• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

حنفیوں کو ساکت کر دینے والا سوال

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
محترم بھائی ہم نے نتیجہ دیکھنا ہے اور غور کرنا ہے کہ اگر آپ جوابا اس طرح نہ کرتے تو وہ ڈھیلا نہ پڑتا تو دین کا کیا نقصان ہوتا اور آپ کا کیا نقصان ہوتا اور اسکے ڈھیلا پڑنے سے دین کا کیا فائدہ ہوا اور آپ کا کیا فائدہ ہوا
انسان کو صرف مخلص ہو کر دعوت دینی چاہئے، اور خیرخواہی کا جذبہ ہو تو اللہ تعالیٰ ضرور مدد کرتے ہیں، باقی صرف بجا سختی کرنے اور موقف کو بغیر کسی ملاوٹ کے بیان کرنے سے کوئی نتائج برآمد نہ ہونے کا مطلب یہ نہیں کہ یہ غیر موثر ہے، بعض اوقات جن کو دعوت دی جاتی ہے ان کا دماغ حق قبول کرنے کی استعداد سے محروم ہوتا ہے، ورنہ تو رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سے بڑھ کر کسی اور کا طریقہ بہتر ہو ہی نہیں سکتا لیکن ایک وقت کیفیت یہ تھی کہ:
فَلَعَلَّكَ بَاخِعٌ نَّفْسَكَ عَلَىٰ آثَارِهِمْ إِن لَّمْ يُؤْمِنُوا بِهَـٰذَا الْحَدِيثِ أَسَفًا ﴿٦﴾۔۔۔سورة الكهف
ترجمه: پس اگر یہ لوگ اس بات پر ایمان نہ ﻻئیں تو کیا آپ ان کے پیچھے اسی رنج میں اپنی جان ہلاک کر ڈالیں گے؟
اب اگر کوئی یہ سمجھے یا یہ ذہن رکھے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی دعوت میں اثر نہ تھا یا طریقہ میں کچھ فرق تھا تو اس کی آخرت تو برباد ہو گئی، میں اللہ کی پناہ چایتا ہوں ایسا سمجھنے سے۔
اور ارشاد باری تعالیٰ ہے:
وَإِذْ أَخَذْنَا مِيثَاقَ بَنِي إِسْرَائِيلَ لَا تَعْبُدُونَ إِلَّا اللَّـهَ وَبِالْوَالِدَيْنِ إِحْسَانًا وَذِي الْقُرْبَىٰ وَالْيَتَامَىٰ وَالْمَسَاكِينِ وَقُولُوا لِلنَّاسِ حُسْنًا وَأَقِيمُوا الصَّلَاةَ وَآتُوا الزَّكَاةَ ثُمَّ تَوَلَّيْتُمْ إِلَّا قَلِيلًا مِّنكُمْ وَأَنتُم مُّعْرِضُونَ ﴿٨٣﴾۔۔۔سورۃ البقرۃ
ترجمہ: اور جب ہم نے بنی اسرائیل سے وعده لیا کہ تم اللہ تعالیٰ کے سوا دوسرے کی عبادت نہ کرنا اور ماں باپ کے ساتھ اچھا سلوک کرنا، اسی طرح قرابتداروں، یتیموں اور مسکینوں کے ساتھ اور لوگوں کو اچھی باتیں کہنا، نمازیں قائم رکھنا اور زکوٰة دیتے رہا کرنا، لیکن تھوڑے سے لوگوں کے علاوه تم سب پھر گئے اور منھ موڑ لیا
یہاں بھی نصیحت کو تھوڑے لوگوں نے قبول کیا اور بہت سارے منہ موڑ گئے، کیوں؟ کیا دعوتی انداز میں کوئی مسئلہ تھا؟ ہرگز نہیں، دعوت تو بڑی زبردستی تھی (لَا تَعْبُدُونَ إِلَّا اللَّـهَ وَبِالْوَالِدَيْنِ إِحْسَانًا وَذِي الْقُرْبَىٰ وَالْيَتَامَىٰ وَالْمَسَاكِينِ وَقُولُوا لِلنَّاسِ حُسْنًا وَأَقِيمُوا الصَّلَاةَ وَآتُوا الزَّكَاةَ) لیکن چونکہ ان کے تھوڑے لوگوں کے سوا دیگر لوگوں کے قلوب و اذہان میں حق کو قبول کرنے اور عمل کرنے کی استعداد نہیں تھی، ان کی سرکشی اس قدر بڑھ گئی تھی کہ وہ اللہ کے احکامات کو پامال کرنے سے گریز نہیں کرتے تھے اسی لئے وہ مثبت نتائج سے محروم رہے، لیکن نہ اللہ کے دین کو کوئی نقصان پہنچا نہ اللہ کے نبیوں کا کوئی کچھ بگاڑ سکا۔ الحمدللہ
واللہ اعلم
 
