السلام علیکم بھائی !
جو لنک آپ نے دیا ،وہاں عبارت بہت باریک انگریزی میں ہے ۔
آپ ذرا مختصر اردو الفاظ میں بتادیں ،میرے لئیے آسانی ہوگی۔شکریہ
نبی کا پیشاب
مئی 2005 پیر کے 2nd پر امام سید محمد رحمہ Ya'qubi کی میلاد گفتگو پر کی جانے والی ایک اعتراض کا جواب، لندن کے ویمبلی ایرینا،
اس مضمون انہوں نے لندن میں قومی میلاد کے اجتماع پر ان کی بات چیت کے دوران اظہار کیا ہے جس میں اللہ تعالی نے سید محمد رحمہ یعقوبی کے بعد بیان کے دفاع میں لکھا ہے، 'میں اس سے باہر گزر چکا ہے جس میں اس کے پیشاب تھا چاہتے ہیں؛ خالص اور ایک علاج '
یہاں یہ ایک علاج کے طور پر واضح طور پر اس کا پیشاب (اس پر مئی اللہ شاور صلی علیہ) کی پاکیزگی کا ذکر ہے جو بعض روایات ہیں، اور.
امام سیوطی کی روایتوں [1]
1. امام جلال الدین سیوطی، انہوں نے کہا، ٹرانسمیشن کی ایک مستند سند کے ساتھ (اللہ اس سے راضی کیا جائے) Hukaymah بنت Umaymah سے بیان جو طبرانی اور بیہقی سے رسول اللہ (اس پر اللہ کا غسل صلی علیہ سکتا ہے) تھا کے ایک لکڑی کا کٹورا، جس میں انہوں نے کہا کہ پیشاب کرتے تھے اور ان کے بستر کے نیچے رکھا گیا تھا. ایک رات، وہ اس کے لئے تلاش کیا لیکن اسے تلاش نہیں کیا اور کہہ رہے ہیں اس کے لیے پوچھا 'جہاں کٹورا ہے؟' گھر کے اراکین کی Barrah اس میں سے پیا ام سلمہ کی لونڈی 'جواب دیا اس کے ساتھ Habashah سے آئے ہوئے. نبی نے جواب دیا، '' یقینا وہ ایک عظیم دیوار کے ساتھ آگ سے خود کی حفاظت کی ہے '.
2. امام جلال الدین سیوطی جنہوں نے کہا کہ، اس کے ساتھ خوش ام ایمن مئی اللہ سے ابو یعلی، حاکم، ڈار Qutni، طبرانی اور ابو نعیم کی رپورٹ، 'نبی ایک رات کے وقت اٹھ کر ایک میں پیشاب کر کٹوری. مجھے کٹوری میں تھا جو کچھ بھی پیا تاکہ رات کے دوران، میں نے پیاس کی حالت میں اٹھ کھڑے ہوئے. صبح میں، جس میں وہ مسکرایا اور '' ضرور آپ کو آپ کے پیٹ میں درد کبھی نہیں کرے گا '، نے کہا کہ میں نے کیا کیا تھا اس سے کہا. ابو Ya'ala کے الفاظ مندرجہ ذیل ہیں، 'اگر آپ آج کے طور پر پیٹ میں درد محسوس نہیں کرے گا' ہیں.
امام طبرانی کی روایت ہے [2]
امام طبرانی نے دو مستند ہیں اور ایک کی وجہ سے راوی 'ابو ملک نخعی' پر کمزور ہے جن میں ان کے امام معجم الکبیر میں اس مسئلے کو، پر تین حدیث نقل کرتے هیں. تاہم، یہ ان وآلہ اضافی خالص تھا جو تجویز ہے کہ اس معاملے پر دیگر روایات، اور ایک علاج کی توانائی ہیں. اس کے علاوہ، یہ بھی نشریات کے دوسرے چینلز نے روایت کیا ہے.
اس واقعے سے ایک. Barrah بارے Umaymah بنت Ruqayqah کی روایت ان کے پیشاب سے پیا جو ام سلمہ کے غلام لڑکی، مستند ہے.
واقعے کے دو. وہ برکت ام Habeebah کی لونڈی کے بارے Umaymah بنت Ruqayqah کی روایت بھی مستند ہے (کیونکہ انہوں نے وہ برکت کے طور پر جانا جاتا تھا جو ام ایمن کے علاوہ کسی اور ہے).
