• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

حنفی امام بہت تیز نماز پڑھاتا ھےکیا اسکے پیچھے نماز جائز ھے??

شمولیت
مارچ 16، 2017
پیغامات
290
ری ایکشن اسکور
10
پوائنٹ
39
یہ فقہ حنفی قرآن کو مانے نہ حدیث کو بس دعوی کرتے ہیں
میں تو یہاں الٹ معاملہ دیکھ رہا ہوں۔ لامذہب (غیر مقلدین سلفی وغیرہ) اپنے ’’فہم‘‘ کو قرآن باور کراتے ہیں جب کہ احناف اپنے فہم کو قرآن و حدیث سے موافق رکھتے ہیں۔
ایک اپنے فہم کو قرآن حدث بتلاتا ہے اور احناف اپنے فہم کو قرآن حدیث سے ثابت کرتا ہے بس یہ فرق ہے جسے صرف عقل والا ہی سمجھ سکتا ہے بے عقل نہیں۔
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
762
پوائنٹ
290
جناب اشماریہ بهائی ، یہ وہی صاحب ہیں جو آپ سے کئی بار "بحث" فرما چکے ہیں اور آپ نے خود انکی علمی اسناد کی تفاصیل طلب کر لی تهیں ۔ یہ وہی ہیں جنکے موقف پر میں نے آپ سے اور ابن عثمان بهائی سے احناف کا موقف پر مداخلت کی درخواست کی تهی ۔ آپ دونوں ان صاحب سے متعارف ہیں ۔ یہ نئے تو هرگز نہیں ، صرف کئی آئی ڈیز رکهتے ہیں ۔
مجبوری ایسی کوئی هے نہیں ، بس ان صاحب کو اساتذہ کا کلام سمجهتا نہیں اور اساتذہ ان سے ان صاحب کی سطح پر گفتگو کر ہی نہیں سکتے ۔ انکے کئی چیلنج ہیں ۔ جب انکے کہے قول پر کوئی کہیے تو اسے فورا حدیث کے خلاف قرار دے دیتے ہیں ۔ ان کی فہم کے خلاف کہا جائے تو پهر پوچهنا کیا ، پورا فورم ہی زیر عتاب آجاتا هے ۔
ویسے کئیوں نے اس فورم کی آزادی تحریر کی دہائی دیکر جتنا کہنا چاہا همیشہ کہا ۔
آپ سے همارا بیشمار معاملہ میں اختلاف هے ، آپ کے علم کی ، انداز بیان کی ، صاف گوئی کی ، احناف کے مواقف سے آپکی مکمل آگہی کی، آپ کے مطالعہ و مشاہدہ کی هم سب قدر کرتے ہیں ۔ اللہ آپ کے علم و عمل میں برکت دے ، ایسے ہی خیالات ابن عثمان کے لیئے بهی رکهتے ہیں ۔ اللہ انکو خوش و خرم رکهے ۔ کافی عرصہ سے وہ فورم پر نظر نہیں آئے ۔
خاطر جمع رکهیں ۔ مقابل کی سطح پر اتر کر بات کی جائے تو ناراض نا هوا کریں ۔ یہ مخالف چاہتا هے اور اساتذہ علمی سطح سے گر کر بات نہیں کرتے یہ اوپن فورم هے ۔
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
762
پوائنٹ
290
بچ رهتے ہیں میں اور عدیل ۔ ابتسامہ

هم بهی دخل دیتے ہیں جب معاملہ اسطرح هوجاتا هے:

۔۔۔۔ خاموشی انکی مجرمانہ هے ۔
 

خضر حیات

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
8,771
ری ایکشن اسکور
8,496
پوائنٹ
964
ایسے ہی خیالات ابن عثمان کے لیئے بهی رکهتے ہیں ۔ اللہ انکو خوش و خرم رکهے ۔ کافی عرصہ سے وہ فورم پر نظر نہیں آئے ۔
مجھے یاد پڑ رہا ہے وہ کسی وجہ سے فورم سے جا چکے ہیں ، انہوں نے ایک طویل میسج مجھے پرسنل میں کیا تھا ، جسے میں نے انہی دنوں ، ان کا نام لیے بغیر اوپن فورم پر کہیں لگا دیا تھا ۔
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
762
پوائنٹ
290
مجھے یاد پڑ رہا ہے وہ کسی وجہ سے فورم سے جا چکے ہیں ، انہوں نے ایک طویل میسج مجھے پرسنل میں کیا تھا ، جسے میں نے انہی دنوں ، ان کا نام لیے بغیر اوپن فورم پر کہیں لگا دیا تھا ۔
جزاک اللہ خیرا خضر بهائی ۔ انکی تحریر پڑهی ، اللہ انہیں جزائے خیر دے ۔
 

عدیل سلفی

مشہور رکن
شمولیت
اپریل 21، 2014
پیغامات
1,717
ری ایکشن اسکور
430
پوائنٹ
197
لفاظیاں