شمولیت
مئی 09، 2014
پیغامات
93
ری ایکشن اسکور
46
پوائنٹ
18
محترم ارسلان بھائی : غصہ صحت کے لئے اچھا نہیں ہوتا ، اوردین کی تبلیغ کرتے ہوئےمسلمان کو "ادْعُ إِلَىٰ سَبِيلِ رَ‌بِّكَ بِالْحِكْمَةِ وَالْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ ۖ وَجَادِلْهُم بِالَّتِي هِيَ أَحْسَنُ " کا نمونہ ہونا چاہئے
جناب کو میری کسی بات سے کوئی تکلیف پہنچی ہو تو معزرت چاہتا ہوں
میرے بھائی نے لکھا ہے "اللہ تعالیٰ نے آپ کو آنکھوں جیسی نعمت سے نوازا ہے، اللہ کا شکر ادا کرتے ہوئے اس کا صحیح استعمال بھی کر لیں، قرآن مجید کو اپنا عقیدہ بتلاتے ہوئے امیج میں نے شئیر کی تھی، جس کی مزید وضاحت میں کتاب و سنت کو عقیدہ بتلانے والی امیج محمد عامر یونس بھائی نے پوسٹ کی تھی۔
بحمد للہ کوشش کرتا ہوں کہ آنکھوںکو صحیح جگہ استمال کرنے کی،انسان ہوں غلطی لگ سکتی ہے بھائی عامر یونس کی امیج جناب کی طرف منسوب کرنے پر معزرت چاہتا ہوں
جناب نے آخر میں پھر غصہ کا اظہار کرتے ہوئے لکھا ہے "یہاں آپ نے بصارت کے ساتھ ساتھ عقل کا بھی استعمال نہیں کیا، شیخ ابن عثیمین رحمہ اللہ نے جو کتاب لکھ کر ہمارے عقائد بیان کئے ہیں وہ تمام تر قرآن و حدیث سے ہی لئے ہیں۔
اس پر ایک شعر لکھتا ہوں
میں تو رستے کا دیا میرے تو سب اپنے ہیں
روشنی بانٹ رہا ہوں اپنا لو یا ٹھکرا دو
میرے بھائی جب جناب کے عقائد کی کتاب صرف قرآن مجید ہے تو اسی پر میں نے پوچھا تھا کہ"شیخ صالح العثمین کی کتاب(عقیدہ اہلسنت و الجماعت) کیسے عقیدہ کی کتاب ہو گئی؟ آپ نے اب لکھا ہے کہ "شیخ ابن عثیمین رحمہ اللہ نے جو کتاب لکھ کر ہمارے عقائد بیان کئے ہیں وہ تمام تر قرآن و حدیث سے ہی لئے ہیں۔
آپ کی بات بڑی کرتا ہوں مان لیا کہ شیخ نے عقائد قرآن وسنت سے لکھےہونگے صرف اتنا بتا دیں اس کتاب میں درج "عقائد" کو قرآن نے عقیدہ کہا ہے یا رسول اللہ نے،یا کسی اُمتی نے؟؟؟
کیونکہ جناب کا دعویٰ ہے کہ ہمارے عقائد قرآن وسنت سے ثابت ہیں اور یہ عقیدہ قرآن کی کس آیت یا حدیث کا ترجمہ ہے
ہمارا عقیدہ
ہمارا عقیدہ اللہ تعالیٰ،اس کے فرشتوں ،اس کی کتابوں، اس کے رسولوں،روز آخرت اور اس بات پر ایمان لانا ہے کہ اچھی بُری تقدیر اللہ تعالیٰ کی طرف سے ہے۔ہم اللہ تعالیٰ کی ربوبیت پر ایمان رکھتے ہیں کہ وہ پرورش کرنے والا اور پیدا کرنے والا ہے اور ساری چیزوں کا مالک او مدبر ہے اور ہم اس کی الوہیت پر ایمان رکھتے ہیں کہ وہ معبود برحق ہے اور اس کے علاوہ سارے معبود باطل ہیں۔اور اس کے اسماء و صفات پر ایمان رکھتے ہیں کہ اسماء حسنی اور صفات کاملہ اسی کے لیے خاص ہیں۔ہم اللہ تعالیٰ کی وحدانیت پر بھی ایمان رکھتے ہیں ۔یعنی ربوبیت،الوہیت اور اسماء و صفات میں اس کا کوئی شریک نہیں
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,014
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
آپ کی بات بڑی کرتا ہوں مان لیا کہ شیخ نے عقائد قرآن وسنت سے لکھےہونگے صرف اتنا بتا دیں اس کتاب میں درج "عقائد" کو قرآن نے عقیدہ کہا ہے یا رسول اللہ نے،یا کسی اُمتی نے؟؟؟
سوال سے صاف محسوس ہوتا ہے کہ یہ کسی کافر کے ذہن میں اٹھنے والا اشکال، شبہ یا اعتراض ہے۔(معافی چاہتا ہوں یہی کڑوی حقیقت ہے کہ ایک مسلمان کبھی اتنی پستی میں نہیں گرسکتا ہے کہ بغض اہل حدیث میں ان باتوں پر ہی اعتراض اٹھائے جو اسکے نزدیک بھی عقائد ہی میں شمار ہوتی ہیں)