اس واقعے میں تین. خود اس واقعے کا ذکر ہے جو ام ایمن کی روایت، ابو مالک امام نخعی، ایک کمزور راوی پر مشتمل ہوتا ہے، لیکن یہ حدیث ہم، بعد میں انشاء اللہ دیکھیں گے کے طور پر دوسرے زنجیروں کی طرف سے منتقل کیا جاتا ہے.
حدیث کے تفصیلی مطالعہ
حدیث میں ایک. طبرانی نے کہا: جنہوں نے کہا کہ ان کی والدہ Umaymah کی رپورٹ جو Hukaymah بنت Umaymah سے نقل کرتے ہیں جو ابن جریج، سے نقل کرتے ہیں جو حجاج بن محمد کی طرف سے مطلع کیا گیا تھا جو یحیی بن معین، کی طرف سے مطلع کیا گیا تھا جو عبداللہ بن احمد بن حنبل، ہمیں بتایا، ' نبی وہ پیشاب اور اس کے بستر کے نیچے رکھنے کے لئے استعمال ہے جس میں ایک لکڑی کا کٹورا کے لئے استعمال کیا دیکھا. ایک رات، وہ اس کے لئے تلاش کیا لیکن اسے تلاش نہیں کیا اور کٹورا کہاں ہے، کہہ رہے ہیں کہ اس کے لیے پوچھا؟ گھر کے ممبران نے اس کے ساتھ Habashah سے آئے ہوئے 'Barrah پیا ام سلمہ کی لونڈی' جواب دیا. نبی نے جواب دیا، 'یقینا وہ ایک عظیم دیوار کے ساتھ آگ سے خود کی حفاظت کی ہے'.
یہ روایت بہت سے علماء کرام کی طرف سے توثیق کی جاتی ہے. امام نور الدین رحمہ Haythmi 'یہ طبرانی نے روایت کیا ہے اس کے راویوں دونوں ثقہ راویوں ہیں جو عبداللہ بن احمد بن حنبل اور Hukaymah سوائے اللہ تعالی صحیح یعنی بخاری کے مردوں سے ہو جاتا ہے'، نے کہا. [3]
عبداللہ امام احمد بن حنبل، مسند کی سنکلک اور راوی کا بیٹا ہے، اور سنن النسائی کے مرد سے.
Hukaymah اہم خاتون کے جانشینوں 'taabi'iyyaat' سے ہے. ابو Dauwd، النسائی، بیھقی اور دوسروں کو اس سے بیان.
ناصر الدین البانی حدیث آقاؤں کے ایک گروہ نے اس حدیث توثیق ہے '. [4]
ابن Hibban نے اس کو بہت روایت نقل کرتے هیں اور اس کے صحیح میں اسے اثبات. [5]
حاکم نے اپنی مستدرک میں اس حدیث کو نقل کرتے ہیں اور ذھبی اس کی صداقت کی تصدیق کر دی. 167، prnt.Tab ڈار رحمہ اللہ تعالی کتاب اللہ تعالی العربی بیروت: 1
ان کی تصانیف میں سے دو میں سیوطی اس روایت کی توثیق؛ امام جامی الصغیر [6] اور امام Khasa'is الکبری جس میں انہوں نے اس سرخی کے ساتھ اس موضوع پر ایک فصل وقف کر دیا ہے 'بابو ikhtisasihi صلی اللہ alaiyhi و sallam کے دو taharati damihi و bawlihi و gha' itihi '' اس کا خون، پیشاب اور پاخانہ کے صاف کرنے میں اس کا خاص باب اللہ صلی علیہ نازل فرمائے '.
حدیث دو. طبرانی نے کہا: حسین بن Is'haq امام Tustari اسود بن قیس سے روایت کی جو ابو مالک امام نخعی کی طرف سے مطلع کیا گیا تھا جو Shababah بن Sawwar کی طرف سے مطلع کیا گیا تھا جو عثمان بن ابی شیبہ،،، کی طرف سے مطلع کیا گیا تھا جو، ہمیں آگاہ کیا جو جنہوں نے کہا کہ ام ایمن، سے روایت جو Nubayh امام Anazi، سے روایت ہے: ایک رات '' نبی اٹھا اور کٹوری میں پیشاب کرنے کی ایک طرف چلا گیا. رات کے دوران، میں نے گلاب اور میں اس میں تھا اور میں نے بھی یہ کیا تھا پتہ ہی نہیں چلا جو کچھ بھی پیا تاکہ پیاسا تھا. صبح میں، انہوں نے کہا کہ ارے ام ایمن نے کہا، '! 'کٹوری میں جو کچھ بھی دور پھینک. میں نے کہا میں کٹورا میں کیا تھا پیا '، جواب دیا. انہوں نے کہا کہ اس کے بعد اس کے دانت ظاہر ہوا اور بچو '، نے کہا کہ اس طرح کے طور پر مسکرایا! آپ '' پیٹ میں درد کبھی نہیں کرے گا.
