ماشاءاللہ جو میرے دل میں تھا وہی محترم
@خضر حیات بھائی نے پوسٹ کر دیا ہے واقعی سلمان تاثیر کا بیان مجھے عبداللہ بن ابی کی طرح لگتا ہے کہ اسکی ساری ویڈیو دیکھیں تو کہیں ایسے لگتا ہے جیسے عبداللہ بن ابی نے کہا تھا کہ عزت والا ذلیل کو نکال دے گا اور دوسری طرف کچھ ویڈیو دیکھیں تو بھی لگتا ہے کہ جیسے بعد میں عبداللہ بن ابی نے انکار کر دیا تھا کہ زید بچہ جھوٹ بولتا ہے یعنی یہ تو گمان ہوتا ہے کہ وہ بچنے کی کوشش کرتا ہے البتہ معاملہ مشکوک ہو جاتا ہے
لیکن اصل مسئلہ اسکے قتل کے برحق ہونے کا یا نہ ہونے کا نہیں اصل مسئلہ یہ ہے کہ اگر غلط قتل بھی ہوا تھا تو مکمل غلط بھی نہیں تھا جیسے سلمان کی غلطی میں شکوک شبہات تھے تو اسی طرح کیا ممتاز کی غلطی میں کیا شکوک و شبہات نہیں تھے جو یہ کہتا ہے کہ سلمان کی غلطی میں شکوک و شبہات کا خیال رکھنا چاہئے تھا اور اسکو قتل نہیں کرنا چاہئے تھا تو اسکو یہ کہنے میں کیوں تامل ہے کہ ممتاز کی غلطی میں بھی شکوک و شبہات موجود تھے اور اسوقت جو حالات تھے وہ بھی اسکی غلطی پہ کمپرومائیز کا کہتے ہیں
اسکو میں ایک مثال سے سمجھاتا ہوں کراچی میں ایک لڑکے کو رینجر نے ویڈیو میں گولی ماری اب جسکو گولی ماری گئی وہ مکمل قبضے میں تھا مگر رینجر سے غلطی ہوئی یہ غلطی جان بوجھ کے شاید نہ ہوئی ہو بلکہ وہاں کے حالات ہی ایسے تھے کہ ہر کوئی یہی کہتا تھا کہ جو بھی تھوڑی بہت غلطی کرے اسکو اڑا دو جیسا کہ پنجاب میں شہباز شریف کے جعلی مقابلوں میں خطرناک لوگوں کو مروانے کی باتیں کی جاتی ہیں جسکی سب تائید کرتے ہیں اسی طرح کی جذباتی غلطی اگر ممتاز نے کر دی تھی اور اس جذباتی غلطی کی تائید تمام علماء بریلویت نے کی تھی (لوگ کہتے ہیں کہ تمام بریلوی ممتاز کے ساتھ نہیں تھے حالانکہ یہ سفید جھوٹ ہے کیونکہ اگر ایک بھی بڑا عالم سلمان تاثیر کو گستاخ نہ سمجھتا تو وہ اسکا جنازہ پڑھا کے زرداری سے کروڑوں کما سکتا تھا مگر کسی عالم نے بھی پیسے کمانے کی بات نہیں کی )
میرا سوال یہی ہے کہ کیا ریمنڈ ڈیوس کی طرح یہاں فساد کم کرنے کے لئے کیا سمجھوتہ یا دیت کا معاملہ نہیں کیا جا سکتا تھا کیونکہ ریمنڈ ڈیوس کی وقت بھی امریکہ کی طرف سے فساد کا ڈر تھا اور یہاں بریلویوں کی طرف سے فساد کا ڈر ہے اور بریلوی تو حکومت کے ساتھ تھے اب اگر بریلوی اور دیوبندی دونوں حکموت کے خلاف ہو گئے تو انکے لئے اور مشکل ہو جائے گی
ہمارا کام یہ ہے کہ دو چیزوں کا دامن ہاتھ سے نہ چھوڑیں
1۔ملک کے لئے خطرناک چیز کو نہ ابھاریں بلکہ ملک کے حکمرانوں سے غلطی ہو بھی جاتی ہے تو اسکا احساس تو لازمی کروائیں مگر اس طرح نہیں کہ اسکے خلاف مسلح جدوجہد شروع کروا دی جائے یہ عقل کے بھی خلاف ہے کہ شیخ چلی کی طرح جس پہ بیٹھے ہیں اس ٹہنی کو کاٹیں اور نقل (شریعت) کے بھی خلاف ہے
2۔ لبرل ازم کے سیلاب کے خلاف سب ڈٹ کر اکٹھے ہو جائیں اور انکی امریکہ غلامی اور مولوی دشمنی کا بھر پور دلائل سے رد کریں