یا تو انسان خاموش رہے یا پھر صداقت کو ہاتھ سے نہ جانے دے۔
یہ پرانے لوگ ’’بولتی بند‘‘ کا لفظ استعمال کریں تو شرافت کی زبان کہلائے یہ ’’پیمپر‘‘ استعمال کرنے کا مشورہ دیں تو عین مہذب کہلائیں بڑی حیرت کی بات ہے!!!!!!!!!!!!!!!!!!
انسان کو حق گو ہونا چاہیئے خوشامدی نہیں خصوصا اسے جو عالم یا طالب علم ہو۔
جب تک کسی دوسرے کی طرف سے بدتمیزی نہیں ہوتی میری طرف سے بھی نہیں ہوتی۔ بلکہ جہاں کوئی بدتمیزی کا مظاہرہ کرتا ہے وہاں موضوع کا رخ بدلنے کی بھی بندہ ناچیز نے کوشش کی۔ لیکن یہ تو بھڑوں کا چھتا ہے ایک کو کچھ کہا تو پورا چھتا ہی امنڈ پڑتا ہے۔
میری طرف سے کھلے عام دعوت ہے (جیسا کہ پہلے بھی کہہ چکا ہوں) کہ بدتمیزی کی ابتدا میری طرف سے ثابت کردے میں بغیر کسی لیت لال کے ایکسکیوز کر لوں گا۔
جھوٹ

منہ پر باندھنے کا تمہیں ہی کہا تھا کہ تمہاری فٹنگ ہی الٹی ہے چمگادڑ :) اب تمہیں سب اپنی طرح لگتے ہیں اس میں ہمارا قصور تھوڑی ہے
اللہ کے بندے دین میں تو گڑبڑ کر ہی رکھی ہے دنیاوی معاملات مین تو ایسا نہ کرو۔
تمہارے گھروں میں گندگی اسی لئے ہے کہ آپ لوگون کو پتہ ہی نہیں کہ پیمپر کہاں باندھنا ہے؟ ارے منہ پر نہیں باندھتے سمجھے اور دین و دنیا کسی ماہر سے سیکھو وگرنہ الٹ کام ہی کرتے رہو گے دین میں بھی اور دنیا میں بھی۔
دنیا میں مشہور اہل سنت مذاہب چار ہیں۔ جو ان پر چلتا ہے وہ لامذہب نہیں بلکہ حنفی، مالکی، شافعی یا حنبلی ہوگا۔ جن کا منہج یہ ہے کہ ’’فقہاء میں سے جس کی بات قرآن و حدیث کے مطابق ہوگی اس پر عمل کریں‘‘ وہ لا مذہب ہے کہ وہ کسی ایک پر نہیں۔

ایک بار پھر لفاظیاں


میں تو یہاں الٹ معاملہ دیکھ رہا ہوں۔ لامذہب (غیر مقلدین سلفی وغیرہ) اپنے ’’فہم‘‘ کو قرآن باور کراتے ہیں جب کہ احناف اپنے فہم کو قرآن و حدیث سے موافق رکھتے ہیں۔
ایک اپنے فہم کو قرآن حدث بتلاتا ہے اور احناف اپنے فہم کو قرآن حدیث سے ثابت کرتا ہے بس یہ فرق ہے جسے صرف عقل والا ہی سمجھ سکتا ہے بے عقل نہیں۔
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
762
پوائنٹ
290
اللہ کے بندے دین میں تو گڑبڑ کر ہی رکھی ہے دنیاوی معاملات مین تو ایسا نہ کرو۔
تمہارے گھروں میں گندگی اسی لئے ہے کہ آپ لوگون کو پتہ ہی نہیں کہ پیمپر کہاں باندھنا ہے؟ ارے منہ پر نہیں باندھتے سمجھے اور دین و دنیا کسی ماہر سے سیکھو وگرنہ الٹ کام ہی کرتے رہو گے دین میں بھی اور دنیا میں بھی۔
دنیا میں مشہور اہل سنت مذاہب چار ہیں۔ جو ان پر چلتا ہے وہ لامذہب نہیں بلکہ حنفی، مالکی، شافعی یا حنبلی ہوگا۔ جن کا منہج یہ ہے کہ ’’فقہاء میں سے جس کی بات قرآن و حدیث کے مطابق ہوگی اس پر عمل کریں‘‘ وہ لا مذہب ہے کہ وہ کسی ایک پر نہیں۔
اسکا جواب اشماریہ بهائی دینگے ۔
1- فقہ احناف کب مدون هوئی؟
2- یہ فارمولا کس نے پیش کیا کہ چار میں سے کسی ایک ہی کی فقہ پر عمل کیا جائے ؟
3- احناف اور شافعیہ کہ مابین نماز کی ادائیگی کے طریقہ پر کیا کیا اختلافات ہیں اور کب سے؟
4- احناف کے کن علماء نے اور کب ایسا فتوی جاری کیا کہ جو ان چار فقہ میں سے کسی ایک کو نا مانے وہ لا مذهب؟
5- کیا اہل اسلام کے مابین فساد کی جڑ اور انتشار کا سبب نماز کی ادائیگی کے طریقے ہیں ؟
6- کیا اهل حدیث کا نماز کی ادائیگی کا طریقہ سنت رسول صلی اللہ علیہ وسلم کے خلاف هے؟
7- کیا آپ برصغیر کی تاریخ سے واقف ہیں ؟ اگر ہاں تو از راہ کرم شوافع کی موجوگی برصغیر میں کب سے هے ؟
 
Top