرتے ہوئے اگلے کی اصلاح ہے۔
اس قسم کے طنزوں سے مد مقابل ہماری بات پر غور کرنے کی بجائے ویسے ہی سیخ پا ہو جائے گا۔ جس سے اصل مقصد فوت ہوجائے گا۔
محترم انس بھائی! ایک اصلاحی حد تک تو یہ بات ٹھیک ہے، لیکن میں نے یہ بات نوٹ کی ہے کہ اگر مخالف کے سامنے حد سے زیادہ موقف میں ڈھیل دکھائی جائے تو وہ سر پر چڑھ جاتا ہے، مخالف کی باتوں پر صبر کرنے سے مراد ، مخالف کی غیر ضروری، بے ہودہ، نامناسب انداز گفتگو، اور گالیوں کا جواب نہ دینا ہے۔ جیسا کہ بریلوی لوگ اکثر کرتے ہیں، میں آپ کو یہاں کئی مثالیں دے سکتا ہوں۔

کچھ دنوں پہلے میری ایک بریلوی سے فیس بک پر بحث ہوئی ، میں نے اسے پیار سے سمجھایا کہ ہمارا منہج کتاب و سنت ہے، اور یہاں خلاف کتاب و سنت بات کو رد کر دیا جاتا ہے اور کیا آپ کے ہاں بھی ایسا کیا جاتا ہے، اور میں نے کئی مثالیں پیش کیں، پہلے تو وہ نہ مانا، پھر کچھ انداز بدلنا پڑا۔ آئیے آپ کو گفتگو کا کچھ احوال سناتا ہوں۔

میں نے دس باتیں فقہ حنفی کی احادیث مخالفت میں دکھا کر کہا:
جی آپ کیا کہیں گے اب؟
وقاص قریشی بریلوی
محرمات سے نکاح جائز ہے ؟
محمد ارسلان
میں نے جو دس باتیں پیش کی ہیں پہلے ان کے بارے میں بتائیں، پھر آپ کے سوالوں کے جواب میں دوں گا ان شاءاللہ
وقاص قریشی بریلوی
کیوں سوال پر سوال کرنا ناجائز ہے ؟
محمد ارسلان
یہ بات درست نہیں کہ میں آپ سے کچھ پوچھوں اور آپ بتائے بغیر اپنے سوالات کئے جائیں، آپ کو پہلے اپنی رائے بیان کرنی ہو گی
وقاص قریشی بریلوی
آپ کے پاس اس بات کی کوئی دلیل ہے کہ سوال پر سوال کرنا درست نہین پہلے تو آپ اس کا جواب دیں کہ یہ بات کیسے درست نہیں ؟
محمد ارسلان
گویا آپ دس باتیں دیکھ کر اب کچھ تذبذب کا شکار ہیں؟
وقاص بریلوی
ہر گز نہیں یہ دس باتیں تو ایسی 110باتیں میں دیکھ چکا اور تحقیق بھی کی ہے
محمد ارسلان
بس اسی چیز کا نام تقلید ہے کہ آپ کے سامنے قرآن و حدیث آ گیا اور آپ نے تب بھی نا مانا۔ اللہ آپ کو ہدایت عطا فرمائے آمین
وقاص بریلوی
نہیں یہ کوئی بات نہیں جناب میرے سوال بھی آپکے سوالوں سے ریلیٹڈ ہونگے اور اسی میں آپکا جواب بھی عورت اور مرد ننگے ہوکر شرمگاہیں ملائیں تو بھی وضو نہیں ٹوٹتا۔ کتاب نزل الابرار
محمد ارسلان
ان تمام سوالوں کے جواب آپ میرے سوال دینے کے بعد جان پائیں گے۔ بصورت دیگر اس کو میرا آخری کمنٹ سمجھیں۔ ان شاءاللہ
وقاص بریلوی
اور میرے انھیں سوالون میں آپکو آپکے جواب مل جائیں گے اگر آپ میں تھوڑی بھی عقل باقی بچی ہے
محمد ارسلان
یہ کس بات کا جواب ہے۔ ابوحنیفہ نے جو مخالفت کی ہے احادیث کی، ان میں سے کس مسئلے کا جواب ہے۔ ایسی تو کئی غلیظ عقائد آپ لوگوں کے کتابوں میں بھرے ہوئے ہیں، ان پوسٹرز بازی کو ختم کریں، یہاں اپنی رائے بیان کریں فقط۔ آپ جتنا فضول وقت ہمارے پاس نہیں ہے۔
وقاص بریلوی
اعتراض کا جواب اسے دیا جاتا ہے جو خود اس کام سے پاک ہو اور جو خود مبتلا ہو اسے آئینہ دکھاتے ہیں جواب نہیں
محمد ارسلان
انا للہ وانا الیہ رجعون ۔۔۔۔۔۔۔۔ تو آپ کی یہ حیثیت اور اوقات تھی علمی میدان میں۔ میں خوامخواہ آپ کے ساتھ ہم کلام ہو کر اپنا وقت ضائع کرتا رہا ہے۔ اللہ آپ کو ہدایت عطا فرمائے آمین
وقاص بریلوی
آئینہ خود کو جو دکھایا تو برا مان گئے
اور پھر قرآن کی یہ آیت پوسٹ کی
جاء الحق و زھق الباطل ان الباطل کان زھوقا
بس پھر مجھ سے رہا نہ گیا ، پھر محمد ارسلان ملک نے اللہ کی توفیق سے بریلوی کو آئینہ دکھانے کی خاطر اپنا لب و لہجہ تبدیل کیا، اور واضح طور پر کہا کہ تو مشرک ہے، تو بدعتی ہے، تو گستاخ رسول ہے، یہود و نصاریٰ کی مشابہت کرتا ہے۔ پھر بریلوی ڈھیلا پڑ گیا اور پوسٹر بازی پر اتر آیا۔ مزید گفتگو یہاں ملاحظہ کر لیں
لنک
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
انس بھائی! یہ جو لوگ مصلحین بن کر ہمیں فورم پر سمجھاتے رہتے ہیں نا، ان کی صرف باتیں سن لیتے ہیں، کیونکہ ان بیچاروں کو حقیقت حال کا علم نہیں، انہوں نے مفاہمت کے ماحول میں پرورش پائی ہے، اور ان کی حالت زار اس قدر افسوسناک ہے کہ یہ مداہنت بھی اختیار کر لیتے ہیں، ہر بندے کے ماحول میں فرق ہے۔