یہ وہ مسلماں ہیں جنھیں دیکھ کر شرمائیں یہود

اسی بات کا میں نے جواب دیا تھا لیکن حسب توقع انتظامیہ نے اسے حذف کردیا ہے۔ اگر وہ پوسٹ باقی رہتی تو یہ سوال معاویہ صاحب کی جانب سے دوبارہ نہ آتا۔ ہمیں تو محسوس ہوتا ہے کہ یہ فورم باطل پرستوں کے شبہات کی تشہیر کے لئے قائم کیا گیا ہے۔واللہ اعلم
 
شمولیت
مئی 09، 2014
پیغامات
93
ری ایکشن اسکور
46
پوائنٹ
18
سوال سے صاف محسوس ہوتا ہے کہ یہ کسی کافر کے ذہن میں اٹھنے والا اشکال، شبہ یا اعتراض ہے۔(معافی چاہتا ہوں یہی کڑوی حقیقت ہے کہ ایک مسلمان کبھی اتنی پستی میں نہیں گرسکتا ہے کہ بغض اہل حدیث میں ان باتوں پر ہی اعتراض اٹھائے جو اسکے نزدیک بھی عقائد ہی میں شمار ہوتی ہیں)

یہ وہ مسلماں ہیں جنھیں دیکھ کر شرمائیں یہود

اسی بات کا میں نے جواب دیا تھا لیکن حسب توقع انتظامیہ نے اسے حذف کردیا ہے۔ اگر وہ پوسٹ باقی رہتی تو یہ سوال معاویہ صاحب کی جانب سے دوبارہ نہ آتا۔ ہمیں تو محسوس ہوتا ہے کہ یہ فورم باطل پرستوں کے شبہات کی تشہیر کے لئے قائم کیا گیا ہے۔واللہ اعلم
شاہد نزیر صاحب:واضع کر دوں کہ میں نے یہ نہیں لکھا کہ یہ عقیدۃ غلط ہے تھوڑی توجہ اور غصہ کو تھوک کر میری بات سمجھیں میں یہ کہ رہا ہوں کہ کتاب میں درج جن عقائد کو" عقیدہ "کا نام دیا جارہا ہے ، انہیں قرآن نے عقیدہ کہا ہے یا رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے یا کسی اُمتی نے؟
کسی کو کافر کہنے سے پہلے اس حدیث کو مدِ نظر رکھیں جس کا مفہوم ہے کہ جس کو کافر کہا جارہا ہے اگر وہ اس کا مصداق نہ ہوا تو یہ کفر واپس کہنے والے پر لوٹے گا
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,014
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
شاہد نزیر صاحب:واضع کر دوں کہ میں نے یہ نہیں لکھا کہ یہ عقیدۃ غلط ہے تھوڑی توجہ اور غصہ کو تھوک کر میری بات سمجھیں میں یہ کہ رہا ہوں کہ کتاب میں درج جن عقائد کو" عقیدہ "کا نام دیا جارہا ہے ، انہیں قرآن نے عقیدہ کہا ہے یا رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے یا کسی اُمتی نے؟
کسی کو کافر کہنے سے پہلے اس حدیث کو مدِ نظر رکھیں جس کا مفہوم ہے کہ جس کو کافر کہا جارہا ہے اگر وہ اس کا مصداق نہ ہوا تو یہ کفر واپس کہنے والے پر لوٹے گا
آپ کو کچھ بھی واضح کرنے کی ضرورت نہیں ہے آپ کا اعتراض ہی آپکے ارادے اور نیت کی چغلی کھا رہا ہے۔ جب ایک ہی بات کو آپ بھی عقیدہ سمجھتے ہیں اور اہل حدیث بھی تو پھر اس بات کے عقیدہ ہونے پر دلیل مانگنا چہ معنی دارد؟