امام جلال الدین سیوطی ابو یعلی، حاکم، ڈار Qutni، طبرانی، جنہوں نے کہا کہ اللہ نے اس عنہما (بھی برکت کے طور پر جانا جاتا ہے) نے ام ایمن، سے ابو نعیم کی رپورٹ، 'نبی ایک رات اٹھی اور ایک کٹوری میں پیشاب کر. مجھے کٹوری میں تھا جو کچھ بھی پیا تاکہ رات کے دوران، میں نے پیاس کی حالت میں اٹھ کھڑے ہوئے. صبح کے وقت میں نے کیا کیا کو بتایا اور وہ مسکرایا اور '' ضرور آپ کو آپ کے پیٹ میں درد کبھی نہیں کریں گے. '. ابو Ya'ala کے الفاظ مندرجہ ذیل ہیں، 'اگر آپ آج کے طور پر پیٹ میں درد محسوس نہیں کرے گا' ہیں.
Majam امام Zawa'id میں، امام ہیثمی 'ٹرانسمیشن میں سے اس چینل میں کمزور ہے جو ابو مالک امام نخعی ہے، کہتے ہیں. [7]
قاضی Ayyadh ڈار Qutni بخاری اور مسلم کی ضروری چیزیں پر اسے اثبات اس بنیاد پر یہ روایت مستند سمجھتا ہے. [8]
امام نووی [9] نووی اسے حسن صحیح کہا ہے کہ امام Mawahib امام Ludunyah کی تفسیر میں امام Zurqani کی طرف سے تصدیق کے طور پر شرح اللہ تعالی Muhazzab میں اس روایت کی توثیق. انہوں نے کہا کہ ڈار Qutni کی تصدیق پر ان کی رائے کی بنیاد پر اور 'اس ثبوت کے طور پر اسے لینے کے لئے کافی ہے' انہوں نے کہا. [10]
3، ڈار رحمہ اللہ تعالی Marifah بیروت: ملا علی قاری اس کا جام امام Wasa'il، 2 میں، ام ایمن کی روایت اثبات. یہاں الفاظ ہیں، 'اس نے کہا،' ایک رات نبی اٹھا اور کٹوری میں پیشاب کرنے کی ایک طرف چلا گیا. رات کے دوران، میں نے گلاب اور میں اس میں تھا اور میں نے بھی یہ کیا تھا پتہ ہی نہیں چلا جو کچھ بھی پیا تاکہ پیاسا تھا. صبح میں، انہوں نے کہا کہ ارے ام ایمن نے کہا، '! 'کٹوری میں جو کچھ بھی دور پھینک. میں نے کہا میں کٹورا میں کیا تھا پیا '، جواب دیا. انہوں نے کہا کہ اس کے بعد اس کے دانت ظاہر ہوا اور سنیے '، نے کہا کہ اس طرح کے طور مسکرایا! میں نے اللہ کی قسم! آپ '' پیٹ میں درد کبھی نہیں کرے گا.
اسی کے نوٹ میں، ملا علی قاری فرماتے ہیں، 'ابن حجر نے کہا، بہت ابتدائی علماء کرام ان وآلہ اضافی: اس روایت کی بنیاد پر صاف تھا کہ کو برقرار رکھا ہے'. ایضا.
