محمد طارق عبداللہ
سینئر رکن
- شمولیت
- ستمبر 21، 2015
- پیغامات
- 2,697
- ری ایکشن اسکور
- 762
- پوائنٹ
- 290
ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺷﺒﻠﯽ ﻧﻌﻤﺎﻧﯽ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺑﻮﺣﻨﯿﻔﮧ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﺩﺭﺍﯾﺖ ﮐﮯ ﭼﻨﺪ ﺍﺻﻮﻟﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﺍﺻﻮﻝ ﭘﺮ ﺗﺒﺼﺮﮦ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ:ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺑﻮ ﺣﻨﯿﻔﮧ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﻧﮯ ﺩﺭﺍﯾﺖ ﮐﮯ ﭼﻨﺪ ﺍﺻﻮﻝ ﺑﻨﺎﺋﮯ ﺗﮭﮯ، ﻣﺜﻼً ﺟﻮ ﺣﺪﯾﺚ ﻋﻘﻞ ﻗﻄﻌﯽ ﮐﮯ ﻣﺨﺎﻟﻒ ﮨﻮ ﻭﮦ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﮐﮯ ﻗﺎﺑﻞ ﻧﮩﯿﮟ- ﯾﮧ ﻭﮦ ﻗﺎﻋﺪﮦ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﻮ ﺍﺑﻦ ﺟﻮﺯﯼ ﻧﮯ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﺻﻮﻝ ﺩﺭﺍﯾﺖ ﭘﺮ ﻣﻘﺪﻡ ﺭﮐﮭﺎ ﮨﮯ- ﺍﺑﻦ ﺟﻮﺯﯼ ﭼﮭﭩﯽ ﺻﺪﯼ ﻣﯿﮟ ﮔﺰﺭﮮ ﮨﯿﮟ- ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﺗﮏ ﻋﻠﻮﻡ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺍﻭﺝِ ﮐﻤﺎﻝ ﺗﮏ ﭘﮩﻨﭻ ﮔﺌﮯ ﺗﮭﮯ- ﺍﻭﺭ ﻓﻠﺴﻔﯿﺎﻧﮧ ﺧﯿﺎﻻﺕ ﮐﺎ ﺍﺛﺮ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﻋﺎﻡ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ ﺗﮭﺎ- ﻟﯿﮑﻦ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺑﻮﺣﻨﯿﻔﮧ ﮐﮯ ﺯﻣﺎﻧﮧ ﺗﮏ ﻣﺬﮨﺐ ﻣﯿﮟ ﻋﻘﻞ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﻟﯿﻨﺎ ﺍﯾﮏ ﺟﺮﻡ ﻋﻈﯿﻢ ﺗﮭﺎ-‘‘ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺍﺑﻮﺍﻟﮑﻼﻡ ﺁﺯﺍﺩ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻘﻞ ﮐﮯ ﻏﻼﻡ، ﺩﺭﺍﯾﺖ ﮐﮯ ﺍﺱ ﺍﺻﻮﻝ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﮐﭽﮫ ﯾﻮﮞ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ:’’ﺟﺐ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺑﻮ ﺣﻨﯿﻔﮧ ﮐﮯ ﺯﻣﺎﻧﮧ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﺣﺎﻝ ﺗﮭﺎ ﺗﻮ ﻇﺎﮨﺮ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻋﮩﺪ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﻣﯿﮟ ﺗﻮ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﺑﮍﮪ ﮐﺮ ﺟﺮﻡ ﮨﻮ ﮔﺎ ﺍﻭﺭ ﻋﮩﺪ ﻧﺒﻮﺕ ﮐﺎ ﺣﺎﻝ ﺗﻮ ﭘﻮﭼﮭﻨﺎ ﮨﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﭼﺎﮨﯿﮯ- ﭘﺲ ﺍﺱ ﺳﮯ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮﺍ ﮐﮧ ﻋﻘﻞ ﺳﮯ ﺑﮍﮪ ﮐﺮ ﺍﺳﻼﻡ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﺷﮯ ﺑﺮﯼ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺟﺲ ﻗﺪﺭ ﻋﮩﺪ ﻧﺒﻮﺕ ﺳﮯ ﺑﻌﺪ ﮨﻮﺗﺎ ﮔﯿﺎ ﻋﻘﻞ ﮐﺎ ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ ﺑﮍﮬﺘﺎ ﮔﯿﺎ- ﺗﻌﺠﺐ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻣﺆﻟﻒ ﻧﮯ ﮐﯿﻮﻧﮑﺮ ﺍﺱ ﺟﻤﻠﮯ ﮐﻮ ﻟﮑﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﮐﯿﻮﻧﮑر ﺍﯾﮏ ﺷﺨﺺ ﯾﮧ ﺟﻤﻠﮧ ﺯﺑﺎﻥ ﺳﮯ ﻧﮑﺎﻝ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﻮ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﮯ ﺩﯾﻦِ ﻓﻄﺮﯼ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﺎ ﯾﻘﯿﻦ ﮨﻮ-‘‘
توجہ فرمائیں!
توجہ فرمائیں!