آپ اس وقت کسی سے کسی بات کے متعلق دلیل مانگ سکتے ہیں جب آپ اس بات سے متفق نہ ہوں۔ مثال کے طور پر اگر آپ اہل حدیث سے قرآن کے منزل من اللہ ہونے کی دلیل مانگیں تو یہ بالکل ہی نامعقول بات ہوگی کیونکہ آپ خود بھی قرآن کے منزل من اللہ ہونے کا عقیدہ رکھتے ہیں۔ لیکن کیا کریں کہ یہ نامعقول اور بے ہودہ طریقہ ہی حنفیوں میں نسل در نسل چلتا آرہا ہے کہ یہ لوگ بغض اہل حدیث میں اب باتوں پر بھی اعتراض اٹھاتے ہیں جو باتیں خود انکے نزدیک بھی مسلم ہیں۔ اسکی بہترین مثال دیوبندی اکابر کا یہ کلام ہے جو انہوں نے اہل حدیث کے اعتراض میں فرمایا۔

جناب محمد الحسن بٹالوی صاحب نے دیوبندیوں و بریلویوں سے تقلید شخصی کے وجوب کی دلیل مانگی تھی۔۔۔ اس کا جواب دیتے ہوئے محمود الحسن صاحب مطالبہ کرتے ہیں کہ۔۔۔
آپ ہم سے وجوب تقلید کی دلیل کے طالب ہیں۔۔ ہم آپ سے وجوب اتباع محمدی صلی اللہ علیہ وسلم وجوب اتباع قرآنی کی سند کے طالب ہیں۔(ادلہ کاملہ صفحہ ٧٨)

انااللہ وانا الیہ راجعون! یہ ایک متعصب مقلد ہی کا خاصہ ہے کہ اگر اس کے خود ساختہ عقائد اور مسائل پر اعتراض کیا جائے تو وہ فوراٌ اپنا غصہ قرآن وحدیث پر نکالتے ہوئے اللہ، اسکے رسول صلی اللہ علیہ وسلم اور شریعت پر اعتراض کرنے لگتا ہے۔ کون کہتا ہے کہ یہ کسی مسلمان کی خصلت ہوسکتی ہے؟