اس حدیث کے بہت سے علماء کرام کی تصدیق واضح طور پر ایک سے زائد ام ایمن ٹرانسمیشن کے چینل اور ابو مالک امام نخعی کے ذریعے نہ صرف وہاں پر دلالت کرتی ہے. اس وجہ سے، کمزوری کی حکمران ام ایمن سے تمام دوسرے نشریات اور حدیث کی نصوص کو عام نہیں کیا جا سکتا. ملا علی قاری، 'اس کے راویوں میں راست بازی اور درستگی میں بخاری اور مسلم کی روایت کے طور پر ہیں قاضی Ayyadh کی دست بردار ہو جانے کے بیان کی تفسیر میں فرماتے ہیں ... سمری ریکارڈ نہیں اگرچہ یہ حدیث اپنے سخت صداقت میں بخاری اور مسلم کے عہدے کا ہوتا ہے 'ان کی طرف سے. [11]
ابن کثیر ٹرانسمیشن کی مندرجہ ذیل چینل کے ساتھ امام Bidaya و رحمہ اللہ تعالی نہایہ [12] میں حضرت ام ایمن کی حدیث نقل کرتے هیں. حافظ ابو یعلی محمد ابن ابی بکر اللہ تعالی Muqaddami ولید بن عبد الرحمن سے نقل کرتے ہیں جو یعلی بن عطاء سے روایت کرنے والے حسین بن حرب،، سے روایت جو ابن قتیبہ، کی طرف سے مطلع کیا گیا تھا جو، مجھے بتایا، جنہوں نے کہا کہ 'اس نے پیشاب کرنے کا استعمال کیا جس میں ایک مٹی کا کٹورا تھا اور صبح وہ کہتے تھے اللہ کے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم صلی علیہ نازل فرمائے' اوہ ام ایمن، جنہوں نے کہا کہ ام ایمن سے روایت! 'کٹوری میں ہے اس کو پھینک دو. ایک رات میں جاگا اور میں نے کٹورا میں تھا جو کچھ بھی پیا تو بہت پیاسا تھا. اللہ کے رسول اوہ ام ایمن نے کہا، '! 'کٹوری میں ہے اس کو پھینک دو. وہ 'اللہ کے، اوہ قاصد نے جواب دیا! میں اٹھا اور میں اس میں تھا کیا پیا، اتنا پیاسا تھا تم '' اب پیٹ میں درد کبھی نہیں کرے گا 'جس نے جواب دیا، کرنے کے لئے'.
وہ حدیث توثیق میں ڑلائی میں امام حاکم ہے کے طور پر حدیث کو کمزور کرنے میں اس کی سختی کی وجہ سے مشہور ہے کے بعد سے خاص طور پر، امام ذھبی اس نے صداقت کے بارے میں کوئی خدشات تھے کہ پتہ چلتا ہے جس میں حاکم کی مستدرک میں حضرت ام ایمن کی روایت پر خاموش ہے. اس متن 2. یا ایک کمزور زنجیر یہاں کافی ہے کے بعد سے اس حدیث، اتکرجتا کے مسائل سے ہے اور کوئی سخت مستند روایت کی ضرورت ہوتی ہے اس حقیقت کی ایک اور چین کے بارے میں شعور 1. ان کی خاموشی کے لئے دو ممکنہ وجوہات ہیں.
حافظ حسن بن سفیان نے اپنی مسند میں ابو مالک امام نخعی کے ذریعے اس واقعے کا بیان ہے. [13]
حافظ ابو احمد العسکری ابو ملک کے ذریعے اس واقعے کا بیان ہے. [14]
حافظ ابو Nua'eem ان Dala'il امام Nubuwwah، ابو مالک ذریعے Hilyat رحمہ اولیاء [15] میں اس واقعہ کا بیان ہے
ابو مالک امام نخعی کے علاوہ کسی اور چینل thorugh، امام Isabah میں ابن حجر کی طرف سے ریکارڈ حافظ ابو علی ابن Sukkan اس واقعہ نقل کرتے هیں. [16]
حدیث تین. طبرانی نے کہا: Hukaymah بنت Umaymah بنت Ruqayqah اس کی ماں سے بیان کیا ہے کہ: جس نے کہا ابن جریج سے نقل کرتے ہیں جو حجاج بن محمد، کی طرف سے مطلع کیا گیا تھا جو احمد بن زیاد امام Haza کی امام Raqaiyy، ہمیں بتایا 'نبی ہے کیا کرتے تھے ص ایک لکڑی کا کٹورا جس میں انہوں نے پیشاب کیا کرتے تھے اور ان کے بستر کے نیچے رکھا گیا تھا. ایک رات، وہ اس کے لئے تلاش کیا لیکن اسے تلاش نہیں کیا اور وہ برکت، کہہ رہے ہیں اس کے لئے، اس کے ساتھ Habsha سے آئے ہوئے ام Habeeba کی لونڈی 'جہاں کٹوری میں پیشاب ہے؟' پوچھا اس نے جواب دیا، 'میں نے اس سے پیا' وہ کہے جس سے، '' یقینا تم آگ سے اپنے آپ کو بچا لیا ہے '. [17]
