• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

درج ذیل حدیث کی تحقیق مطلوب ہے

حافظ عمران الہی

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 09، 2013
پیغامات
2,100
ری ایکشن اسکور
1,460
پوائنٹ
344
" اللَّهُمَّ لا سَهْلَ إِلاَّ ما جَعَلْتَهُ سَهْلاً، وأنْتَ تَجْعَلُ الحَزْنَ إذَا شِئْتَ سَهْلاً"
 

بہرام

مشہور رکن
شمولیت
اگست 09، 2011
پیغامات
1,173
ری ایکشن اسکور
439
پوائنٹ
132

اللهم لا سهل إلا ما جعلته سهلاوأنت تجعل الحزن إذا شئت سهلا
الراوي : أنس بن مالك المحدث : ابن حجر العسقلاني

المصدر : الفتوحات الربانية الصفحة أو الرقم: 4/25 خلاصة حكم المحدث : صحيح


اللهمَّ لا سهلَ إلا ما جعلتَه سهلًا، و أنت تجعلُ الحَزْنَ إذا شئتَ سهلًا
الراوي : أنس بن مالك المحدث :الألباني

المصدر : السلسلة الصحيحة الصفحة أو الرقم: 2886 خلاصة حكم المحدث : إسناده صحيح على شرط مسلم


اللَّهمَّ لا سَهْلَ إلَّا ما جعلتَه سَهلًاوأنتَ تجعلُ الحزنَ إذا شِئتَ سَهْلًا .
الراوي : أنس بن مالك المحدث :الوادعي

المصدر : الصحيح المسند الصفحة أو الرقم: 72 خلاصة حكم المحدث :صحيح
 

اسحاق سلفی

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اگست 25، 2014
پیغامات
6,372
ری ایکشن اسکور
2,589
پوائنٹ
791
" اللَّهُمَّ لا سَهْلَ إِلاَّ ما جَعَلْتَهُ سَهْلاً، وأنْتَ تَجْعَلُ الحَزْنَ إذَا شِئْتَ سَهْلاً"
محترم بھائی !
یہ حدیث صحیح ہے ،اسے علامہ البانی ؒ نے ’‘ صحیح ’‘ کہا ہے :
2886 - " اللهم لا سهل إلا ما جعلته سهلا وأنت تجعل الحزن إذا شئت سهلا ".

أخرجه ابن حبان في " صحيحه " (2427) وابن السني (351) والضياء
في " المختارة " (1683 و 1684) وأبو نعيم في " أخبار أصفهان " (2 / 305)
والأصبهاني في " الترغيب " (131 / 1) من طريق حماد بن سلمة عن ثابت عن أنس
أن رسول الله صلى الله عليه وسلم قال: فذكره. قلت: وهذا إسناد صحيح على شرط
مسلم..)سلسلة الأحاديث الصحيحةللالباني 6/903)
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
صحیح ابن حبان میں ہے:
أخبرنا محمد بن المسيب بن إسحاق، قال: حدثنا محمد بن عبد الله بن عبيد بن عقيل، قال: حدثنا سهل بن حماد، قال: حدثنا حماد بن سلمة، عن ثابت، عن أنس، أن رسول الله صلى الله عليه وسلم، قال: «اللهم لا سهل إلا ما جعلته سهلا، وأنت تجعل الحزن سهلا إذا شئت»

اور اس کی تخریج میں علامہ شعیب ارناوط لکھتے ہیں
:
((إسناده صحيح، وصححه الحافظ ابن حجر في "أمالي الأذكار" فيما نقله ابن علان 4/25، وأخرجه ابن السني (353)
 

حافظ عمران الہی

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 09، 2013
پیغامات
2,100
ری ایکشن اسکور
1,460
پوائنٹ
344
محترم بھائی !
یہ حدیث صحیح ہے ،اسے علامہ البانی ؒ نے ’‘ صحیح ’‘ کہا ہے :
2886 - " اللهم لا سهل إلا ما جعلته سهلا وأنت تجعل الحزن إذا شئت سهلا ".

أخرجه ابن حبان في " صحيحه " (2427) وابن السني (351) والضياء
في " المختارة " (1683 و 1684) وأبو نعيم في " أخبار أصفهان " (2 / 305)
والأصبهاني في " الترغيب " (131 / 1) من طريق حماد بن سلمة عن ثابت عن أنس
أن رسول الله صلى الله عليه وسلم قال: فذكره. قلت: وهذا إسناد صحيح على شرط
مسلم..)سلسلة الأحاديث الصحيحةللالباني 6/903)
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
صحیح ابن حبان میں ہے:
أخبرنا محمد بن المسيب بن إسحاق، قال: حدثنا محمد بن عبد الله بن عبيد بن عقيل، قال: حدثنا سهل بن حماد، قال: حدثنا حماد بن سلمة، عن ثابت، عن أنس، أن رسول الله صلى الله عليه وسلم، قال: «اللهم لا سهل إلا ما جعلته سهلا، وأنت تجعل الحزن سهلا إذا شئت»

اور اس کی تخریج میں علامہ شعیب ارناوط لکھتے ہیں
:
((إسناده صحيح، وصححه الحافظ ابن حجر في "أمالي الأذكار" فيما نقله ابن علان 4/25، وأخرجه ابن السني (353)
اس حديث كو بعض علما نے ضعيف قرار ديا ہے، ان كا اعتراض یہ ہے کہ یہ روایت مرسل ہے اور مرسل ضعیف ہوتی ہے۔ اس کی تفصیل یہ ہے:
يتضح مما سبق جليًّا أن الوجه الراجح هو رواية القعنبي عن حماد بن سلمة، وهو الوجه المرسل، وذلك لأن القعنبي حافظ متثبت حجة، ومن خالفه ليس بتلك الدرجة، خاصةً أن من خالفه سلك الجادة المشهورة، وهذه قرينة قوية على وهمهم وغلطهم في هذه المخالفة.
وهذا يثبت دقّة حكم الإمام أبي حاتم الرازي لما رجّح الوجه المرسل، وقوّة نظره، وصواب ما رآه.

یعنی اس روایت کو حماد بن سلمہ سے دو راویوں نے روایت کیا ہے قعنبی اور سہل بن سلمہ ، قعنبی نے اس روایت کو مرسل بیان کیا ہے اور سہل بن حماد نے مرفوع بیان کیا ہے اور قعنبی سہل کی نسبت زیادہ ثقہ ہے اس لیے قعنبی کی سند راجح ہے اور سہل کی سند مرجوح ہے، اس روایت کے بارے امام ابوحاتم رازی کی بھی یہی رائے ہے کہ یہ روایت مرسل ہے۔ یعنی ضعیف ہے
 
Top