اسکے علاوہ جب رفع الیدین پر اعتراض کرنے والے دیوبندیوں سے اہل حدیث کی جانب سے مطالبہ کیا جاتا ہے کہ اپنے اصولوں پر تکبیر تحریمہ کی رفع الیدین کا واجب ہونا ثابت کرو تو وہ جواب میں کہتے ہیں کہ تکبیر تحریمہ کا رفع الیدین طرفین میں متفقہ علیہ ہے۔ اس لئے اس پر بات نہیں کی جائے گی اور چونکہ رکوع کو جاتے اور رکوع سے اٹھتے وقت کا رفع الیدین ہی باعث نزاع ہے لہٰذا اس پر بحث ہوگی۔ اسی طرح اس معاملے میں جب فرشتوں، رسول اور کتابوں پر ایمان عقیدہ کا حصہ ہونے میں طرفین متفق ہیں تو اپنے اصول سے روگردانی کرتے ہوئے کس منہ سے معاویہ صاحب انکے عقیدہ ہونے پر اہل حدیث سے دلیل مانگ رہے ہیں؟؟؟
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
محترم ارسلان بھائی : غصہ صحت کے لئے اچھا نہیں ہوتا ، اوردین کی تبلیغ کرتے ہوئےمسلمان کو "ادْعُ إِلَىٰ سَبِيلِ رَ‌بِّكَ بِالْحِكْمَةِ وَالْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ ۖ وَجَادِلْهُم بِالَّتِي هِيَ أَحْسَنُ " کا نمونہ ہونا چاہئے
جناب کو میری کسی بات سے کوئی تکلیف پہنچی ہو تو معزرت چاہتا ہوں
میرے بھائی نے لکھا ہے "اللہ تعالیٰ نے آپ کو آنکھوں جیسی نعمت سے نوازا ہے، اللہ کا شکر ادا کرتے ہوئے اس کا صحیح استعمال بھی کر لیں، قرآن مجید کو اپنا عقیدہ بتلاتے ہوئے امیج میں نے شئیر کی تھی، جس کی مزید وضاحت میں کتاب و سنت کو عقیدہ بتلانے والی امیج محمد عامر یونس بھائی نے پوسٹ کی تھی۔
بحمد للہ کوشش کرتا ہوں کہ آنکھوںکو صحیح جگہ استمال کرنے کی،انسان ہوں غلطی لگ سکتی ہے بھائی عامر یونس کی امیج جناب کی طرف منسوب کرنے پر معزرت چاہتا ہوں
جناب نے آخر میں پھر غصہ کا اظہار کرتے ہوئے لکھا ہے "یہاں آپ نے بصارت کے ساتھ ساتھ عقل کا بھی استعمال نہیں کیا، شیخ ابن عثیمین رحمہ اللہ نے جو کتاب لکھ کر ہمارے عقائد بیان کئے ہیں وہ تمام تر قرآن و حدیث سے ہی لئے ہیں۔
اس پر ایک شعر لکھتا ہوں
میں تو رستے کا دیا میرے تو سب اپنے ہیں
روشنی بانٹ رہا ہوں اپنا لو یا ٹھکرا دو
میرے بھائی جب جناب کے عقائد کی کتاب صرف قرآن مجید ہے تو اسی پر میں نے پوچھا تھا کہ"شیخ صالح العثمین کی کتاب(عقیدہ اہلسنت و الجماعت) کیسے عقیدہ کی کتاب ہو گئی؟ آپ نے اب لکھا ہے کہ "شیخ ابن عثیمین رحمہ اللہ نے جو کتاب لکھ کر ہمارے عقائد بیان کئے ہیں وہ تمام تر قرآن و حدیث سے ہی لئے ہیں۔
آپ کی بات بڑی کرتا ہوں مان لیا کہ شیخ نے عقائد قرآن وسنت سے لکھےہونگے صرف اتنا بتا دیں اس کتاب میں درج "عقائد" کو قرآن نے عقیدہ کہا ہے یا رسول اللہ نے،یا کسی اُمتی نے؟؟؟
کیونکہ جناب کا دعویٰ ہے کہ ہمارے عقائد قرآن وسنت سے ثابت ہیں اور یہ عقیدہ قرآن کی کس آیت یا حدیث کا ترجمہ ہے
ہمارا عقیدہ
ہمارا عقیدہ اللہ تعالیٰ،اس کے فرشتوں ،اس کی کتابوں، اس کے رسولوں،روز آخرت اور اس بات پر ایمان لانا ہے کہ اچھی بُری تقدیر اللہ تعالیٰ کی طرف سے ہے۔ہم اللہ تعالیٰ کی ربوبیت پر ایمان رکھتے ہیں کہ وہ پرورش کرنے والا اور پیدا کرنے والا ہے اور ساری چیزوں کا مالک او مدبر ہے اور ہم اس کی الوہیت پر ایمان رکھتے ہیں کہ وہ معبود برحق ہے اور اس کے علاوہ سارے معبود باطل ہیں۔اور اس کے اسماء و صفات پر ایمان رکھتے ہیں کہ اسماء حسنی اور صفات کاملہ اسی کے لیے خاص ہیں۔ہم اللہ تعالیٰ کی وحدانیت پر بھی ایمان رکھتے ہیں ۔یعنی ربوبیت،الوہیت اور اسماء و صفات میں اس کا کوئی شریک نہیں
شرم تم کو مگر نہیں آتی
یہ حرکتیں کر کے تم لوگ ہمیں کبھی بدنام نہیں کر سکتے، ہمیں تم لوگوں کے شر سے بچانے کے لئے اللہ کافی ہے، اب میں تمہیں کچھ کہوں تو
اچھے انداز میں علمی گفتگو
اچھے انداز میں علمی گفتگو
اچھے انداز میں علمی گفتگو
کے نعرے لگنے شروع ہو جائیں گے، اب تم حنفیوں نے ایک نئی چال چلنی شروع کر دی ہے کہ اہل حدیث کے فورم پر اہل حدیثوں کو بدنام کرنا شروع کر دو تاکہ یہ آپس میں لڑنے لگ جائیں، اور اپنی اسی ناپاک عزائم میں کسی حد تک کامیاب بھی ہو چکے ہو، ہمارے مفاہمتی بغیر سوچے سمجھے الٹا ہمیں ہی رگڑنا شروع کر دیتے ہیں۔ اللہ تمہاری چالوں کو ناکام بنائے اور تم مقلدوں میں ہی پھوٹ پڑ جائے اور تم لوگ آپس میں ہی ایک دوسرے کو پھاڑنا شروع کر دو۔ آمین یا اللہ ذوالجلال والاکرام
 