امام النسائی اور ابو داؤد مختصر ورژن میں Umaymah کے اس بیان کا بیان. مندرجہ ذیل الفاظ کے ساتھ، سنن النسائی کی تفسیر میں سیوطی کرتا ہے کے طور ابن عبد البر، ان کے امام Isti'ab میں النسائی حدیث مکمل کرتا ہے، 'نبی کٹوری میں پیشاب اور کے تحت رکھا گیا تھا اپنے بستر. انہوں نے کہا، 'جہاں اس کٹوری میں سے پیشاب ہے؟' ام Habeebah خدمت کرنے کے لئے استعمال کیا جو Habshah سے آئے ہوئے وہ برکت سے پوچھا اس نے جواب دیا، 'میں نے اوہ اللہ کے رسول نے اسے پی لیا!' '[18]
سیوطی اس کی صداقت کی مارکنگ کی حالت میں ابو داؤد، النسائی اور حاکم سے اللہ تعالی جامی الصغیر میں اس کا بیان ہے. اس کی تفسیر میں امام Manawi مکمل حدیث کہتے ہیں، اور اس کے راویوں میں امام صحیح (بخاری) کے راویوں میں سے ہیں کہتے ہیں. [19]
نوٹ: حدیث علماء کرام عام طور پر ایک حدیث کے بعض حصوں لے اور سہارا کے عنوان یا موضوع کے عنوان کے ضمن میں دوسروں کے باہر چھوڑ دیں. ہم بخاری کی ال صحیح اور بہت سے دوسرے کام میں اس بہت عام جائے.
امام Isti'ab میں ابن عبد البر کی طرف سے ریکارڈ کے طور پر امام Qurtabi اسی واقعے کا بیان ہے. [20]
بیھقی رحمہ اللہ نے سنن الکبری میں اس کا بیان ہے. انہوں نے کے عنوان سے اس مسئلے کے لئے وقف ایک پورے باب میں ہے:. 'بابو tarkihi رحمہ اللہ سے inkar اعلی آدمی shariba bawlahu و damahu' 'اس کا پیشاب اور خون' پیا ان لوگوں کو جو اس کی رخصت ہے [21]
اللہ نازل فرمائے اس کے پیشاب سے علاج کی تلاش پر 'باب رحمہ Istishfa دو bawlihi صلی alaiyhi و sallam' باب: سیوطی نے بھی حقدار وہ اس واقعہ بیان کیا ہے جس میں ان کے امام Khasa'is الکبری میں اس مسئلے کو، کے متعلق ایک فصل ہے امن اور اس پر درود.
امام عسقلانی رحمہ Isabah فائی لئے ma'rifat رحمہ اللہ صحابی کے تحت 'وہ برکت اللہ تعالی Habshiyah' اور الحبیر میں اس واقعہ کا بیان ہے. [22]
'میں نے نبی وہ پیشاب کرتے تھے اور ان کے بستر کے نیچے رکھا گیا تھا جس میں ایک لکڑی کا کٹورا کرتے تھے بتایا گیا کہ: حافظ عبد الرزاق اللہ تعالی San'ani نے ابن جریج سے ایک مختلف الفاظ کے ساتھ اس واقعہ کا بیان ہے. ایک بار جب، انہوں نے کہا کہ اس کے لئے تلاش کیا لیکن اسے تلاش نہیں کیا اور وہ برکت، کہہ رہے ہیں اس کے لئے، اس کے ساتھ Habsha سے آئے ہوئے ام Habeeba کی لونڈی 'جہاں کٹوری میں پیشاب ہے؟' پوچھا اس نے جواب دیا، 'میں نے اس سے پیا' پر جس میں انہوں نے کہا، اوہ ام یوسف کہے! آپ '! ٹھیک ہو جائے گی یہ اس کی عرفیت یا kuniyyah تھا. اس کے بعد وہ بیمار ہو گیا اور 'اچھی صحت میں کبھی نہیں مرا. اس واقعے سے ہم ام یوسف نے بھی برکت کے ساتھ ساتھ ام ایمن کے نام سے مشہور ہے اور ان دو مختلف واقعات تھے کہ سمجھ. امام Khasa'is، اور الحبیر میں امام عسقلانی اور امام Isabah میں سیوطی نے ذکر کیا کے طور پر ابن Dihyah، دو الگ الگ لوگوں کے طور پر دونوں واقعات توثیق.