ایک شخص مدینہ منورہ میں رہتا ہے، وہاں اس کے سامنے کسی آدمی کو سجدہ نہیں کیا جاتا، لہذا اس نے ایسے مناظر دیکھے ہی نہیں تو شاید توحید کی بات پر اس کی غیرت اتنا نا جاگے، لیکن ایک شخص کے سامنے غیراللہ کو سجدے کئے جا رہے ہوں، درختوں سے امیدیں لگائی جا رہی ہوں، ٹکے ٹکے کے لوگوں کے لوگ عقیدت سے پاؤں پکڑ رہے ہوں، ایک نمبر کے بدمعاش اور لفنگوں کو پیر سائیں کہہ کر ماؤں اور بہنوں کے درمیان بٹھا رہے ہوں تو ایسے شخص کی غیرت جاگتی ہے اور وہ جو کرتا ہے اسے آپ غلط نہیں کہہ سکتے، کیونکہ دونوں کی غیرت میں فرق ہے۔

حضرت ابوبکر صدیق رضی اللہ عنہ کے سامنے ایک یہودی نے اللہ پر بکواس کرتے ہوئے اللہ کو فقیر کہا تو حضرت ابوبکر صدیق رضی اللہ عنہ نے رکھ کے دی ایک تھپڑ، پھر یہودی بھاگتا ہوا گیا رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو شکایت لگانے، لیکن الحمدللہ حضرت ابوبکر صدیق رضی اللہ عنہ کی سچائی ہی ثابت ہوئی اور وحی کے ذریعے اللہ نے صورتحال سے آگاہ کیا۔