محمد علی جواد

سینئر رکن
شمولیت
جولائی 18، 2012
پیغامات
1,986
ری ایکشن اسکور
1,553
پوائنٹ
304
شاہد نزیر صاحب:واضع کر دوں کہ میں نے یہ نہیں لکھا کہ یہ عقیدۃ غلط ہے تھوڑی توجہ اور غصہ کو تھوک کر میری بات سمجھیں میں یہ کہ رہا ہوں کہ کتاب میں درج جن عقائد کو" عقیدہ "کا نام دیا جارہا ہے ، انہیں قرآن نے عقیدہ کہا ہے یا رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے یا کسی اُمتی نے؟
کسی کو کافر کہنے سے پہلے اس حدیث کو مدِ نظر رکھیں جس کا مفہوم ہے کہ جس کو کافر کہا جارہا ہے اگر وہ اس کا مصداق نہ ہوا تو یہ کفر واپس کہنے والے پر لوٹے گا

محترم -

کیا آپ جانتے نہیں ہیں کہ کہ عقیدہ کا مفہوم خود الله اوراس کا رسول نے اپنی امّت کو کھول کر بیان کر دیا ہے -جیسا پچھلی پوسٹس میں کچھ بھائیوں واضح کر دیا- اگر آپ نہیں جانتے کہ قرآن و حدیث میں عقیدہ کہاں بیان ہوا ہے -تو پھر آپ کیسے که سکتے ہیں - کہ اپ پر لگایا گیا کفر کا الزام غلط یا صحیح ہے جب کہ آپ جانتے ہی نہیں کہ عقیدہ ہے کیا ؟؟ اس کا مطلب ہے کہ آپ کو خود اپنے مسلمان ہونے میں شک ہے- اور 'کفر' کا اطلاق ہوتا ہی عقیدے کی بنیاد پر ہے-
 
شمولیت
اگست 11، 2013
پیغامات
17,117
ری ایکشن اسکور
6,800
پوائنٹ
1,069
اگر واقعی آپ لوگ حق کی تلاش میں ہیں تو اس پوسٹ کو پورا پڑھیں -

اللہ سبحان و تعالیٰ سے دعا ہیں کہ اللہ تعالیٰ ھم سب کو حق سمجھنے کی توفیق عطا فرمائیں - آمین یا رب العالمین -

ایک مسلمان کیلئے صحیح عقیدہ کے مختصر مسائل ، اور باطل عقائد کا بیان !!!

میرے بھائی زندگی ایک بار ملتی ہے - جب تک سانس ہے سمجھو چانس ہیں -

ہاں آخر میں ایک بات آج لوگ بڑی تعداد میں اہل حدیث ہو رہے ہیں جس کے مطلب یہ جماعت حق ہیں

سوچنا ضرور



10342756_390995207705413_786559595035215156_n.jpg
 
شمولیت
اگست 11، 2013
پیغامات
17,117
ری ایکشن اسکور
6,800
پوائنٹ
1,069
اللہ کہاں ہے ؟
اور آپ لوگوں کا کیا عقیدہ ہیں ؟
سوچنا ضرور سب بھائی
اللہ سبحان و تعالیٰ ھم سب کے عقیدہ کی اصلاح فرما دے - آمین
10153222_684680151588655_2990254734822291572_n.jpg
 
Top