ابو نعیم رحمہ Asbahani Umaymah بنت Ruqayqah کے لئے ان اسناد کے ساتھ روایت کرتے ہیں. [23]
ابن Mundah امام Asbahani اپنے لئے ma'rifat امام صحابہ میں اس کا بیان ہے. [24]
آخر میں، مجھے اس معاملے پر صحابہ کرام کے دو اور واقعات بیان کرتے ہیں.
'اللہ کے رسول اپنے گھر میں نماز ادا کیا کرتے تھے اور جب تک یہ دیا: امام ابو نعیم نے کہا ہے کہ جو ان کے سلسلہ، ساتھ، انس رضی اللہ عنہ کی پریکٹس کا بیان ہے. ایک بار، اس نے گھر کے اندر واقع تھا جس کے ساتھ ساتھ، میں پیشاب کر دیکھا. انس نے کہا: 'زیادہ ٹھنڈی اور اس سے میٹھی چکھا جس میں مدینہ میں کوئی کنواں تھا'. انہوں نے کہا: 'صحابہ نے میرے گھر پر آئے جب میں نے اچھی طرح اس بات کا میٹھا پانی کے ساتھ ان کی خدمت. جاھلیت کے دور میں یہ اللہ تعالی Barud، 'ٹھنڈا' ٹھیک '' کے طور پر جانا جاتا تھا. [25]
خطیب البغدادی مشہور صحابی جابر بن عبداللہ سے منعقد ہوئی جس میں ایک واقعہ پر 'Ruwatu ملک میں ایک طویل حدیث نقل کرتے هیں. امام سیوطی نے اپنی رحمہ Khasa'is الکبری میں یہ ریکارڈ ہے. مندرجہ ذیل کے طور پر اس حدیث کا حصہ ہے: 'جابر نے کہا:' نبی ص وضو کے لئے کچھ پانی لیا اور دو الگ الگ تاریخ کے درخت کو دیکھا. اس نے مجھ سے کہا دیکھا: 'جابر اوہ! ان کے پاس جاؤ اور 'ایک دوسرے کے ساتھ حاصل کرنے کے لئے ان سے کہو. اپنی جڑوں سے ایک تھے کے طور پر اگر وہ ایک ساتھ مل گیا. میں اس کے پاس پانی لے کے طور پر اس کے بعد وہ وضو بنایا. میں نے تو میں نے اسے بسم کر سکتے ہیں تاکہ اللہ، اس ص فضلہ کے لئے مجھے مطلع ہے صرف اس صورت میں، میرے سر میں سوچا! مجھے لگتا ہے وہ بیٹھ گیا، جس پر زمین صاف دیکھا کہ. لہذا میں نے جس میں انہوں نے جواب دیا، کرنے کے لئے 'آپ کو ٹوائلٹ نہیں کیا؟'، پوچھا، 'جی ہاں، لیکن زمین ہمیں نبیوں سے زیادہ دور چھپانے کا حکم دیا جاتا ہے'. کھجوروں تو الگ ... '' [26]
سابق روایت میں ہم وہی ہے جس سے صحابہ کرام کی خدمت کرنے کے لئے استعمال 3.، انہوں نے کہا کہ اس میں سے پیا 2.، انس 1. اچھی طرح میٹھی بن گئے کہ دیکھیں. مؤخر الذکر روایت میں ہم ساتھی جابر اللہ علیہ وسلم کی اضافی بسم کرنے کی خواہش کا اظہار 1. دیکھیں، 2. زمین تو ان کی ضرورت سے زیادہ چھپانے کے لئے حکم دیا جاتا ہے. اللہ ان سے راضی ہو.
ان احادیث روایت کو قبول کرنے کے تین اصول
ام ایمن اور Umaymah کی احادیث ام ایمن کا صرف ایک زنجیر ابو مالک امام نخعی کے ذریعے ہے جس سے ٹرانسمیشن کی ایک سے زیادہ چینلز، ہے. یہ واضح طور پر اس معاملے میں حدیث تمام روایات کے عام نہیں کیا جا سکتا کے مختلف زنجیروں اور کمزوری کی طرف سے مستند ہیں کہ ظاہر کرتا ہے!