آج کے مفاہمتی ہوتے تو سیدھا حضرت ابوبکر صدیق رضی اللہ عنہ پر اعتراض ہوتا کہ واہ جی واہ خلیفہ اول نے دعوتی سرگرمیوں کو نقصان پہنچایا ہے، بھلا مخالفین کو بھی تھپڑ مارتے ہیں، بلکہ "پیار" سے سمجھاتے ہیں۔ (نعوذباللہ من ذلک)

لہذا ان مفاہمتیوں کی باتوں کو سن کر زہر کا کڑوا گھونٹ یا پینا ڈال کی گولی سمجھ کر برداشت کرنی پڑتی ہے۔ کیونکہ یہ اپنے ہیں اور حقیقت حال سے آگاہ نہیں۔ اللہ ان کو ہدایت عطا فرمائے آمین

باقی اگر پھر بھی یہ لوگ نہیں سمجھتے تو میں ایک علیحدہ تھریڈ میں ان کو مباحثے کا چیلنج کرتا ہوں کہ آئیں میرے ساتھ بحث کریں میں ثابت کروں گا کہ کس طرح اسلام میں نرمی کی جگہ نرمی اور سختی کی جگہ سختی کی گئی ہے۔ اور یہ لوگ افراط و تفریط کا شکار ہیں۔ الحمدللہ
 

عبدہ

سینئر رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 01، 2013
پیغامات
2,035
ری ایکشن اسکور
1,227
پوائنٹ
425
محترم انس بھائی! ایک اصلاحی حد تک تو یہ بات ٹھیک ہے، لیکن میں نے یہ بات نوٹ کی ہے کہ اگر مخالف کے سامنے حد سے زیادہ موقف میں ڈھیل دکھائی جائے تو وہ سر پر چڑھ جاتا ہے،
کچھ دنوں پہلے میری ایک بریلوی سے فیس بک پر بحث ہوئی ، میں نے اسے پیار سے سمجھایا کہ ہمارا منہج کتاب و سنت ہے، اور یہاں خلاف کتاب و سنت بات کو رد کر دیا جاتا ہے اور کیا آپ کے ہاں بھی ایسا کیا جاتا ہے، اور میں نے کئی مثالیں پیش کیں، پہلے تو وہ نہ مانا، پھر کچھ انداز بدلنا پڑا۔ آئیے آپ کو گفتگو کا کچھ احوال سناتا ہوں۔
بس پھر مجھ سے رہا نہ گیا ، پھر محمد ارسلان ملک نے اللہ کی توفیق سے بریلوی کو آئینہ دکھانے کی خاطر اپنا لب و لہجہ تبدیل کیا، اور واضح طور پر کہا کہ تو مشرک ہے، تو بدعتی ہے، تو گستاخ رسول ہے، یہود و نصاریٰ کی مشابہت کرتا ہے۔ پھر بریلوی ڈھیلا پڑ گیا اور پوسٹر بازی پر اتر آیا۔ مزید گفتگو یہاں ملاحظہ کر لیں
لنک
محترم بھائی ہم نے نتیجہ دیکھنا ہے اور غور کرنا ہے کہ اگر آپ جوابا اس طرح نہ کرتے تو وہ ڈھیلا نہ پڑتا تو دین کا کیا نقصان ہوتا اور آپ کا کیا نقصان ہوتا اور اسکے ڈھیلا پڑنے سے دین کا کیا فائدہ ہوا اور آپ کا کیا فائدہ ہوا
محترم بھائی واللہ ہم مانتے ہیں کہ آپ کے اندر دین کی حمیت بہت ہے اور یہ ہمارے اندر بھی ہے مگر لاشعور طور پر ہم سے یہ اوجھل ہو جاتا ہے کہ جو ہم کرنے جا رہے ہیں یعنی دعوت دینے جا رہے ہیں اسکا مقصد کیا ہے یہ معاملہ ہم سب کے ساتھ ہوتا ہے کسی کے ساتھ کم اور کسی کے ساتھ زیادہ- پس کسی وقت میں بھی ایسا کر جاتا ہوں اور ہمارے محترم انس بھائی سے بھی کبھی یہ غلطی ہو جاتی ہو گی مگر یہ سب لاشعوری ہوتا ہے اور اللہ کا فضل شامل حال ہونے پر اصلاح ہوتی ہے واللہ اعلم
 
Top