ابو ملک کے ذریعے رابطہ ہے جس میں زنجیر صرف اس وجہ سے ایک ذیلی حدیث کی دیگر روایات یا mutabi حمایت کر رہی ہے.
ابو ملک کا سلسلہ کمزور ہے لیکن یہ امر قابل اور اتکرجتا کے مسائل میں قبول کیا جاتا ہے. حدیث میں علماء کرام کا اتفاق رائے ایک کمزور حدیث، جعلی جب تک، اس طرح کے مسائل میں قبول کیا جاتا ہے کہ قول پر اتفاق. ملاحظہ کریں: سیوطی اور دیگر نے امام Sakhawi طرف Fat'h امام Mugheeth، Tadreeb امام Rawi.
آخری کلام
امام سید محمد رحمہ Ya'qoubi کا بیان مضبوط حدیث شواہد اور سخت مستند اپنے پیشاب کی طہارت اور علاج پر نبی ص سے روایت کے ساتھ ساتھ اس کے خون پر مبنی ہے (مئی اس پر اللہ کا غسل پرچر صلی علیہ) . ایک آواز میں بات چیت کو مزید لے جایا جاتا ہے تاکہ سیدی رسول اللہ کے لئے اس کی محبت پر اعتراض ہو سکتا ہے ان لوگوں کو جو واضح طور پر ان دلیل پیش کرنی چاہئے.
ایک وہ وہ علماء کرام کے بیانات سے سمجھنے کے ذریعے کیا علماء کرام کے بارے میں کیا کہتے ہیں کے بہت ہوشیار رہنا چاہئے. عام طور پر، لوگوں کو غلط سمجھتے ہیں اور ہدایت یافتہ علماء کرام کے بیانات کی غلط تشریح اور اس کی وجہ ان کے کم علم اور مختصر مطالعہ کرنے کے لئے شرم کی بات کو درپیش ختم.
اللہ بہت اچھا میں ہمارے حکم دینے اور حق کی طرف ہماری مدد کرے.
آمین، اللہ تعالی Nabiyy تعالی کریم bijahi
منور عتیق رضوی
نوٹس اور حقدار شیخ اشرف رحمہ اللہ قادری کے خط کا خلاصہ 'حدیث Shurb bawl نبوی' (اردو)
03/05/05
الحمد للہ، اس مضمون مئی 2005 کے 4th، آج مکمل کر لیا گیا.
پیغمبر اسلام کے پیشاب پر اضافے (اللہ ان کی مغفرت کرے)
ایک شاندار عالم، صوفی اور مفسر، اسماعیل Haqqi امام Barusi، 'Ruwh البیان' کے عنوان سے اپنی قرآن کی تفسیر میں کہتے ہیں، 'اس عظیم بالوں کو جنت کی نباتات میں سے ہے، اس کا لعاب شہد سے ہے جنت اور اس کے پیشاب کی، بعض hukama کہتے ہیں، 'جنت کے پانی سے ہے
'نسیم اللہ تعالی ریاض' کے عنوان قاضی Ayyadh کا اللہ تعالی شفاء پر ان کی شاندار نمائش میں، امام Khifaji کوئی بھی اس کی پریکٹس پر اعتراض کیا اور اس نے اس کے منہ کو پاک صاف کرنے کے لئے اس کا حکم نہیں دیا دیکھا '، یہ کہتے ہوئے کی حالت میں واقعات کی صداقت کی تصدیق '.
ان کے عظیم کام میں امام مالک رضی اللہ عنہ، 'تمام نبیوں کے بے شک حد سے زیادہ' 'پاک ہے ریاستوں' امام سالک Bulghat 'کے عنوان سے.
'میں نے براہ راست نبی ص کے بعد بیت الخلا میں داخل کرنے کے لئے استعمال کریں اور ایک خوبصورت خوشبو کے سوا کچھ نہیں پگھلانا': امام Qastallani، امام Mawahib میں، جنہوں نے کہا کہ Sayyidah عائشہ رضی اللہ عنہ سے نقل کرتے ہیں جو ان کے والد، کی تشکیل کا بیان ہے جنہوں نے ہشام بن عروہ سے ایک حدیث کو ریکارڈ .